abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 20:58:06 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198451954
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:59:34 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198451996
quote:
Gebruik geen jonge kaas, eerste 10 hits op google zijn allemaal kutrecepten. Je moet goeie kaas hebben, zodat je wel je bek verbrandt
Wat is dat voor figuur??

Is dat een gratis hobbyist ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:01:14 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198452037
Er is overigens wel een verschil tussen leegheid en vrijheid van geest Ludolf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198452049
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is dat voor figuur??

Is dat een gratis hobbyist ofzo?
Oh, doet hij het weer? Wij zijn dus gestopt. We kijken het wel terug.

Nee joh. Geen hobbyist. Dit is dé worstmaakgoeroe van ons land. Berg kookboeken enzo. Hij is alleen apart. Ik vind hem wel tof.
Spoilers!
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:03:22 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198452086
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, doet hij het weer? Wij zijn dus gestopt. We kijken het wel terug.

Nee joh. Geen hobbyist. Dit is dé worstmaakgoeroe van ons land. Berg kookboeken enzo. Hij is alleen apart. Ik vind hem wel tof.
Ah, ik ken het niet :D

Begreep dat idd de techniek nogal ruk was ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198452183
@Clubsoda jij bent ook fan van het autistenplekje O+
Niet dat ik de afgelopen 12 maanden een trein van binnen heb gezien maar toch... liefde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452192
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:48 schreef sigme het volgende:
@:tele6, heb jullie niet 'gewoon' ruzie? Dus frictie in de relatie, discussie, boosheid, negatieve emoties?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie wel eens ruzie gehad als trio? Zijn jullie daar ietwat in geoefend? Het klinkt voor mij als relatiestrubbels, die nu door allerlei omstandigheden in probleem- en hulpverleneningsfeer raakt. Wat niet per se slecht is, maar misschien is het verfrissend om naar het gedoe te kijken als iets wat een ordinaire ruzie had kunnen zijn - en misschien wel moet zijn of moet worden.
We hebben wel eerder met z'n drieën ruzie gehad. Of nou ja, meestal is er wrijving tussen 2 van de 3 en heeft de derde er niet echt een mening over. Dit hele gedoe is meer tussen A en mij, en B vindt er wat minder van.
Ik denk niet dat het een gewone standaard ruzie is. A zegt dat hij er al ruim een halfjaar mee zit.
pi_198452206
Mijn sprinter heeft geen autisten-plekje.
pi_198452211
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is dat voor figuur??

Is dat een gratis hobbyist ofzo?
Bijzondere doceermethode ja _O-

Iemand die voor dit weekend nog een leuke workshop weet?
Morgen komt een shitload aan kattenvoer binnen, daarna kijken of mijn vriezer me toestaat dat ik er nog een lading (nog te maken) zoorvleis in mik. Maar de andere avond moet ik toch ook eten :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:clubsoda jij bent ook fan van het autistenplekje O+
Niet dat ik de afgelopen 12 maanden een trein van binnen heb gezien maar toch... liefde.
:D
Ik als gediagnosticeerd autist moet daar toch wel bij zeggen dat ik dat ene plekje juist niet prettig vind. Daar loopt iedereen langs. Je kunt beter wat verder doorlopen in de coupé en dan op een plek met twee stoelen je tas op de tweede stoel gooien. Want dat mag sinds corona.
pi_198452216
quote:
9s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn sprinter heeft geen autisten-plekje.
Stomme sprinter :( :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:D
Ik als gediagnosticeerd autist moet daar toch wel bij zeggen dat ik dat ene plekje juist niet prettig vind. Daar loopt iedereen langs. Je kunt beter wat verder doorlopen in de coupé en dan op een plek met twee stoelen je tas op de tweede stoel gooien. Want dat mag sinds corona.
Het ene plekje is wel fijner dan het andere ja :D

Aller-aller-ALLER fijnste plekje is dat plekje wat juist naast/achter de deur zit. Dat je als het ware, als je de coupé binnen bent weer een stukje terug moet. En dus vooral eigen gangetje en wand naast je hebt.

Nu, met het samenzitverbod zal een tweepersoons plek veel fijner zijn ja :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:clubsoda jij bent ook fan van het autistenplekje O+
Niet dat ik de afgelopen 12 maanden een trein van binnen heb gezien maar toch... liefde.
Ja O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198452291
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het ene plekje is wel fijner dan het andere ja :D

Aller-aller-ALLER fijnste plekje is dat plekje wat juist naast/achter de deur zit. Dat je als het ware, als je de coupé binnen bent weer een stukje terug moet. En dus vooral eigen gangetje en wand naast je hebt.

Nu, met het samenzitverbod zal een tweepersoons plek veel fijner zijn ja :Y
Volgens mij ben ik geen autist, maar da’s wel het fijnste plekje. Boek erbij en geen afleiding
We have far more in common than that which devides us..
pi_198452465
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het ene plekje is wel fijner dan het andere ja :D

Aller-aller-ALLER fijnste plekje is dat plekje wat juist naast/achter de deur zit. Dat je als het ware, als je de coupé binnen bent weer een stukje terug moet. En dus vooral eigen gangetje en wand naast je hebt.

Nu, met het samenzitverbod zal een tweepersoons plek veel fijner zijn ja :Y
Dit plekje kies ik ook altijd als het de goede trein is _O_

In de boemeltjes tussen Zwolle en Groningen heeft de eerste klas de fijnste plekjes, maar dat is het geld me niet waard. Reis jij eerste klas, Myraela?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198452595
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit plekje kies ik ook altijd als het de goede trein is _O_

In de boemeltjes tussen Zwolle en Groningen heeft de eerste klas de fijnste plekjes, maar dat is het geld me niet waard. Reis jij eerste klas, Myraela?
Toen ik een paar maanden op en neer naar Groningen ging trakteerde ik mezelf op de terugreis altijd op de eerste klas O+ Tientje extra betalen voor vier uur royaler zitten had ik er wel voor over.
Heenweg deed ik in de avond, dan was tweede klas prima, want lekker rustig. Maar donderdagmiddag rond vier uur terugreizen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452671
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

Toen ik een paar maanden op en neer naar Groningen ging trakteerde ik mezelf op de terugreis altijd op de eerste klas O+ Tientje extra betalen voor vier uur royaler zitten had ik er wel voor over.
Heenweg deed ik in de avond, dan was tweede klas prima, want lekker rustig. Maar donderdagmiddag rond vier uur terugreizen :X
Ja, ik snap je -O- Zondagavond is ook altijd vreselijk tweede klas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 21:35:23 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198452703
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Toen ik een paar maanden op en neer naar Groningen ging trakteerde ik mezelf op de terugreis altijd op de eerste klas O+ Tientje extra betalen voor vier uur royaler zitten had ik er wel voor over.
Heenweg deed ik in de avond, dan was tweede klas prima, want lekker rustig. Maar donderdagmiddag rond vier uur terugreizen :X
Helaas zie je steeds meer dat eerste klas niets anders is als een ander kleurtje stoelbekleding.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198452706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik snap je -O- Zondagavond is ook altijd vreselijk tweede klas.
;(

Ik ging dinsdagavond heen, was prima te doen. En dan donderdag zorgen dat ik er op tijd was. Mocht het druk zijn dan kon ik wel vast plekje claimen. Eindstations _O_ Maar de tweede klas zat altijd overvol en als ze een treinstel misten (of vergeten waren dat het lang weekend was :') ) puilde het ook uit naar de eerste klas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Dit plekje kies ik ook altijd als het de goede trein is _O_

In de boemeltjes tussen Zwolle en Groningen heeft de eerste klas de fijnste plekjes, maar dat is het geld me niet waard. Reis jij eerste klas, Myraela?
Nee, al konden we dat sinds corona volgens mij ook aanvragen. Maar voor die enkele keer dat ik nu ga, maakt het me niet zoveel uit.
pi_198452764
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:36 schreef Myraela het volgende:

Nee, al konden we dat sinds corona volgens mij ook aanvragen. Maar voor die enkele keer dat ik nu ga, maakt het me niet zoveel uit.
En ik maar denken dat iedereen die voor de overheid werkt eerste klas mag reizen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 21:42:08 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198452856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat iedereen die voor de overheid werkt eerste klas mag reizen -O-
Vroeger had je de ambtenarentrein Groningen- Den Haag. Een koploper, stel 4444. Die bestond voor de helft uit eerste klas.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198452926
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:42 schreef derLudolf het volgende:

Vroeger had je de ambtenarentrein Groningen- Den Haag. Een koploper, stel 4444. Die bestond voor de helft uit eerste klas.
Ja, klopt :Y Toen ik een keer vroeg waarom die trein bijna helemaal eerste klas was kreeg ik dus te horen dat het voor ambtenaren was omdat die eerste klas mochten reizen en er zoveel met die trein gingen dat er extre eerste klas was gemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198452951
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vroeger had je de ambtenarentrein Groningen- Den Haag. Een koploper, stel 4444. Die bestond voor de helft uit eerste klas.
Ik dacht vooral slaapcoupés :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198452972
Ik zag pas dat je voor iets van 58 euro vanaf Utrecht rechtstreeks met de nachttrein naar Wenen kunt, in couchette. Ik willlll O+ ;(
Want we waren er anderhalf jaar geleden en besloten toen al zsm terug te gaan omdat we veel te weinig tijd hadden voor alles.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198453002
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag pas dat je voor iets van 58 euro vanaf Utrecht rechtstreeks met de nachttrein naar Wenen kunt, in couchette. Ik willlll O+ ;(
Want we waren er anderhalf jaar geleden en besloten toen al zsm terug te gaan omdat we veel te weinig tijd hadden voor alles.
Jaaaa, trein naar Wenen wilde ik ook nog doen _O_
Vroeger had je ook de nachttrein naar Praag, nu moet je een paar keer overstappen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198453082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, trein naar Wenen wilde ik ook nog doen _O_
Vroeger had je ook de nachttrein naar Praag, nu moet je een paar keer overstappen.
Praag is ook tof :Y
Vliegen is leuk, maar ik merk dat ik ook steeds meer fan van trein word. Soms maakt het qua reistijd niet zoveel uit, als je de wachttijd op het vliegveld meerekent, of de reistijd om vanuit uithoek in de stad te komen.
En in ieder geval een stuk minder gedoe met bagage en security.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 21:55:59 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag pas dat je voor iets van 58 euro vanaf Utrecht rechtstreeks met de nachttrein naar Wenen kunt, in couchette. Ik willlll O+ ;(
Want we waren er anderhalf jaar geleden en besloten toen al zsm terug te gaan omdat we veel te weinig tijd hadden voor alles.
Couchette is eigenlijk tweede klas. Ben een keer met de EuroNight van Arnhem naar Poznan geweest, in een slaaprijtuig. Dus echt bed

Die nacht overigens weinig geslapen, eerst kon ik niet echt slapen van het bonken van het draaistel, daarna vond ik het nachtelijk rangeren heel interessant :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 21:58:05 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, trein naar Wenen wilde ik ook nog doen _O_
Vroeger had je ook de nachttrein naar Praag, nu moet je een paar keer overstappen.
De Jan Kiepura, met koersrijtuigen naar Kopenhagen, Praag, Warschau, Minsk en Moskou O+

Toen ik in 2014 daar mee ging, waren alleen Praag en Warschau nog over.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, trein naar Wenen wilde ik ook nog doen _O_
Vroeger had je ook de nachttrein naar Praag, nu moet je een paar keer overstappen.
Doet me er trouwens aan denken (en ik denk dat jij wel weet wat ik bedoel)...

Paar jaar geleden wilden we met de familie een weekend weg. Leuk, aardig. Ze wilden het een week na mijn operatiedatum plannen :o Mijn opmerking, dat dat voor mij wellicht wat pittig zou zijn, werden weggewoven, zou prima kunnen, ik kon tussendoor rusten. (Mijn moeder is nota bene verpleegkundige geweest!)
Toen heb ik maar gezegd dat ik dan niet meeging. Boeking was duur, ik wilde niks overbelasten, de reis naar de locatie leek me al zwaar. En als ik last minute moest annuleren vond ik zonde van het geld. Er waren wat verbaasde blikken en zo gingen we uiteen.

Een dag later belde mijn moeder op, met 10.000 excuses. Ze had zich een maand vergist, meende dat het vijf weken na OK was :|W Wat ik op zich ook nog redelijk snel vond... Maar ze snapte toen wel waarom ik de datum sowieso snel vond.
En uiteindelijk is het plan een stille dood gestorven _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198453254
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef derLudolf het volgende:

Couchette is eigenlijk tweede klas. Ben een keer met de EuroNight van Arnhem naar Poznan geweest, in een slaaprijtuig. Dus echt bed

Die nacht overigens weinig geslapen, eerst kon ik niet echt slapen van het bonken van het draaistel, daarna vond ik het nachtelijk rangeren heel interessant :+
Naar dat soort dingen kijken is ook vele malen interessanter, leuker en gedenkwaardiger dan slapen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:02:48 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Praag is ook tof :Y
Vliegen is leuk, maar ik merk dat ik ook steeds meer fan van trein word. Soms maakt het qua reistijd niet zoveel uit, als je de wachttijd op het vliegveld meerekent, of de reistijd om vanuit uithoek in de stad te komen.
En in ieder geval een stuk minder gedoe met bagage en security.
Als je onder Schiphol woont dan is vliegen vaak sneller. Maar als je het allemaal een beetje ruim aan wilt houden, mooi op tijd naar het vliegveld etc. dan ben je al een mooi eind op weg als je rechtstreeks naar bijvoorbeeld Berlijn gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453320
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

Doet me er trouwens aan denken (en ik denk dat jij wel weet wat ik bedoel)...

Paar jaar geleden wilden we met de familie een weekend weg. Leuk, aardig. Ze wilden het een week na mijn operatiedatum plannen :o Mijn opmerking, dat dat voor mij wellicht wat pittig zou zijn, werden weggewoven, zou prima kunnen, ik kon tussendoor rusten. (Mijn moeder is nota bene verpleegkundige geweest!)
Toen heb ik maar gezegd dat ik dan niet meeging. Boeking was duur, ik wilde niks overbelasten, de reis naar de locatie leek me al zwaar. En als ik last minute moest annuleren vond ik zonde van het geld. Er waren wat verbaasde blikken en zo gingen we uiteen.

Een dag later belde mijn moeder op, met 10.000 excuses. Ze had zich een maand vergist, meende dat het vijf weken na OK was :|W Wat ik op zich ook nog redelijk snel vond... Maar ze snapte toen wel waarom ik de datum sowieso snel vond.
En uiteindelijk is het plan een stille dood gestorven _O-
Een week na de operatie _O- _O- _O- En dan het niet begrijpen :D

Vijf was ook nog best vroeg geweest, maar niet helemaal onmogelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198453344
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:02 schreef derLudolf het volgende:

Als je onder Schiphol woont dan is vliegen vaak sneller. Maar als je het allemaal een beetje ruim aan wilt houden, mooi op tijd naar het vliegveld etc. dan ben je al een mooi eind op weg als je rechtstreeks naar bijvoorbeeld Berlijn gaat.
Vliegen kost echt idioot veel tijd :{ Ik heb echt een enorme hekel aan vliegen. Soms kan het gewoon niet anders, maar als het even kan vlieg ik liever niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198453395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een week na de operatie _O- _O- _O- En dan het niet begrijpen :D

Vijf was ook nog best vroeg geweest, maar niet helemaal onmogelijk.
Zij hadden echt niet begrepen dat het een week na de operatie was. Ook al zei ik dat toen wel :')
Moeders bijna een hartverzakking toen ze de kalender thuis erbij haalde, weken (week :') ) telde en terugdacht aan wat ze had gezegd :7

Achteraf denk ik dat ik na vijf weken ook niet veel lol had gehad. Ik had best mee kunnen scharrelen, maar wel kortere dagen en vast meer pijn van de inspanning dan nodig zou zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198453434
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vliegen kost echt idioot veel tijd :{ Ik heb echt een enorme hekel aan vliegen. Soms kan het gewoon niet anders, maar als het even kan vlieg ik liever niet.
Tja... Eindhoven-Praag met vliegtuig was letterlijk in zes uur van voordeur naar voordeur. Daar kan geen trein tegenop, ook niet qua prijs.
Maar met een nachttrein kun je in theorie nog wat slaap pakken en is het lekker als je in de ochtend op tijd op je bestemming staat. Daarom ben ik ook fan van cruisen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:12:47 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vliegen kost echt idioot veel tijd :{ Ik heb echt een enorme hekel aan vliegen. Soms kan het gewoon niet anders, maar als het even kan vlieg ik liever niet.
Met uitwisselingen lieten we ons vaak naar Hoogeveen of Beilen brengen. Rechtstreeks naar Schiphol. Dus het gevaar van een overstap missen had je dan niet. De laatste vijf jaar heb ik twee keer gevlogen, keer naar Vilnius en keer Rome. Vind het ook best saai :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453518
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Aller-aller-ALLER fijnste plekje is dat plekje wat juist naast/achter de deur zit. Dat je als het ware, als je de coupé binnen bent weer een stukje terug moet. En dus vooral eigen gangetje en wand naast je hebt.
:Y
Sowieso beneden. Boven is de duivel.


Tevens
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie hebben allemaal een klikko voor papier, ik moet het klein maken, verzamelen en verderop in een OC doen.
:N
Wij hebben TWEE papierkliko's *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:19:49 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453563
Als ik morgen met de trein naar Praag ga ben ik 9:45 onderweg en kost me dat ¤89

Als ik voor in mei boek ¤69. Denk niet dat ik veel goedkoper kan, als ik trein naar Schiphol of parkeren daar ga meetellen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453572
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:12 schreef derLudolf het volgende:

Met uitwisselingen lieten we ons vaak naar Hoogeveen of Beilen brengen. Rechtstreeks naar Schiphol. Dus het gevaar van een overstap missen had je dan niet. De laatste vijf jaar heb ik twee keer gevlogen, keer naar Vilnius en keer Rome. Vind het ook best saai :P
Rechtstreeks naar Schiphol -O- Dat was ooit :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198453597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:19 schreef derLudolf het volgende:
Als ik morgen met de trein naar Praag ga ben ik 9:45 onderweg en kost me dat ¤89

Als ik voor in mei boek ¤69. Denk niet dat ik veel goedkoper kan, als ik trein naar Schiphol of parkeren daar ga meetellen.
Ik was in 2019 ook zo'n 50-60 euro kwijt. En we hebben de hele reis vanaf Berlijn in de restauratie gezeten met een drankje en een hapje _O- Supersnelle mooie trein ook tussen Berlijn en Bad Bentheim :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198453603
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y
Sowieso beneden. Boven is de duivel.

Tevens
[..]

:N
Wij hebben TWEE papierkliko's *)
Ohhhhh jaloers
We have far more in common than that which devides us..
pi_198453643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt :Y Toen ik een keer vroeg waarom die trein bijna helemaal eerste klas was kreeg ik dus te horen dat het voor ambtenaren was omdat die eerste klas mochten reizen en er zoveel met die trein gingen dat er extre eerste klas was gemaakt.
Woonwerk tweede klas. Dienstreizen eerste. Behalve als je om een of andere reden ook woonwerk eerste georganiseerd krijgt (arbo, privacy etc).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198453701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y
Sowieso beneden. Boven is de duivel.


Tevens
[..]

:N
Wij hebben TWEE papierkliko's *)
Benedenboks!

Ik heb een buurtvereniging met grote vrachtwagen die een keer per maand komt ophalen wat wij aan papier buiten zetten B-) B-)

En ik had vanavond moerepotaasj :9 Dit weekend misschien zoorvleis maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:25:18 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was in 2019 ook zo'n 50-60 euro kwijt. En we hebben de hele reis vanaf Berlijn in de restauratie gezeten met een drankje en een hapje _O- Supersnelle mooie trein ook tussen Berlijn en Bad Bentheim :o
De IC Berlijn gaat nog sneller, wat stops er uit. En volgens mij nieuw materieel. Ooit. En keer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rechtstreeks naar Schiphol -O- Dat was ooit :'(
Niet meer? ;(
Vorig jaar ging er af en toe een rechtstreekse trein. Geen idee of die het overleefd heeft. Maar de overstap op Utrecht is ook niet vervelend. Stukken beter dan Duivendrecht :r in ieder geval.

Ik zit nog in de oooooit rechtstreeks naar Zandvoort fase ;( 30 jaar geleden, oma vertelt :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:27:30 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453753
De brug over de Eems moet weer worden gemaakt. En dan een hoogwaardige verbinding (Arnhem-Deventer-Zwolle-)-Groningen-Bremen-Hamburg-Kopenhagen .

Dan heb je pas een echte Hanzelijn :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:28:45 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453778
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet meer? ;(

Wat een achterbakse vraag.
Ligt bij bepaalde personen heel gevoelig. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198453835
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:19 schreef derLudolf het volgende:
Als ik morgen met de trein naar Praag ga ben ik 9:45 onderweg en kost me dat ¤89

Als ik voor in mei boek ¤69. Denk niet dat ik veel goedkoper kan, als ik trein naar Schiphol of parkeren daar ga meetellen.
Voor iets van 15 euro sta ik op het vliegveld in Eindhoven. Destijds tientjesvlucht naar Praag en toen werd het (ook met de reis van vliegveld naar stad) financieel wel interessant.
En, eerlijk gezegd, was ik toen nog nooit zo bezig met optie trein. En zou ik voor die reis nu wellicht ook andere keuzes maken.

Mooiste vliegreis was toch wel de Ryan air stunt naar Londen. Retourtje voor 2 cent en zij betaalden de belastingen _O-

Paar jaar later heb ik er nog eens 2 x 7,50 tegenaan gegooid voor twee vertrekdata, omdat ik niet zeker wist wanneer ik vrij kreeg en dus of in de avond of in de ochtend kon vertrekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198453852
quote:
12s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat een achterbakse vraag.
Ligt bij bepaalde personen heel gevoelig. :P
Ik ben nieuw :o Wat is dit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198453918
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Benedenboks!

Ik heb een buurtvereniging met grote vrachtwagen die een keer per maand komt ophalen wat wij aan papier buiten zetten B-) B-)

En ik had vanavond moerepotaasj :9 Dit weekend misschien zoorvleis maken.
Moere moest ik opzoeken :D

M
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:35:29 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198453965
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben nieuw :o Wat is dit?
Vraag Fles maar :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:36:15 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198453981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:27 schreef derLudolf het volgende:
De brug over de Eems moet weer worden gemaakt. En dan een hoogwaardige verbinding (Arnhem-Deventer-Zwolle-)-Groningen-Bremen-Hamburg-Kopenhagen .

Dan heb je pas een echte Hanzelijn :D
Die gaat er echt de komende decennia niet komen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 22:40:55 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198454137
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Die gaat er echt de komende decennia niet komen :D
Waarschijnlijk niet nee, maar af en toe mag je een beetje fantaseren :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:42:55 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198454188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee, maar af en toe mag je een beetje fantaseren :+
Dat mag.
Maar als er al ergens geld in OV infrastructuur gestoken wordt komende jaren (van welk geld?), dan is het zeker niet in dat traject natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198454226
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

Mooiste vliegreis was toch wel de Ryan air stunt naar Londen. Retourtje voor 2 cent en zij betaalden de belastingen _O-
Vrienden van mij hebben die ook gedaan _O- Ze vroegen of ik mee wilde, maar voor dat bedrag wist ik heel zeker dat er allemaal addertjes onde rhet gras zaten en het alsnog veel duurder zou worden. Dat was niet zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:45:07 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198454246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben die ook gedaan _O- Ze vroegen of ik mee wilde, maar voor dat bedrag wist ik heel zeker dat er allemaal addertjes onde rhet gras zaten en het alsnog veel duurder zou worden. Dat was niet zo :')
Was dat via België?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198454272
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:45 schreef Molo het volgende:

Was dat via België?
Nee, geloof het niet. Ik weet niet meer waar vandaan ze vertrokken zijn, maar kan me niet herinneren dat het in Belgie was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:47:42 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198454292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, geloof het niet. Ik weet niet meer waar vandaan ze vertrokken zijn, maar kan me niet herinneren dat het in Belgie was.
Dacht dat het iets met staatssteun was maar weet niet meer

Ik vond Ryanair die ene keer dat ik ermee vloog zo erg, dat ik er graag meer geld voor over heb.
Maar ik snap de 'we gáán!' gevoelens dan ook wel weer voor zo'n bedrag :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:48:33 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198454321
Hopelijk snel weer wat reismogelijkheden, Nederland is leuk maar de rest ook zo enorm tof O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198454403
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:47 schreef Molo het volgende:


Ik vond Ryanair die ene keer dat ik ermee vloog zo erg, dat ik er graag meer geld voor over heb.
Ik vond Ryanair die ene keer dat ze last minute cancelden zonder alternatief te bieden zo erg, dat ik er niet meer mee wil vliegen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:58:08 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198454527
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vond Ryanair die ene keer dat ze last minute cancelden zonder alternatief te bieden zo erg, dat ik er niet meer mee wil vliegen.
:o

Nee dat snap ik idd... Damn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198454607
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Moere moest ik opzoeken :D

M
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198454619
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag Fles maar :D
Will do! Als we ooit weer eens naar een kerstmarkt treinen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198454652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben die ook gedaan _O- Ze vroegen of ik mee wilde, maar voor dat bedrag wist ik heel zeker dat er allemaal addertjes onde rhet gras zaten en het alsnog veel duurder zou worden. Dat was niet zo :')
Bwehehehe. Ik ging in mijn eentje. En toen in Londen lekker de rekening leeg laten lopen uiteraard _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 23:03:25 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198454661
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Will do! Als we ooit weer eens naar een kerstmarkt treinen :+
Bereid je voor op een heerlijke haatpreek :D

En dat duurt sowieso nog 8 maanden :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198454663
Ik denk dat @sigme toch wel gelijk had. Volgens mij heb ik het goedgemaakt met B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij komt morgenavond dus toch wel. Waarschijnlijk is het allemaal lang niet zo ingewikkeld als ik het de afgelopen dagen gemaakt heb.

Mooi dat ik vanavond tot dit diepe inzicht gekomen ben, misschien kan ik dan eens rustig slapen vannacht _O-
pi_198454675
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Was dat via België?
Ik vloog vanaf mijn Eindhoven O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198454700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat @:sigme toch wel gelijk had. Volgens mij heb ik het goedgemaakt met B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij komt morgenavond dus toch wel. Waarschijnlijk is het allemaal lang niet zo ingewikkeld als ik het de afgelopen dagen gemaakt heb.

Mooi dat ik vanavond tot dit diepe inzicht gekomen ben, misschien kan ik dan eens rustig slapen vannacht _O-
Fijn!
Slaaplekker! Op een goede nacht :)
pi_198454757
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vond Ryanair die ene keer dat ze last minute cancelden zonder alternatief te bieden zo erg, dat ik er niet meer mee wil vliegen.
Pay peanuts, get peanuts ;(

Dan ben je echt aan de haaien overgeleverd. Zelf nooit meegemaakt gelukkig *afklopt* want dat is wel een dingetje ja. Naast dat alles nu steeds meer uitgekleed wordt daar. Ik heb ook zeker al een jaar of vijf niet meer met ze gevlogen.

Speaking over vliegen: er zitten buiten wat vogels zich erg druk te maken. Waaien wellicht bijna de boom uit of zo. Avondklok overtreders :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 23:06:49 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198454782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat mag.
Maar als er al ergens geld in OV infrastructuur gestoken wordt komende jaren (van welk geld?), dan is het zeker niet in dat traject natuurlijk
Nou, er wordt wel eindelijk begonnen met de sloop van de kapotte brug over de Ems. Werd Ook tijd na 5 jaar
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 23:08:09 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198454816
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Pay peanuts, get peanuts ;(


Dat dus.

Iets teveel weggehaald van je verhaal, maar daar waait het nog?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198455000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat @:sigme toch wel gelijk had. Volgens mij heb ik het goedgemaakt met B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij komt morgenavond dus toch wel. Waarschijnlijk is het allemaal lang niet zo ingewikkeld als ik het de afgelopen dagen gemaakt heb.

Mooi dat ik vanavond tot dit diepe inzicht gekomen ben, misschien kan ik dan eens rustig slapen vannacht _O-
Wat fijn, zal jij lekker slapen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198455052
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:52 schreef Vanyel het volgende:

Ik vond Ryanair die ene keer dat ze last minute cancelden zonder alternatief te bieden zo erg, dat ik er niet meer mee wil vliegen.
Ik heb een compleet tegenovergestelde ervaring met zo'n budgetmaatschappij.

Vlak voor kerstmis 2009. Sneeuw, Storm. IJs. Al het treinverkeer lag plat (de NS vertelde me terwijl ik in de trein stapte dat er vanaf Zwolle nul treinverkeer meer was....niet op het station, niet op internet....nee, ín de trein....ik kon er nog net uit springen, want wat moest ik op Zwolle).

Mijn vader heeft me toen naar Schiphol gebracht. Lekker lege snelweg. Schiphol was cha-os. Lange rijen mensen bij balies. Mensen die moe en sachrijnig met allemaal tassen en koffers rondom hun op de grond zaten. Omroepberichten dat KLM niet meer vloog. Dat Martinair niet meer vloog. Etc etc.

Maar wel....mijn budget vliegtuig :7

Dus ik mocht langs de douane. En daar ging een bizarre wereld voor me open, want als je vliegtuig niet ging, mocht je ook niet naar dat deel van Schiphol. Het was dus Leeg. Gewoon spookachtig leeg.

Twee vliegtuigen vlogen die avond nog. Die van mij en een grote jumbojet naar Indonesië. Ik had al kluisjes voor mijn rugzak ontdekt en ligbankjes (allemaal leeg dus) waar ik eventueel de nacht kon doorbrengen. Want op de schermen stond de hele tijd 'wait for gate' oid. Nou ja, het kwam er dus op neer dat mijn vliegtuig uiteindelijk uren te laat uit de UK kwam. Maar...toen kwam ineens het bericht dat ik me naar een bepaalde gate mocht begeven :o

Daar stond ik weer in een rij met allemaal blije mensen dat we gingen vliegen. Maar ja, tegen de tijd dat ik aan zou komen wist ik al dat er geen trein meer zou rijden en ik dus alsnog bij een luchthaven moest overnachten. Ik maakte daar een opmerking over en de mensen met wie ik aan de praat raakte vroegen waar ik heen moest en zeiden "Oh, but the couple over there go to Hereford..." Geen flauw idee hoe ze dat wisten en het is alsof je ergens in Engeland staat en naar Eindhoven vliegt en er toevallig mensen zijn die naar Hoogeveen gaan rijden :')

Anyway, een bijzonder enge start door een sneeuwstorm, maar aangekomen in Birmingham geloof ik en meegereden met het bijzonder vriendelijke stel die geen serial killers bleken te zijn. Ze hebben me voor de deur afgezet.

Het was overigens de enige luchthaven die niet dicht zat door de sneeuw en ons vliegtuig zat propvol met allemaal mensen die eigenlijk ergens anders heen moesten. De jongen naast me moest naar een begrafenis in Schotland en was omgeboek top mijn vlucht.

tldr: Ik was super blij met mijn budgetvliegtuigje dat niet in het rijtje 'vliegt niet meer' viel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198455120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat @:sigme toch wel gelijk had. Volgens mij heb ik het goedgemaakt met B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij komt morgenavond dus toch wel. Waarschijnlijk is het allemaal lang niet zo ingewikkeld als ik het de afgelopen dagen gemaakt heb.

Mooi dat ik vanavond tot dit diepe inzicht gekomen ben, misschien kan ik dan eens rustig slapen vannacht _O-
Soms hebben dingen ook eventjes tijd nodig. Ook het besef wat er nu echt aan de hand is heeft regelmatig tijd nodig. Maar dit klinkt al stukken beter in ieder geval :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198455869
Wat een avond -O- te privé om echt hier te zetten maar mocht iemand nog knuffels over hebben -O-
pi_198456334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een avond -O- te privé om echt hier te zetten maar mocht iemand nog knuffels over hebben -O-
Knuffel maagie :* .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198456335
Mogge. Vroeg hoor. Niks geen lekker weer. Ik denk dat ik straks maar weer naar bed ga.
Na de koffie c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198456381
Knuffel voor Sarabi :*
  vrijdag 12 maart 2021 @ 06:28:34 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198456553
Knuffel voor sarabi :* hopelijk wel goed geslapen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 maart 2021 @ 06:29:02 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198456555
En hopelijk ook een goede nacht voor tele *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 maart 2021 @ 06:33:11 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198456562
En vliegen .. ik vind het nu best leuk.. Schiphol is niet zo leeg als in isa dr verhaal, maar wel lekker rustiger ^O^

Ik hoef niet van te voren bij de balie te zijn, en geen bagage in te checken dus lekker zo door naar security ^O^
Wel irritant dst de b-gate 20 min lopen is, maar ommetjes app aan en gaan :+


Ik ben niet zo'n fan van nachttreinen.. te veel herrie en geschud.. val ik in een heli wel meteen in slaap, in een trein lukt dat dus voor geen meter..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198456739
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een avond -O- te privé om echt hier te zetten maar mocht iemand nog knuffels over hebben -O-
Ik heb er heel veel. Knuffel :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198456788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een avond -O- te privé om echt hier te zetten maar mocht iemand nog knuffels over hebben -O-
Knuffel!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198456818
Ik heb ook nog een knuffel voor Sarabi :*

Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen.

En Tele hopelijk ook een goede nacht gehad!

Mijne was in elk geval een stuk beter dan gisteren. Sliep rond 23.30 pas, maar wel net pas wakker vd wekker _O_
pi_198456951
Fijn Tele! ^O^

Ik sliep prima tot 4.00 uur, toen stond mijn wederhelft op om met het vervallen van de avondklok de deur uit te gaan :O Toen kon ik niet meer slapen natuurlijk. Maar @Isabeau 's vliegverhaal was zo knus kabbelde wel lekker voort en toen ben ik uiteindelijk na lang woelen toch weer in slaap gevallen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:24:05 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198457115
Ik viel om 21 in slaap op de bank, dus maar gaan slapen.. om 1 uur wakker en constateren dat k er nog niet was. Die kwam vervolgens vrij snel, dus weer in slaap gevallen.. wel een paar keer wakker geworden omdat het te warm was..
Vervolgens mocht ik uitslapen want vrij, maar toch om 6 uur wakker.. weer wat geslapen en ern vergadering aan het plannen, want gister middag laat( 18.30) is er besloten om een groot gedeelte uit mn project te slopen.. project wat al 3 keer uitgesteld is en tot gister geplanned stond om as dinsdag te beginnen.. dus ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198457241
Mogge!

Meer dan genoeg knuffels voor @Sarabi,

Heerlijk geslapen, had nog wel wat langer gemogen, hopelijk lukt dat morgen.

Vliegen is een mooi iets om snel van A naar ver weg B te komen. Maar ik vind/vond het altijd vrij apart om vanuit hier eerst naar Schiphol te gaan (ruim een uur) daar te parkeren, uur vooraf aanwezig te zijn dan een uur vliegen naar bv Parijs, daar nog weer een uur onderweg om naar je afspraak te gaan (zakelijk dus) terwijl je in iets meer tijd hetzelfde met de trein kunt doen, en dan nog kunt werken ook.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198457248
:W bedankt voor de knuffels.
In het ochtendlicht ziet alles er weer wat beter uit :)
pi_198457256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een avond -O- te privé om echt hier te zetten maar mocht iemand nog knuffels over hebben -O-
:* *;
pi_198457274
Ik heb uitstekend geslapen, hoewel wel erg vreemd gedroomd. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg en een goed jaar later wéér een, en ik was labjassen aan het naaien voor al de kinderen en ondertussen de oma aan het uitleggen dat hazelnoten vegan waren.
Tot mijn grote verontwaardiging ontbraken uit de droom de scènes waarin die tweelingen daadwerkelijk gemáákt werden. De vader was best knap dus ik had dat wel willen meemaken. O-)
pi_198457301
Ben benieuwd, sinds maandag krijg ik vrijwel iedere dag van DPD een berichtje dat een pakketje "vandaag" komt. Heb het nodig voor m'n jas
We have far more in common than that which devides us..
pi_198457637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:37 schreef Sarabi het volgende:
:W bedankt voor de knuffels.
In het ochtendlicht ziet alles er weer wat beter uit :)
Ha fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198457638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:37 schreef Sarabi het volgende:
:W bedankt voor de knuffels.
In het ochtendlicht ziet alles er weer wat beter uit :)
Gelukkig O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198457645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb uitstekend geslapen, hoewel wel erg vreemd gedroomd. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg en een goed jaar later wéér een, en ik was labjassen aan het naaien voor al de kinderen en ondertussen de oma aan het uitleggen dat hazelnoten vegan waren.
Tot mijn grote verontwaardiging ontbraken uit de droom de scènes waarin die tweelingen daadwerkelijk gemáákt werden. De vader was best knap dus ik had dat wel willen meemaken. O-)
Ok, iemand hier een studie Freudiaanse droomuitlegging gedaan?
:D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198457691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb uitstekend geslapen, hoewel wel erg vreemd gedroomd. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg en een goed jaar later wéér een, en ik was labjassen aan het naaien voor al de kinderen en ondertussen de oma aan het uitleggen dat hazelnoten vegan waren.
Tot mijn grote verontwaardiging ontbraken uit de droom de scènes waarin die tweelingen daadwerkelijk gemáákt werden. De vader was best knap dus ik had dat wel willen meemaken. O-)
wat een droom :D
Maar je hebt wel beter geslapen zeker?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198457724
Mogguh!

@Tele6 Ja, sexting telt wat mij betreft :Y Fijn dat het weer iets hoopvoller aandoet!

@Sarabi: Toch nog een knuffel :*
pi_198457772
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

@:Tele6 Ja, sexting telt wat mij betreft :Y Fijn dat het weer iets hoopvoller aandoet!

@:Sarabi: Toch nog een knuffel :*
Lief *; jullie maken mij wel een beetje emotioneel nu :D
pi_198457809
Goeiemorgen @Sarabi c_/
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198457847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat een droom :D
Maar je hebt wel beter geslapen zeker?
Ik heb prima geslapen O+
pi_198457851
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, iemand hier een studie Freudiaanse droomuitlegging gedaan?
:D
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar _O-
pi_198457900
Sommige mensen doen het elke dag als ze thuiswerken, ik niet. Maar ik ga vandaag lekker een dag in een comfy trui en joggingbroek werken. O+ Heb ik gewoon een keer zin in. O+
pi_198457945
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:38 schreef Myraela het volgende:
Sommige mensen doen het elke dag als ze thuiswerken, ik niet. Maar ik ga vandaag lekker een dag in een comfy trui en joggingbroek werken. O+ Heb ik gewoon een keer zin in. O+
Ik kleed me altijd netjes aan. Ok, wel dikke warme sokken ipv schoenen, maar da's standaard in huis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198458155
Ik ga dan wel niet werken maar ik heb voor het eerst in tijden ook weer echte kleren aangetrokken. Wel in mijn eigen erg bijzondere stijl :D maar toch.

Ik ben op Insta iemand gaan volgen die ook helemaal into 2ehands kleding is. En nu durf ik ook wel meer te combineren met de kleding die ik gekregen heb.
pi_198458246
Ik zit op kantoor! en er zijn nog 2 andere mensen, en ik heb een gesprek gehad. Wat een gekke ervaring!
pi_198458477
Och Sarabi, knuffels te over hier dus van mij ook een Free Hug :* Maar nog fijner vind ik het dat het in het ochtendlicht allemaal al een beetje minder erg is.

Overigens was die Free Hugs beweging nu niet echt van de grond gekomen vrees ik :+

Fijn dat ik aan @Clubsoda haar nachtrust heb meegeholpen O+

Tele6, geweldige droom! Ik herinner me ook nog een stukje, Jross vroeg me ten huwelijk. Op één knie en al. Maar er was iets raars aan de omgeving. Ik kan e rniet meer opkomen, toch te lang geleden die droom. Het zakt allemaal zo snel weg.

Je werkt er al een jaar, Jagar! :D Vaag eigenlijk hè, dat je ergens een jaar kan werken en dan een gesprek live met twee mensen als gek ervaart.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198458481
Ik was - na terug naar bed te zijn gegaan - toch wat extra vroeg op om extra vroeg al aan het werkt te gaan. Even zonder afleiding (collega's in de skype, webex-overleggen) een overzichtelijk klus die af moet, afmaken.

Goed, ik kwam er dus niet in. Om 7u nog niet. Helpdesk neemt de telefoon niet op. Om 7:30 werd m'n vroege collega wakker. Die kon wel inloggen en kon achterhalen dat er een grote storing was.
Ik ben dus nog steeeeeeeeeeds niet aan het werk en m'n werklust is ook gezakt tot ver onder het nulpunt :D

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198458530
Dromen O+ Ik onthou ze bijna nooit. Vannacht een klein beetje onthouden, iets met iemand die een baby kreeg :') echt waar blijft die van mij }:| :')

Gelukkig ziet het er allemaal wat beter uit nu Sarabi :*
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:24:33 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198458564
Ik was vannacht verkleed als Zwarte Piet serveerster bij McDonalds. Ik had 6 tafels en iedereen moest voor 37,50 bestellen. Ik moest het op een papiertje schrijven en mijn collega vond mijn handschrift niet netjes genoeg. Ze ging het heel langzaam in schoonschrift overschrijven. En toen kreeg ik ruzie met iedereen omdat alles zo lang duurde. En er zat kaas op de vegan burger.
Spoilers!
pi_198458603
En wat als je nou niet voor 37.50 bestelde? :o
pi_198458625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit op kantoor! en er zijn nog 2 andere mensen, en ik heb een gesprek gehad. Wat een gekke ervaring!
Wat fijn! Gaat dat vaker kunnen?
pi_198458701
Ik heb een langzame, relaxte, vrije dag, enkel een kappersbezoek gepland. En zondag een shopafspraak bij de Action. Hoewel ik niet echt iets nodig heb, heb ik wel gewoon even behoefte om door een winkel te lopen. Ik laat alle boodschappen bezorgen dus dat is echt al heel lang geleden.
pi_198458709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:31 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Wat fijn! Gaat dat vaker kunnen?
Nee, voorlopig niet. Ik mag eigenlijk 1x per maand voor een vergadering. Die gaat online door, maar is met 60 man. Is wel handig als de organiserende persoon fysiek de boel in goede banen stuurt.
pi_198458715
Verder is vandaag onze interieurverzorger' voor het eerst aan het werk, zijn de boodschappen al in huis dus kunnen we een relaxed, regenachtig weekend tegemoet!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 10:56:18 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198458952
De grote zaterdagwandeling is iig met een week, of twee, uitgesteld. Wellicht nog een Dudokronde door Hilversum als alternatief.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198458990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder is vandaag onze interieurverzorger' voor het eerst aan het werk, zijn de boodschappen al in huis dus kunnen we een relaxed, regenachtig weekend tegemoet!
Wat een lekker lui weekend hebben jullie in het vooruitzicht. Niets moeten maar alles kunnen (behoudens het weer natuurlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198459007
Ik heb wat werkzaamheden overgenomen van een collega. Hij is één dag weg en alles stort in. Zul je altijd zien. :')
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:07:53 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198459114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder is vandaag onze interieurverzorger' voor het eerst aan het werk, zijn de boodschappen al in huis dus kunnen we een relaxed, regenachtig weekend tegemoet!
Wat heerlijk!

Wij zijn duidelijk weer in de fase met veel klussen in de weekenden terecht gekomen. We hebben weer een beste lijst voor morgen en zondag.
Spoilers!
pi_198459138
Huis gepoetst (Truus 2.0 was vannacht al begonnen), Shake gemaakt met restjes fruit en kokosmelk.
Nu wachten op kattenvoer bezorging en vanmiddag komt vriendinnetje *O* Misschien rondje wandelen en in ieder geval weer een lokale zaak steunen :Y)

Morgenvroeg weer mijn digitale zangmeneer, rondje markt denk ik en Jumbo plaatjes afgeven. En verder weinig gepland dit weekend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198459498
Zaterdag naar het slachthuis, lamsvlees halen.
Ter plaatse dan overpakken van kratten naar pakketten en daar dan een ronde mee rijden, en dan de rest bij ons in de vriezer doen en de stand opmaken:
• voor wie hebben we dan van deze lichting al de pakketten klaar
• op basis van deze set lammeren, wat verwachten we van de nog te slachten lammeren (er lopen er nog 6)
• hoeveel gaan we dan nog afzetten in familie/vriendenkring en houden we nog wat over voor de fokvriendjes

Zondag wil ik dan vrij. Geen mensen, geen dingen. Mijn lief, de katten, rondjes met honden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:36:49 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198459547
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:33 schreef sigme het volgende:
Zaterdag naar het slachthuis, lamsvlees halen.
Ter plaatse dan overpakken van kratten naar pakketten en daar dan een ronde mee rijden, en dan de rest bij ons in de vriezer doen en de stand opmaken:
• voor wie hebben we dan van deze lichting al de pakketten klaar
• op basis van deze set lammeren, wat verwachten we van de nog te slachten lammeren (er lopen er nog 6)
• hoeveel gaan we dan nog afzetten in familie/vriendenkring en houden we nog wat over voor de fokvriendjes

Zondag wil ik dan vrij. Geen mensen, geen dingen. Mijn lief, de katten, rondjes met honden.
Ik meld me aan als fokvriendje *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198459620
Kapper had tijd (op 27 maart)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198459759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vannacht verkleed als Zwarte Piet serveerster bij McDonalds. Ik had 6 tafels en iedereen moest voor 37,50 bestellen. Ik moest het op een papiertje schrijven en mijn collega vond mijn handschrift niet netjes genoeg. Ze ging het heel langzaam in schoonschrift overschrijven. En toen kreeg ik ruzie met iedereen omdat alles zo lang duurde. En er zat kaas op de vegan burger.
Heb je gisteren heel even McDonald's of Zwarte Piet in je hoofd gehad? Vaak gaat een droom bij mij over iets wat kort in m'n gedachten is geweest (al was t totaal niet belangrijk). Dan bouwt t zich 's nachts ineens uit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198459776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Kapper had tijd (op 27 maart)
Ik afgelopen woensdag gevraagd en ze kan volgende week woensdag. Best netjes.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198460013
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik afgelopen woensdag gevraagd en ze kan volgende week woensdag. Best netjes.
Ik kon wel eerder, 2 dagen en dan zou ik vrij moeten nemen. Die 2 dagen maakt ook niet uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198460196
Meh, ik had voor de lunch de chicken tenders van de Vivera. Maar de barbecue-smaak is echt een heel stuk minder dan de southern fried. Maar die kan ik moeilijk vinden. ;(
pi_198460205
Die dromen van Lucky en Tele :D
pi_198460301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kon wel eerder, 2 dagen en dan zou ik vrij moeten nemen. Die 2 dagen maakt ook niet uit.
Nee idd zonde om daarvoor vrij te nemen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198460565
Mijn lunch was van die oprolcroissantjes met pesto en tomaat erin :9
pi_198460714
Croissantjes O+
Ik vergeet de hele tijd dat ik nog Crisp exemplaren in de vriezer heb :') Dit weekend maar eens rechtzetten :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:13:11 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198460717
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:21 schreef Myraela het volgende:
Meh, ik had voor de lunch de chicken tenders van de Vivera. Maar de barbecue-smaak is echt een heel stuk minder dan de southern fried. Maar die kan ik moeilijk vinden. ;(
Oh, die overwoog ik ook voor de lunch. Twijfel tussen die of falafel. Ik wist niet dat er nog een andere smaak was.

Mijn badkamer is schoon. 100% schoon. Ook de verlichting, de plantjes, binnenkant van kasten, etc. Vanaf maandag de 22e doe ik de slaapkamer en dan is het klaar met de schoonmaak op een rondje ramen en deuren na.
Spoilers!
pi_198461149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, die overwoog ik ook voor de lunch. Twijfel tussen die of falafel. Ik wist niet dat er nog een andere smaak was.

Mijn badkamer is schoon. 100% schoon. Ook de verlichting, de plantjes, binnenkant van kasten, etc. Vanaf maandag de 22e doe ik de slaapkamer en dan is het klaar met de schoonmaak op een rondje ramen en deuren na.
Wauw _O_ Ik heb vanmorgen de badkamervloer geschrobd, vond ik eigenlijk wel al dikke prima _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198461160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, die overwoog ik ook voor de lunch. Twijfel tussen die of falafel. Ik wist niet dat er nog een andere smaak was.

Mijn badkamer is schoon. 100% schoon. Ook de verlichting, de plantjes, binnenkant van kasten, etc. Vanaf maandag de 22e doe ik de slaapkamer en dan is het klaar met de schoonmaak op een rondje ramen en deuren na.
Lekker bezig ^O^

Ik deed hier de binnendeuren (2 met glas, was al eeuwen niet gedaan).
En ik dacht hop hop door met de buitendeur van binnen en buiten.. en de posten en de bel en........
WAT ZIT ER OP DE BEL!??? Een plakbandje :o :o
WAAROM???
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:50:42 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198461223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Lekker bezig ^O^

Ik deed hier de binnendeuren (2 met glas, was al eeuwen niet gedaan).
En ik dacht hop hop door met de buitendeur van binnen en buiten.. en de posten en de bel en........
WAT ZIT ER OP DE BEL!??? Een plakbandje :o :o
WAAROM???
Is toch zo'n grapje van kinderen zodat je bel blijft gaan?

Kocht ik zaterdag iets tofs op vinted, stuurt die kut het niet op :(
Nu bij een ander besteld voor 6 euro meer ;(
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:51:29 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198461234
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wauw _O_ Ik heb vanmorgen de badkamervloer geschrobd, vond ik eigenlijk wel al dikke prima _O-
Ik deed hier twee weken over O-)
Spoilers!
pi_198461251
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, die overwoog ik ook voor de lunch. Twijfel tussen die of falafel. Ik wist niet dat er nog een andere smaak was.

Mijn badkamer is schoon. 100% schoon. Ook de verlichting, de plantjes, binnenkant van kasten, etc. Vanaf maandag de 22e doe ik de slaapkamer en dan is het klaar met de schoonmaak op een rondje ramen en deuren na.
wauw. Hoe vaak doe je dat? Vind badkamers rotwerk
We have far more in common than that which devides us..
pi_198461266
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is toch zo'n grapje van kinderen zodat je bel blijft gaan?

Kocht ik zaterdag iets tofs op vinted, stuurt die kut het niet op :(
Nu bij een ander besteld voor 6 euro meer ;(
Ja hope so :D
Wij waren vanaf maandag weg.. hopelijk is ie niet te lang gegaan, was aan 1 kant los gelukkig (voor de buren).

Waarom stuurt ze het niet op?
Nog nooit iets bij Vinted besteld.

Wel de LP binnen die ik ooit vroegah grijs gedraaid heb via Amazon: Stevie Wonder Songs in the key of life O+
pi_198461373
Vanaaf Kaasfondue *G* :9~
pi_198461455
Vanavond, voor het eerst in, ik denk, 40 jaar kibbeling (maar dan vega) *O* Ben zo benieuwd
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:08:45 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198461486
Ik heb me laten mangelen door een Thaise masseuse ^O^ door het plafond en weer terug.. nu de rest van het huis aan kant krijgen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:09:07 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198461491
Tevens gyrosschotel van de Griek vanavond :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:10:00 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198461508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja hope so :D
Wij waren vanaf maandag weg.. hopelijk is ie niet te lang gegaan, was aan 1 kant los gelukkig (voor de buren).

Waarom stuurt ze het niet op?
Nog nooit iets bij Vinted besteld.

Wel de LP binnen die ik ooit vroegah grijs gedraaid heb via Amazon: Stevie Wonder Songs in the key of life O+
Als je iets koopt moeten ze het binnen 1 week versturen. Doe je dat niet dan wordt het geannuleerd en krijg ik mijn geld terug en zij een slechte review.
Mja ik wilde die kleding _O-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:13:45 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198461574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wauw. Hoe vaak doe je dat? Vind badkamers rotwerk
De badkamer is nu 3.5 jaar in gebruik. Ik denk dat ik een keer eerder zo uitgebreid heb schoongemaakt. Misschien twee keer.
Spoilers!
pi_198461683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De badkamer is nu 3.5 jaar in gebruik. Ik denk dat ik een keer eerder zo uitgebreid heb schoongemaakt. Misschien twee keer.
ah, ok, gelukkig. Wanneer je dit 1x per maand zou doen zou ik mezelf achter de oren krabben en denken misschien een goed idee voor dit weekend. Maar ik ga andere dingen doen :D

En voor woensdagmiddag heb ik een winkelafspraak bij Intratuin *O* Wat @Myraela heeft met kringloop heb ik hiermee. Eindelijk weer in een paar potten hier in huis planten ipv bruine takjes, als ze het hebben wat planten om het balkon op te vrolijken en wat kruidenpotjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_198461732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik deed hier twee weken over O-)
Ja, en? Jij doet het tenminste.
De binnenkant van mijn kastjes hebben al zeker twee jaar geen doekje gezien.
Enige wat ik trouw doe ik de wasbak droogmaken na gebruik. Dat scheelt een hoop... zooi.

Net wel de vrieskist schoongemaakt. Altijd zo bevredigend, als je na een beetje ontdooien de ijsschotsen eruit kunt halen O+
Mijn wasbak is nu een soort van Antartica :+ En toch zeker een centimeter vriesruimte gewonnen op sommige plekken.
Er is zelfs plaats voor zuurvlees *O* Morgen vlees kopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198461767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor woensdagmiddag heb ik een winkelafspraak bij Intratuin *O* Wat @:Myraela heeft met kringloop heb ik hiermee. Eindelijk weer in een paar potten hier in huis planten ipv bruine takjes, als ze het hebben wat planten om het balkon op te vrolijken en wat kruidenpotjes
Ik heb het met tuincentra ook. :D Al wacht ik daar nog even mee. Ik geef liever de mensen die echt veel nodig hebben eerst de kans, voordat ik voor m'n funshopping voor een paar plantjes ga.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:26:55 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198461788
Calls klaar, overleggen klaar, mails de deur uit.

En nu zou ik eigenlijk aan het werk met een ontwerp.

Maar de motivatie is 0. Op. Uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:47:48 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198462121
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ah, ok, gelukkig. Wanneer je dit 1x per maand zou doen zou ik mezelf achter de oren krabben en denken misschien een goed idee voor dit weekend. Maar ik ga andere dingen doen :D

En voor woensdagmiddag heb ik een winkelafspraak bij Intratuin *O* Wat @:Myraela heeft met kringloop heb ik hiermee. Eindelijk weer in een paar potten hier in huis planten ipv bruine takjes, als ze het hebben wat planten om het balkon op te vrolijken en wat kruidenpotjes
Oh god nee. Mijn huis is zo ingericht dat het enorm makkelijk schoonmaakt dus de normale schoonmaak is gelukkig best snel gedaan. Ik vind nog steeds dat mensen die zo enorm schoon zijn hun leven verdoen. Maar ja, soms is het gewoon tijd.
In theorie ga ik badkamer en keuken elk jaar doen. Woonkamer en slaapkamer kan wel om het jaar.

Plantjes kopen *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, en? Jij doet het tenminste.
De binnenkant van mijn kastjes hebben al zeker twee jaar geen doekje gezien.
Enige wat ik trouw doe ik de wasbak droogmaken na gebruik. Dat scheelt een hoop... zooi.

Net wel de vrieskist schoongemaakt. Altijd zo bevredigend, als je na een beetje ontdooien de ijsschotsen eruit kunt halen O+
Mijn wasbak is nu een soort van Antartica :+ En toch zeker een centimeter vriesruimte gewonnen op sommige plekken.
Er is zelfs plaats voor zuurvlees *O* Morgen vlees kopen.
Schone vrieskist *O* Dat is wel enorm bevredigend ja. Dat kan hier ook wel weer eens gebeuren. Beter voor er allerlei oogst in moet.

Ik zit weer op Hanswacht. Er staat koolvis te geuren voor haar schuilplaats. Ze hoeft er maar een meter uit te kruipen. En dit keer zit ze echt niet achter me.
Spoilers!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:02:05 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198462345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ah, ok, gelukkig. Wanneer je dit 1x per maand zou doen zou ik mezelf achter de oren krabben en denken misschien een goed idee voor dit weekend. Maar ik ga andere dingen doen :D

En voor woensdagmiddag heb ik een winkelafspraak bij Intratuin *O* Wat @:Myraela heeft met kringloop heb ik hiermee. Eindelijk weer in een paar potten hier in huis planten ipv bruine takjes, als ze het hebben wat planten om het balkon op te vrolijken en wat kruidenpotjes
Hoe lang mag je? Hier was het een kwartier, dan kan je niks kopen en moet je in 1x door naar de uitgang _O-
Heb gister click en collect ingevuld met de verwachting dat het vandaag wel af te halen zou zijn. Maar blijkbaar is dat snel ?? Volgende week hoef ik het niet meer hoor dan bestel ik wel ergens online.
pi_198462357
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:08 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb me laten mangelen door een Thaise masseuse ^O^ door het plafond en weer terug.. nu de rest van het huis aan kant krijgen
Ik heb daar G voor :X Die heeft een opleiding tot masseuse gehad en leeft zich af en toe uit op mij. En blijkbaar is het dan nodig om met je elleboog en je volle gewicht op een plek tussen mijn ribben te gaan drukken. Bijzonder pijnlijk maar wel lekker daarna :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198462383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe lang mag je? Hier was het een kwartier, dan kan je niks kopen en moet je in 1x door naar de uitgang _O-
Heb gister click en collect ingevuld met de verwachting dat het vandaag wel af te halen zou zijn. Maar blijkbaar is dat snel ?? Volgende week hoef ik het niet meer hoor dan bestel ik wel ergens online.
Dat geven ze niet aan. Maar het tijdvak dat ik kon reserveren was 1 uur. Terwijl vorige week bij een andere intratuin allemaal 15 minuten tijdvakken stonden. Maar toen was deze intratuin nog aan het verbouwen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:05:29 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198462398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat geven ze niet aan. Maar het tijdvak dat ik kon reserveren was 1 uur. Terwijl vorige week bij een andere intratuin allemaal 15 minuten tijdvakken stonden. Maar toen was deze intratuin nog aan het verbouwen.
Een uur zou chill zijn :D
pi_198462478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Een uur zou chill zijn :D
Dan heb ik een probleem...zoveel fietstassen heb ik niet om alles wat ik wil hebben mee te nemen _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198462718
Ik heb nog nergens gewinkeld op afspraak of click & collect gebruikt

En Goedemiddag iedereen :*
pi_198462738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog nergens gewinkeld op afspraak of click & collect gebruikt

En Goedemiddag iedereen :*
Dit is ook voor het eerst
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:29:24 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198462774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog nergens gewinkeld op afspraak of click & collect gebruikt

En Goedemiddag iedereen :*
Deze click en collect is de eerste keer en niet voor herhaling vatbaar. Ik ben meer van de: vandaag bestel morgen in huis _O-
pi_198462801
Van de week terug van de kaasboerderij kwamen wij langs het tuincentrum.
En op de giga parkeerplaats stonden de potten klaar met oa. maartse violen.
Dat werden twee potten voor buiten. Binnen afrekenen. En ik was de enige klant.

Verder is het huis schoon en aan kant. Al weer. w/
pi_198462817
Al twee keer een click and collect ingevuld voor de Action. Twee keer weggeclickt.
Want eigenlijk staat er niks bij wat ik NUNUNU nodig heb.

Een kwartier in de winkel rondrennen lijkt me ook niks. Ik wacht wel af tot het wat meer open gaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198462837
Kan ik dan weer niet-noodzakelijke dingen kopen O+ :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198462884
Ik kreeg dit weekend 20 hele minuten in de Flying Tiger. Kan het iedereen aanraden. Ze hadden een deels ander assortiment dan de laatste keer (juli) dat ik er was geweest, met een boel leuke dingen. O+
En DROPFUDGE. :9~
pi_198462948
Oh en @z80 ik heb vanochtend nog even naar je kunnen zwaaien. Ongeveer, denk ik. Ik heb met een vriendin een enorm eind gewandeld, we hebben een stukje pal over de grens gelopen. Je moest zowat uitkijken om niet over de grensstenen te struikelen. :P


Daar achter die heuvel ongeveer, denk ik. :7

Op de terugweg hadden we wind & regen tegen ;(
Uiteindelijk ruim 12 km *G*
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:40:59 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198462971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik kreeg dit weekend 20 hele minuten in de Flying Tiger. Kan het iedereen aanraden. Ze hadden een deels ander assortiment dan de laatste keer (juli) dat ik er was geweest, met een boel leuke dingen. O+
En DROPFUDGE. :9~
Die dropfudge hadden ze jaren geleden ook bij Ikea. Ik denk er met heimwee aan terug. Natuurlijk zijn dat soort dingen dan opeens verdwenen.
Spoilers!
pi_198462987
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die dropfudge hadden ze jaren geleden ook bij Ikea. Ik denk er met heimwee aan terug. Natuurlijk zijn dat soort dingen dan opeens verdwenen.
Nu hebben ze ze dus bij de Flying Tiger, en geen seizoensding want ik heb het in juli 2020 gekocht en vorige week weer. :)
pi_198462990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog nergens gewinkeld op afspraak of click & collect gebruikt

En Goedemiddag iedereen :*
Goedemiddag!

Ik heb over 20 min een winkeldate en het regent -O-
Normaal zou ik dan zeggen: ik wacht even of ga morgen. Maar ja, ik heb een afspraak :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198463152
Waar heb je de winkeldate isa?


Ik ben er wel achter dat ik eigenlijk alleen bij supermarkten, drogisten en soms de dierenspeciaalzaak winkel. Verder toch vnml online.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 15:49:53 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198463177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog nergens gewinkeld op afspraak of click & collect gebruikt

En Goedemiddag iedereen :*
Op afspraak ook nog maar 1x. Totaal 3x maar een winkel in het dorp is officieel groothandel, als je een rekening hebt (wat ik pre corona al had) mag je naar binnen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198463245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Lekker bezig ^O^

Ik deed hier de binnendeuren (2 met glas, was al eeuwen niet gedaan).
En ik dacht hop hop door met de buitendeur van binnen en buiten.. en de posten en de bel en........
WAT ZIT ER OP DE BEL!??? Een plakbandje :o :o
WAAROM???
Ouderwets grapje :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanavond, voor het eerst in, ik denk, 40 jaar kibbeling (maar dan vega) *O* Ben zo benieuwd
40 Jaar? :o Tis zo lekker!

Vind vega dan niet tellen hoor als kibbeling. Kunnen ze ook kipstukjes noemen.
Dan moet je echt de visversie nemen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:26 schreef fietsie het volgende:
Calls klaar, overleggen klaar, mails de deur uit.

En nu zou ik eigenlijk aan het werk met een ontwerp.

Maar de motivatie is 0. Op. Uit.
Ik voel je struggle.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb daar G voor :X Die heeft een opleiding tot masseuse gehad en leeft zich af en toe uit op mij. En blijkbaar is het dan nodig om met je elleboog en je volle gewicht op een plek tussen mijn ribben te gaan drukken. Bijzonder pijnlijk maar wel lekker daarna :+
Ooh van die pijnlijke massages vind ik helemaal niks :D
Ooit een Koreaanse aan mijn voet laten trekken en ik was de enige in de salon die aan het gillen was. Aansteller.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198463294
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ouderwets grapje :D
[..]

40 Jaar? :o Tis zo lekker!

Vind vega dan niet tellen hoor als kibbeling. Kunnen ze ook kipstukjes noemen.
Dan moet je echt de visversie nemen.

[..]

Ik voel je struggle.
[..]

Ooh van die pijnlijke massages vind ik helemaal niks :D
Ooit een Koreaanse aan mijn voet laten trekken en ik was de enige in de salon die aan het gillen was. Aansteller.
Dan hang ik waarschijnlijk de rest van het weekend over de wc pot te kotsen. Doe mij maar vega. De vissticks benaderden de smaak ook behoorlijk
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 16:06:37 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198463482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:


40 Jaar? :o Tis zo lekker!

Vind vega dan niet tellen hoor als kibbeling. Kunnen ze ook kipstukjes noemen.
Dan moet je echt de visversie nemen.

Of het lekker is ligt aan je visboer, sommige gebruiken panga. Of voorgebakken kibbeling. Als dat het referentiekader is, zul je waarschijnlijk net zo goed de nepperds kunnen eten. :P

Zelf heb ik liever een gebakken vis. Gisteren had ik een schelvis :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 16:07:43 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198463507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De vissticks benaderden de smaak ook behoorlijk
Ja, dat wordt echt op zoek naar een andere visboer :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:09:40 #171
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198463541
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of het lekker is ligt aan je visboer, sommige gebruiken panga. Of voorgebakken kibbeling. Als dat het referentiekader is, zul je waarschijnlijk net zo goed de nepperds kunnen eten. :P

Zelf heb ik liever een gebakken vis. Gisteren had ik een schelvis :9
Omg ja gebakken scholletjes O+
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 16:11:36 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198463574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg ja gebakken scholletjes O+
Die bak ik liever zelf in de pan, in een dikke laag boter :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198463650
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, dat wordt echt op zoek naar een andere visboer :D
:D
Vraag me af of je na 40 jaar nog precies weet hoe het helemaal hoort te smaken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of het lekker is ligt aan je visboer, sommige gebruiken panga. Of voorgebakken kibbeling. Als dat het referentiekader is, zul je waarschijnlijk net zo goed de nepperds kunnen eten. :P

Zelf heb ik liever een gebakken vis. Gisteren had ik een schelvis :9
Geen idee wat voor vis maar 'mijn' visboer heeft behoorlijk grote stukken. Vaak waren die niet lekker omdat dat betekende dat er heel veel, ik dacht, vet (zo'n substantie) in zat maar deze heeft dat niet. Echt goeie stukken vis. En daarbij bakken ze patat beter dan menig snackbar. Niet donker en toch heel krokant van buiten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198463668
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg ja gebakken scholletjes O+
Met mosterdsaus O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198463687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan hang ik waarschijnlijk de rest van het weekend over de wc pot te kotsen. Doe mij maar vega. De vissticks benaderden de smaak ook behoorlijk
Ben je allergisch voor vis? :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198463863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die dropfudge hadden ze jaren geleden ook bij Ikea. Ik denk er met heimwee aan terug. Natuurlijk zijn dat soort dingen dan opeens verdwenen.
Nog steeds!!
Of weer, dat kan ook.
Maar mijn IKEA (Utrecht) heeft dat ook.
Altijd zakje mee als ik naar IKEA ga O+
Of ging, dus. Maar in elk geval het afgelopen jaar oid hebben ze het gehad bij de IKEA hier.
pi_198463883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ben je allergisch voor vis? :{
:Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_198463927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y
Ach jee wat zonde -O-
Dat verklaart wel dat je al 40 jaar zonder 'kunt'.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 16:34:02 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198463994
Tijden geleden dat het op vrijdag zo druk was. Normaal is vrijdag een lekkere doorwerkdag, maar vandaag tot 14.30 in diverse overleggen... Afijn tijd voor een vrijmibo. B:)B
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:56:49 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198464374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y
Goed nieuws!
Spoilers!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 17:00:55 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198464452
Roti staat aan. Ruikt lekker :9
Spoilers!
pi_198464496
Ik eet straks carna asade met patat en dingen :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198464594
Hier staat een Marokkaans gerecht op met kippenbouten en venkel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198464658
Ik maak een perzische stoof met gele spliterwten en aubergine in tomatensaus.
pi_198464670
Wat zijn we vandaag lekker internationaal 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198464729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn we vandaag lekker internationaal 8-)
Zeker, net een muurtje staan witten in België.
Nu weer met een volgeladen auto naar huis. De hoeveelheid zooi is echt absurd voor het aantal m2 waar ik op woonde :')
pi_198464757
Shaks
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn we vandaag lekker internationaal 8-)
Shakshuka :Y)
Of k vraag mnX naar de overkant te lopen voor een frietje met saté van de haas.
Na 2 glazen rode wijn en mini birrelplank.
pi_198464832
OK. Dat wordt saté met friet. Er is overlegd. B-)
# en 3 glaasjes rode wijn.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 17:31:44 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198464888
Oma gaat op dit moment naar huis gebracht om te wachten tot het eind. Saturatie rondom de 0,74 dus die komt niet uit bed. Als ze met zuurstof (of medicijnen?) die omhoog probeerden te krijgen ging de CO2 omhoog.

Als ze maandag nog leeft waarschijnlijk maar eens kijken of de huisarts iets kan doen, want ze eet en drinkt ook niet meer. Een kat geef je ook een spuitje, dus waarom zou een mens moeten stikken...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 17:31:53 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198464890
Oh en de "leidinggevende" (de eigenaar/directeur woont in Zweden, die heb ik 1x gezien) vroeg vanochtend "wanneer ben je hier nou begonnen?"
- 1 oktober.
Gaat wat aan het rekenen. "Oh dan moet ik je dus weer een nieuw contract aanbieden"
Waren geen klachten en als ze van me af wouden had ik het wel eerder gehoord :+
Eind van de middag kwam ie vertellen dat ie probeerde maandag een vast contract op m'n bureau te leggen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198464943
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Oma gaat op dit moment naar huis gebracht om te wachten tot het eind. Saturatie rondom de 0,74 dus die komt niet uit bed. Als ze met zuurstof (of medicijnen?) die omhoog probeerden te krijgen ging de CO2 omhoog.

Als ze maandag nog leeft waarschijnlijk maar eens kijken of de huisarts iets kan doen, want ze eet en drinkt ook niet meer. Een kat geef je ook een spuitje, dus waarom zou een mens moeten stikken...
Sterkte, dat is naar nieuws :*

Is je oma nog wilsbekwaam? (Geen sprake van bijvoorbeeld dementie?).
Actieve euthanasie is anders niet altijd (nog) een optie , maar dan zullen ze mogelijk in gaan zetten op palliatieve zorg (zo min mogelijk lijden).


Wel fijn nieuws van je van baan! :)
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 17:41:25 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198464981
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sterkte, dat is naar nieuws :*

Is je oma nog wilsbekwaam? (Geen sprake van bijvoorbeeld dementie?).
Actieve euthanasie is anders niet altijd (nog) een optie , maar dan zullen ze mogelijk in gaan zetten op palliatieve zorg (zo min mogelijk lijden).


Wel fijn nieuws van je van baan! :)
Tja, door deze hele toestand wel wat verward en algeheel minder als gisteren. Maar niet echt dement ofzo. En ze gaf zelf ook wel aan of ze ze d'r geen pillen konden geven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198465003
Wat een naar bericht over oma Ludolf. Sterkte met alles.
Oma zélf en kinderen hebben hier wat over te zeggen, heé!?

En dan tegelijk goed nieuws over je werk! Dubbel hoor.
pi_198465038
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, door deze hele toestand wel wat verward en algeheel minder als gisteren. Maar niet echt dement ofzo. En ze gaf zelf ook wel aan of ze ze d'r geen pillen konden geven.
Niet gek hoor, menig mens raakt door ziekte wat in de war. Dat zal de huisarts zeker in zijn/ haar achterhoofd houden. Hopelijk kan er een zo prettig mogelijke laatste periode voor je oma gerealiseerd worden :*
pi_198465140
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, door deze hele toestand wel wat verward en algeheel minder als gisteren. Maar niet echt dement ofzo. En ze gaf zelf ook wel aan of ze ze d'r geen pillen konden geven.
Wat dubbel, oma die aan het einde staat en tegelijkertijd vast contract.
Fijn dat oma wel naar huis kon, hopelijk kunnen jullie goed afscheid nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198465155
In het kader van internationaal: vriendin is nu tapas aan het halen.
Paar koude, acht warme (want we konden niet kiezen) en een verrassingsdessert.

Terwijl ze al gebakjes had meegebracht _O-

Straks nog een high tea uitkiezen om onze verjaardagen volgend weekend te vieren :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198465158
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Oma gaat op dit moment naar huis gebracht om te wachten tot het eind. Saturatie rondom de 0,74 dus die komt niet uit bed. Als ze met zuurstof (of medicijnen?) die omhoog probeerden te krijgen ging de CO2 omhoog.

Als ze maandag nog leeft waarschijnlijk maar eens kijken of de huisarts iets kan doen, want ze eet en drinkt ook niet meer. Een kat geef je ook een spuitje, dus waarom zou een mens moeten stikken...
Wel fijn dat ze naar huis mag/kan. Vind je het niet allemaal heel plots? Zoals je eerder zei had ze eigenlijk nooit iets serieus. Heeft er nog een specialist gezegd wat er aan de hand is waardoor de zuurstofsaturatie zo laag is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 17:59:34 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198465181
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet gek hoor, menig mens raakt door ziekte wat in de war. Dat zal de huisarts zeker in zijn/ haar achterhoofd houden. Hopelijk kan er een zo prettig mogelijke laatste periode voor je oma gerealiseerd worden :*
Zou mooi zijn als het allemaal snel en vanzelf gaat.

Maar die tak van m'n oma is een taaie :+ Volgens mij waren ze met z'n elven. Nog zeven in leven en allemaal 85+ De meesten dichter bij de 95 overigens.

Zonder ziekbed ineens doodgaan zit ook in de genen overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198465198
Ach Ludolf. Fijn wel dat ze naar huis mag, maar sneu dat ze het benauwd heeft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198465217
We gingen even 2 biertjes bezorgen in Eindhoven, aangezien we daar ook bij een collega van mijn man iets af moesten geven. Krijgen we gewoon als bedankje voor het bezorgen 2 biertjes O+ De speciaalbier community is wel echt te lief :D
pi_198465243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:01 schreef Sarabi het volgende:
We gingen even 2 biertjes bezorgen in Eindhoven, aangezien we daar ook bij een collega van mijn man iets af moesten geven. Krijgen we gewoon als bedankje voor het bezorgen 2 biertjes O+ De speciaalbier community is wel echt te lief :D
Voortdurende staat van lichte dronkenschap O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198465256
Sterkte, @derLudolf
Hopelijk kunnen jullie inderdaad nog afscheid nemen en wordt het geen lijdensweg.
En fijn van je vaste contract, al kan ik me voorstellen dat dat in schril contrast staat met de situatie van je oma nu.
pi_198465262
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voortdurende staat van lichte dronkenschap O+
:D
pi_198465337
Sterkte Ludolf
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:16:10 #205
63722 z80
I fink you freaky
pi_198465434
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:39 schreef Tele6 het volgende:
Oh en @:z80 ik heb vanochtend nog even naar je kunnen zwaaien. Ongeveer, denk ik. Ik heb met een vriendin een enorm eind gewandeld, we hebben een stukje pal over de grens gelopen. Je moest zowat uitkijken om niet over de grensstenen te struikelen. :P

[ afbeelding ]
Daar achter die heuvel ongeveer, denk ik. :7

Op de terugweg hadden we wind & regen tegen ;(
Uiteindelijk ruim 12 km *G*
Waar was dit? Berg en dal?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:26:13 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198465569
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet straks carna asade met patat en dingen :9
Oh baby :9~

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Oma gaat op dit moment naar huis gebracht om te wachten tot het eind. Saturatie rondom de 0,74 dus die komt niet uit bed. Als ze met zuurstof (of medicijnen?) die omhoog probeerden te krijgen ging de CO2 omhoog.

Als ze maandag nog leeft waarschijnlijk maar eens kijken of de huisarts iets kan doen, want ze eet en drinkt ook niet meer. Een kat geef je ook een spuitje, dus waarom zou een mens moeten stikken...
Sterkte man. Heftig om iemand zo te zien.

Je hoeft daar trouwens niet tot maandag op te wachten als het te erg wordt. Mijn schoonvader lag in zijn laatste uren enorm te worstelen, die was aan het
tegenstribbelen leek wel. Om 1 uur 's nachts heeft hij iets kalmerends van een aardige ambulancebroeder gekregen en is om 6.15 rustig ingeslapen.

Fijn van je contract!
Spoilers!
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 18:43:25 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198465763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte, @:derLudolf
Hopelijk kunnen jullie inderdaad nog afscheid nemen en wordt het geen lijdensweg.
En fijn van je vaste contract, al kan ik me voorstellen dat dat in schril contrast staat met de situatie van je oma nu.
Waarom zou je daar nu niet blij om zijn.
We zijn daar allemaal vrij nuchter onder. Hopen allemaal dat het niet te lang meer gaat duren. Niet omdat ze dood moet ofzo, maar omdat het toch niets meer wordt en het van haar niet meer hoeft.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198465798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:01 schreef Sarabi het volgende:
We gingen even 2 biertjes bezorgen in Eindhoven, aangezien we daar ook bij een collega van mijn man iets af moesten geven. Krijgen we gewoon als bedankje voor het bezorgen 2 biertjes O+ De speciaalbier community is wel echt te lief :D
Ruilhandel :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198465886
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou je daar nu niet blij om zijn.
We zijn daar allemaal vrij nuchter onder. Hopen allemaal dat het niet te lang meer gaat duren. Niet omdat ze dood moet ofzo, maar omdat het toch niets meer wordt en het van haar niet meer hoeft.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat je daar niet blij om zou zijn (/kunnen zijn/moeten zijn)? :?
pi_198466027
Goedenavond :O Vandaag de langste klusdag tot zover maar het verfwerk is nu echt klaar *O* En de eerste 7 meter UTP kabel zit ook in een mooi kabelgootje over de plint O+ Morgen afmaken en testen door de SONOS aan de kabel te leggen :P

Sterkte, Ludolf -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198466381
Sterkte Ludolf.

Morgen nog 'n ladinkje sarabibier :+ *O*

En ik heb vandaag 'n bestelde trouwjurk ontvangen :+ er is nog geen datum maar dit was een once in a lifetime kans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198466445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterkte Ludolf.

Morgen nog 'n ladinkje sarabibier :+ *O*

En ik heb vandaag 'n bestelde trouwjurk ontvangen :+ er is nog geen datum maar dit was een once in a lifetime kans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf! Leuk zo spotgoedkoop en dan er helemaal blij mee zijn.
Bij een gala had ik ooit ook een goedkope set aan, zowel mijn slip als bh duurder waren dan alles erboven bij elkaar (dat was nog geen 15 euro)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198466485
Sterkte ludolf.


Ik vond een verrassing in de groentela van de drankkoelkast.
Laatste RocketMango O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 19:28:29 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198466525
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Sterkte ludolf.


Ik vond een verrassing in de groentela van de drankkoelkast.
Laatste RocketMango O+
Is dat een aangename (je wist niet dat je nog had) of onaangename (de laatste) verrassing? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 maart 2021 @ 19:28:39 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198466530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterkte Ludolf.

Morgen nog 'n ladinkje sarabibier :+ *O*

En ik heb vandaag 'n bestelde trouwjurk ontvangen :+ er is nog geen datum maar dit was een once in a lifetime kans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgggg ik wil op je bruiloft, alleen al om je in die jurk te zien :D O+
pi_198466536
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Oma gaat op dit moment naar huis gebracht om te wachten tot het eind. Saturatie rondom de 0,74 dus die komt niet uit bed. Als ze met zuurstof (of medicijnen?) die omhoog probeerden te krijgen ging de CO2 omhoog.

Als ze maandag nog leeft waarschijnlijk maar eens kijken of de huisarts iets kan doen, want ze eet en drinkt ook niet meer. Een kat geef je ook een spuitje, dus waarom zou een mens moeten stikken...
Sterkte :*
pi_198466551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Waar was dit? Berg en dal?
Berg en Dal richting Wyler
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 19:33:39 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198466635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterkte Ludolf.

Morgen nog 'n ladinkje sarabibier :+ *O*

En ik heb vandaag 'n bestelde trouwjurk ontvangen :+ er is nog geen datum maar dit was een once in a lifetime kans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede deal. Geen idee wat een kleermaker kost in het uur en hoe lang ze bezig zijn, maar ik denk dat die voor 200 ook heel wat kunnen doen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 maart 2021 @ 19:33:54 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_198466644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Berg en Dal richting Wyler
Je kent ook de historie van dit stukje duivelsberg? Dat wat nu Nederland is, was Duitsland. Het is bij Nederland gekomen als vergoeding voor de schade aangericht in wo2.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198466671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat gaaf! Leuk zo spotgoedkoop en dan er helemaal blij mee zijn.
Bij een gala had ik ooit ook een goedkope set aan, zowel mijn slip als bh duurder waren dan alles erboven bij elkaar (dat was nog geen 15 euro)
Ja, ik houd ervan, goede deals :+ *O* online ook de jurk terug gevonden voor 1495 euro :X
  vrijdag 12 maart 2021 @ 19:37:13 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_198466700
Ik dacht alle lekkage in het dak verholpen te hebben. Blijkt we water langs de klep van mijn velux raam te komen als de wind en hevige regen er onder een verkeerde hoek op staan.
Bij beter weer en wat hogere temperaturen de zooi een helemaal los halen en kijken wat er vervangen dient te worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198466756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goede deal. Geen idee wat een kleermaker kost in het uur en hoe lang ze bezig zijn, maar ik denk dat die voor 200 ook heel wat kunnen doen
De marge in het jurkenbudget voor 'n coupeuse is best ruim nu dus dat komt wel goed idd
pi_198466799
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is dat een aangename (je wist niet dat je nog had) of onaangename (de laatste) verrassing? :D
Dat eerste, ik zocht alles af naar een niet-donker voor bij mijn Thaise bestelvoer. Alles was op.
En toen... *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 maart 2021 @ 19:45:32 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_198466855
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat eerste, ik zocht alles af naar een niet-donker voor bij mijn Thaise bestelvoer. Alles was op.
En toen... *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O*
Geen Singha of Tiger Beer er bij besteld?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198466863
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat eerste, ik zocht alles af naar een niet-donker voor bij mijn Thaise bestelvoer. Alles was op.
En toen... *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O*
Ja, er moet vrij vlot nieuw mangobier gemaakt worden. Na de laatste laatste begint het Grote Wachten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198466865
Nee.

Ik had zin in ipa.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198466874
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, er moet vrij vlot nieuw mangobier gemaakt worden. Na de laatste laatste begint het Grote Wachten.
Zo denken wij ook met de halve SC over je lammetjes :D
Al bewaar ik al bijna een jaar een buikspek omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198467029
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo denken wij ook met de halve SC over je lammetjes :D
Al bewaar ik al bijna een jaar een buikspek omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen.
Ik heb nog twee kinnebakken liggen :D.
Die moeten wachten tot het 15oC is, dan kan ik er guanciale van maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:33:20 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198467856
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo denken wij ook met de halve SC over je lammetjes :D
Al bewaar ik al bijna een jaar een buikspek omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen.
Ik mis dat buikspek intens.

Nu ik er aan denk. Sigme, wat doet een mens eigenlijk met hutspot?
Spoilers!
pi_198468000
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik mis dat buikspek intens.

Nu ik er aan denk. Sigme, wat doet een mens eigenlijk met hutspot?
Gewoonlijk eet men het op, met name als de Spanjaarden net verjaagd zijn, of het zo pak 'm beet 3 oktober is.

Ik denk dat ik de vraag niet snap :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:43:33 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198468095
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik mis dat buikspek intens.

Nu ik er aan denk. Sigme, wat doet een mens eigenlijk met hutspot?
Ik heb een pakje varken van jou en daar staat 'hutspot' op.
Spoilers!
pi_198468397
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb een pakje varken van jou en daar staat 'hutspot' op.
Aha! Dat is een stuk begrijpelijker.

Dat zijn rommelstukjes met meestal behoorlijk veel bot en /of kraakbeen en wat vlees. Soepvlees, of ragout, denk ik, is het meest geschikt. Traditionele recepten voor varkensstaart (in stukjes) zijn ook bruikbaar, niet per se aan te raden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198468460
Kijken of je er de Hansjewacht mee kan bekorten, kan ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:00:09 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198468560
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Aha! Dat is een stuk begrijpelijker.

Dat zijn rommelstukjes met meestal behoorlijk veel bot en /of kraakbeen en wat vlees. Soepvlees, of ragout, denk ik, is het meest geschikt. Traditionele recepten voor varkensstaart (in stukjes) zijn ook bruikbaar, niet per se aan te raden.
Ahhh, duidelijk ^O^

We gaan zondag frikandellen maken van je gehakt :9
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 maart 2021 @ 21:05:41 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198468710
Voor de tiende keer is Picnic voorgereden. Krijg nu de volgende keer een appelcake cadeau O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198468747
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, er moet vrij vlot nieuw mangobier gemaakt worden. Na de laatste laatste begint het Grote Wachten.
Ooit komt er zeker nieuw mangobier, maar dat kan misschien nog wel een jaar duren.
Voor de volgende 3 biertjes hebben we al andere ideeen O-)
pi_198468763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ooit komt er zeker nieuw mangobier, maar dat kan misschien nog wel een jaar duren.
Voor de volgende 3 biertjes hebben we al andere ideeen O-)
}:|
:'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198468784
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

}:|
:'( :'(
Maar als je van IPA houdt dan ga je het volgende bier ook lekker vinden :D
pi_198468882
*O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198469630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

We gaan zondag frikandellen maken van je gehakt :9
Ik las dat we zondag gehakt van je gaan maken :{w
pi_198469857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 21:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik las dat we zondag gehakt van je gaan maken :{w
Ik las het ook anders. Frikandellen en gehakt. Moest denken aan de baron :D (drommels)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198469891
Veel sterkte derLudolf ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:12:49 #243
221912 minilot
Nancy boy
pi_198470149
Voor het eerst 's avonds hardgelopen. Geen fan. De empanadas en halve liter sangria (kumquats, peer en bloedsinaasappel) van het avondeten kwamen zowat tot mijn neus omhoog :{w

Een knuffel voor @derLudolf en duimen voor oma en voor jullie dat het opschiet en hartstikke van harte met je contract joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:21:46 #244
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198470318
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:12 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst 's avonds hardgelopen. Geen fan. De empanadas en halve liter sangria (kumquats, peer en bloedsinaasappel) van het avondeten kwamen zowat tot mijn neus omhoog :{w

Een knuffel voor @:DerLudolf en duimen voor oma en voor jullie dat het opschiet en hartstikke van harte met je contract joh! :*
Hardlopen met eten in je buik is echt niet te doen. :r
pi_198473383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:21 schreef gcjoel het volgende:

Hardlopen met eten in je buik is echt niet te doen. :r
Nee, dat is echt niet tof :X En hardlopen met drank op vind ik ook vreselijk. Gummi-benen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 07:29:01 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198473454
Dat hardlopen verschrikkelijk is, staat los van het feit of je iets wel of niet hebt geconsumeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198473495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 07:29 schreef derLudolf het volgende:
Dat hardlopen verschrikkelijk is, staat los van het feit of je iets wel of niet hebt geconsumeerd.
Nee maar eerst goed tafelen.. voegt wel bonus verschrikkingen toe...

Zo maar eens in de auto en dan een stukje jouw kant op crossen.

Succes en sterkte met oma in ieder geval.
En sterkte voor oma ook... met die saturatie kan ik me voorstellen dat je hoopt dat het niet al te lang gaat duren.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:20:46 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198473720
Goedemorgen! Wij hebben een flinke lijst voor vandaag en morgen:

Bed verschonen
Alle wassen draaien
Kookplaat aansluiten
Kraan vastzetten
Doucheslang losdraaien en ontkalken
Tegels kijken in showtuin
Tuin tekenen
Stofzuigen en dweilen
Omgezaagde bomen in tuin verwerken
Muur in tuin metselen
Koudebakken in elkaar zetten

Eten: vandaag broodje hamburger, morgen frikandellen, beide avonden rabarber crumble.

Heb er zin in *;
Spoilers!
pi_198473780
Sporten met eten in je maag :r

Flinke lijst LS!

Hier niet zo heel veel plan. Moet wat plantjes verpotten en sommigen hebben wat aandacht nodig. Ik wil nog wat uurtjes gamen. Vanavond een landelijke bierproeverij.

Sympathiek initiatief, je kon bij je lokale brouwer of cafe een doosje met 6 bieren kopen. Exclusieve bieren in NL. Kreeg ik gisteren mn doosje, zat er 1 dubbele in, dus ik miste er 1 ;( Best we beetje sneu over want ja, ik wil ze wel allemaal proeven :+

Eigen cafe gebeld of ze misschien pakketje over hadden ofzo. Dat was niet aan de hand, nummer gekregen van de organisator en die was heel coulant. :Y Wilde me een heel nieuw pakket opsturen. :o Dat heb ik afgehouden want ik hoef er niet beter/rijker van te worden en het ging uiteindelijk om het steunen van de horeca. Geef mij maar gewoon dat ene missende bier. :+

Als het goed is krijg ik vandaag een doosje met het missende bier en 'nog wat extra's voor het ongemak'. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198473782
Wat voor tuin moet je nu dan tekenen :o Ik dacht dat je dat al minstens een paar keer had gedaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198473790
Oh! Ik eet overigens vanavond pita met groente, shoarma en banaan. :{
Mijn #teamfruit vriendinnetje zweert erbij. Ik voel me er nog steeds een beetje ongemakkelijk bij maar uh, ja, I'll give it a go.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198473793
Tevens is de zaterdageditie van de Volkskrant niet gekomen vandaag. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198473798
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh! Ik eet overigens vanavond pita met groente, shoarma en banaan. :{
Mijn #teamfruit vriendinnetje zweert erbij. Ik voel me er nog steeds een beetje ongemakkelijk bij maar uh, ja, I'll give it a go.
Is ze Zweedse?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198473804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is ze Zweedse?
:D

Nee.

Goede vraag though. Dat is wel waarom ik weer aan dat Flying Jacob gerecht moest denken
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198473818
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:31 schreef Lonaa het volgende:

:D

Nee.

Goede vraag though. Dat is wel waarom ik weer aan dat Flying Jacob gerecht moest denken
Misschien is het wat voor haar :D

Ik ben op weg naar Rotterdam. Het was serieus kutweer om naar het station te fietsen, maar ben nu ergens bij de Veluwe en hier schijnt de zon _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198473828
En ik ben vandaag mijn koptelefoon niet vergeten O+ zo heerlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198473841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien is het wat voor haar :D

Ik ben op weg naar Rotterdam. Het was serieus kutweer om naar het station te fietsen, maar ben nu ergens bij de Veluwe en hier schijnt de zon _O_
Ik heb het recept dan ook doorgestuurd. :+

Zon O+
Het is hier inmiddels droog en het waait niet meer debiel hard, dat vind ik al heel wat.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:40:24 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198473888
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor tuin moet je nu dan tekenen :o Ik dacht dat je dat al minstens een paar keer had gedaan!
We zijn hier al sinds december mee bezig :{

Maar ja, zo'n tuin ontwerpen is niet zo makkelijk. En we zijn vrij slecht in tekenen. Vandaag en morgen gaan in theorie de puntjes op de i. We vullen definitief alle paden in en besluiten waar hemelwaterafvoer en elektra de grond in moet.
Dan moet er ook nog een kopie van deze tekening gemaakt worden voor de grondwerker. Daar zijn alle bloembakken enzo uit gehaald. Daar staat alleen in waar grond, zand en ingegraven buizen moeten komen.
Spoilers!
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:45:38 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198473938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien is het wat voor haar :D

Ik ben op weg naar Rotterdam. Het was serieus kutweer om naar het station te fietsen, maar ben nu ergens bij de Veluwe en hier schijnt de zon _O_
Wij gingen precies de andere kant op.. wat een tering weer hier in het oooooosten! :X

Wel een *O* _O_ *O* voor de voorzieningen bij de avia aan de A1 bij Oldenzaal.. het is net een knus winkeltje waar je broodjes kan halen en souvenirs EN ohja je kan er ook tanken :+

Tevens straks voor het eerst bewust arretjes cake eten.. ben benieuwd :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198473996
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh! Ik eet overigens vanavond pita met groente, shoarma en banaan. :{
Mijn #teamfruit vriendinnetje zweert erbij. Ik voel me er nog steeds een beetje ongemakkelijk bij maar uh, ja, I'll give it a go.
Ik ben best team fruit maar volgens mij gaat zelfs dit mij te ver :o
pi_198474045
Goedemorgen :W wij rijden nu naar provincie Zeeland eens kijken hoe het weer daar is.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 08:56:34 #262
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198474047
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:51 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik ben best team fruit maar volgens mij gaat zelfs dit mij te ver :o
Ik heb het er ook moeilijk mee.
Spoilers!
pi_198474051
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien is het wat voor haar :D

Ik ben op weg naar Rotterdam. Het was serieus kutweer om naar het station te fietsen, maar ben nu ergens bij de Veluwe en hier schijnt de zon _O_
Ah... wij rijden van rotterdam juist naar het hoge noorden :)
In Rotterdam scheen de zon toen we weggingen.
pi_198474058
Ja nog steeds een zonnetje in Rotterdam O+
pi_198474059
Maar ook wel wat wolken hoor.
pi_198474093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wij gingen precies de andere kant op.. wat een tering weer hier in het oooooosten! :X

Wel een *O* _O_ *O* voor de voorzieningen bij de avia aan de A1 bij Oldenzaal.. het is net een knus winkeltje waar je broodjes kan halen en souvenirs EN ohja je kan er ook tanken :+

Tevens straks voor het eerst bewust arretjes cake eten.. ben benieuwd :Y)
:o
JE BEDNT HEEL ERG IN DE BUURT
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198474097
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:51 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik ben best team fruit maar volgens mij gaat zelfs dit mij te ver :o
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb het er ook moeilijk mee.
Fijn dat het niet aan mij ligt.

Benieuwd wat @fietsie er van vindt.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:03:27 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198474103
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o
JE BEDNT HEEL ERG IN DE BUURT
Nu niet meer :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:04:12 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198474109
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:58 schreef Aure het volgende:
Ja nog steeds een zonnetje in Rotterdam O+
Zeg, wanneer komt jouw kind op de wereld? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198474114
Hier nog wel debiel veel wind. Ik hoop dat ie vanmiddag wel echt is gaan liggen. Het is altijd al zo'n windfuik rond Utrecht CS. }:|


Ik hou echt wel van fruit, maar banaan met shoarma ....

(Ik ken ook iemand die brood met pindakaas met schijfjes appel eet. Ik heb daar ook mijn twijfels bij :P )
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:05:49 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198474123
Pindakaas met banaan daarentegen.. :9~
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198474163
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Zeg, wanneer komt jouw kind op de wereld? :+
Ik durf het niet te zeggen :') ik geloof dat ie het te koud vindt buiten :+
pi_198474167
Kipfilet met banaan en kerriesaus uit de oven is wel lekker :9
pi_198474198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:05 schreef Barreltje het volgende:
Pindakaas met banaan daarentegen.. :9~
Ieuw!

Maar omdat mn kind het wel heel lekker vind maak ik zelfs weleens pindakaasbanaantostie
pi_198474221
Mogge!

Flinke wind hier, maar gelukkig ook zonnig, dat ziet er toch fijner uit.

Goede en veilige reizen voor iedereen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198474226
Ik vind banaan met pindakaas zonder brood wel lekker trouwens.

En wat ik vroeger ook wel weleens maakte...
was bleekselderij vullen met pindakaas en dan een paar hagelslagjes.
Boomstammetje met miertjes. O+

Verrassend lekker eigenlijk.
Het leek me heel vies maar dochterlief had het ergens gezien en wilde het perse proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 13-03-2021 09:23:45 ]
pi_198474382
Ik trek mijn opmerking over zon weer in. Het regent -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198474435
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:10 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen :') ik geloof dat ie het te koud vindt buiten :+
Groot gelijk 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198474455
Ik kocht dus zojuist mijn le crueset ovenschaal ooit.

Eens zien of ik er ook zo lyrisch van word of dat het gewoon een fatsoenlijke ovenschaal blijkt te zijn.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:11 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198474620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kocht dus zojuist mijn le crueset ovenschaal ooit.

Eens zien of ik er ook zo lyrisch van word of dat het gewoon een fatsoenlijke ovenschaal blijkt te zijn.
50% is de naam.. de overige 50% is het ook gewoon wel een goed ding..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198474657
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kocht dus zojuist mijn le crueset ovenschaal ooit.

Eens zien of ik er ook zo lyrisch van word of dat het gewoon een fatsoenlijke ovenschaal blijkt te zijn.
Ik vind het fijne ovenschalen. Jammer wel dat de grote echt een ton weegt of zo. Met 1 hand bijna niet uit de oven te halen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198474714
Ik zie er voor een ovenschaal niet zoveel meerwaarde in eigenlijk. Met de pan ben ik wel blij, maar dat is een oudje van m'n moeder nog.
pi_198474740
Ik las arretjescake :9~

Mijn vaste verjaardagsbaksel... dus al bijna 2 jaar niet gegeten ;(

Dadelijk rondje stad, plaatjes ophalen en plaatjes afgeven. Ik twijfel nog over auto of fiets... zon komt en gaat en wind is een constante factor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198474779
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

50% is de naam.. de overige 50% is het ook gewoon wel een goed ding..
mja “gewoon prima” is eigenlijk een beetje mijn verwachting.
En moest gewoon echt een nieuwe... en bij veepee.com nu in de aanbieding dus dat kwam goed uit.

@PdeHoog als jij hem al niet met 1 hand kunt tillen kan ik dat zeker niet _O-
Gelukkig kocht ik een kleintje van 19cm.

Groot zat voor onze ovengroentjes die we eigenlijk best vaak eten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 13-03-2021 10:31:00 ]
pi_198475043
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja “gewoon prima” is eigenlijk een beetje mijn verwachting.
En moest gewoon echt een nieuwe... en bij veepee.com nu in de aanbieding dus dat kwam goed uit.

@:pdehoog als jij hem al niet met 1 hand kunt tillen kan ik dat zeker niet _O-
Gelukkig kocht ik een kleintje van 19cm.

Groot zat voor onze ovengroentjes die we eigenlijk best vaak eten :)
G bracht er eentje mee van werk. Dat ding is zo groot als de oven :+ Die kleintjes hebben we ook. Ze zijn echt heel prettig om mee te werken vind ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198475050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

G bracht er eentje mee van werk. Dat ding is zo groot als de oven :+ Die kleintjes hebben we ook. Ze zijn echt heel prettig om mee te werken vind ik.
Ik zou niet zo goed weten wat ik met zo’n grote zou moeten ook.
Nog niet in ieder geval :)
pi_198475051
Lampen zijn binnen en goedgekeurd. Straks eens de hoofdlamp monteren als ik ook de Hue zooi nog ergens kan vinden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198475063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zou niet zo goed weten wat ik met zo’n grote zou moeten ook.
Nog niet in ieder geval :)
We hebbben er gister een ovenomelet in gemaakt als lunch. Met spekjes en gegrilde diepvriesgroenten. De helpers waren er blij mee en ik ook :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198475331
@Vanyel: de slager heeft de lamstongetjes meegeleverd!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198475827
Verkouden :(
Straks testen.
pi_198475884
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We hebbben er gister een ovenomelet in gemaakt als lunch. Met spekjes en gegrilde diepvriesgroenten. De helpers waren er blij mee en ik ook :9~
Dat klinkt goed.
Maar ook als meer grote eters dan doorgaans in mijn huis :)
pi_198475890
Het waait een tikkie op het strand O+ Straks gefrituurde vis O+ Zaterdag O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:18:11 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198475912
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]


[..]

Fijn dat het niet aan mij ligt.

Benieuwd wat @:fietsie er van vindt.
Het zou niet mijn keuze zijn.

Banaan zie ik toch veel toepassingen voor, maar niet bij de shoarma...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198475966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het zou niet mijn keuze zijn.

Banaan zie ik toch veel toepassingen voor, maar niet bij de shoarma...
Ik zit dat ook af te vragen. Ben ook heel benieuwd naar @Lonaa’s review
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 12:26:44 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198475997
https://nos.nl/artikel/23(...)noord-frankrijk.html

Die zullen vast meer op hun kerfstok hebben als poging tot doodslag op deze agent.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 12:33:05 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198476054
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah... wij rijden van rotterdam juist naar het hoge noorden :)
In Rotterdam scheen de zon toen we weggingen.
Hier nu ook. Af en aan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198476073
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zit dat ook af te vragen. Ben ook heel benieuwd naar @:Lonaa’s review
Review komt ook wel vanavond. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198476308
Klussen gaat echt heel voorspoedig :o G is nu kamers aan het schoonmaken, kabel is getrokken en werkt dus de Sonos geeft nu weer geluid O+ Straks weer een berg dozen halen en kijken of we al kasten kunnen inruimen *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198476376
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Klussen gaat echt heel voorspoedig :o G is nu kamers aan het schoonmaken, kabel is getrokken en werkt dus de Sonos geeft nu weer geluid O+ Straks weer een berg dozen halen en kijken of we al kasten kunnen inruimen *O*
Super *O* Komt er ook nog een fotoverslagje? w/
pi_198476724
Het waait een beetje hard op het strand in Vlissingen :D
pi_198476783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Klussen gaat echt heel voorspoedig :o G is nu kamers aan het schoonmaken, kabel is getrokken en werkt dus de Sonos geeft nu weer geluid O+ Straks weer een berg dozen halen en kijken of we al kasten kunnen inruimen *O*
Lekker in zo’n flow. w/

Wat een butweer. En ik ga er ook niet op uit voor onnodige boodschappen.
Vanmiddag had ik in mijn hoofd om cinnamon rolls te bakken. I.p.v. pecannoten = winkel kan ik daarvoor ook geroosterde amandelen gebruiken, toch?
Jullie horen het.

Wat niet vaak gebeurt: de stormwind staat op de voorkant van het huis: dus de ramen voor worden nu gewassen. E tuin ligt ook vol met (dikke) takken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')