quote:
Het is 230V in NL, en dat zou je al met twee pijltjes kunnen gooien natuurlijk. Met drie pijlen zou je zelfs een krachtstroomaansluiting kunnen gooien, dus meteen 400(V)!
quote:
Op zaterdag 13 maart 2021 21:40 schreef Domme_Gans het volgende:Of gewoon een condoom om je hand doen en de dartpijl er snel uittrekken, rubber geleid toch niet
Ik weet het niet zeker hoor, ben maar een Domme_Gans, @:knoopie weet dit soort dingen beter heb ik het idee

Bedankt voor je vertrouwen. Stomtoevallig weet ik dat ze de betere condooms allemaal individueel testen voordat ze in de verpakking gaan, en dat ze dit met elektriciteit doen. De condoom gaat om een soort stalen dildo, van buiten komt er spanning, en als de spanning op de dildo meetbaar is, zit er ergens een gaatje. Daarom staat er soms ook zoiets als "electronically tested" op de verpakking. Dus in principe is elke condoom elektrisch isolerend. Of dat bij 230V gebeurt, of bij een lagere spanning durf ik niet te zeggen. Of hij ook nog goed isolerend is als je hem over je hand trekt, aangenomen dat je hand groter is dan je penis, durf ik ook niet te zeggen. Ik zou dus gewoon even wachten totdat je opname klaar is en dan de zekering uitschakelen.
Hopende hiermee uw vraag beantwoord te hebben wens ik u nog een fijne avond toe.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P