Ja maar Matt telt niet meequote:
Ik kon net nog stemmen, dus nog niet denk ikquote:
Als ze niet terug gaan naar hun eigen kamer waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:36 schreef Benny het volgende:
Nu iedereen op 1 slaapkamer ligt heb je een kamer over. Zou Big Brother daar nog plannen mee hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De duimpjes omhoog kamer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:36 schreef Benny het volgende:
Nu iedereen op 1 slaapkamer ligt heb je een kamer over. Zou Big Brother daar nog plannen mee hebben?
Okee. Net ook dus gestemd. Polonaise.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:20 schreef Jockari het volgende:
Ik heb net ook nog op de "polonaise" kunnen stemmen.
t is maar net hoe je er tegen aan kijkt en zelf in staat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Julie en Michel houden vaak elkaars handen vast als zij in bed liggen.
Beetje overdreven vriendschap.
Je vriendin haar blote rug aaien is ook niet echt vriendschappelijk.
Zeg dan gewoon we voelen ons tot elkaar aangetrokken maar doen er niks mee ( krijg je nog respect ook)
ipv Dat is mijn broertje en/of ik heb heel veel vriendinnen die mijn ex zijn of de ex van mijn vrienden en dat moet kunnen. ( vooral dat heel veel doet het hem
Reageer je op mijn post?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:29 schreef suzi1 het volgende:
doen ze dat ook in de ochtend, of alleen savonds. want dan is het heel normaal
Uiteraard maar zo met elkaar omgaan terwijl je een vriend en kinderen thuis hebt zitten is toch een brug verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t is maar net hoe je er tegen aan kijkt en zelf in staat.
ik en mijn beste vriend gaan ook vrij met elkaar om. Bij het weggaan kussen wij elkaar ook gedag. ga ook gerust op zijn schoot zitten enz . zonder dat we er iets mee bedoelen....
hechte vriendschappen bestaan![]()
![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t is maar net hoe je er tegen aan kijkt en zelf in staat.
ik en mijn beste vriend gaan ook vrij met elkaar om. Bij het weggaan kussen wij elkaar ook gedag. ga ook gerust op zijn schoot zitten enz . zonder dat we er iets mee bedoelen....
hechte vriendschappen bestaan![]()
![]()
![]()
ligt er maar net aan wat je erin wilt zienquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:36 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Uiteraard maar zo met elkaar omgaan terwijl je een vriend en kinderen thuis hebt zitten is toch een brug verder.
ja was reactie op jou, dacht dat wij hier alleen zatenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Reageer je op mijn post?
Ze liggen ieder in hun eigen bed en houden dan elkaars handen vast.
Even geleden ging Michel er uit bed en toen hij terug kwam draaide Julie zich om naar zijn kant en Michel stak zijn arm uit en bood zijn hand aan maar Julie reageerde niet en hij draaide zich toen maar om. Het is iets wat ze heel vaak doen.
Dat heet jarloersie dusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja was reactie op jou, dacht dat wij hier alleen zaten
maar ik vind dat dus echt overdreven en het zegt mij genoeg.
ik zou als haar vriend zijnde me koffers pakken (of de hare, ligt eraan van wie het huis is)
Ja prima, maar iedereen is daar anders in.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja was reactie op jou, dacht dat wij hier alleen zaten
maar ik vind dat dus echt overdreven en het zegt mij genoeg.
ik zou als haar vriend zijnde me koffers pakken (of de hare, ligt eraan van wie het huis is)
vind ik een mooie eigenschapquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat heet jarloersie dus
Affectie die ze zelfs met haar vriend niet heeft want thuis knuffelt ze niet zegt zequote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je erin wilt zien
ik snap niks van de myat. ik had dat met iets gedaan, maar weet begod niet waar ik dat terug kan vinden??quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:40 schreef Ireth het volgende:
Hmm... deze stond niet automatisch in MyAT? Nu wel! Goeiemorgen!
Julie zal dat wel doenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar belangrijker: wie vouwt vandaag de was op?
In je myatquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap niks van de myat. ik had dat met iets gedaan, maar weet begod niet waar ik dat terug kan vinden??
Weten wij hier wat hun thuis besproken hebben. Hoe hun relatie thuis uit ziet en hoe hun erin staan... we oordelen hier al dat is disrepectvolquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:43 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Affectie die ze zelfs met haar vriend niet heeft want thuis knuffelt ze niet zegt ze![]()
Zonder enige communicatie of signaal dat de vriend het allemaal maar oké vindt is het disrespectvol op z'n minst.
Mijn actieve topics bovenin aanklikken. Of sneltoets alt+m.quote:
Dat doet Michel ook vaak s'morgens. Die is er meestal het eerste uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik kon net nog stemmen, dus nog niet denk ik
Maar belangrijker: wie vouwt vandaag de was op?
nou ja haha gevind.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn actieve topics bovenin aanklikken. Of sneltoets alt+m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |