quote:Op zondag 14 maart 2021 14:18 schreef SignificanteAnder het volgende:
Hmm rook is vaak geen goed voorteken wat vreedzaamheid betreft. En dan ook nog die hooliganeseke types.
En daar is extreemrechts:quote:Op zondag 14 maart 2021 14:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gebeurt niks joh. Het is geen extreme rechts wat demonstreert
Hooligans? Dat is extreemrechtsquote:Op zondag 14 maart 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
Hooligans uit Den Helder en IJmuiden zijn er ook.
Echt? Tering wat triestquote:Op zondag 14 maart 2021 14:23 schreef jameshond7 het volgende:
Onrecht jongen zit alles te filmen, wordt dan zelf gefilmd en zegt vervolgens "sorry jongens voor de camera gaan we niets doen daar wordt geen toestemming voor verleend"
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar is extreemrechts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was Sven van Video in Verzetquote:Op zondag 14 maart 2021 14:23 schreef jameshond7 het volgende:
Onrecht jongen zit alles te filmen, wordt dan zelf gefilmd en zegt vervolgens "sorry jongens voor de camera gaan we niets doen daar wordt geen toestemming voor verleend"
En ze lopen nu het malieveld opquote:Op zondag 14 maart 2021 14:25 schreef Tourniquet het volgende:
Die wandelgroep is nu bij het Provinciehuis, op de hoek van het Malieveld.
Je moet ze natuurlijk eerst bij elkaar drijven voordat je begint met meppen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:23 schreef jameshond7 het volgende:
"misschien hebben ze het druk met extinction rebellion of antifa"
De groep die bij Onrechttv was te zien is ook terug op het Maliveld.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
er is nog een wandelgroep. Maar die ben ik even kwijt.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 14:26 schreef mootie het volgende:
Tis ook allemaal FvD wat er in de commentaren klinkt.
Die rechterwappie op de onderste foto verwacht blijkbaar nogal watquote:Op zondag 14 maart 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar is extreemrechts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou een heuptasje of een soort van ballenbeschermer?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Die rechterwappie op de onderste foto verwacht blijkbaar nogal wat
Volgens mij het laatste, maar heb er geen verstand vanquote:Op zondag 14 maart 2021 14:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is dat nou een heuptasje of een soort van ballenbeschermer?
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms geef ik wat commentaar op die wappies via de facebook stream.
krijg meteen bedreigingen binnen via DM, inclusief spelfouten.
Zo voel je je wel een beetje gehoordquote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die gasten zijn echt ziek ja. Hopelijk gebruik je een 2e account hiervoor?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeker.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt ziek ja. Hopelijk gebruik je een 2e account hiervoor?
Is gewoon dat standaard 'Liefde, Vrijheid, Snacks uit de muur'quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering, een spandoek met tekst van wel 100 meter. dat leest niemand.
Goedzoquote:
Maar het zijn allemaal wappiesquote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk verschillende soorten mensen anders.
Ik ook. Veel mensen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dat maximum toch met voeten wordt getreden kan je ze maar beter weer allemaal op het Malieveld hebben.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering, een spandoek met tekst van wel 100 meter. dat leest niemand.
In dat Nieuwsuuritem laatst gaf een agent ook aan dat deze demo's qua volk wat het trekt de meest diffuse bijeenkomsten ooit zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt wasquote:Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.![]()
[ afbeelding ]
Ado hooligans misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:40 schreef jameshond7 het volgende:
Die mensen met groene en gele bivakmutsen
@Haagsquote:Op zondag 14 maart 2021 14:40 schreef jameshond7 het volgende:
Die mensen met groene en gele bivakmutsen
Er staat "Verzet je tegen dit misdadige beleid, dat alles wat ons lief is vernietigt", dus het klopt in dit geval wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt was![]()
Het zijn elke keer dezelfde anders ken je ze niet bij naam en krijg je geen banaantje.quote:
Is tegenwoordig een mainstream nummerquote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef jameshond7 het volgende:
"Wat moet ik met mn lul in de lockdown"_______!!!
Oh kon het niet helemaal goed zien, omdat ook in de zin erboven 'verloor' stond ging ik er van uit dat het verleden tijd wasquote:Op zondag 14 maart 2021 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er staat "Verzet je tegen dit misdadige beleid, dat alles wat ons lief is vernietigt", dus het klopt in dit geval wel.
Wat is de tekst dan? Als er staat "en alles wat ons lief is vernietigt" is dat gewoon goed geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt was![]()
Ik hoop voor ze dat hun geliefde FvD flink wat geld gaat pompen in het onderwijs. Het is ronduit dramatisch, het niveau van hun moedertaal.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:44 schreef Haags het volgende:
Schatting is dat er zo´n 4000 man op het Malieveld staan. Valt dus wel mee.
Bij de stream van Onrechttv bijv.? heb nog een anoniemfacebook accountjequote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
regio 15 heeft een andere schatting: 1200 - 1500.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.
Heb het waterkanon al een tijdje niet in actie gezien.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.
Nog wel op je bestemming kunnen komen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik zat daarnet in trein van Amsterdam naar Den Haag en in Leiden stapten een paar viruswappies in de trein zonder mondkapje en druk schreeuwend. Ik krijg daar ondemocratische neigingen van.
Revrouwlutie is nog livequote:
Bij dit soort demo's is er nooit gebrek aan politie inzetquote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik lees op twitter dat er versterking bestaande uit meerdere busjes ME uit Utrecht onderweg is
Behalve vanavond tijdens avondklokquote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij dit soort demo's is er nooit gebrek aan politie inzet
Daar geniet jij echt van hè, dan mensen klappen krijgen omdat ze voor hun mening opkomen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
ME is flink aan het opbouwen![]()
![]()
Dit gaat genot worden straks!
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik lees op twitter dat er versterking bestaande uit meerdere busjes ME uit Utrecht onderweg is
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/267980761446461
Thnx!!quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De twee YT streams van Regio 15 en Ruptly doen het prima.
Je kan prima voor je mening opkomen zonder klappen te krijgen. Dat is een kwestie van een demo strak organiseren zodat je aan de gestelde eisen omtrent veiligheid voldoet.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar geniet jij echt van hè, dan mensen klappen krijgen omdat ze voor hun mening opkomen.
Zeker. Lekker hard knieën kapot slaanquote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar geniet jij echt van hè, dan mensen klappen krijgen omdat ze voor hun mening opkomen.
Gezien de hoeveelheid mensen kan ik wel begrijpen dat ze versterking nodig hebbenquote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij dit soort demo's is er nooit gebrek aan politie inzet
Je zal maar wachten op je avondetenquote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef StephanL het volgende:
Die ah wagen is een meter opgeschoten de laatste 10 minuten
Ik weet hoe het werkt, achter je beeldscherm klaarkomen op het feit dat er extra ME onderweg is, is van een andere orde. Das gewoon ziekelijk.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je kan prima voor je mening opkomen zonder klappen te krijgen. Dat is een kwestie van een demo strak organiseren zodat je aan de gestelde eisen omtrent veiligheid voldoet.
En mocht je deelnemen aan een demo waarbij men daar niet in is geslaagd is er nog niks aan het handje als je de instructies opvolgt.
Zag er ook eentje met hoorns. Die heeft zich misschien laten inspireren door de bestorming van het Capitool.quote:
Ja, ik moest in Den Haag de tram hebben richting het westen. Op het Malieveld was al druk met wappies.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nog wel op je bestemming kunnen komen?
Ik vind ME inzet altijd mooi om te zien ja.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet maar ik wel. Het zijn sukkels iets met een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Ik vind het prima dat je je ongenoegen laat blijken maar ze gaan iedere keer te ver en als er dan gemept wordt is iedereen schuldig behalve zichzelf.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wtf is dit danquote:
Blijkbaar niet, want jij stelt dat er mensen klappen gaan krijgen omdat ze opkomen voor hun mening. Dat is onjuist.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, achter je beeldscherm klaarkomen op het feit dat er extra ME onderweg is, is van een andere orde. Das gewoon ziekelijk.
De dont tread on me vlag kwam ook al voorbij.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zag er ook eentje met hoorns. Die heeft zich misschien laten inspireren door de bestorming van het Capitool.
Ja die met hoornsquote:
De volgende is verkleed als Hannibal?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima een masker is ook een mondkapje.
Is Sven al een keer weer terug?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:06 schreef Starhopper het volgende:
Ze staan er gewoon met een drumstelTering he
Neequote:Op zondag 14 maart 2021 15:06 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is Sven al een keer weer terug?
Die is gestikt in een banaan?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:06 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is Sven al een keer weer terug?
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die is gestikt in een banaan?[ afbeelding ]
Heb je een livestream?quote:
Nice! Dan duurt het niet lang tot ze gaan ingrijpenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:09 schreef Tourniquet het volgende:
Eerste waarschuwingen zijn geplaatst op de matrixborden:
"Dringende oproep
Verlaat nu het Malieveld
Ga naar huis"
[ afbeelding ]
Dat heb ik nu al zo vaak gezien, dat kan me niet meer boeien. Tenzij het waterkanon wordt ingezetquote:
jaaah!!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al zo vaak gezien, dat kan me niet meer boeien. Tenzij het waterkanon wordt ingezet
Ik hoop dat het waterkanon weer stuk is.Dan wordt er namelijk wat anders ingezet...quote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al zo vaak gezien, dat kan me niet meer boeien. Tenzij het waterkanon wordt ingezet
Wachten op versterking en dan schoonvegenquote:
Thnx!!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:16 schreef StephanL het volgende:
Museumplein
https://www.facebook.com/826386534147637/videos/2846458942348689
25 wagens voor stuk of 20 manquote:Op zondag 14 maart 2021 15:16 schreef StephanL het volgende:
Museumplein
https://www.facebook.com/826386534147637/videos/2846458942348689
En dat is nog niet eens alles want er staat ook nog allemaal ME bij een uitvaartcentrum.quote:
Is dat zo? die zijn al een poosje livequote:Op zondag 14 maart 2021 15:24 schreef jameshond7 het volgende:
Ruptly live, dan weet je dat het spannend wordt
Dat is ERquote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee personen zijn het afval aan opprikken. mooi.
Blijven zitten gok ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan allemaal zittenIk ben benieuwd wat ze gaan doen
Gewoon net als die keren op het Museumplein dat mensen bleven zitten?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan allemaal zittenIk ben benieuwd wat ze gaan doen
Die waren van Extinction Rebellion.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee personen zijn het afval aan opprikken. mooi.
Politie Den Haag zet er misschien wel gewoon het waterkanon op?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Gewoon net als die keren op het Museumplein dat mensen bleven zitten?
Oh echt? goede actiequote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die waren van Extinction Rebellion.
Vaccinrestjes bijmengingen in het waterkanonquote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gewoon dreigen met vaccineren. dan gaan ze wel weg.
Geen tikkie maar een prikkiequote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Regio15 heeft goede live beeldenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
Eindelijk actie en nu is Ruptly offline
Doet me denken aan de blog van een ME-er die in zo'n busje tegen de arrestanten zei dat ze op het bureau gevaccineerd wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waardeloze cameraman, stond toch te ver wegquote:Op zondag 14 maart 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
Eindelijk actie en nu is Ruptly offline
Zal wel dezelfde cameraman zijn als toen met de avondklokrellen. Die bleef achter de Kmar lopen die heen en weer aan t marcheren wasquote:Op zondag 14 maart 2021 15:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waardeloze cameraman, stond toch te ver weg
Die Rus die geen Nederlands sprakquote:Op zondag 14 maart 2021 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde cameraman zijn als toen met de avondklokrellen. Die bleef achter de Kmar lopen die heen en weer aan t marcheren was
Jaquote:
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef StephanL het volgende:
Ze maken zich klaar om te vechten lijkt het
'Kroket, Kipcorn, Snacks uit de muur'quote:
Jaquote:
Alsof de livestream eerst naar een groot reclameblok gaatquote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
Veegacties beginnen wel heel vaak om 16:00, zou dat hier ook weer zo zijn?
Waarom denk je dat hij bepaalde elementen niet filmt, offline gaat e.d. Dat hele livestreamen is ook maar een act.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.
Tinus is al 2 weken bezig om mensen te verzamelen die als menselijkschild willen fungeren voor de personen die vreedzaam op de grond zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Sven heeft het ook over plannen die hij niet op de stream kwijt wil.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij bepaalde elementen niet filmt, offline gaat e.d. Dat hele livestreamen is ook maar een act.
Waarom niet gewoon allemaal vreedzaam gaan zitten eigenlijk?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:39 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tinus is al 2 weken bezig om mensen te verzamelen die als menselijkschild willen fungeren voor de personen die vreedzaam op de grond zitten.
Das een mooie TT voor het volgende deelquote:Op zondag 14 maart 2021 15:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is tijd voor oud Nederlands “Wappie Meppen”
Blauwe plekken schijnbaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
WAT WILLEN JULLIE?! DAT IS DE VRAAG!
Gezelligquote:Op zondag 14 maart 2021 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En u zult ontvangen de Liefde van de Lange Lat
Te laatquote:Op zondag 14 maart 2021 15:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
WIJ ZIJN VREEDZAAM, WAT ZIJN JULLIE?!
inb4 Wappies die losgaan over politiegeweld omdat ze weigerden op te rotten.
Waterkanon kan ookquote:Op zondag 14 maart 2021 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Als je gaat zitten dan gaan ze wel niet slaan"
(c) relatie van Tinus
Dan komt er traangasquote:Op zondag 14 maart 2021 15:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is leuker als het waterkanon stuk gaat
Ik ben wel in voor wat actie daarquote:Op zondag 14 maart 2021 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien, moet je gewoon luisteren als de politie zegt dat je moet weggaan.
En al helemaal op het punt dat je al lang en breed je punt hebt gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien, moet je gewoon luisteren als de politie zegt dat je moet weggaan.
Dat is deze keer nog meer dan anders de hele opzet kennelijk. Dat de zittende mensen op het Museumplein werden gelaten vonden ze blijkbaar toch niet zo'n succes.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
En straks weer huilen: wij deden niets en werden geslagen met knuppels!
Ik kijk elke week weer uit naar de zondagquote:Op zondag 14 maart 2021 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima verdrijf zo op de zondagmiddag.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 14 maart 2021 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima verdrijf zo op de zondagmiddag.
Een relschopper arresterenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
waar slaat dit op, met een ME bus op publiek inrijden?
Ja ik snap dat ze de demonstratie willen stoppen maar dit was wel idioot.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
Een doeltreffende actie om tuig aan te pakkenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit was gewoon uitlokking, sloeg HELEMAAL nergens op
Dat was ook wat ik zag inderdaad. Iemand een samenvattend gifje?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
JANKEN HAAGS JANKEN MET JE MUILquote:Op zondag 14 maart 2021 15:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalinkquote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Ruptly en Regio 15quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Groep natmaken, dan worden ze met deze temperaturen vanzelf sip en druipen ze af.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Huh wat zijn dit voor sproeiertjes?
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.quote:
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
@Tourniquet jij misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.
Malieveld is wel toffe locatie. lastiger en meer ruimte.quote:
Sven heeft over uitlokking e.d.quote:
MISSCHIEN HAD JE GEWOON MOETEN LUISTEREN TOEN DE POLITIE ZEI DAT JE NAAR HUIS MOEST GAANquote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
Er mochten al vanaf 13.00 uur maar 200 mensen aanwezig zijn en het was een veelvoud ervan inmiddels, ze hebben eigenlijk nog te lang gewacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |