Ik kijk as we speak shownieuwsquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:32 schreef Fcu030 het volgende:
RTL boulevard heeft weer een hoop losgemaakt zo te zien.
Want jij zou niet geven?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:32 schreef Catkiller het volgende:
Dat je op nep valt dat wisten we al.
vrouwen knapper dan Sarahquote:
Volgens mij blijft er weinig over om te geven zonder alle filters en vulling.quote:
Sterker vergif dan welke drugs dan ook.quote:
Dat was geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er weinig over om te geven zonder alle filters en vulling.
ZendayaGODquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hey bedankt voor deze juice, dit wist ik nog niet. En is inderdaad een lekker wijf.
Mijn penis is te klein en mijn bankrekening te leeg dus ik zeg sowieso nee om mijzelf de teleurstelling te bepalen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op mijn vraag
Nooit gedacht dat ik dit tegen jou zou zeggen, maar mijn complimenten hoe je dit matige topic glans geeft.quote:
Echt, hè?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:46 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gadverdamme wat een ranzig spook man.
Zou keihard rakenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom... die lippen... wat doe je?
Het sneue is, je kunt zien dat ze echt mooi zou zijn zonder die bullshit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou rakenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow midden 20 pasquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:43 schreef Catkiller het volgende:
Op sommige foto's kan het net zo goed een 40-jarige met een zelfbruinerverslaving zijn. Midden 20 en dan al zo nep zijn.
Zou toch gewoon een keertje rakenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wow midden 20 pasDoor de leeftijd van de exen van Dreetje dacht ik in de richting van minimaal midden 30.
Tering, wat een walgelijk schepsel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILER: zo kan het ook...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:38 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:jigggyDie vierde heeft wel een lekker figuurtje.SPOILER: zo kan het ook...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Johan noemde het een zwanenbek bij VIquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit echt zo bijzonder dan? Ze heeft een mannelijk gezicht. En dan die botox lippen...
Nooit van gehoord, foto opgezocht, tot conclusie gekomen:quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:20 schreef jigggy het volgende:
Wat een griet is die sarah van soelen
Met alle respect ,Sarah is 100x knapper als Monique en die dre is gewoon een vreemdganger eerste klas
Maar wat ik nu niet snap is alle kortpittige Facebook tantes die nu lopen te bashen op die Sarah, wat kan zei er aan doen dat die vent alles neukt
Haat dre, haat niet op die griet
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij blijft er weinig over om te geven zonder alle filters en vulling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |