Adios Oma en Silver Master.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij gaan nog even onze film afkijken. 7 uur gaat de wekker...
We vonden het supergezellig en tot gauw,
Nog een fijne avond.
Het is wel makkelijk om kutbrouwsels "drinkbaar" te maken. Scheelt bier wegflikkeren. Gewoon als IPA verkopen en ze geloven het allemaal wel.quote:
fijne avond omaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij gaan nog even onze film afkijken. 7 uur gaat de wekker...
We vonden het supergezellig en tot gauw,
Nog een fijne avond.
Snap jequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met in achtneming van de geldende regels, dus het kan en mag. En zo niet dan annuleer ik wel weer. ALWEER. GVD. GRRRRRRRRRRRRr.
Sorry...
Hoop, en hopquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Da's wel waar. Er is nog hoop voor ons
quote:
Niet persoonlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je
Ken je Pilot Bambi?
Toch ben ik naar een aantal brouwerijen daar geweest die echt lekker bier hadden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om kutbrouwsels "drinkbaar" te maken. Scheelt bier wegflikkeren. Gewoon als IPA verkopen en ze geloven het allemaal wel.
Het is niet allemaal slecht, maar na ca 80 IPAs weet ik toch echt wel dat het niet mijn ding isquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toch ben ik naar een aantal brouwerijen daar geweest die echt lekker bier hadden.
En mijn broer maakt ook goede brouwsels. T is niet allemaal slecht.
Mijn eerste was een IPAquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet allemaal slecht, maar na ca 80 IPAs weet ik toch echt wel dat het niet mijn ding is
(ja ik ben een beetje eigenwijs en blijf proberen)
Mijn volgende brouwsel is zelfs een IPAmaar ik ga het niet zelf opdrinken.
Begrijp je hoe dit over komt?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
...bla bla bla
Mijn volgende brouwsel is zelfs een IPAmaar ik ga het niet zelf opdrinken.
quote:
Nee?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp je hoe dit over komt?
I like your stylequote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee?
Is voor een aantal studenten die voor me werken, gratisch. Ik motiveer ze met bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |