Heb er ook nog nooit de juiste manier voor gevondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Vooral omdat je taco's lekker pittig kan maken en avocadoik haat het alleen als die schelpen breken, maar vind het knapperige wel weer lekker. Wat een drama toch weer.
Maar binnenkort toch ook maar weer eens eten.
Wie weet.. als ze bevallen, de namen zijn in ieder geval veel belovend:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt ook alvast ingekocht voor de eventuele 4e ronde?
Ik weet het niet met dat cassis bier.. ooit zoiets gedronken en vond het toen gewoon limonade.. Maar ik ga er met open vizier in!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik zal het kersenbier met belangstelling drinken
[..]
2 surrogaatbiertjes erbij![]()
Voor het geval dat ik de cherry echt niet te drinkenvind heb ik de Tynt Meadow ook koud gelegd. Ik spreid mijn winkansen.
Heel leuk en ze hadden echt wel in deze ronde gepastquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie weet.. als ze bevallen, de namen zijn in ieder geval veel belovend:
Links: Hittepetit
Rechts: Dukzat.
Het zijn lokale biertjes uit ons dorpske
PS: Hittepetit als woord zullen jullie ook wel kennen.
Dukzat betekend in het Wijchens: Heel vaak.
Jaja ook wij hebben een brouwerij:
www.wijchenseschone.nl
Haha mooi hè ! Wie weet geef ik ze op voor de volgende rondequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leuk en ze hadden echt wel in deze ronde gepast![]()
Ben gek op die lokale biertjes![]()
“DukZat is mooiste en liefste meisje van de klas waar iedereen verliefd op wordt”.
Ik ga mooi eens bij mr Hop kijken voor dit assortimentquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha mooi hè ! Wie weet geef ik ze op voor de volgende ronde
Deze gaat over Deissy:
Hittepetit
Een bedrijvige pittige dame, je moet haar met fluwelen handschoenen aanpakken. Het bier is uitermate geschikt voor mensen die van een uitdaging in het leven houden. Het is een donker bier met een zoete, pittige en ietwat bittere smaak.
“Heeft u de moed om deze pittige Hittepetit aan te pakken?”
Dikke porter met tonen van pure chocolade, koffie en rozijnen. Dit zeer donkere bier heeft een stevige bitter uit hop en mout.quote:
Zéér zeldzaam spul hè, in kleine oplages.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:14 schreef pullup het volgende:
Die wijchense bieren zijn niet te vinden bij mr Hop
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef pullup het volgende:
En de drankgigant heeft ze ook niet
op naar de kroeg in Wijchen
Okido, klinkt nu al gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je mee
Er staat ook 'of', niet 'en via de website', dus dan zijn ze bij de rest wel verkrijgbaar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zéér zeldzaam spul hè, in kleine oplages.
Maar er staat:
"Onze bieren zijn in de omgeving van Wijchen verkrijgbaar bij cafés en restaurants, slijterijen, streekwinkels, sporthallen, kaaswinkels, jaarmarkten, kerstpakkettenbedrijven, bierevenementen, tuinwinkels of te bestellen via onze website "
Alleen op de website kan ik niets vinden
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook 'of', niet 'en via de website', dus dan zijn ze bij de rest wel verkrijgbaar waarschijnlijk
Ja, maar ontzettend moe, dus vandaar mijn overweging tot afmeldenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij nog nuchter
Dat combineren we met een rondleiding in kasteel Hernenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom, laaat ff weten, ga ik met je mee
Dat word een leuke dagquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat combineren we met een rondleiding in kasteel Hernen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |