SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, zo heet die versie echt...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heet -ie ook echt zo?![]()
Nou ja, in elk geval een remix die klinkt zoals de titel belooft.
Ik vind het prima. Deze remix ken ik trouwens, maar ik weet de titel niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we de cirkel gewoon rond maken...?
Feeling So Real (Unashamed Ecstatic Piano Mix)quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Deze remix ken ik trouwens, maar ik weet de titel niet.
Dit is sowieso een goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze is voor jou:
The Todd Terry Project - Weekend (Dancing Divaz Club Mix)
Die heb ik in bezit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:15 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt lekker. Mijn persoonlijk favoriete remix van Go is trouwens de Trentemøller remix. Zeker eens checken als je die niet kent
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Flut, stopt één kanaal.
Daar gaat m'n mix...
Dank je wel MadMaster. Eet smakelijk en hou je in met de sherry!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel klein stukje...
En dat waren bijna 3 uur, fijne avond!
had je een gezellige tasting ?quote:
Vond ik vroeger alquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel, maar sherry is niet echt te zuipen...
Wij vroegen ons al af waarom de tante's en oma's in de jaren 70 in hemelsnaam aan de sherry gingen.quote:
Het was een damesdrankje volgens mij. Ik weet niet of er toen thuis wijn werd gedronken. Mijn moeder dronk wel sherry en later port. Mijn vader dronk whiskyquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af waarom de tante's en oma's in de jaren 70 in hemelsnaam aan de sherry gingen.
Heb jij het antwoord?
Ja, maar waarom?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een damesdrankje volgens mij. Ik weet niet of er toen thuis wijn werd gedronken. Mijn moeder dronk wel sherry en later port. Mijn vader dronk whisky
Zou best kunnen. Mijn moeder dronk ook sherry. Ik heb het mijn vader nooit zien drinken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een damesdrankje volgens mij. Ik weet niet of er toen thuis wijn werd gedronken. Mijn moeder dronk wel sherry en later port. Mijn vader dronk whisky
Boodschap ze.quote:
Ik trek de la van de vriezer wel openquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Boodschap ze.
Ik ga zo ook even brood halen.
quote:
Daar gaat zo meteen mijn brood ook in.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik trek de la van de vriezer wel open
Goedemorgen.quote:
Binnenblijven is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:09 schreef just me het volgende:
Kijken of we nog iets van deze dag kunnen maken, de weersvoorspellingen zijn niet echt positief te noemen
maar wel saaiquote:
Groot gelijk. Beter even na laten kijken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel saai
ik moet sowieso even met de auto rijden want ik dacht een vreemd geluid te horen tijdens het rijden.
Het is nu nog lekker rustig dus ik ga de auto startenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Beter even na laten kijken.
Doe voorzichtig.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nu nog lekker rustig dus ik ga de auto starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |