abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 maart 2021 @ 17:19:41 #26
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_198498745
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:18 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik bood in het vorige topic al een stuk hout aan om een nieuwe stok van te maken, toen Harrie1 met die reservestok kwam opdagen. Omdat ik er weinig vertrouwen in had dat een stok zonder slot en uitleg lang zou overleven, begon ik zelf maar te knutselen met @:Rob samen.

Tekst overgetypt van de stok van @:Dagoduck , beetje opgeleukt met het logo en de short url naar het laatste topic in deze chain, en inmiddels is dit het resultaat:

[ afbeelding ]

Deze wacht nog op een tweede verfbadje en een laagje epoxyhars, daarna is hij klaar om de wereld in te gaan. Met ieders goedvinden frot ik jullie slot in deze stok zodra het mogelijk is.
Helemaal goed! ^O^
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 17:22:54 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198498792
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:19 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Helemaal goed! ^O^
De epoxy wordt dinsdag geleverd. Eerder dan het weekend kan ik niet op jacht iig. Woensdag bezoek aan m'n jongens, donderdag behandeling hoogtevrees, vrijdag verplichte thuisblijfdag om die behandeling in te laten werken, zaterdag het uitgestelde spot the DJ item voor de FP. Dus voor zondag ben ik niet in staat om hem om te ruilen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198499311
Dan kan die tijdelijke stok in de tussentijd vast langs Zoetermeer, speciaal voor @wolfrolf :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 17:53:31 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198499318
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:52 schreef iamredleader het volgende:
Dan kan die tijdelijke stok in de tussentijd vast langs Zoetermeer, speciaal voor @:wolfrolf :D
U is het dus ook eens met omruilen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198499388
Duurt lang
Hooray for boobies!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 17:58:41 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198499414
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang
Hij ligt in Uitweg. :') lees even terug _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 18:00:37 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198499449
We hebben al een stok, helaas pindakaas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 18:04:24 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198499506
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:
We hebben al een stok, helaas pindakaas.
Alsof er niet eerder tijdelijke stokken zijn geweest :') Wat is precies je bezwaar om de stok zonder tekst en uitleg om te ruilen voor een wind- en weerbestendige stok mét tekst en uitleg? Zeker het feit dat ik hem (samen met Rob) gemaakt heb?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 18:06:00 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198499524
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

Alsof er niet eerder tijdelijke stokken zijn geweest :') Wat is precies je bezwaar om de stok zonder tekst en uitleg om te ruilen voor een wind- en weerbestendige stok mét tekst en uitleg? Zeker het feit dat ik hem (samen met Rob) gemaakt heb?
Deze is ook prima. Niet alles hoeft om jou te draaien, en ook in het verleden werden dergelijke acties afgekeurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 18:13:47 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198499650
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Deze is ook prima. Niet alles hoeft om jou te draaien, en ook in het verleden werden dergelijke acties afgekeurd.
Excuse et moi? Ik ben even sprakeloos. Ik heb geen idee waarom je zo'n bloedhekel aan me hebt, maar ik verveelde me simpelweg, en had deze stok als reservestok bedoeld voor het geval de huidige stok weer zou verdwijnen. Daarom had ik er ook niets over gezegd toen er een reservestok in het spel kwam. Het was gewoon een leuk hobbyprojectje, waarbij Rob me geholpen heeft, en waarvoor ik zelf ook een nieuw slot had aangeschaft. Omdat ik het echter niet tof zou vinden dat Kapiteiniglo en Superkimmi voor jan lul geld uitgegeven zouden hebben, en wel vroegen om het opleuken van de stok met tekst en uitleg, bood ik spontaan om dan de stok zonder tekst en uitleg te vervangen door die mét tekst en uitleg. Het slot wat ik aangeschaft heb eet geen brood en ligt me ook niet in de weg. Dit draait dus totaal niet om mij, maar puur om de stok en het spel. En deze stok zou dan in totaal het werk van vier personen zijn. En niet alleen van mij.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198499749
Gezellig spelletje is dit tegenwoordig toch O+
pi_198499882
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

Excuse et moi? Ik ben even sprakeloos. Ik heb geen idee waarom je zo'n bloedhekel aan me hebt, maar ik verveelde me simpelweg, en had deze stok als reservestok bedoeld voor het geval de huidige stok weer zou verdwijnen. Daarom had ik er ook niets over gezegd toen er een reservestok in het spel kwam. Het was gewoon een leuk hobbyprojectje, waarbij Rob me geholpen heeft, en waarvoor ik zelf ook een nieuw slot had aangeschaft. Omdat ik het echter niet tof zou vinden dat Kapiteiniglo en Superkimmi voor jan lul geld uitgegeven zouden hebben, en wel vroegen om het opleuken van de stok met tekst en uitleg, bood ik spontaan om dan de stok zonder tekst en uitleg te vervangen door die mét tekst en uitleg. Het slot wat ik aangeschaft heb eet geen brood en ligt me ook niet in de weg. Dit draait dus totaal niet om mij, maar puur om de stok en het spel. En deze stok zou dan in totaal het werk van vier personen zijn. En niet alleen van mij.
Duurt lang
Hooray for boobies!
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 18:29:39 #38
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_198499908
Morgen weer een dagje naar kantoor, als ie er dan nog ligt kan ik hem wel een slinger geven.
pi_198499922
@Nattekat, kneus.

Fijn @DJMO, mooi stokje, lekker invoeren dat ding.

Pay no mind to nattePMSkat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_198500101
Uitweg, wel een omweg voor mij morgen. Wellicht op de weg terug maar ben er nog niet uit.
Hooray for boobies!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 18:55:14 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198500252
quote:
81s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
@:Nattekat, kneus.

Fijn @:DJMO, mooi stokje, lekker invoeren dat ding.

Pay no mind to nattePMSkat.
Hij is nog niet af. Hangt nu na tweede verfbad te drogen. Dinsdag epoxylaag er over heen en laten uitharden, dan kan ie op pad.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198500818
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
Uitweg, wel een omweg voor mij morgen. Wellicht op de weg terug maar ben er nog niet uit.
Uitweg, omweg, stokweg? *G*

naar zoetermeer toe?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 19:50:54 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198501051
quote:
14s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Uitweg, omweg, stokweg? *G*

naar zoetermeer toe?

O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 maart 2021 @ 20:06:20 #45
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_198501277
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:20 schreef Puala het volgende:
Gezellig spelletje is dit tegenwoordig toch O+
Voorheen was het een simpel spelletje, met af en toe wat ophef.
Tegenwoordig is het meer een strijd over wie de grootste, mooiste en beste stok heeft.

Alsof dat ding tijdens de onbewaakte momenten uitgebreid door toevallige passanten ter hand genomen wordt, de er op vermelde tekst gelezen wordt en mensen zich daardoor massaal aanmelden bij Fok. De eerste die op die manier hier terecht komt, moet ik nog meemaken.
En ondanks de vriendelijke verzoeken om het ding te laten liggen, is 'ie al meerdere keren verdwenen. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 maart 2021 @ 20:20:08 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_198501472
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:06 schreef Stokslag12 het volgende:

[..]

Voorheen was het een simpel spelletje, met af en toe wat ophef.
[b]Tegenwoordig is het meer een strijd over wie de grootste, mooiste en beste stok heeft.
[/b]
Alsof dat ding tijdens de onbewaakte momenten uitgebreid door toevallige passanten ter hand genomen wordt, de er op vermelde tekst gelezen wordt en mensen zich daardoor massaal aanmelden bij Fok. De eerste die op die manier hier terecht komt, moet ik nog meemaken.
En ondanks de vriendelijke verzoeken om het ding te laten liggen, is 'ie al meerdere keren verdwenen. :')
Daar is het mij totaal niet om te doen, maar als ik iets aflever, dan lever ik ook graag iets goeds af. As simple as it is.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_198502253
Die roze stok was het mooist. Viel lekker goed op!


Maar man, man, man, wat een gezeik weer. Hout is over het algemeen van zichzelf al weerbestendig. Het is echt niet zo dat een houten balk opeens uit elkaar flikkert als het nat wordt hoor. Duurt wel wat jaren.

Die stok wordt met regelmaat door hondjes onder gepiest en soms een drol er op. Gaat ie heus niet stuk van. Het is een Fucking stok. Geen fabrege ei ....

Nooit in het bos gezien hoeveel stokken daar jaren al op de grond liggen? Ook zonder epoxy.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 14 maart 2021 @ 21:00:04 #48
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_198502400
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

Daar is het mij totaal niet om te doen, maar als ik iets aflever, dan lever ik ook graag iets goeds af. As simple as it is.
Misschien moet je wel helemaal niks.
Maar wat kan jou het schelen, je zet jezelf er weer helemaal mee in de schijnwerpers, zoals het een Frontpage Koningin betaamt. Je kwam, zag en drukte je stempel op de stok. Letterlijk nu zelfs.
pi_198502558
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

De epoxy wordt dinsdag geleverd. Eerder dan het weekend kan ik niet op jacht iig. Woensdag bezoek aan m'n jongens, donderdag behandeling hoogtevrees, vrijdag verplichte thuisblijfdag om die behandeling in te laten werken, zaterdag het uitgestelde spot the DJ item voor de FP. Dus voor zondag ben ik niet in staat om hem om te ruilen.
Je mag toch nog niet, dus dat scheelt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_198503007
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Deze is ook prima. Niet alles hoeft om jou te draaien, en ook in het verleden werden dergelijke acties afgekeurd.
Dit.

quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:00 schreef Stokslag12 het volgende:

[..]

Misschien moet je wel helemaal niks.
Maar wat kan jou het schelen, je zet jezelf er weer helemaal mee in de schijnwerpers, zoals het een Frontpage Koningin betaamt. Je kwam, zag en drukte je stempel op de stok. Letterlijk nu zelfs.
..

[ Bericht 20% gewijzigd door Deisyy op 14-03-2021 22:08:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')