Ik ook. Veel mensen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk verschillende soorten mensen anders.
Als dat maximum toch met voeten wordt getreden kan je ze maar beter weer allemaal op het Malieveld hebben.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering, een spandoek met tekst van wel 100 meter. dat leest niemand.
In dat Nieuwsuuritem laatst gaf een agent ook aan dat deze demo's qua volk wat het trekt de meest diffuse bijeenkomsten ooit zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk verschillende soorten mensen anders.
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt wasquote:Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.![]()
[ afbeelding ]
Ado hooligans misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:40 schreef jameshond7 het volgende:
Die mensen met groene en gele bivakmutsen
@Haagsquote:Op zondag 14 maart 2021 14:40 schreef jameshond7 het volgende:
Die mensen met groene en gele bivakmutsen
Er staat "Verzet je tegen dit misdadige beleid, dat alles wat ons lief is vernietigt", dus het klopt in dit geval wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt was![]()
Het zijn elke keer dezelfde anders ken je ze niet bij naam en krijg je geen banaantje.quote:
Is tegenwoordig een mainstream nummerquote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef jameshond7 het volgende:
"Wat moet ik met mn lul in de lockdown"_______!!!
Oh kon het niet helemaal goed zien, omdat ook in de zin erboven 'verloor' stond ging ik er van uit dat het verleden tijd wasquote:Op zondag 14 maart 2021 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er staat "Verzet je tegen dit misdadige beleid, dat alles wat ons lief is vernietigt", dus het klopt in dit geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |