SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef DJMO het volgende:
wat leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
nou @Nattekat, lief zonnestraaltje, breng jij hem even naar zoetermeer?lekker faxen heel de dag echt genot
Huh?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat is hier nou weer voor onzin gaande
Iemand die de stok alvast ophaalt, dagen bezet houdt en iemand anders die hem plots heeft.
Er moet ook gewerkt wordenquote:
aKboR past beter bij je.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:26 schreef Rob het volgende:
Wel eens gedacht aan naamsverandering @:nattekat >> Mopperkat. ik heb die paar euri er wel voor over
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef DJMO het volgende:
Is de code nog steeds hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
J
[..]
Is de code nog steeds hetzelfde?
Bleven die rechten in GC achter dan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Hé @:Nattekat wil jij mod van dit topic worden?
Ik bedoel eigenlijk dat het me handig lijkt dat ik de TT aanpas, als iemand een TR zet pas ik hem binnen een mum van tijd aanquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bleven die rechten in GC achter dan?
Oh, ik liet Leonos gewoon alles opruimen
Moet je het wel net zo snel als Leonos doenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het me handig lijkt dat ik de TT aanpas, als iemand een TR zet pas ik hem binnen een mum van tijd aan
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je het wel net zo snel als Leonos doen
In GC was ik degene die de TT aanpaste met medeweten en goedvinden van Leonos. Mede omdat jij categorisch weigerde de TT aan te passen als ik een verplaatsing had gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je het wel net zo snel als Leonos doen
Ik krijg net door dat het Leonos helemaal niet was, dus maak er maar "sneller dan ik" vanquote:
Ik zal kijken of ik aan je verwachtingen kan voldoenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat het Leonos helemaal niet was, dus maak er maar "sneller dan ik" van
Je mag het topic ook terug naar GC gooien als het allemaal te veel wordt, ik deal wel met Leonosquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik aan je verwachtingen kan voldoen
Volgens mij wordt het jou juist allemaal te veelquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag het topic ook terug naar GC gooien als het allemaal te veel wordt, ik deal wel met Leonos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |