Dat is ERquote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee personen zijn het afval aan opprikken. mooi.
Blijven zitten gok ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan allemaal zittenIk ben benieuwd wat ze gaan doen
Gewoon net als die keren op het Museumplein dat mensen bleven zitten?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan allemaal zittenIk ben benieuwd wat ze gaan doen
Die waren van Extinction Rebellion.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee personen zijn het afval aan opprikken. mooi.
Politie Den Haag zet er misschien wel gewoon het waterkanon op?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Gewoon net als die keren op het Museumplein dat mensen bleven zitten?
Oh echt? goede actiequote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die waren van Extinction Rebellion.
Vaccinrestjes bijmengingen in het waterkanonquote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gewoon dreigen met vaccineren. dan gaan ze wel weg.
Geen tikkie maar een prikkiequote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Regio15 heeft goede live beeldenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
Eindelijk actie en nu is Ruptly offline
Doet me denken aan de blog van een ME-er die in zo'n busje tegen de arrestanten zei dat ze op het bureau gevaccineerd wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waardeloze cameraman, stond toch te ver wegquote:Op zondag 14 maart 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
Eindelijk actie en nu is Ruptly offline
Zal wel dezelfde cameraman zijn als toen met de avondklokrellen. Die bleef achter de Kmar lopen die heen en weer aan t marcheren wasquote:Op zondag 14 maart 2021 15:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waardeloze cameraman, stond toch te ver weg
Die Rus die geen Nederlands sprakquote:Op zondag 14 maart 2021 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde cameraman zijn als toen met de avondklokrellen. Die bleef achter de Kmar lopen die heen en weer aan t marcheren was
Jaquote:
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef StephanL het volgende:
Ze maken zich klaar om te vechten lijkt het
'Kroket, Kipcorn, Snacks uit de muur'quote:
Jaquote:
Alsof de livestream eerst naar een groot reclameblok gaatquote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
Veegacties beginnen wel heel vaak om 16:00, zou dat hier ook weer zo zijn?
Waarom denk je dat hij bepaalde elementen niet filmt, offline gaat e.d. Dat hele livestreamen is ook maar een act.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.
Tinus is al 2 weken bezig om mensen te verzamelen die als menselijkschild willen fungeren voor de personen die vreedzaam op de grond zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij bepaalde elementen niet filmt, offline gaat e.d. Dat hele livestreamen is ook maar een act.
Waarom niet gewoon allemaal vreedzaam gaan zitten eigenlijk?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:39 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tinus is al 2 weken bezig om mensen te verzamelen die als menselijkschild willen fungeren voor de personen die vreedzaam op de grond zitten.
Das een mooie TT voor het volgende deelquote:Op zondag 14 maart 2021 15:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is tijd voor oud Nederlands “Wappie Meppen”
Blauwe plekken schijnbaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
WAT WILLEN JULLIE?! DAT IS DE VRAAG!
Gezelligquote:Op zondag 14 maart 2021 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En u zult ontvangen de Liefde van de Lange Lat
Te laatquote:Op zondag 14 maart 2021 15:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
WIJ ZIJN VREEDZAAM, WAT ZIJN JULLIE?!
inb4 Wappies die losgaan over politiegeweld omdat ze weigerden op te rotten.
Waterkanon kan ookquote:Op zondag 14 maart 2021 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Als je gaat zitten dan gaan ze wel niet slaan"
(c) relatie van Tinus
Dan komt er traangasquote:Op zondag 14 maart 2021 15:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is leuker als het waterkanon stuk gaat
Ik ben wel in voor wat actie daarquote:Op zondag 14 maart 2021 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien, moet je gewoon luisteren als de politie zegt dat je moet weggaan.
En al helemaal op het punt dat je al lang en breed je punt hebt gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien, moet je gewoon luisteren als de politie zegt dat je moet weggaan.
Dat is deze keer nog meer dan anders de hele opzet kennelijk. Dat de zittende mensen op het Museumplein werden gelaten vonden ze blijkbaar toch niet zo'n succes.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
En straks weer huilen: wij deden niets en werden geslagen met knuppels!
Ik kijk elke week weer uit naar de zondagquote:Op zondag 14 maart 2021 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima verdrijf zo op de zondagmiddag.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 14 maart 2021 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima verdrijf zo op de zondagmiddag.
Een relschopper arresterenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
waar slaat dit op, met een ME bus op publiek inrijden?
Ja ik snap dat ze de demonstratie willen stoppen maar dit was wel idioot.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
Een doeltreffende actie om tuig aan te pakkenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit was gewoon uitlokking, sloeg HELEMAAL nergens op
Dat was ook wat ik zag inderdaad. Iemand een samenvattend gifje?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
JANKEN HAAGS JANKEN MET JE MUILquote:Op zondag 14 maart 2021 15:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalinkquote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Ruptly en Regio 15quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Groep natmaken, dan worden ze met deze temperaturen vanzelf sip en druipen ze af.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Huh wat zijn dit voor sproeiertjes?
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.quote:
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
@Tourniquet jij misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.
Malieveld is wel toffe locatie. lastiger en meer ruimte.quote:
Sven heeft over uitlokking e.d.quote:
MISSCHIEN HAD JE GEWOON MOETEN LUISTEREN TOEN DE POLITIE ZEI DAT JE NAAR HUIS MOEST GAANquote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
Er mochten al vanaf 13.00 uur maar 200 mensen aanwezig zijn en het was een veelvoud ervan inmiddels, ze hebben eigenlijk nog te lang gewacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |