Michel heeft de Taliban uitgeschakeld door te zingenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
Zit dan ook in de opleiding korps mariniers. Zing wanneer je gefolterd wordt !
Als Nederlandse Brabander is het Vlaams goed te volgen, sommige dialecten, en talen, zoals het Fries, in Nederland zijn inderdaad moeilijker te begrijpenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was grapje![]()
Wees aan de ene kant blij met een streek genoot.
Big Brother had er voor gekozen om geen enkel West Vlaming te casten, wel een beetje jammer en sneu
Maarja ze waren bang dat de Nederlanders hem niet gingen begrijpen. Net zoals ze geen Fryslanders hebben erin gegooid
En hoe.....weer iets om hem leuker te vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
WAT ZEG JE??!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:59 schreef mario390 het volgende:
de schreeuwen zo
kann geen lied erkennen
De foltering is meer wanneer hij niet zingt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
Hebben ze nu ook nog verkleed attributen voor in het donker ? man3 wat een faaal weer van de FEBO.. DOe dan wat verlichtingquote:
ik woon om de hoek bij daan. we hebben haar huis moeten bekogelen met knikkers om haar eruit te krijgenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees aan de ene kant blij met een streek genoot.
Death metal is wel een bekende folterings techniekquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
ze hadden naomi en jill en julie ook mee kunnen nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel heeft de Taliban uitgeschakeld door te zingen
Fries is een kwestie van moeite doen om het te begrijpen (niet om te spreken).quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Nederlandse Brabander is het Vlaams goed te volgen, sommige dialecten, en talen, zoals het Fries, in Nederland zijn inderdaad moeilijker te begrijpen
Ik heb Friese vrienden en die spreken gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Nederlandse Brabander is het Vlaams goed te volgen, sommige dialecten, en talen, zoals het Fries, in Nederland zijn inderdaad moeilijker te begrijpen
Tot morgenvroegquote:
zit je dwars he ?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
Nu is Qeenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
KENN DE LIED NIET
ZE SCHREEUWEEEEN ZOOOOOOOO
Kom op Mario...dit ken je wel toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
KENN DE LIED NIET
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef engine het volgende:
We hebben echt geluk dat Naomi de microfoon vaak te ver weg houdt
Ga je nu ook zeuren Mario.. ga naar Amsterdam bel aan en vraag of je mee mag doenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
KENN DE LIED NIET
stel je voor je hoort ze niet hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom moeten die meiden zo schreeuwen
Die denkt dat ze op 'n festival staat! No pill today Naomi!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
die naomi is ook niet helemaal goed hoor haha
Dat is zoals ik en @capuchon_jongen zouden spreken dan ;-)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb Friese vrienden en die spreken gewoon NederlandsFries spreken ze onder elkaar, maar als er iemand bij is die geen Fries is, kunnen ze heel goed overgaan tot het Nederlands.
hoe ken mario het lied nou niet kennenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu ook zeuren Mario.. ga naar Amsterdam bel aan en vraag of je mee mag doen
ik ook, ze moeten december gelijk weer doorgaan met de volgendequote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er ooit een 2e BB komt (vrees er voor) Schrijf ik me zeker in.
Ik met hier en daar een West Vlaams woordje en jij met een kempisch woordjequote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is zoals ik en @:capuchon_jongen zouden spreken dan ;-)
dan doe je geluid uit net als wijquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
KENN DE LIED NIET
Maar sex ? No way !quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat wordt weer wat vannacht. Alle dames weer aan de wijn.
Dat wordt weer stoeien en niet slapen.
Kan ze niet de hele avond snacks blijven maken?quote:
Zouden die 2 echt verliefd zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef cheanny het volgende:
Wat een liefde weer. Een Julie liedje van Mies
Dassawel bruur !quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik met hier en daar een West Vlaams woordje en jij met een kempisch woordje
Jill en Matt was vorige keer bijna prijs.quote:
Ik denk dat het apparaat het niet overleeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ze niet de hele avond snacks blijven maken?
geeft toch niks, ze hebben plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
deze karaoke is en
schreeuw-katastrophe
Wordt hopelijk de winnaar. Mijn favorietje momenteel, terwijl die anderen zich kapot concurreren.quote:
Mohow wi, peisnt ookquote:
Ja Jill wordt bij mij ook populairder.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt hopelijk de winnaar. Mijn favorietje momenteel, terwijl die anderen zich kapot concurreren.
Julie heeft nog nooit de naam (voornaam) van haar vriend/man genoemd. Zou ik niet kunnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zouden die 2 echt verliefd zijn?
Haar vriend heeft vast haar spullen in dozen gestoken en een briefje erbij, Verhuis maar naar je Michel.
Een dikke klapzoen als bedankje!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef cheanny het volgende:
Wat een liefde weer. Een Julie liedje van Mies
Hij ken het nie horenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe ken mario het lied nou niet kennen
welneequote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en Matt was vorige keer bijna prijs.
Ik denk dat ze daar van te voren goed afspraken over hebben gemaakt, net als René. Hij zal niet in de belangstelling willen staan. Als die vriend al bestaat...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Julie heeft nog nooit de naam (voornaam) van haar vriend/man genoemd. Zou ik niet kunnen.
Las iets over Patrick?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Julie heeft nog nooit de naam (voornaam) van haar vriend/man genoemd. Zou ik niet kunnen.
oh god gaat dat wel goed hahaquote:
Niet elke beweging onder de dekens betekent iets. Mattje had gewoon jeuk, kriebelende balzakjes.quote:
blij voor jill dat ze nu daar liggenquote:
Off topic, maar ik meen het oprecht: ik vind de combinatie en interactie Belgen-Nederlanders zowel hier als in de BB echt leukquote:
Druk even op live, we zijn alweer 5 nummers verder.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef mario390 het volgende:
hoe kann mann
bohemian rhapsody zo
vresselijk zingen
Loop je nu alweer achter ..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef mario390 het volgende:
hoe kann mann
bohemian rhapsody zo
vresselijk zingen
mies heeft al gezegd dat hij meer op liese valt maar het is dat die een vriend heeft dus doet hij er nits mee en met julie alleen vriendenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zouden die 2 echt verliefd zijn?
Haar vriend heeft vast haar spullen in dozen gestoken en een briefje erbij, Verhuis maar naar je Michel.
Denk in de cos nog beterquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Off topic, maar ik meen het oprecht: ik vind de combinatie en interactie Belgen-Nederlanders zowel hier als in de BB echt leuk![]()
Ik ook hoor. Gebruik al onbewust een paar Belgische woordjes thuis.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic, maar ik meen het oprecht: ik vind de combinatie en interactie Belgen-Nederlanders zowel hier als in de BB echt leuk
Amaiquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Gebruik al onbewust een paar Belgische woordjes thuis.
bij karaoke is het 90% door mensen die niet kunnen zingen, daarom heet het karaoke , we kunnen niet allemaal zo goed als jou zijn hequote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef mario390 het volgende:
hoe kann mann
bohemian rhapsody zo
vresselijk zingen
ik blijf toch echt een frituurder hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mora.. da's lekker spul in de airfryer
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef mario390 het volgende:
kann de lied bij dit
geschreeuw niet erkennen
Welke ? ik ben nu echt benieuwd !quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Gebruik al onbewust een paar Belgische woordjes thuis.
Komop nu Mario.. spice girls zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef mario390 het volgende:
kann de lied bij dit
geschreeuw niet erkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |