Adios Oma en Silver Master.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij gaan nog even onze film afkijken. 7 uur gaat de wekker...
We vonden het supergezellig en tot gauw,
Nog een fijne avond.
Het is wel makkelijk om kutbrouwsels "drinkbaar" te maken. Scheelt bier wegflikkeren. Gewoon als IPA verkopen en ze geloven het allemaal wel.quote:
fijne avond omaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij gaan nog even onze film afkijken. 7 uur gaat de wekker...
We vonden het supergezellig en tot gauw,
Nog een fijne avond.
Snap jequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met in achtneming van de geldende regels, dus het kan en mag. En zo niet dan annuleer ik wel weer. ALWEER. GVD. GRRRRRRRRRRRRr.
Sorry...
Hoop, en hopquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Da's wel waar. Er is nog hoop voor ons
quote:
Niet persoonlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je
Ken je Pilot Bambi?
Toch ben ik naar een aantal brouwerijen daar geweest die echt lekker bier hadden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om kutbrouwsels "drinkbaar" te maken. Scheelt bier wegflikkeren. Gewoon als IPA verkopen en ze geloven het allemaal wel.
Het is niet allemaal slecht, maar na ca 80 IPAs weet ik toch echt wel dat het niet mijn ding isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toch ben ik naar een aantal brouwerijen daar geweest die echt lekker bier hadden.
En mijn broer maakt ook goede brouwsels. T is niet allemaal slecht.
Mijn eerste was een IPAquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet allemaal slecht, maar na ca 80 IPAs weet ik toch echt wel dat het niet mijn ding is
(ja ik ben een beetje eigenwijs en blijf proberen)
Mijn volgende brouwsel is zelfs een IPAmaar ik ga het niet zelf opdrinken.
Begrijp je hoe dit over komt?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
...bla bla bla
Mijn volgende brouwsel is zelfs een IPAmaar ik ga het niet zelf opdrinken.
quote:
Nee?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp je hoe dit over komt?
I like your stylequote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee?
Is voor een aantal studenten die voor me werken, gratisch. Ik motiveer ze met bier
Nee nee... alleen bier.quote:
Ik ben geen leraar. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een leraar die fögelt...
Ik weet het niet hoor
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pris!
Jij bent aan de beurt voor een muziekje !
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:12 schreef tonja het volgende:
Ben jullie niet vergeten maar had een kutdag vandaag. Migraine and such.
betershap tonquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:12 schreef tonja het volgende:
Wegdrinken die handel!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:12 schreef tonja het volgende:
Sorry, zo lelijk was het niet bedoeldquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij was helegaar nie aan de beur
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sorry, zo lelijk was het niet bedoeld
No worries mate \quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar nu ben je aan de beurtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar nu ben je aan de beurt
Give it a Nice shot!
Lekker man! Heerlijk deuntje!quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker man! Heerlijk deuntje!
Een soort Cassis ..quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn biertjes koud gelegd, maar om eerlijk te zijn ben ik een beetje huiverig voor de cherry chouffe
Die is heel zoet jaquote:
Maar dan kersen en ik ben nooit zo dol op kersen, lijkt me ook ontzettend zoet dat bier, maar ik ga er gewoon voorquote:
Hmm goed plan ik ga ook zo'n zakje inslaanquote:
Die zijn eenvoudig lekker, ik heb een zak normale en een zak paprika, dus ik kan nog kiezen ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm goed plan ik ga ook zo'n zakje inslaan
Ik heb ze echt vrijwel nooit maar ze zijn idd top en dus mooi voor morgenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn eenvoudig lekker, ik heb een zak normale en een zak paprika, dus ik kan nog kiezen ook
Dat is vroeg. Maar ik ben ook huiverig voor de Cherry Chouffe. Ik twijfelde zelfs of ik 'm wel zou bestellen, want ik weet eigenlijk al dat ik 'm niet lekker vind. Maar ik heb 'm toch maar besteld.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn biertjes koud gelegd, maar om eerlijk te zijn ben ik een beetje huiverig voor de cherry chouffe
Een blauw kaasje gaat er ook prima bijquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Maar ik heb ook huiverig voor de Cherry Chouffe. Ik twijfelde zelfs of ik 'm wel zou bestellen, want ik weet eigenlijk al dat ik 'm niet lekker vind. Maar ik heb 'm toch maar besteld.
Voor de zekerheid heb ik ook nog een biertje van vorige week koud gelegdquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Maar ik ben ook huiverig voor de Cherry Chouffe. Ik twijfelde zelfs of ik 'm wel zou bestellen, want ik weet eigenlijk al dat ik 'm niet lekker vind. Maar ik heb 'm toch maar besteld.
Oh goed om te weten. Kan ik morgen nog eventjes halen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Een blauw kaasje gaat er ook prima bij
Dat lijkt me inderdaad wel een goede combi, morgen nog even halen dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Een blauw kaasje gaat er ook prima bij
Ik heb alleen de middelstequote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze staan klaar:
[ afbeelding ]
Fijne avond!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Krijg bezoek.
Zal jullie ervaring met de kersen-cassis vol belangstelling teruglezen
2 surrogaatbiertjes erbijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze staan klaar:
[ afbeelding ]
Slimquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik zal het kersenbier met belangstelling drinken
[..]
2 surrogaatbiertjes erbij![]()
Voor het geval dat ik de cherry echt niet te drinkenvind heb ik de Tynt Meadow ook koud gelegd. Ik spreid mijn winkansen.
Maar cassis is van zwarte bes en dit is kersquote:
Geloof me het smaakt echt als cassisquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar cassis is van zwarte bes en dit is kers
Ik heb echt trek in cassis nuquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Geloof me het smaakt echt als cassis![]()
Als je het gelooft is het gewoon zo
Lekker! Vooral omdat je taco's lekker pittig kan maken en avocadoquote:
Jij hebt ook alvast ingekocht voor de eventuele 4e ronde?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze staan klaar:
[ afbeelding ]
Ik helemaal niet, kersentheequote:
Heb er ook nog nooit de juiste manier voor gevondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Vooral omdat je taco's lekker pittig kan maken en avocadoik haat het alleen als die schelpen breken, maar vind het knapperige wel weer lekker. Wat een drama toch weer.
Maar binnenkort toch ook maar weer eens eten.
Wie weet.. als ze bevallen, de namen zijn in ieder geval veel belovend:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt ook alvast ingekocht voor de eventuele 4e ronde?
Ik weet het niet met dat cassis bier.. ooit zoiets gedronken en vond het toen gewoon limonade.. Maar ik ga er met open vizier in!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik zal het kersenbier met belangstelling drinken
[..]
2 surrogaatbiertjes erbij![]()
Voor het geval dat ik de cherry echt niet te drinkenvind heb ik de Tynt Meadow ook koud gelegd. Ik spreid mijn winkansen.
Heel leuk en ze hadden echt wel in deze ronde gepastquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie weet.. als ze bevallen, de namen zijn in ieder geval veel belovend:
Links: Hittepetit
Rechts: Dukzat.
Het zijn lokale biertjes uit ons dorpske
PS: Hittepetit als woord zullen jullie ook wel kennen.
Dukzat betekend in het Wijchens: Heel vaak.
Jaja ook wij hebben een brouwerij:
www.wijchenseschone.nl
Haha mooi hè ! Wie weet geef ik ze op voor de volgende rondequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leuk en ze hadden echt wel in deze ronde gepast![]()
Ben gek op die lokale biertjes![]()
“DukZat is mooiste en liefste meisje van de klas waar iedereen verliefd op wordt”.
Ik ga mooi eens bij mr Hop kijken voor dit assortimentquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha mooi hè ! Wie weet geef ik ze op voor de volgende ronde
Deze gaat over Deissy:
Hittepetit
Een bedrijvige pittige dame, je moet haar met fluwelen handschoenen aanpakken. Het bier is uitermate geschikt voor mensen die van een uitdaging in het leven houden. Het is een donker bier met een zoete, pittige en ietwat bittere smaak.
“Heeft u de moed om deze pittige Hittepetit aan te pakken?”
Dikke porter met tonen van pure chocolade, koffie en rozijnen. Dit zeer donkere bier heeft een stevige bitter uit hop en mout.quote:
Zéér zeldzaam spul hè, in kleine oplages.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:14 schreef pullup het volgende:
Die wijchense bieren zijn niet te vinden bij mr Hop
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef pullup het volgende:
En de drankgigant heeft ze ook niet
op naar de kroeg in Wijchen
Okido, klinkt nu al gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je mee
Er staat ook 'of', niet 'en via de website', dus dan zijn ze bij de rest wel verkrijgbaar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zéér zeldzaam spul hè, in kleine oplages.
Maar er staat:
"Onze bieren zijn in de omgeving van Wijchen verkrijgbaar bij cafés en restaurants, slijterijen, streekwinkels, sporthallen, kaaswinkels, jaarmarkten, kerstpakkettenbedrijven, bierevenementen, tuinwinkels of te bestellen via onze website "
Alleen op de website kan ik niets vinden
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook 'of', niet 'en via de website', dus dan zijn ze bij de rest wel verkrijgbaar waarschijnlijk
Ja, maar ontzettend moe, dus vandaar mijn overweging tot afmeldenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij nog nuchter
Dat combineren we met een rondleiding in kasteel Hernenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je mee
Dat word een leuke dagquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat combineren we met een rondleiding in kasteel Hernen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |