Wat is de tekst dan? Als er staat "en alles wat ons lief is vernietigt" is dat gewoon goed geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat de voltooide tijd van 'vernietigen' vernietigt was![]()
Ik hoop voor ze dat hun geliefde FvD flink wat geld gaat pompen in het onderwijs. Het is ronduit dramatisch, het niveau van hun moedertaal.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms geef ik wat commentaar op die wappies via de facebook stream.
krijg meteen bedreigingen binnen via DM, inclusief spelfouten.
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:44 schreef Haags het volgende:
Schatting is dat er zo´n 4000 man op het Malieveld staan. Valt dus wel mee.
Bij de stream van Onrechttv bijv.? heb nog een anoniemfacebook accountjequote:Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms geef ik wat commentaar op die wappies via de facebook stream.
krijg meteen bedreigingen binnen via DM, inclusief spelfouten.
regio 15 heeft een andere schatting: 1200 - 1500.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.
Heb het waterkanon al een tijdje niet in actie gezien.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3800 meer dan toestemming voor was. Zal wel vegen worden over een uurtje.
Daar ben je mooi klaar mee als je daar woont...quote:
Nog wel op je bestemming kunnen komen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik zat daarnet in trein van Amsterdam naar Den Haag en in Leiden stapten een paar viruswappies in de trein zonder mondkapje en druk schreeuwend. Ik krijg daar ondemocratische neigingen van.
Revrouwlutie is nog livequote:
Bij dit soort demo's is er nooit gebrek aan politie inzetquote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik lees op twitter dat er versterking bestaande uit meerdere busjes ME uit Utrecht onderweg is
Behalve vanavond tijdens avondklokquote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij dit soort demo's is er nooit gebrek aan politie inzet
Daar geniet jij echt van hè, dan mensen klappen krijgen omdat ze voor hun mening opkomen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
ME is flink aan het opbouwen![]()
![]()
Dit gaat genot worden straks!
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik lees op twitter dat er versterking bestaande uit meerdere busjes ME uit Utrecht onderweg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |