Akkoord!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat 'vuile' spel kijk ik juist voor. Nick is van de gamers de enige die een mooie balans had gevonden tussen het manipuleren van medebewoners en kijkers. De man is vanaf dag 1 bezig met tactiek en zijn plaats in het spel maar weet altijd in de luwte te blijven, heb ik veel waardering voor. Denk wel dat hij nu wat hoogmoedig wordt omdat hij zich al in de finale waant.
Jill is naar mijn mening ook gewoon bezig het publiek te beinvloeden met haar actje voor de cameras. Meisje weet volgens mij -al dan niet gestuurd door de Febo- precies wanneer ze even een momentje moet pakken om in de uitzending te komen. Die is minder dom en naief dan iedereen denkt.
Grappig. Ik vind het psychologische spel ook mooi, maar ik zie het juist net anders.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat mij wel mooi lijkt.. Julie naar huis en dan de reactie van Michel zien. Ik denk dat hij altijd een dame om zich heen nodig heeft om zich goed te voelen. Zonder Julie.. Op wie gaat hij dan zijn pijlen richten? Dat maakt het interessant. Geeft hij echt om Julie als persoon. Of is Julie interessant, omdat ze knap en naar hem toe trekt? De man nodig heeft die haar emotioneel steunt.
Dit soort facetten vind ik interessant aan het programma. Hoe mensen in elkaar steken is alwaar bekend. Maar echt persoonsgericht, maakt het programma interessant.
Wie is wie zonder de ander.
Zo zie je dat Matt nu wel wat interessanter is voor Jill. Eerst liep ze echt constant voor hem weg. Ze heeft die opvulling nodig en het liefst blijkbaar van een man.
Liese kan goed op zichzelf terugvallen.
Wie is Nick zonder een Naomi? En wat gaat Julie doen als Michel wegvalt. Gaat ze zich dan volledig focussen op Liese? Die haar niet meer altijd zag staan.
Dat is het psychologische spel.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:30 schreef snetje het volgende:
Ik heb iedereen al voorbij zien lopen behalve Jill ...
Die was met haar koffer bezig.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:30 schreef snetje het volgende:
Ik heb iedereen al voorbij zien lopen behalve Jill ...
Dat hebben ze al besproken toen er nog een SL was denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn er klaar voor om uit te vissen wat er precies in de gameroom gebeurd is
Klonk alsof Matt het er net al over had. Zijn handen schoten weg ergens van.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al besproken toen er nog een SL was denk ik.
Matt heeft het dus weer niet geredquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Klonk alsof Matt het er net al over had. Zijn handen schoten weg ergens van.
Zo klonk het. Daarna begon Jill over speklappen ofzo, dus weet niet zeker of het over het spel gingquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Matt heeft het dus weer niet gered
Matt is echt een loser. Tot nu toe elk spel verkloot.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Klonk alsof Matt het er net al over had. Zijn handen schoten weg ergens van.
Uitslover.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel al 3 minuten planken, probeer het maar eens na te doen.
Bijt maar verder in je citroen jij.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Ben trots op hem...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee toch? ik hoor naomi en nog altijd geen huismeester?quote:
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nice!
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ivm Nick, is waar, toch vind ik het geen mooi spel. heeft lang geduurd bij mij tot ik zijn volledige spel doorhad, pluim hiervoor. But mister thinks dat hij God is, kan hem niet meer zien.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat 'vuile' spel kijk ik juist voor. Nick is van de gamers de enige die een mooie balans had gevonden tussen het manipuleren van medebewoners en kijkers. De man is vanaf dag 1 bezig met tactiek en zijn plaats in het spel maar weet altijd in de luwte te blijven, heb ik veel waardering voor. Denk wel dat hij nu wat hoogmoedig wordt omdat hij zich al in de finale waant.
Jill is naar mijn mening ook gewoon bezig het publiek te beinvloeden met haar actje voor de cameras. Meisje weet volgens mij -al dan niet gestuurd door de Febo- precies wanneer ze even een momentje moet pakken om in de uitzending te komen. Die is minder dom en naief dan iedereen denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |