abonnement Unibet Coolblue
pi_198451415



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

[ afbeelding ](bron:RIVM)



[ afbeelding ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:40:51 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198451568
Hartpatinten Nederland: stop met AstraZeneca

Hartpatinten Nederland roept zorgminister Hugo de Jonge en het RIVM "dringend op te stoppen met het gebruik" van AstraZeneca als vaccin tegen corona.

"Dit in verband met mogelijk ernstige bijwerkingen. Oostenrijk, Denemarken en IJsland zijn al gestopt om nader onderzoek te verrichten naar eventuele bijwerkingen die niet voorzien zijn. Uit Duitsland bereiken ons berichten dat steeds meer mensen vaccinatie met AstraZeneca weigeren vanwege de slechte beeldvorming", aldus de patintenorganisatie.

De organisatie zegt te vrezen dat door de aanhoudende negatieve berichten over AstraZeneca, steeds meer Nederlanders vaccinatie "met dit omstreden middel" zullen weigeren. "Als gevolg daarvan kan de gewenste vaccinatiegraad deze zomer wellicht niet gehaald worden. Het feit dat Nederland bijna 12 miljoen doses van dit vaccin inkocht, mag geen reden zijn om het middel massaal toe te dienen zolang er geen zekerheid is over de gemelde ernstige bijwerkingen in ons omringende landen", aldus de belangenorganisatie.
Hartpatinten Nederland vindt dat het vaccin zeker niet gebruikt moet worden voor kwetsbare groepen, zoals hartpatinten en mensen met andere chronische ziekten. "Althans voor zolang het niet bewezen betrouwbaar is voor deze groepen. Wereldwijd zijn er berichten dat mensen na vaccinatie overlijden", meldt de organisatie.


Dit vindt De Clown ervan

twitter


Wat een man.. :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198451612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Om te beginnen natuurlijk niet als er teveel weigeraars zijn zoals jou en mir. Maar je weet het antwoord allang, dus dat mag je zelf invullen.
Ik heb absoluut geen moeite met het nemen van het coronavaccin, en ik vertrouw erop dat het voldoende veilig is. Alleen zie ik de meerwaarde totaal niet, en dat is een optelsom van twee dingen. Namelijk de combinatie van dat corona voor mij nauwelijks gevaar vormt, en dat ik mij zelfs na vaccinatie nog steeds aan belachelijke regels moet houden en met beperkingen moet leven.

Het is ook nergens concreet gezegd dat we ooit onze vrijheden nog terugkrijgen. Dit wil ik horen van dhr. Rutte, anders geen vaccin voor mij. Jaap van Dissel wilt ons namelijk permanent in de houdgreep houden als het aan hem ligt zoals te lezen op het NUjij vragenuurtje. Principekwestie voor mij dus.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198451711
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik heb absoluut geen moeite met het nemen van het coronavaccin, en ik vertrouw erop dat het voldoende veilig is. Alleen zie ik de meerwaarde totaal niet, en dat is een optelsom van twee dingen. Namelijk de combinatie van dat corona voor mij nauwelijks gevaar vormt, en dat ik mij zelfs na vaccinatie nog steeds aan belachelijke regels moet houden en met beperkingen moet leven.

Het is ook nergens concreet gezegd dat we ooit onze vrijheden nog terugkrijgen. Dit wil ik horen van dhr. Rutte, anders geen vaccin voor mij. Jaap van Dissel wilt ons namelijk permanent in de houdgreep houden als het aan hem ligt zoals te lezen op het NUjij vragenuurtje. Principekwestie voor mij dus.
Je gaat met het vaccin heel wat meer vrijheden krijgen dan zonder, dat is nu al duidelijk. Ongeacht wat de regering ons nog voor maatregelen op gaat leggen na juli.
En dat je je medemens beschermt door het te nemen is blijkbaar helaas geen argument voor jou.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:50:27 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198451787
Er is weer met de OP gekloot zie ik, klopt geen juk van, de helft is verdwenen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198451814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Hartpatinten Nederland: stop met AstraZeneca

Hartpatinten Nederland roept zorgminister Hugo de Jonge en het RIVM "dringend op te stoppen met het gebruik" van AstraZeneca als vaccin tegen corona.

"Dit in verband met mogelijk ernstige bijwerkingen. Oostenrijk, Denemarken en IJsland zijn al gestopt om nader onderzoek te verrichten naar eventuele bijwerkingen die niet voorzien zijn. Uit Duitsland bereiken ons berichten dat steeds meer mensen vaccinatie met AstraZeneca weigeren vanwege de slechte beeldvorming", aldus de patintenorganisatie.

De organisatie zegt te vrezen dat door de aanhoudende negatieve berichten over AstraZeneca, steeds meer Nederlanders vaccinatie "met dit omstreden middel" zullen weigeren. "Als gevolg daarvan kan de gewenste vaccinatiegraad deze zomer wellicht niet gehaald worden. Het feit dat Nederland bijna 12 miljoen doses van dit vaccin inkocht, mag geen reden zijn om het middel massaal toe te dienen zolang er geen zekerheid is over de gemelde ernstige bijwerkingen in ons omringende landen", aldus de belangenorganisatie.
Hartpatinten Nederland vindt dat het vaccin zeker niet gebruikt moet worden voor kwetsbare groepen, zoals hartpatinten en mensen met andere chronische ziekten. "Althans voor zolang het niet bewezen betrouwbaar is voor deze groepen. Wereldwijd zijn er berichten dat mensen na vaccinatie overlijden", meldt de organisatie.


Dit vindt De Clown ervan

[ twitter ]

Wat een man.. :+
Haahha, haal die kerel van die post af. Jezus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198451836
https://bewusteburgers.be(...)vaccinatie-campagne/

De gemeentes in Belgi krijgen subsidies als hun hele gemeente volledig gevaccineerd is. Hoezo?
pi_198451847
Ik ben trouwens uitgenodigd voor het az vaccin maar dat is dus het vaccin wat ik sowieso al nooit zou nemen.
pi_198451871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je gaat met het vaccin heel wat meer vrijheden krijgen dan zonder, dat is nu al duidelijk. Ongeacht wat de regering ons nog voor maatregelen op gaat leggen na juli.
En dat je je medemens beschermt door het te nemen is blijkbaar helaas geen argument voor jou.
Wat een onzin zeg, mensen beschermen zichzelf middels een bijv griepprik. En die is er al langer en daar zijn ook signalen over dat het niet zoveel effect heeft.

Maar het is gewoon onzin, je beschermd helemaal niemand door een prik te nemen. De kans dat je een ander besmet als je niet ziek bent is al minuscuul. Als dat andere persoon zichzelf gevaccineerd heeft nog kleiner.

Succes ermee. Verwaarloosbare kansen hou je een samenleving niet voor in de houdgreep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198451895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, mensen beschermen zichzelf middels een bijv griepprik. En die is er al langer en daar zijn ook signalen over dat het niet zoveel effect heeft.
Als je corona met een griepje gaat vergelijken dan ben je sowieso af.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198451912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je gaat met het vaccin heel wat meer vrijheden krijgen dan zonder, dat is nu al duidelijk. Ongeacht wat de regering ons nog voor maatregelen op gaat leggen na juli.
En dat je je medemens beschermt door het te nemen is blijkbaar helaas geen argument voor jou.
Nog steeds moeten leven met de 1.5 meter en mondkapjes, en niet spontaan ergens naar toe kunnen zonder mijn vaccinatiebewijs te scannen noem ik geen vrijheid. Het spijt me zeer.

Het is ook nog allerminst zeker dat het vaccin transmissie voorkomt trouwens. En mocht dat zo zijn, dan volstaat een vaccinatiegraad van over de helft omdat het dan langzaam uitdooft en je moeite moet doen om een besmet iemand tegen te komen, omdat de cyclus onderbroken is. Dan moet ik nog besmet raken, en nog iemand tegenkomen waarbij het vaccin toevallig niet werkt. Erg onwaarschijnlijk dus.

Kortom ik ben er nog niet over uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198451966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je corona met een griepje gaat vergelijken dan ben je sowieso af.
Jankbal, er is geen virus wat meer lijkt op corona qua beeld van symptomen en dodelijkheid en manier van besmetten dan influenza. Heb jij een beter virus ter vergelijking? Nee? Dacht ik al.
Hou toch op met dat oogklep populisme dat je zaken niet in perspectief mag zetten. Het is ronduit een aanval op intellectueel Nederland en de ratio.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:00:18 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198452014
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je corona met een griepje gaat vergelijken dan ben je sowieso af.
Zou je de OP wat kunnen herstellen? Je hebt die aardig verkloot.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:01:45 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452048
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nog steeds moeten leven met de 1.5 meter en mondkapjes, en niet spontaan ergens naar toe kunnen zonder mijn vaccinatiebewijs te scannen noem ik geen vrijheid. Het spijt me zeer.

Het is ook nog allerminst zeker dat het vaccin transmissie voorkomt trouwens. En mocht dat zo zijn, dan volstaat een vaccinatiegraad van over de helft omdat het dan langzaam uitdooft en je moeite moet doen om een besmet iemand tegen te komen, omdat de cyclus onderbroken is. Dan moet ik nog besmet raken, en nog iemand tegenkomen waarbij het vaccin toevallig niet werkt. Erg onwaarschijnlijk dus.

Kortom ik ben er nog niet over uit.
De kans dat je ernstige klachten ontwikkelt na een corona-infectie is een heel stuk groter dan de kans op serieuze bijwerkingen veroorzaakt door een corona-vaccinatie. Verder zorg je ervoor dat er minder verspreiding plaatsvindt waardoor je anderen beschermt n we sneller van de maatregelen af kunnen.

Ik zie weinig argumenten tegen vaccinatie.
Huilen dan.
pi_198452061
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Jij was vast ook zo'n iemand die zei dat er nooit een vaccinatiepaspoort, avondklok of mondkapjesplicht zou komen.
Nee ik ben zo iemand die snapt hoe onze democratie werkt. Verdiep je er ook eens in
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198452080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zou je de OP wat kunnen herstellen? Je hebt die aardig verkloot.
Ik heb een hoop linkjes verwijdert die het allemaal niet meer deden. De OP in deze reeks wordt nauwelijks bijgewerkt en kapotte linkjes laat men gewoon staan.

Maar zoals je kan zien is de hele OP nog steeds slechts de visie van 1 groep: de coronacritici. Dat terwijl de helft van de users hier een hele andere visie heeft. Ik denk dus dat je weinig te klagen hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198452134
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De kans dat je ernstige klachten ontwikkelt na een corona-infectie is een heel stuk groter dan de kans op serieuze bijwerkingen veroorzaakt door een corona-vaccinatie. Verder zorg je ervoor dat er minder verspreiding plaatsvindt waardoor je anderen beschermt en we sneller van de maatregelen af kunnen.

Ik zie weinig argumenten tegen vaccinatie.
De argumenten zijn voornamelijk tegen verplichte vaccinatie en de druk om te vaccineren etc.

Ik voel me er serieus niet goed bij omdat de overheid veel te extreem reageert op iets dat die behandeling niet op die manier verdient.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198452141
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De kans dat je ernstige klachten ontwikkelt na een corona-infectie is een heel stuk groter dan de kans op serieuze bijwerkingen veroorzaakt door een corona-vaccinatie. Verder zorg je ervoor dat er minder verspreiding plaatsvindt waardoor je anderen beschermt en we sneller van de maatregelen af kunnen.

Ik zie weinig argumenten tegen vaccinatie.
Dat we daadwerkelijk van de maatregelen afkomen moeten we nog maar zien natuurlijk. De signalen die we van onze overheid en het landelijke gezondheidsorgaan horen zijn allerminst positief. Oh en vergeet de Davos club niet die lockdowns en een 4th Industrial Revolution aan het romantiseren is.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198452167
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee ik ben zo iemand die snapt hoe onze democratie werkt. Verdiep je er ook eens in
Onze democratie is al bijna een jaar overleden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:08:22 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

De argumenten zijn voornamelijk tegen verplichte vaccinatie en de druk om te vaccineren etc.

Ik voel me er serieus niet goed bij omdat de overheid veel te extreem reageert op iets dat die behandeling niet op die manier verdient.
Tja, en wat bereik je ermee? Hugo zal er geen minuut minder om slapen.
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:10:17 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198452213
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb een hoop linkjes verwijdert die het allemaal niet meer deden. De OP in deze reeks wordt nauwelijks bijgewerkt en kapotte linkjes laat men gewoon staan.

Maar zoals je kan zien is de hele OP nog steeds slechts de visie van 1 groep: de coronacritici. Dat terwijl de helft van de users hier een hele andere visie heeft. Ik denk dus dat je weinig te klagen hebt.
Fijn dat je niet werkende linkjes hebt verwijderd maar je hebt ook wat dingetjes verwijderd die konden blijven staan. De helft met hun bekende andere visie ofwel de hugonootjes horen eigenlijk in COR thuis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198452233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fijn dat je niet werkende linkjes hebt verwijderd maar je hebt ook wat dingetjes verwijderd die konden blijven staan. De helft met hun bekende andere visie ofwel de hugonootjes horen eigenlijk in COR thuis.
Het staat de volgende user met de LAPO vrij om weer terug te plaatsen wat hij wil. Ik hoop alleen dat die user er ook aan denkt om alle kapotje plaatjes en linkjes weg te laten.

BNW is trouwens een plaats waar de grootste coronacritici discussiren met users die een meer gangbare mening hebben over corona.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198452268
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, en wat bereik je ermee? Hugo zal er geen minuut minder om slapen.
Wat schiet je ermee op om bijvoorbeeld een hongerstaking te doen?

Misschien om aandacht te vragen voor onrecht oid. Omdat veel van die maatregelen gewoon inherent fout zijn.

... Als de staat mensen gaat uitsluiten dan zet je mensen dermate zwaar tegen elkaar op... Je zag al rellen, maar dat zal nog erger worden. Is mijn indruk. En terecht. Ik vind het fundamentele mensenrechten dat je, zonder hele zwaarwegende redenen, niet verplicht wordt een vreemde stof tot je te nemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:15:40 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198452302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het staat de volgende user met de LAPO vrij om weer terug te plaatsen wat hij wil. Ik hoop alleen dat die user er ook aan denkt om alle kapotje plaatjes en linkjes weg te laten.

BNW is trouwens een plaats waar de grootste coronacritici discussiren met users die een meer gangbare mening hebben over corona.
Hugonootje je gaat je gang maar... iets voor jou...


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198452475
twitter


Een arts die zich uitspreekt.. Zie ook LinkedIn
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:25:08 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat schiet je ermee op om bijvoorbeeld een hongerstaking te doen?

Misschien om aandacht te vragen voor onrecht oid. Omdat veel van die maatregelen gewoon inherent fout zijn.
En hoe precies vestig jij de aandacht op dat vermeende onrecht door je demonstratief niet te laten vaccineren :D ?
quote:
... Als de staat mensen gaat uitsluiten dan zet je mensen dermate zwaar tegen elkaar op... Je zag al rellen, maar dat zal nog erger worden. Is mijn indruk. En terecht. Ik vind het fundamentele mensenrechten dat je, zonder hele zwaarwegende redenen, niet verplicht wordt een vreemde stof tot je te nemen.
Maar je wordt helemaal nergens toe verplicht :+ .
Huilen dan.
pi_198452551
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En hoe precies vestig jij de aandacht op dat vermeende onrecht door je demonstratief niet te laten vaccineren :D ?
[..]

Maar je wordt helemaal nergens toe verplicht :+ .
Behalve dat je straks nergens meer heen mag, wellicht je baan kwijt raakt en nog veel meer. Begint hiermee, straks mag je ook het park niet meer in, het ov niet meer gebruiken, de bioscoop niet meer in..
pi_198452573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:24 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Een arts die zich uitspreekt.. Zie ook LinkedIn
Zijn ook gewoon mensen. Als je een beetje gevoel hebt voor de variabelen die spelen hoef je geen viroloog of arts te zijn om te begrijpen waar het over gaat. Maar dat is mijn opvatting..
Het is aan virologen en wetenschappers om foute aannames bij te sturen / het juiste verhaal te delen met de wereld. Maar het gehalte wereldbeeld en mening is ook bij die mensen een grote factor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:30:03 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Behalve dat je straks nergens meer heen mag, wellicht je baan kwijt raakt en nog veel meer. Begint hiermee, straks mag je ook het park niet meer in, het ov niet meer gebruiken, de bioscoop niet meer in..
Je zal alleen maar meer mogen dan je nu mag :6 .
Huilen dan.
pi_198452597
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En hoe precies vestig jij de aandacht op dat vermeende onrecht door je demonstratief niet te laten vaccineren :D ?
[..]

Maar je wordt helemaal nergens toe verplicht :+ .
We gaan het zien wat er gebeurt. Laten we het hopen dat ik niet verplicht ga worden. Maar dat zijn sprookjes. Festivals worden straks alleen mogelijk voor gevaccineerden idem vakanties en reizen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198452611
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je zal alleen maar meer mogen dan je nu mag :6 .
Kwalijke zaak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:32:25 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

We gaan het zien wat er gebeurt. Laten we het hopen dat ik niet verplicht ga worden. Maar dat zijn sprookjes. Festivals worden straks alleen mogelijk voor gevaccineerden idem vakanties en reizen.
Begrijpelijk, niet?
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:32:35 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198452639
Party Teststraten ;(





Sta je dan met je ticket in de party-teststraat als je posi bent. Feest is nog niet eens begonnen. Ga direct naar huis!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198452719
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je zal alleen maar meer mogen dan je nu mag :6 .
Uhh ik mag nu ook nog met het ov reizen, mag naar het park, mag koffie halen, heb mijn baan nog.. Hoe bedoel je, je zal dan meer mogen?
pi_198452735
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Onze democratie is al bijna een jaar overleden.
Dan snap je dus niet hoe het werkt.
Op zich wel stoer dat je daar zo voor uit komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198452739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Party Teststraten ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sta je dan met je ticket in de party-teststraat als je posi bent. Feest is nog niet eens begonnen. Ga direct naar huis!
Ja, want je staat op het festivalterrein en bent zo vreselijk ziek als je dan positief getest bent. Je kan zelfs nog naar het terrein komen, maar had eigenlijk in het ziekenhuis moeten liggen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:37:27 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:36 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Uhh ik mag nu ook nog met het ov reizen, mag naar het park, mag koffie halen, heb mijn baan nog.. Hoe bedoel je, je zal dan meer mogen?
Bijvoorbeeld met een negatief testresultaat of evt. vaccinatie naar een festival.
Huilen dan.
pi_198452771
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Begrijpelijk, niet?
Nee, totaal niet begrijpelijk. Waarom zou dat in hemelsnaam begrijpelijk zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:38:03 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ja, want je staat op het festivalterrein en bent zo vreselijk ziek als je dan positief getest bent. Je kan zelfs nog naar het terrein komen, maar had eigenlijk in het ziekenhuis moeten liggen.
8)7
Huilen dan.
pi_198452775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Party Teststraten ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sta je dan met je ticket in de party-teststraat als je posi bent. Feest is nog niet eens begonnen. Ga direct naar huis!
Het OMT kabinet kan in hun handjes wrijven omdat ze weer aardig hun zakken kunnen vullen met tests. Ik zie wel wat er aan de hand is, een belangenverstrengeling.

quote:
‘Artsen-microbioloog Microvida verdienen tonnen aan coronatesten, ook OMT-lid Kluytmans’
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198452801
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld met een negatief testresultaat of evt. vaccinatie naar een festival.
Waarom zou ik me laten testen? Doe ik dat bij de griep ook? Je moet je laten testen om je ziek te laten voelen. Als ik geen klachten heb zie ik geen enkele reden om me te laten testen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:40:04 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:39 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Waarom zou ik me laten testen?
Is dit een serieuze vraag :? .
quote:
Doe ik dat bij de griep ook? Je moet je laten testen om je ziek te laten voelen. Als ik geen klachten heb zie ik geen enkele reden om me te laten testen.
Nou, dan ga je niet naar een festival. Prima. Zelf weten.
Huilen dan.
pi_198452822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:39 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Waarom zou ik me laten testen? Doe ik dat bij de griep ook? Je moet je laten testen om je ziek te laten voelen. Als ik geen klachten heb zie ik geen enkele reden om me te laten testen.
Zonder symptomen ben je ook praktisch niet besmettelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:40:46 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198452827
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ja, want je staat op het festivalterrein en bent zo vreselijk ziek als je dan positief getest bent. Je kan zelfs nog naar het terrein komen, maar had eigenlijk in het ziekenhuis moeten liggen.
Nog gekker, je voelt je kiplekker, gezond als een vis nergens last van maar de test zegt NOPE u bent posi. Heel Lowlands naar knoppen. Kun je vertrekken met je tent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198452832
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

8)7
Nou ja dat is waar die deugmensen zo ontzettend bang voor zijn, om in het ziekenhuis terecht te komen of voor die o zo gevaarlijke mutaties. Straks ook maar een lockdown als de griep weer in het land is? En anderhalve meter afstand en de winkels maar weer sluiten?
pi_198452838
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag :? .
[..]

Nou, dan ga je niet naar een festival. Prima. Zelf weten.
Lekker h, mensen uitsluiten van het normale leven vanwege andere denkbeelden. In praktische zin maakt het namelijk geen Flikker uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:41:50 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zonder symptomen ben je ook praktisch niet besmettelijk.
Of mensen zonder symptomen zijn toch besmettelijker dan je denkt, of mensen met symptomen hebben gewoon schijt. Waar komen anders alle besmettingen vandaan? Oplossing: recent negatief testresultaat laten zien.
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:42:08 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lekker h, mensen uitsluiten van het normale leven vanwege andere denkbeelden.
Ja, echt genieten *O* .
quote:
In praktische zin maakt het namelijk geen Flikker uit.
Jawel, zie boven.
Huilen dan.
pi_198452858
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag :? .
[..]

Nou, dan ga je niet naar een festival. Prima. Zelf weten.
Ja dit is een serieuze vraag. Als het zo gevaarlijk is dan zou ik me heel erg ziek moeten voelen en me niet door me te laten testen dat ik er achter kom dat ik zogenaamd positief ben.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:42:17 #50
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198452862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:24 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Een arts die zich uitspreekt.. Zie ook LinkedIn
Dank je wel :)
pi_198452865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nou ja dat is waar die deugmensen zo ontzettend bang voor zijn, om in het ziekenhuis terecht te komen of voor die o zo gevaarlijke mutaties. Straks ook maar een lockdown als de griep weer in het land is? En anderhalve meter afstand en de winkels maar weer sluiten?
...
Nooit geweten dat mensen zo makkelijk te indoctrineren zijn. Maar misschien hadden we het moeten weten. Slavernij vond ook 50% of meer een goed plan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198452878
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of mensen zonder symptomen zijn toch besmettelijker dan je denkt, of mensen met symptomen hebben gewoon schijt. Waar komen anders alle besmettingen vandaan? Oplossing: recent negatief testresultaat laten zien.
.. Die mensen voelen zich gewoon niet ziek genoeg en voelen zich dus prima. En hoeveel vals positieve testen zullen er zijn?
pi_198452895
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag :? .
[..]

Nou, dan ga je niet naar een festival. Prima. Zelf weten.
Opmerkelijk dat je het zomaar accepteert, alsof je een pakje boter bij de supermarkt koopt. Iedereen heeft het recht om een festival te bezoeken, zonder daarbij de lichamelijke integriteit te schenden dus ongevaccineerd of ongetest heeft net zoveel recht. Clubs als D66 en GL hebben hun bek vol over zogenaamde diversiteit en uitsluiting, maar stemmen wel voor een verkapte vaccinatieplicht die een tweedeling van de samenleving als gevolg heeft. Hoezo krom?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:45:10 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:42 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ja dit is een serieuze vraag. Als het zo gevaarlijk is dan zou ik me heel erg ziek moeten voelen en me niet door me te laten testen dat ik er achter kom dat ik zogenaamd positief ben.
Houd toch op met die domme stropoppen joh. Niemand zegt dat het ZOOOOOO GEVAARLIJK is of dat iedereen HEEL ERG ZIEK wordt. Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren, dat zijn er zo'n 10 miljoen, komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting.

Over hoeveel mensen hebben we het dan? Kan de zorg dat aan? Wat kost dat de maatschappij? En dan hebben we het alleen over (relatief) jonge en gezonde mensen en vergeten we voor het gemak even de ouderen en/of kwetsbaren.
Huilen dan.
pi_198452928
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, echt genieten *O* .
[..]

Jawel, zie boven.
Maar jij vindt apartheid dus echt geen enkel probleem? Dat mensen niet meer normaal mogen leven voor een virus waarvan maximaal 2 procent in het ziekenhuis komt en dat niet eens allemaal tegelijk? Het ging toch om de zorg? Dat het behapbaar bleef? En wat te doen met de mensen in Afrika en de landen waar niet gevaccineerd wordt? Eerste paar jaren dus maar niet meer op reis naar landen in Afrika?
pi_198452933
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of mensen zonder symptomen zijn toch besmettelijker dan je denkt, of mensen met symptomen hebben gewoon schijt. Waar komen anders alle besmettingen vandaan? Oplossing: recent negatief testresultaat laten zien.
Of men raakt gewoon thuis besmet. Of zijn matig ziekjes en er komen mensen nog steeds langs oid.

Gem persoon besmet +- 1 persoon in die 2 dagen van ziek zijn... Dat is niet erg veel h.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198452954
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Houd toch op met die domme stropoppen joh. Niemand zegt dat het ZOOOOOO GEVAARLIJK is of dat iedereen HEEL ERG ZIEK wordt. Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren, dat zijn er zo'n 10 miljoen, komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting.

Over hoeveel mensen hebben we het dan? Kan de zorg dat aan? Wat kost dat de maatschappij? En dan hebben we het alleen over (relatief) jonge en gezonde mensen en vergeten we voor het gemak even de ouderen en/of kwetsbaren.
Komen al die mensen allemaal tegelijk in het ziekenhuis? Nu een vriendin die nu al twee keer in aanraking is gekomen met positieve mensen, ook met knuffelen en in de auto zitten. Zij is nu drie keer getest en alledrie de keren negatief. Dus hoezo zo besmettelijk? Ohh ja, zij is ook nog eens super voorzichtig en dat waren haar vrienden ook.
pi_198452968
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Houd toch op met die domme stropoppen joh. Niemand zegt dat het ZOOOOOO GEVAARLIJK is of dat iedereen HEEL ERG ZIEK wordt. Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren, dat zijn er zo'n 10 miljoen, komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting.

Over hoeveel mensen hebben we het dan? Kan de zorg dat aan? Wat kost dat de maatschappij? En dan hebben we het alleen over (relatief) jonge en gezonde mensen en vergeten we voor het gemak even de ouderen en/of kwetsbaren.
Hoeveel is dat dan bij de griep?? Je zet niks in perspectief tov normaal. En niet iedereen is tegelijk ziek, bij griep naar schatting slechts 900.000 in een zwaar griep seizoen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:48:13 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198452976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Komen al die mensen allemaal tegelijk in het ziekenhuis?
In het geval van ongecontroleerde verspreiding kan het snel gaan.
quote:
Nu een vriendin die nu al twee keer in aanraking is gekomen met positieve mensen, ook met knuffelen en in de auto zitten. Zij is nu drie keer getest en alledrie de keren negatief. Dus hoezo zo besmettelijk? Ohh ja, zij is ook nog eens super voorzichtig en dat waren haar vrienden ook.
Leuk dit soort anekdotisch bewijs, maar je hebt er helemaal niks aan. En heel voorzichtig maar wel knuffelen en in de auto zitten.. ok :? .
Huilen dan.
pi_198452994
En een testresultaat is dus 24 uur geldig, dus je mag elke dag naar de test straat? Zoveel capaciteit is er niet eens en wat te doen met de kosten? Ach ja genoeg mensen die ermee binnenlopen.

En wat te doen, je bent negatief getest maar komt een besmet persoon tegen in die 24 uur, of was al eerder besmet geraakt, maar op het moment van testen nog niet positief maar zes uur later krijg je wel symptomen, wat dan?

En zei onze Rutte niet: ik laat me niet testen als ik geen klachten heb?
pi_198453005
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

In het geval van ongecontroleerde verspreiding kan het snel gaan.
[..]

Leuk dit soort anekdotisch bewijs, maar je hebt er helemaal niks aan. En heel voorzichtig maar wel knuffelen en in de auto zitten.. ok :? .
Dat zijn de drie mensen die in haar bubbel zitten.
pi_198453018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dat zijn de drie mensen die in haar bubbel zitten. Niemand houdt het vol om een jaar lang,als single, niemand aan te raken en te zien binnen anderhalve meter.
pi_198453021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Komen al die mensen allemaal tegelijk in het ziekenhuis? Nu een vriendin die nu al twee keer in aanraking is gekomen met positieve mensen, ook met knuffelen en in de auto zitten. Zij is nu drie keer getest en alledrie de keren negatief. Dus hoezo zo besmettelijk? Ohh ja, zij is ook nog eens super voorzichtig en dat waren haar vrienden ook.
Vergis je niet. Als 3 miljoen mensen covid hebben opgelopen en slechts 10% met klachten test raak op covid. Dan zijn 30 miljoen mensen ziek geweest afgelopen jaar.

En ik vraag mij dan af of die maatregelen zoveel effect hebben. Ik geloof daar namelijk niet in. Max een factor 2, hoogstens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198453038
Twee van die vrienden zijn trouwens besmet geraakt door hun zoontje van 4. Positief kindje op school en zij ook positief.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:51:14 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

En ik vraag mij dan af of die maatregelen zoveel effect hebben. Ik geloof daar namelijk niet in. Max een factor 2, hoogstens.
Ja, maar dat 'geloof' van jou heb je verder niet aannemelijk weten te maken met dingen zoals 'argumenten' of 'cijfers'.
Huilen dan.
pi_198453048
Geen ernstige klachten trouwens bij alle drie de vrienden.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:52:09 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198453056
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je het zomaar accepteert, alsof je een pakje boter bij de supermarkt koopt. Iedereen heeft het recht om een festival te bezoeken, zonder daarbij de lichamelijke integriteit te schenden dus ongevaccineerd of ongetest heeft net zoveel recht. Clubs als D66 en GL hebben hun bek vol over zogenaamde diversiteit en uitsluiting, maar stemmen wel voor een verkapte vaccinatieplicht die een tweedeling van de samenleving als gevolg heeft. Hoezo krom?
Lol is er wel vanaf hoor. Welk gezonddenkend mens wil onder zulke omstandigheden nog naar een festival? Anderhalve meter met een mondkapje op, buiten de bruikbare idioten die ervoor te porren zijn denk ik dat er heel wat mensen afhaken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198453061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:45 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Maar jij vindt apartheid dus echt geen enkel probleem? Dat mensen niet meer normaal mogen leven voor een virus waarvan maximaal 2 procent in het ziekenhuis komt en dat niet eens allemaal tegelijk? Het ging toch om de zorg? Dat het behapbaar bleef? En wat te doen met de mensen in Afrika en de landen waar niet gevaccineerd wordt? Eerste paar jaren dus maar niet meer op reis naar landen in Afrika?
apartheid? Het wordt steeds gekker.
Haal de strijd tussen de hutu's en de tutsi's er ook even bij, de IRA aanslagen en het Videla-regime en we hebben alle krachttermen wel gehad op ons coronabeleid.

Vind je je argumenten nu echt stoerder klinken met zulke loze kreten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198453071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vergis je niet. Als 3 miljoen mensen covid hebben opgelopen en slechts 10% met klachten test raak op covid. Dan zijn 30 miljoen mensen ziek geweest afgelopen jaar.

En ik vraag mij dan af of die maatregelen zoveel effect hebben. Ik geloof daar namelijk niet in. Max een factor 2, hoogstens.
30 miljoen mensen in Nederland, dan zouden er ontzettend veel mensen vaker ziek geworden moeten zijn. En dan zijn er maar weinig ziekenhuisopnames geweest.
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:53:44 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
En een testresultaat is dus 24 uur geldig, dus je mag elke dag naar de test straat? Zoveel capaciteit is er niet eens en wat te doen met de kosten? Ach ja genoeg mensen die ermee binnenlopen.
Daarom wordt de capaciteit uitgebreid. Maar dat je het nu over praktische problemen gaat hebben betekent dat je het principieel niet meer zo'n isue vindt?
quote:
En wat te doen, je bent negatief getest maar komt een besmet persoon tegen in die 24 uur, of was al eerder besmet geraakt, maar op het moment van testen nog niet positief maar zes uur later krijg je wel symptomen, wat dan?
Als je symptomen hebt dan blijf je thuis. Dat lijkt me vrij duidelijk toch :D ?
quote:
En zei onze Rutte niet: ik laat me niet testen als ik geen klachten heb?
Ja. Vorig jaar. Andere context, want toen was het beleid: je laat je alleen testen met klachen.
Huilen dan.
pi_198453090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

apartheid? Het wordt steeds gekker.
Haal de strijd tussen de hutu's en de tutsi's er ook even bij, de IRA aanslagen en het Videla-regime en we hebben alle krachttermen wel gehad op ons coronabeleid.

Vind je je argumenten nu echt stoerder klinken met zulke loze kreten?
Want het is geen apartheid als de ongevaccineerden en mensen die zich niet willen laten testen niet meer mogen deelnemen aan de maatschappij? Hun baan kwijt raken? Wellicht hun huis? Etc.?
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:54:12 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:52 schreef mir1986 het volgende:

[..]

30 miljoen mensen in Nederland, dan zouden er ontzettend veel mensen vaker ziek geworden moeten zijn. En dan zijn er maar weinig ziekenhuisopnames geweest.
Je vergeet even dat Ludo die 10% uit z'n dikke bolle duim trekt en dat die 30mln dus helemaal nergens op slaat.
Huilen dan.
pi_198453110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want het is geen apartheid als de ongevaccineerden en mensen die zich niet willen laten testen niet meer mogen deelnemen aan de maatschappij? Hun baan kwijt raken? Wellicht hun huis? Etc.?
Nee, ik zou om te beginnen maar eens googlen op het woord apartheid. Er zal een wereld voor je open gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198453111
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daarom wordt de capaciteit uitgebreid. Maar dat je het nu over praktische problemen gaat hebben betekent dat je het principieel niet meer zo'n isue vindt?
[..]

Als je symptomen hebt dan blijf je thuis. Dat lijkt me vrij duidelijk toch :D ?
[..]

Ja. Vorig jaar. Andere context, want toen was het beleid: je laat je alleen testen met klachen.
En jij denkt dat de mensen dat doen? Als ze een duur ticket hebben gekocht, zich niet heel erg ziek voelen, alleen wat hoofdpijn of verkouden. Nope, zie het niet gebeuren.
pi_198453114
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, maar dat 'geloof' van jou heb je verder niet aannemelijk weten te maken met dingen zoals 'argumenten' of 'cijfers'.
Kan jij het tegendeel bewijzen met dingen zoals argumenten of cijfers?

Wat is er mis met mijn wereldbeeld? Kan jij dat overtuigend brengen of is er geen overtuigend bewijs voor te vinden?

Als 3/18 = 1/6 = 16.6667% is. Daalt je R waarde al vanwege immuniteit flink na een jaar. Zoals nu.

Weersinvloeden hebben afgelopen zomer het virus helemaal zwak gemaakt. Dat virus seizoen is niet lang genoeg om extreem veel mensen te besmetten.

En slechter dan Brazili gaan we het hier niet doen. Ik weet niet of dat een sterk argument is voor je of dat je zelfs daar niet in geloofd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198453118
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De kans dat je ernstige klachten ontwikkelt na een corona-infectie is een heel stuk groter dan de kans op serieuze bijwerkingen veroorzaakt door een corona-vaccinatie. Verder zorg je ervoor dat er minder verspreiding plaatsvindt waardoor je anderen beschermt n we sneller van de maatregelen af kunnen.

Ik zie weinig argumenten tegen vaccinatie.
Cijfers?
  donderdag 11 maart 2021 @ 21:55:44 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Cijfers?
1, 2, 3, 4.. wil je er meer?
Huilen dan.
pi_198453143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, ik zou om te beginnen maar eens googlen op het woord apartheid. Er zal een wereld voor je open gaan.
Die apartheid was in het begin ook lang niet zo erg. Net als de jodenvervolging, dat begon ook met alleen een verbod dat je het park niet meer in mocht. Wie zegt mij dat ik straks niet wordt opgesloten in een quarantainepark omdat ik me niet wil laten vaccineren? Ze zijn al in gebruik genomen.
pi_198453149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:52 schreef mir1986 het volgende:

[..]

30 miljoen mensen in Nederland, dan zouden er ontzettend veel mensen vaker ziek geworden moeten zijn. En dan zijn er maar weinig ziekenhuisopnames geweest.
Ikzelf 2x. En ik verwacht anderen ook.

Covid tests afgenomen is al 10 miljoen. Die 30miljoen is geen gekke schatting hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198453154
quote:
10s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

1, 2, 3, 4.. wil je er meer?
Cijfers dat je inderdaad niet meer besmettelijk bent.
pi_198453169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lol is er wel vanaf hoor. Welk gezonddenkend mens wil onder zulke omstandigheden nog naar een festival? Anderhalve meter met een mondkapje op, buiten de bruikbare idioten die ervoor te porren zijn denk ik dat er heel wat mensen afhaken.
Het ergste is nog dat het gros nog blij met zulke versoepelingen is ook :') staan ze dan met hun kinluier te hossen op 1.5 meter, fijn dat de overheid ons weer laat leven!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198453176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ikzelf 2x. En ik verwacht anderen ook.

Covid tests afgenomen is al 10 miljoen. Die 30miljoen is geen gekke schatting hoor.
Ik ken best wel veel mensen die zich nog niet hebben laten testen dan zijn er dus veel mensen die zich ontzettend vaak hebben laten testen. En wat een gouden handel.
pi_198453204
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:36 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Uhh ik mag nu ook nog met het ov reizen, mag naar het park, mag koffie halen, heb mijn baan nog.. Hoe bedoel je, je zal dan meer mogen?
Ik kan mijn familie niet bezoeken.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:00:23 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Cijfers?
Nee, grapje.. dat was flauw. Hier: https://coronameldingen.lareb.nl/#/

Al was elke melding daadwerkelijk een bijwerking veroorzaakt door vaccinatie n resulteerde elke melding in een ziekenhuisopname, dan zit je nog steeds ruim onder het percentage ziekenhuisopnames na coronabesmetting.

Dat je na vaccinatie minder besmettelijk bent volgt hieruit: je wordt niet, of minder ziek, dus je bent minder (of hopelijk niet) besmettelijk. In welke mate is een beetje de vraag, maar je zal in elk geval niet mr besmettelijk worden.
Huilen dan.
pi_198453300
Alles losgooien hier in NL en mijn stelling is. Dan nog doen we het sowieso beter dan Brazili.

Brazil heeft 270k doden. Dat is een factor 18 meer dan Nederland.

Brazil heeft 200 miljoen inwoners, wij 18. Factor 10.

Ik zeg, als we alles helemaal los gooien dan nog hebben we niet een factor 2 extra besmettingen tov nu.

Dat zegt mijn gevoel. Maar met deze cijfers is het allicht meer onderbouwd.

Kan je zoiets dan aannemen Isdatzo?

Heb jij betere cijfers of val je makkelijk mensen af terwijl je zelf nog veel minder een idee hebt van hoe de wereld in elkaar steekt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198453307
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, grapje.. dat was flauw. Hier: https://coronameldingen.lareb.nl/#/

Al was elke melding daadwerkelijk een bijwerking veroorzaakt door vaccinatie en resulteerde elke melding in een ziekenhuisopname, dan zit je nog steeds ruim onder het percentage ziekenhuisopnames na coronabesmetting.

Dat je na vaccinatie minder besmettelijk bent volgt hieruit: je wordt niet, of minder ziek, dus je bent minder (of hopelijk niet) besmettelijk. In welke mate is een beetje de vraag, maar je zal in elk geval niet mr besmettelijk worden.
Het probleem met je cijfers is dat het niet duidelijk is welke gevolgen direct het gevolg zijn van vaccins.

Het is dus heel goed mogelijk dat een boel mensen klachten ervaren door vaccins, maar dat die niet aan vaccins worden toegeschreven. En dus ook niet in de data worden meegerekend.

Hetzelfde geldt andersom: veel mensen ervaren klachten door corona omdat ze andere condities hebben waardoor ze allerlei klachten krijgen. Dat is dan niet puur corona.

Je cijfers zeggen dus vrijwel niets, totdat er daadwerlijk grondig onderzoek is gedaan naar directe oorzaak-gevolg-relaties tussen corona, comorbiditeit en neveneffecten en bijwerkingen van vaccins.

Het is wat mij betreft dus erg onzinnig (en wellicht zelfs onverantwoord) om stellig te beweren dat er een kleinere kans op bijwerkingen is. Want dat weet voorlopig nog helemaal niemand.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:05:37 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198453312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Behalve dat je straks nergens meer heen mag, wellicht je baan kwijt raakt en nog veel meer. Begint hiermee, straks mag je ook het park niet meer in, het ov niet meer gebruiken, de bioscoop niet meer in..
Die lockdownies die zo pro maatregelen zijn zouden het toejuichen daar zelfs genoegdoening uithalen en van genieten. Dat doen ze nu al, eng trekje en eigenschap van sommige mensen in donkere tijden. Daarom hangen wat van dat soort gasten ook zo graag hier, zoeken ze de mensen op waar ze eigenlijk niets van moeten hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:08:38 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het probleem met je cijfers is dat het niet duidelijk is welke gevolgen direct het gevolg zijn van vaccins.

Het is dus heel goed mogelijk dat een boel mensen klachten ervaren door vaccins, maar dat die niet aan vaccins worden toegeschreven. En dus ook niet in de data worden meegerekend.

Hetzelfde geldt andersom: veel mensen ervaren klachten door corona omdat ze andere condities hebben waardoor ze allerlei klachten krijgen. Dat is dan niet puur corona.

Je cijfers zeggen dus vrijwel niets, totdat er daadwerlijk grondig onderzoek is gedaan naar directe oorzaak-gevolg-relaties tussen corona, comorbiditeit en neveneffecten en bijwerkingen van vaccins.

Het is wat mij betreft dus erg onzinnig (en wellicht zelfs onverantwoord) om stellig te beweren dat er een kleinere kans op bijwerkingen is. Want dat kan niemand voorlopig weten.
Mwah, beetje een dooddoener dit. De clinical trials waren degelijk en groot, en nu zijn er wereldwijd honderden miljoenen vaccinaties toegediend. Ik durf mijn stelling wel aan.
Huilen dan.
pi_198453421
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah, beetje een dooddoener dit. De clinical trials waren degelijk en groot, en nu zijn er wereldwijd honderden miljoenen vaccinaties toegediend.
Nee, helemaal geen dooddoener. Het zijn de feiten. Je hoort het toch constant: "het is niet duidelijk of dit door het vaccin is veroorzaakt". Ook al heb je dan honderden miljoenen vaccinaties gedaan, als je maar een fractie van de daadwerkelijke bijeffecten telt (omdat er geen directe causale relatie is te vinden bijv.), krijg je een scheef beeld. Niemand weet dus voorlopig wat de echte cijfers zijn. Ik niet, jij niet. Je kan er best in geloven hoor, maar goed, besef je wel dat het voorlopig gebakken lucht is, voornamelijk gebaseerd op onvolledige data.

Vanaf het begin van deze crisis lijken ze er alles aan te doen om de cijfers en ernst ervan zo veel mogelijk op te blazen, en tegelijkertijd de vaccins als het grote redmiddel te promoten waar je je totaal geen zorgen over hoeft te maken. De kans dat dat in de data ook wordt weergegeven is dan vrij groot.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:16:21 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, helemaal geen dooddoener. Het zijn de feiten. Je hoort het toch constant: "het is niet duidelijk of dit door het vaccin is veroorzaakt". Ook al heb je dan honderden miljoenen vaccinaties gedaan, als je maar een fractie van de daadwerkelijke bijeffecten telt, krijg je een scheef beeld.
Grapjas, ik doe het nu precies andersom: ik tel nu juist alle meldingen, en daar zitten een hoop meldingen in die niet veroorzaakt zijn door de vaccinatie. Nu kan je stellen dat mensen mogelijk klachten ervaren veroorzaakt door vaccinatie die niet in een melding resulteren, maar die zijn in elk geval niet dusdanig van aard dat ze resulteren in een ziekenhuisopname, want dan had het wel geresulteerd in een melding.

Nu weten we wel ongeveer wat het percentage ziekenhuisopnamen is bij coronabesmettingen, dus we kunnen prima concluderen dat de kans om in het ziekenhuis terecht te komen kleiner is bij vaccinatie dan bij besmetting.

Verder is er bij de clinical trials wel degelijk uitgebreid gekeken naar oorzaak/gevolg-verbanden tussen vaccinaties en bijwerkingen, dat is immers een cruciaal aspect van de toelating.

quote:
Niemand weet dus voorlopig wat de echte cijfers zijn. Ik niet, jij niet. Je kan er best in geloven hoor, maar goed, besef je wel dat het voorlopig gebakken lucht is, voornamelijk gebaseerd op onvolledige data.

Vanaf het begin van deze crisis lijken ze er alles aan te doen om de cijfers en ernst ervan zo veel mogelijk op te blazen, en tegelijkertijd de vaccins als het grote redmiddel te promoten waar je je totaal geen zorgen over te maken.
Ok.
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:19:17 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453551
Maar goed, ik ben moe en ik merk dat ik cynisch word dus ik ga wat anders doen :+ .
Huilen dan.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:20:16 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198453580
More countries have followed Denmark by suspending approval of the AstraZeneca-Oxford COVID vaccine. Norway, Denmark, Estonia, Lithuania, Luxembourg, Latvia, and Italy have now opted to halt use of the vaccine, creating more problems for Europe's sluggish vaccine rollout.

The halts follow incidents involving blood clots in patients who recently received the vaccine. Two incidents were reported in Austria, although Vienna is allowing the vaccine to continue to be used, at least for now. Serious cases of blood clotshave been reported in Denmark and other countries as well.


7 European Nations Halt AstraZeneca Jabs On Reports Of "Serious" Blood Clots

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198453657
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik ben moe en ik merk dat ik cynisch word dus ik ga wat anders doen :+ .
Brazili kent per capita geen dubbel zoveel aantal besmettingen als hier.

Waarom denk jij dat wij het slechter gaan doen dan Brazili als we alles open gooien?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:25:58 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198453725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Brazili kent per capita geen dubbel zoveel aantal besmettingen als hier.

Waarom denk jij dat wij het slechter gaan doen dan Brazili als we alles open gooien?
Gooi dat bot maar een andere keer.
Huilen dan.
pi_198453742
quote:
17s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gooi dat bot maar een andere keer.
... En als je met opname cijfers strooit moet je ze ook in perspectief zetten met wat we normaal mogen achten. Dus griep cijfers er naast svp!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198453747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
More countries have followed Denmark by suspending approval of the AstraZeneca-Oxford COVID vaccine. Norway, Denmark, Estonia, Lithuania, Luxembourg, Latvia, and Italy have now opted to halt use of the vaccine, creating more problems for Europe's sluggish vaccine rollout.

The halts follow incidents involving blood clots in patients who recently received the vaccine. Two incidents were reported in Austria, although Vienna is allowing the vaccine to continue to be used, at least for now. Serious cases of blood clotshave been reported in Denmark and other countries as well.


7 European Nations Halt AstraZeneca Jabs On Reports Of "Serious" Blood Clots

:{
Arme ali-kannabali. Hij wordt afgemaakt in het NWS topic hierover omdat de rest van jullie daar een ban voor heeft.
NWS / Denemarken schort vaccinaties AstraZeneca op om mogelijke bijwerkingen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:34:30 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198453931
Ik vind wel grappig, de mensen die tegen vaccinatie zij, zijn ook de gene die tegen de regels zijn, en vinden dat alles gewoon weer open moet, vooral met de opmerking wat is nou die ene procent aan doden nou.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html dan lees ik dit, 1 op 3.000.000 is overleden aan vaccin en 9 hebben ernstige klachten.

En dan denk ik bij mezelf leg dat nu naast de slachtoffers en zieken van corona..

Nou brand los.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Arme ali-kannabali. Hij wordt afgemaakt in het NWS topic hierover omdat de rest van jullie daar een ban voor heeft.
NWS / Denemarken schort vaccinaties AstraZeneca op om mogelijke bijwerkingen
Heb je een bloedpropje in je hersens ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:38:30 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198454064
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel grappig, de mensen die tegen vaccinatie zij, zijn ook de gene die tegen de regels zijn, en vinden dat alles gewoon weer open moet, vooral met de opmerking wat is nou die ene procent aan doden nou.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html dan lees ik dit, 1 op 3.000.000 is overleden aan vaccin en 9 hebben ernstige klachten.

En dan denk ik bij mezelf leg dat nu naast de slachtoffers en zieken van corona..

Nou brand los.
jA mAaR dE oveRhEiD dWinGt jE :'( !!!!
Huilen dan.
pi_198454105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel grappig, de mensen die tegen vaccinatie zij, zijn ook de gene die tegen de regels zijn, en vinden dat alles gewoon weer open moet, vooral met de opmerking wat is nou die ene procent aan doden nou.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html dan lees ik dit, 1 op 3.000.000 is overleden aan vaccin en 9 hebben ernstige klachten.

En dan denk ik bij mezelf leg dat nu naast de slachtoffers en zieken van corona..

Nou brand los.
Niks brand los. Risico van vaccinatie zal velen malen lager liggen dan van covid besmetting zonder gevaccineerd te zijn.

Maar als je indruk is dat alles overdreven wordt mbt het virus zijn beide reacties gewoon logisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198454119
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

jA mAaR dE oveRhEiD dWinGt jE :'( !!!!
Jij ging een ander bot likken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198454159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Arme ali-kannabali. Hij wordt afgemaakt in het NWS topic hierover omdat de rest van jullie daar een ban voor heeft.
NWS / Denemarken schort vaccinaties AstraZeneca op om mogelijke bijwerkingen
Afgemaakt? lol.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:42:43 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454180
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

jA mAaR dE oveRhEiD dWinGt jE :'( !!!!
Ik mot niks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel grappig, de mensen die tegen vaccinatie zij, zijn ook de gene die tegen de regels zijn, en vinden dat alles gewoon weer open moet, vooral met de opmerking wat is nou die ene procent aan doden nou.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html dan lees ik dit, 1 op 3.000.000 is overleden aan vaccin en 9 hebben ernstige klachten.

En dan denk ik bij mezelf leg dat nu naast de slachtoffers en zieken van corona..

Nou brand los.
Langetermijneffecten: niets over bekend.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:45:28 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks brand los. Risico van vaccinatie zal velen malen lager liggen dan van covid besmetting zonder gevaccineerd te zijn.

Maar als je indruk is dat alles overdreven wordt mbt het virus zijn beide reacties gewoon logisch.
Ik ff snel uitgerekend kom op 6 doden en 54 ziek, tijdelijk ziekenhuis wat dus ook weer snel verholpen zou kunnen worden.

Dat vind ik geen slechte statistieken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:47:17 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Langetermijneffecten: niets over bekend.
De meeste proefkonijnen zijn al ik maart/april begonnen met vaccins hoe lang wil je het hebben?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meeste proefkonijnen zijn al ik maart/april begonnen met vaccins hoe lang wil je het hebben?
Meerdere jaren.
pi_198454317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks brand los. Risico van vaccinatie zal velen malen lager liggen dan van covid besmetting zonder gevaccineerd te zijn.

Maar als je indruk is dat alles overdreven wordt mbt het virus zijn beide reacties gewoon logisch.
Nou, als je je 0 zorgen maakt over de risico's van het vaccin en doet alsof de apartheid in Nederland ingevoerd wordt met het vaccinatiepaspoort dan lijkt me de keuze om dat vaccin wel te nemen niet zo moeilijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:50:39 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Meerdere jaren.
Wat verwacht je?
Dat na jaaaren er iets op duikt wat kan duiden op een bijwerking van een vaccin?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:51:32 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Meerdere jaren.
De mensen die dood zijn gegaan door covid waren binnen een maand dood na besmetting.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, als je je 0 zorgen maakt over de risico's van het vaccin en doet alsof de apartheid in Nederland ingevoerd wordt met het vaccinatiepaspoort dan lijkt me de keuze om dat vaccin wel te nemen niet zo moeilijk.
Dat is een ethisch discussiepunt als je dat krijgt.. En nee, uit solidariteit voor de vrije keuze kan je je dan afkeren tegen het beleid van de staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198454405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat verwacht je?
Dat na jaaaren er iets op duikt wat kan duiden op een bijwerking van een vaccin?
Jaren ontwikkeling en testen is volstrekt normaal voor geneesmiddelen.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:53:48 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Jaren ontwikkeling en testen is volstrekt normaal voor geneesmiddelen.
Klopt, maar die luxe is er nu niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat verwacht je?
Dat na jaaaren er iets op duikt wat kan duiden op een bijwerking van een vaccin?
Het vaccin van de Mexicaanse griep vergeten? Vele mensen lijden aan nacrolepsie. Nee dank je wel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:54:32 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454449
Je kan ook onder een auto belanden, ga je dat dan ook op bijwerkingen gooien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, maar die luxe is er nu niet.
Dus moet je het risico maar lopen? Het is ook gentherapie h, en geen vaccinatie.
pi_198454475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef theguyver het volgende:
Je kan ook onder een auto belanden, ga je dat dan ook op bijwerkingen gooien?
.. Je kan ook onder een auto belanden. Ga je het dan ook op corona gooien?
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:56:12 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het vaccin van de Mexicaanse griep vergeten? Vele mensen lijden aan nacrolepsie. Nee dank je wel.
Hmmm jaren last met ademhalen, op de IC belanden of gewoon ouderwets dood gaan of last hebben van slaap problemen wat ik nu al heb... Moeilijke keuze.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:56:46 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het vaccin van de Mexicaanse griep vergeten? Vele mensen lijden aan nacrolepsie. Nee dank je wel.
En hoeveel zijn dat?
Gooi eens een data sheet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:57:27 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454515
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dus moet je het risico maar lopen? Het is ook gentherapie h, en geen vaccinatie.
Keuze is lastig h, of 1 op de 100 of 1 op de 3.000.000
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 maart 2021 @ 22:58:21 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:55 schreef mir1986 het volgende:

[..]

.. Je kan ook onder een auto belanden. Ga je het dan ook op corona gooien?
Als het een reclame auto van een bekend biermerk is.
Jazeker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Keuze is lastig h, of 1 op de 100 of 1 op de 3.000.000
Wat bedoel je 1 op de 100? In mijn leeftijdscategorie zijn er vier mensen overleden en heel wat mensen besmet. Dus hoezo 1 op de 100? En die bijwerkingen op de lange termijn? En die langetermijnklachten geloof ik ook niet in.
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:07:56 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Wat bedoel je 1 op de 100? In mijn leeftijdscategorie zijn er vier mensen overleden en heel wat mensen besmet. Dus hoezo 1 op de 100? En die bijwerkingen op de lange termijn? En die langetermijnklachten geloof ik ook niet in.
Dat waren de nummers die hier aangehaald werden, paar topics tweug
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198454888
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, maar die luxe is er nu niet.
Dat moet iedereen dus voor zichzelf bepalen. Maar om de hele maatschappij indirect te dwingen zo'n vaccin nu al te nemen, is onacceptabel.
pi_198454895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat waren de nummers die hier aangehaald werden, paar topics tweug
Dat een op de honderd besmette mensen overlijdt??? Dat lijkt mij nogal overdreven.. Ja in de 60+ groep.
pi_198454936
Voor mijn werk zie ik teksten van bedrijven in. En het is volstrekt duidelijk dat de toekomst een 24/7 surveillancemaatschappij is. Tests, temperatuurmetingen, social distancing, overal plexiglas, contacttracking en -tracing zullen allemaal deel uitmaken van het dagelijks leven, als het aan onze corporate vrienden en hun politieke handlangers ligt. Evenals periodieke lockdowns, afstandwerken, etcetera. Dat is het 'nieuwe normaal'. Althans, het begin van het nieuwe normaal. Hoe dat zich verder gaat ontwikkelen, mag je zelf bedenken, of je kunt hun plannen lezen natuurlijk.
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:15:33 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198454998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:11 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dat een op de honderd besmette mensen overlijdt??? Dat lijkt mij nogal overdreven.. Ja in de 60+ groep.
Dat zijn de statestieken waar hier constant mee gegooid word, en ja het zijn de ouderen maar we moeten maar wat over hebben voor onze vrijheden..

Dit valt allemaal terug te lezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198455176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zijn de statestieken waar hier constant mee gegooid word, en ja het zijn de ouderen maar we moeten maar wat over hebben voor onze vrijheden..

Dit valt allemaal terug te lezen.
Lijkt me nogal overdreven voor mijn leeftijdsgroep. En sowieso aangezien de IFR 0,23% is.

Alle maatregelen in florida trouwens opgeheven.

twitter
pi_198455199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor mijn werk zie ik teksten van bedrijven in. En het is volstrekt duidelijk dat de toekomst een 24/7 surveillancemaatschappij is. Tests, temperatuurmetingen, social distancing, overal plexiglas, contacttracking en -tracing zullen allemaal deel uitmaken van het dagelijks leven, als het aan onze corporate vrienden en hun politieke handlangers ligt. Evenals periodieke lockdowns, afstandwerken, etcetera. Dat is het 'nieuwe normaal'. Althans, het begin van het nieuwe normaal. Hoe dat zich verder gaat ontwikkelen, mag je zelf bedenken, of je kunt hun plannen lezen natuurlijk.
Eng eng eng. Je mag niet meer doodgaan en het klimaat is het allerbelangrijkste.
pi_198455477
Is Urk ondertussen al uitgestoven ?
pi_198455621
quote:
7s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oke.
Heel simpel, om de huidige maatregelen te nemen is een tijdelijke wet aangenomen. Om de maatregelen te continueren zal er een grondwetswijziging moeten plaatsvinden die met 2/3 meerderheid moet worden aangenomen in de eerste en tweede kamer. Daarna moeten er verkiezingen gehouden worden en nogmaals een 2/3 meerderheid voor de wijziging stemmen.
Hoe groot acht je die kans
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Langetermijneffecten: niets over bekend.
Jawel. Je bent voorlopig immuun oor Covid19
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:24 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Eng eng eng. Je mag niet meer doodgaan en het klimaat is het allerbelangrijkste.
Klimaat is best belangrijk ja. En wat betreft niet doodgaan, ik kan me nog topics in bnw herinneren over de donorwet waar geopperd werd dat de overheid juist wilde dat je dood ging.
Het is hier best verwarrend afentoe
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
Is Urk ondertussen al uitgestoven ?
Uitgesnoven iig nog lang niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor mijn werk zie ik teksten van bedrijven in. En het is volstrekt duidelijk dat de toekomst een 24/7 surveillancemaatschappij is. Tests, temperatuurmetingen, social distancing, overal plexiglas, contacttracking en -tracing zullen allemaal deel uitmaken van het dagelijks leven, als het aan onze corporate vrienden en hun politieke handlangers ligt. Evenals periodieke lockdowns, afstandwerken, etcetera. Dat is het 'nieuwe normaal'. Althans, het begin van het nieuwe normaal. Hoe dat zich verder gaat ontwikkelen, mag je zelf bedenken, of je kunt hun plannen lezen natuurlijk.
Deel ze eens hier zou ik zeggen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:23 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Lijkt me nogal overdreven voor mijn leeftijdsgroep. En sowieso aangezien de IFR 0,23% is.

Alle maatregelen in florida trouwens opgeheven.

[ twitter ]
Je weet dat de ifr geen statisch getal is en zal stijgen als het aantal genfecteerden zodanig oploopt dat de zorg het niet meer aan kan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198455906
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Deel ze eens hier zou ik zeggen
Dat zou ik graag doen, maar dat kan niet vanwege geheimhoudingsverklaringen.
pi_198456190
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:23 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Lijkt me nogal overdreven voor mijn leeftijdsgroep. En sowieso aangezien de IFR 0,23% is.

Alle maatregelen in florida trouwens opgeheven.

[ twitter ]
DeSantis als voorbeeld geven :D DeSantis is net zo'n idioot (en oplichter) als zijn grote held Trump en er worden helemaal geen maatregelen opgeheven. DeSantis heeft daar nl weinig over te zeggen, de plaatselijke autoriteiten bepalen die maatregelen tot zijn grote ergernis. Wat hij wel kan doen is zijn macht misbruiken door zoveel mogelijk die maatregelen te dwarsbomen zoals nu bv door per executive order te verbieden boetes op te leggen voor de overtredingen die de afgelopen 10 dagen begaan zijn en dat soort ongein die de volksgezondheid niet bepaald ten goede komen. En hij kan nog zoveel beloven dat het daar nooit meer 'op slot' gaat, hij heeft Florida al eerder 'opengegooid' en daarna moesten er gewoon weer strengere maatregelen opgelegd worden omdat het virus weer lustig aan de wandel ging :')

DeSantis order cancels local COVID-related fines for last 10 days

DeSantis was ook degene die zijn rijke donorvriendjes stiekem voorrang wilde geven bij het vaccineren :')

Florida officials call for FBI to investigate governor Ron DeSantis 'for linking vaccines to donations'

Komt nog bij dat de cijfers van Florida sws al onbetrouwbaar zijn omdat de Republikeinen daar hun eigen systeem van melden gingen invoeren nadat ze Rebekah Jones ontslagen hadden die Florida's COVID-dashboard ontwierp/ beheerde en weigerde mee te werken aan dat corrupte meldingssysteem:

twitter


Het zijn dan ook juist de Republikeinse staten met hun Republikeinse gouverneurs die het slechtste resultaat boekten:

twitter


quote:
"The response to the coronavirus disease 2019 (Covid-19) pandemic became increasingly politicized in the U.S. and political affiliation of state leaders may contribute to policies affecting the spread of the disease," the study said.


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 12-03-2021 05:07:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 maart 2021 @ 07:19:21 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198456742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:23 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Lijkt me nogal overdreven voor mijn leeftijdsgroep. En sowieso aangezien de IFR 0,23% is.

Alle maatregelen in florida trouwens opgeheven.

[ twitter ]
Nja het is nog steeds geen 1 op 3.000.000
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 07:20:27 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198456748
quote:
82s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

DeSantis als voorbeeld geven :D DeSantis is net zo'n idioot (en oplichter) als zijn grote held Trump en er worden helemaal geen maatregelen opgeheven. DeSantis heeft daar nl weinig over te zeggen, de plaatselijke autoriteiten bepalen die maatregelen tot zijn grote ergernis. Wat hij wel kan doen is zijn macht misbruiken door zoveel mogelijk die maatregelen te dwarsbomen zoals nu bv door per executive order te verbieden boetes op te leggen voor de overtredingen die de afgelopen 10 dagen begaan zijn en dat soort ongein die de volksgezondheid niet bepaald ten goede komen. En hij kan nog zoveel beloven dat het daar nooit meer 'op slot' gaat, hij heeft Florida al eerder 'opengegooid' en daarna moesten er gewoon weer strengere maatregelen opgelegd worden omdat het virus weer lustig aan de wandel ging :')

DeSantis order cancels local COVID-related fines for last 10 days

DeSantis was ook degene die zijn rijke donorvriendjes stiekem voorrang wilde geven bij het vaccineren :')

Florida officials call for FBI to investigate governor Ron DeSantis 'for linking vaccines to donations'

Komt nog bij dat de cijfers van Florida sws al onbetrouwbaar zijn omdat de Republikeinen daar hun eigen systeem van melden gingen invoeren nadat ze Rebekah Jones ontslagen hadden die Florida's COVID-dashboard ontwierp/ beheerde en weigerde mee te werken aan dat corrupte meldingssysteem:

[ twitter ]

Het zijn dan ook juist de Republikeinse staten met hun Republikeinse gouverneurs die het slechtste resultaat boekten:

[ twitter ]
[..]

Orange man, was goed met de aanpak bezig, en nu moet Biden het puin er van ruimen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198457250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zou ik graag doen, maar dat kan niet vanwege geheimhoudingsverklaringen.
Dus moeten we je op je woord geloven...
Gezien je posthistorie doe ik dat maar even niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198457327
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het vaccin van de Mexicaanse griep vergeten? Vele mensen lijden aan nacrolepsie. Nee dank je wel.
Vele?
1300 in heel Europa. Oftewel 0.004%

DKTP, Hib HepB, Pneu, BMR, MenACWY, HPV vaccins hebben vele mensenlevens gered, maar daar hoor je nooit iemand over.
Nee er moet er altijd eentje uitgepikt worden waar iets mis ging om te zeggen "zie je wel... ze zijn gevaarlijk "

[ Bericht 17% gewijzigd door devlinmr op 12-03-2021 08:54:51 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198457340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dus moet je het risico maar lopen? Het is ook gentherapie h, en geen vaccinatie.
Als dit vaccin gentherapie is dan is elke verkoudheid die jij in je leven hebt gehad ook gentherapie geweest (en elke andere virusinfectie die je hebt gehad ook trouwens)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:58:18 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198457497

Police Academy met hun hulpjes in actie ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198457532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

Police Academy met hun hulpjes in actie ;(
Wappie weigert sommaties op te volgen.. goed gehandeld van deze agenten en BOA
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198457624
twitter


Alle cijfers in de VS gedaald, maakt niet uit welke maatregelen er zijn genomen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:23:53 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198457752
quote:
82s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 01:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

DeSantis als voorbeeld geven :D DeSantis is net zo'n idioot (en oplichter) als zijn grote held Trump en er worden helemaal geen maatregelen opgeheven. DeSantis heeft daar nl weinig over te zeggen, de plaatselijke autoriteiten bepalen die maatregelen tot zijn grote ergernis. Wat hij wel kan doen is zijn macht misbruiken door zoveel mogelijk die maatregelen te dwarsbomen zoals nu bv door per executive order te verbieden boetes op te leggen voor de overtredingen die de afgelopen 10 dagen begaan zijn en dat soort ongein die de volksgezondheid niet bepaald ten goede komen. En hij kan nog zoveel beloven dat het daar nooit meer 'op slot' gaat, hij heeft Florida al eerder 'opengegooid' en daarna moesten er gewoon weer strengere maatregelen opgelegd worden omdat het virus weer lustig aan de wandel ging :')

DeSantis order cancels local COVID-related fines for last 10 days

DeSantis was ook degene die zijn rijke donorvriendjes stiekem voorrang wilde geven bij het vaccineren :')

Florida officials call for FBI to investigate governor Ron DeSantis 'for linking vaccines to donations'

Komt nog bij dat de cijfers van Florida sws al onbetrouwbaar zijn omdat de Republikeinen daar hun eigen systeem van melden gingen invoeren nadat ze Rebekah Jones ontslagen hadden die Florida's COVID-dashboard ontwierp/ beheerde en weigerde mee te werken aan dat corrupte meldingssysteem:

[ twitter ]

Het zijn dan ook juist de Republikeinse staten met hun Republikeinse gouverneurs die het slechtste resultaat boekten:

[ twitter ]
[..]

Huilen dan.
pi_198458203
quote:
Wacht, jij denkt dat de politie er is om een discussie mee aan te gaan? Als een agent jou sommeert iets te doen dan heb je gewoon die sommatie op te volgen. Als die man gewoon zijn ID had laten zien en zich gehouden had aan de sommatie dan was er niks aan de hand geweest. Dat was voor Corona zo, dat is tijdens Corona zo, en dat zal na corona zo zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door AlwaysHappy op 12-03-2021 11:47:06 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:06:40 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198458322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

Police Academy met hun hulpjes in actie ;(
Wat een politiemacht :') . Hoeveel man/vrouw/handhavingmongooltjes heb je nodig om iemand mee te krijgen :') .
Huilen dan.
pi_198458368
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een politiemacht :') . Hoeveel man/vrouw/handhavingmongooltjes heb je nodig om iemand mee te krijgen :') .
Oa nodig om die tokkies die zich ermee bemoeien op afstand te houden. Ten 2e omdat het best lastig is een volwassen man onder controle te houden.

Waarom je het dan weer "handhavingsmongooltjes" moet noemen vind ik persoonlijk dan weer jammer. Het is een zeer ondankbare baan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:18:29 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198458502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oa nodig om die tokkies die zich ermee bemoeien op afstand te houden. Ten 2e omdat het best lastig is een volwassen man onder controle te houden.

Waarom je het dan weer "handhavingsmongooltjes" moet noemen vind ik persoonlijk dan weer jammer. Het is een zeer ondankbare baan
Fair enough. Die mensen kunnen er ook niks aan doen dat het ze doorgaans aan de vaardigheden ontbreekt die essentieel zijn voor het uitoefenen van hun taak.
Huilen dan.
pi_198458535
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Fair enough. Die mensen kunnen er ook niks aan doen dat het ze doorgaans aan de vaardigheden ontbreekt die essentieel zijn voor het uitoefenen van hun taak.
Wat ik meestal zie is dat het de burger is die de vaardigheden mist om gewoon te accepteren dat ze terecht een boete krijgen en meteen beginnen met schelden of erger
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:33:45 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198458666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat ik meestal zie is dat het de burger is die de vaardigheden mist om gewoon te accepteren dat ze terecht een boete krijgen en meteen beginnen met schelden of erger
Ja, leuk. Maar die burger is niet diegene die in functie is en een geweldsmonopolie heeft h. Burgers die het moeilijk vinden om te accepteren dat ze een bekeuring krijgen (misschien hebben ze soms nog een punt ook!) is gewoon iets waarmee je hebt te dealen.

Er zitten ook prima exemplaren tussen, maar veel te vaak blijken handhavers totaal niet in staat om adequaat of proportioneel te reageren op situaties. Ik kan met talloze voorbeelden uit eigen ervaring komen. En nee, dat is niet de schuld van die handhavers maar het resultaat van een gebrek aan opleiding/training en selectie. Gevalletje if you pay peanuts...
Huilen dan.
pi_198458790
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar die burger is niet diegene die in functie is en een geweldsmonopolie heeft h. Burgers die het moeilijk vinden om te accepteren dat ze een bekeuring krijgen (misschien hebben ze soms nog een punt ook!) is gewoon iets waarmee je hebt te dealen.

Er zitten ook prima exemplaren tussen, maar veel te vaak blijken handhavers totaal niet in staat om adequaat of proportioneel te reageren op situaties. Ik kan met talloze voorbeelden uit eigen ervaring komen. En nee, dat is niet de schuld van die handhavers maar het resultaat van een gebrek aan opleiding/training en selectie. Gevalletje if you pay peanuts...
Mijn persoonlijke ervaring is dat als je ze vriendelijk benadert dat het net gewone mensen zijn.
1x onterechte boete (parkeerkaartje was omgewaaid na dichtslaan deur).. ben naar ze toegelopen en gevraagd hoe ik bezwaar kan maken... Kreeg gewoon keurig antwoord en ze hebben de bon gewoon zelf uit het systeem gehaald.
Als ik schreeuwend en scheldend naar ze toe was gelopen, was dat waarschijnlijk anders gegaan.

1x was ik een kaartje aan het halen en toen ik terugliep waren ze net begonnen met schrijven. Kaartje laten zien en alles oke.

Gewoon kwestie van vriendelijk blijven en accepteren dat ook zij gewoon mensen zijn. Als je het er niet mee eens bent kun je altijd bezwaar maken. Hoe frustrerend het ook is.

Maar als jij dag in dag uit dezelfde smoesjes hoort en dan ook nog eens bedreigt, uitgescholden of zelfs aangevallen wordt... tja dan begrijp ik dat je niet altijd even proportioneel reageert.

anyway on topic weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198459118
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je weet dat de ifr geen statisch getal is en zal stijgen als het aantal genfecteerden zodanig oploopt dat de zorg het niet meer aan kan?
En daalt als mensen immuniteit opbouwen..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198459173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

En daalt als mensen immuniteit opbouwen..
klopt... Maar wat is je punt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198459213
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 00:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je weet dat de ifr geen statisch getal is en zal stijgen als het aantal genfecteerden zodanig oploopt dat de zorg het niet meer aan kan?
En daalt als mensen immuniteit opbouwen..
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wacht, jij denkt dat de politie er is om een discussie mee aan te gaan? Als een agent jou sommeert iets te doen dan heb je gewoon die sommatie op te volgen. Als die man gewoon zijn ID had laten zien en zich gehouden had aan de sommatie dan was er niks aan de hand geweest. Dat was voor Corona zo, dat is tijdens Corona zo, en dat zal na corona zo zijn.

Of ben jij zo'n Karen die als ze om haar rijbewijs gevraagd wordt meteen discriminatie, racisme, dictatuur begint te gillen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits alles volgens de wet verloopt..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198459222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt... Maar wat is je punt?
Dat we hier over 2 maanden vanaf zijn met vrijwillige vaccinatie.

Covid paspoorten en andere onzin is buitensporig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:20:28 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198459288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat we hier over 2 maanden vanaf zijn met vrijwillige vaccinatie.

Covid paspoorten en andere onzin is buitensporig.
Regel mij ook zo'n glazen bol.
Huilen dan.
pi_198459497
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Regel mij ook zo'n glazen bol.
Is goed, kijk naar de grafiek van vorig jaar met aantal ziekenhuisopnames over tijd en zie wat er gebeurt in de zomerperiode.

Daar wed ik 90/10 tegen.

Regel mij jouw glazen bol anders dat je zo overtuigd bent dat het allemaal rare gedachtes zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198459570
Wales would consider introducing curfews for men to help women feel safer in the event of a ‘crisis’, First Minister Mark Drakeford has said. The politician said the action would not be ‘top of the list’ and would only ever be temporary – but refused to rule it out if ‘dramatic action’ was called for. It comes after Green Party peer Baroness Jones of Moulescoomb suggested a 6pm curfew for men after women were told to change their behaviour following Sarah Everard’s disappearance.


https://metro.co.uk/2021/(...)n-a-crisis-14231747/

van coronalockdown naar menlockdown, lijkt me logisch.
pi_198459746
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198459763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:38 schreef weetjewel5 het volgende:
Wales would consider introducing curfews for men to help women feel safer in the event of a ‘crisis’, First Minister Mark Drakeford has said. The politician said the action would not be ‘top of the list’ and would only ever be temporary – but refused to rule it out if ‘dramatic action’ was called for. It comes after Green Party peer Baroness Jones of Moulescoomb suggested a 6pm curfew for men after women were told to change their behaviour following Sarah Everard’s disappearance.


https://metro.co.uk/2021/(...)n-a-crisis-14231747/

van coronalockdown naar menlockdown, lijkt me logisch.
Dit gaat natuurlijk niet gebeuren, maar is gewoon een poging om de terechte discussie aan te zwengelen waarom vrouwen in vredesnaam hun gedrag moeten aanpassen omdat er mannen zijn die hun handen niet thuis kunnen houden. Een vrouw zou gewoon zonder bang te hoeven zijn over straat moeten kunnen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198459838
quote:
Bedankt, zal het eens doorpluizen.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:51:55 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198460492
quote:
Als Meneer Wakefield langskomt en onterecht nog steeds een Dr. voor zijn naam heeft staan moeten er toch wel wat rode vlaggen omhoog gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198460985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

De mensen die dood zijn gegaan door covid waren binnen een maand dood na besmetting.
Opschreven als covid doden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198461001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:54 schreef theguyver het volgende:
Je kan ook onder een auto belanden, ga je dat dan ook op bijwerkingen gooien?
Nee, gewoon als covid dood opschrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198462492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als Meneer Wakefield langskomt en onterecht nog steeds een Dr. voor zijn naam heeft staan moeten er toch wel wat rode vlaggen omhoog gaan.
Waarom is dat onterecht ?
Wat vind je van de inhoud?

Altijd maar op de man spelen omdat je anders nks hebt
pi_198462771
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, gewoon als covid dood opschrijven.
Waarom komt deze onzin altijd weer terug
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198462795
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Waarom is dat onterecht ?
Wat vind je van de inhoud?

Altijd maar op de man spelen omdat je anders nks hebt
Verdiep je eens in Wakefield en waarom zijn Dr titel is afgenomen
En vwb de inhoud, zie artikel wat eerder gepost is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198462835
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom komt deze onzin altijd weer terug
Is geen onzin .. er wordt met cijfers gemanipuleerd.
pi_198462841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Verdiep je eens in Wakefield en waarom zijn Dr titel is afgenomen
En vwb de inhoud, zie artikel wat eerder gepost is
Geef gewoon antwoord ipv mij door te verwijzen
pi_198462876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is geen onzin .. er wordt met cijfers gemanipuleerd.
Bron?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198462882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geef gewoon antwoord ipv mij door te verwijzen
Als jij een bron geeft over manipulatie met cijfers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:37:35 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198462905
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Waarom is dat onterecht ?
Omdat hij geen arts meer is.

quote:
Wat vind je van de inhoud?
Oh die is ook onzin hoor. Dat is bijvoorbeeld niet hoe een auto-immuun ziekte werkt. Als het wel zou werken zoals meneer Wakefield daar omschrijft dan loop je een veel groter risico op zo'n reactie als je besmet raakt met het virus. Want guess what, je cellen aanzetten virus eiwit te bouwen is precies wat een virus doet.

quote:
Altijd maar op de man spelen omdat je anders nks hebt
Ali is stiekem Wakefield? :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198464164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Komen al die mensen allemaal tegelijk in het ziekenhuis? Nu een vriendin die nu al twee keer in aanraking is gekomen met positieve mensen, ook met knuffelen en in de auto zitten. Zij is nu drie keer getest en alledrie de keren negatief. Dus hoezo zo besmettelijk? Ohh ja, zij is ook nog eens super voorzichtig en dat waren haar vrienden ook.
Knuffelen en in de auto zitten, maar ze is wel super voorzichtig. :')

De besmettelijkheid peilen op de acties van n vriendin. :')

Deze post. _O-
pi_198465044
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198467080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Knuffelen en in de auto zitten, maar ze is wel super voorzichtig. :')

De besmettelijkheid peilen op de acties van n vriendin. :')

Deze post. _O-
..

Je hoeft je niet te gedragen als broos omatje non stop om voor super voorzichtig door te gaan.

Maar hey het zijn gekleurde termen.. En met jullie kleur zie je dat natuurlijk als gitzwart.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:55:59 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198468437
Geert Vanden Bossche PhD, DVM is an internationally recognised expert in vaccine development. He has acted as global director of a number of vaccine programs around the world, including for the Bill and Melinda Gates Foundation. Teaching and working in virology his entire professional life, Geert is raising the alarm over the global vaccination rollout and lockdown methodology which he believes is causative in the immune escape fears being raised by journals such as The Lancet and Science in January/February 2021.

He presents scientific evidence that ‘innate’ immunity is the actual determinant in recovery from and prevention of COVID-19. This is distinct from ‘acquired’ or ‘adaptive’ immunity where pathogenic response in T Cells and B Cells confers a memory upon the immune system. Vaccines work on the ‘adaptive’ immune system, not the ‘innate’ immune system.

His research points to over-zealous infection control procedures, as well as vaccines that do not produce sterilising immunity, as the two key drivers of evolutionary pressure upon Sars-Cov-2 that may result in vaccine-resistant phenotypes of the virus. If correct, this predicts much larger waves of COVID-19 including in younger, previously resistant people. He describes our current actions to combat Sars-Cov-2 as a ‘giant experiment’ and grossly irresponsible on such a global scale.

[youtube[/youtube]

pdf extra:
https://mcusercontent.com(...)anden_Bossche.01.pdf
pi_198470698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:55 schreef THEFXR het volgende:
Geert Vanden Bossche PhD, DVM is an internationally recognised expert in vaccine development. He has acted as global director of a number of vaccine programs around the world, including for the Bill and Melinda Gates Foundation. Teaching and working in virology his entire professional life, Geert is raising the alarm over the global vaccination rollout and lockdown methodology which he believes is causative in the immune escape fears being raised by journals such as The Lancet and Science in January/February 2021.

He presents scientific evidence that ‘innate’ immunity is the actual determinant in recovery from and prevention of COVID-19. This is distinct from ‘acquired’ or ‘adaptive’ immunity where pathogenic response in T Cells and B Cells confers a memory upon the immune system. Vaccines work on the ‘adaptive’ immune system, not the ‘innate’ immune system.

His research points to over-zealous infection control procedures, as well as vaccines that do not produce sterilising immunity, as the two key drivers of evolutionary pressure upon Sars-Cov-2 that may result in vaccine-resistant phenotypes of the virus. If correct, this predicts much larger waves of COVID-19 including in younger, previously resistant people. He describes our current actions to combat Sars-Cov-2 as a ‘giant experiment’ and grossly irresponsible on such a global scale.

[youtube[/youtube]

pdf extra:
https://mcusercontent.com(...)anden_Bossche.01.pdf
Leuke theorie..
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198471384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

..

Je hoeft je niet te gedragen als broos omatje non stop om voor super voorzichtig door te gaan.

Maar hey het zijn gekleurde termen.. En met jullie kleur zie je dat natuurlijk als gitzwart.
Voor de rest ziet ze inderdaad geen mensen en als ze ze wel ziet is het buiten tijdens een wandeling. Laat haar ook af en toe die knuffel krijgen doe normaal zeg.
pi_198471812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 23:55 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Voor de rest ziet ze inderdaad geen mensen en als ze ze wel ziet is het buiten tijdens een wandeling. Laat haar ook af en toe die knuffel krijgen doe normaal zeg.
Wat is dat toch met dat verschrikkelijke knuffelen wat iedereen plotseling zo mist.
Volgens mij is dat echt iets wat normaal niemand doet maar nu als een groot gemis wordt verzonnen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198472089
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat is dat toch met dat verschrikkelijke knuffelen wat iedereen plotseling zo mist.
Volgens mij is dat echt iets wat normaal niemand doet maar nu als een groot gemis wordt verzonnen
.. Heb je ook nog menselijke trekjes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:03:29 #185
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:08:34 #186
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198474148
5 ways they’re trying to trick you into taking the Covid “vaccine”

-https://off-guardian.org/2021/03/04/5-ways-theyre-trying-to-trick-you-into-taking-the-covid-vaccine/
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:11:16 #187
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198474170
https://twitter.com/reani(...)942090670018570?s=20

Over de bijwerkingenFDA publiceerde eind oktober van dit jaar een lijst met bijwerkingen die kunnen optreden na vaccinatie. In een document van de Amerikaanse FDA (Food and Drug Administration) staat een lijst van mogelijke ernstige ziekten en nadelige lichamelijke reacties die kunnen optreden na injectie met Covid-19 vaccins.Naast de dood worden onder andere een hartaanval, een hersenbloeding, hersen- en ruggenmergontstekingen, narcolepsie en kataplexie, gevolgen voor zwangerschappen en geboorten, en tal van andere (auto-immuun) ziektes genoemd.

Bron: https://corona-nuchterheid.nl/wp-content/uploads/2020/12/Covid-19-vaccin-De-bijwerkingen.pdf
pi_198474287
Jaaaa als je jongere mensen vaccineert komen er minder in het ziekenhuis...

Ja dat klopt. Ik verwacht 0.2% van 500.000 maximaal per jaar. Dat is 1000 mensen.

Is het vaccin voor een factor 500 goedkoper? Dan is het rendabel.

Nevenschade buiten gehouden.

Wat is er nou mis met vrijwillig vaccineren? Wat is er nou op tegen dat men afziet van vaccinatie?

De zorg is dan niet meer overspoeld. En risicogroepen zullen altijd blijven. Die bescherm je niet door allerlei individuen die niks met hen te maken hebben te vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 13 maart 2021 @ 09:36:41 #189
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198474371
Over de bijwerkingenFDA publiceerde eind oktober van dit jaar een lijst met bijwerkingen die kunnen optreden na vaccinatie. In een document van de Amerikaanse FDA (Food and Drug Administration) staat een lijst van mogelijke ernstige ziekten en nadelige lichamelijke reacties die kunnen optreden na injectie met Covid-19 vaccins.Naast de dood worden onder andere een hartaanval, een hersenbloeding, hersen- en ruggenmergontstekingen, narcolepsie en kataplexie, gevolgen voor zwangerschappen en geboorten, en tal van andere (auto-immuun) ziektes genoemd.Op pagina 16 van de ‘CBER-plans for monitoring vaccine safety and effectiveness‘ van het Vaccines and Related Biological Products Advisory Committee, gepresenteerd op 22 oktober 2020 in de Meeting Presentation COVID19, staat de volgende voorlopige lijst van verwachte mogelijke tegenreacties op Covid-19 vaccins:(https://www.fda.gov/media/143557/download)Reacties op de Covid-19 vaccinatie:•Guillain-Barr syndroom, een auto-immuunreactie en aandoening van het zenuwstelsel, dat mensen kunnen oplopen na bijvoorbeeld de griepprik. Verschijnselen: tintelingen en gevoelsverlies, moeite met lopen, slikproblemen, snel toenemende spierzwakte, ademhalingsproblemen, verlies van reflexen, spierverlamming, en in zeldzame gevallen coma. Het syndroom gaat meestal na een tijdje vanzelf over, maar soms is het chronisch. In Nederland krijgen jaarlijks 1,3 op de 100.000 mensen GBS.•Acute uitgezaaide encefalomyelitis (ADEM), een ontsteking aan het ruggenmerg en de hersenen. Oorzaken: een virus of een vaccin (in 5% van alle gevallen is een gewone griepprik of het vaccin tegen H1N1 (Mexicaanse griep) de oorzaak). Komt bij slechts 8 op de 1 miljoen mensen voor. Tussen 2006 en 2014 kregen 60 Amerikanen ADEM na een griepprik, en 12 na gevaccineerd te zijn tegen H1N1.•Transverse myelitis is een zeldzame neurologische aandoening waarbij het ruggenmerg ontstoken raakt, en waar 2 personen in de testfasen door werden getroffen. Dit is een zeer zeldzame aandoening die normaal gesproken wereldwijd bij slechts 4,6 op de 1 miljoen mensen optreedt. Dat 2 personen van slechts enkele duizenden deze aandoening opliepen door een Covid-19 vaccin, zal velen dan ook bepaald niet gerust stellen. Deze twee vaccin slachtoffers zullen de rest van hun leven niet of nauwelijks meer kunnen lopen.•Encephalitis/ myelitis/ encephalomyelitis/ meningoencephalitis/ meningitis/ encefalopathie zijn door het comit voor het gemak maar samengevoegd, omdat het allemaal ontstekingen aan of om de hersenen betreft. Er is een waslijst symptomen van, zoals hoofdpijn, koorts, nekpijn, toevallen, afwijkend gedrag, problemen met denken, persoonlijkheidsveranderingen, zintuiglijke verstoringen, ernstige vermoeidheid, slaapstoornissen, cordinatiestoornissen, stemmingsstoornissen, epileptische aanvallen, tremoren, desorintatie, angsten, verminderd bewustzijn, en coma.Hersenen•Stuiptrekkingen / toevallen.•Hersenbloeding.•Narcolepsie(de bekende ‘slaapziekte’ van het Mexicaanse Griep vaccin, waar enkele duizenden mensen aan lijden door het Ab Osterhaus vaccin in 2009. De Nederlandse staat heeft hier een schadevergoeding van tientallen miljoenen euro’s voor moeten uitkeren.)Officile documentatie dat onze media en overheid niet naar buiten brengt over het Corona Vaccin.

https://corona-nuchterheid.nl/wp-content/uploads/2020/12/Covid-19-vaccin-De-bijwerkingen.pdf
pi_198474521
Wat is een miljoentje als je tientallen miljarden opoffert met lock downs.

Het budget dat je hebt om mensen van de IC te houden is gigantisch. Ofwel de capaciteit te vergroten.

Helaas dat niet alles uit de kast wordt gehaald om mensen vrijwillig te ondersteunen met bijv het idee van HerstelNl.

Bijzonder dat er veel mensen daar ook zijn opgestapt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198474713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

.. Heb je ook nog menselijke trekjes?
Vele
Kan jij ook vragen beantwoorden zonder zelf een vraag te stellen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198474752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:08 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
5 ways they’re trying to trick you into taking the Covid “vaccine”

-https://off-guardian.org/2021/03/04/5-ways-theyre-trying-to-trick-you-into-taking-the-covid-vaccine/
En maar niet snappen dat dit soort idioterie niet helpt.
Ze vergeten nummer 6 trouwens.
Je neemt een vaccin omdat het bewezen helpt je te beschermen tegen een nieuw virus waar je nog geen natuurlijke weerstand tegen hebt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198474803
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vele
Kan jij ook vragen beantwoorden zonder zelf een vraag te stellen?
Nou daar is niks van te zien. Weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar genoeg mensen die elkaar een knuffel geven bij een begroeting en gewoon naast elkaar op de bank kunnen zitten of tegenover elkaar aan tafel zonder anderhalve meter afstand te houden. Of met elkaar naar een medische afspraak te gaan, omdat die vriendin dat nodig had. En mijn vriendin dus de auto bestuurde. Dat lijkt me wel menselijk gedrag he.
pi_198474813
Zijn er hier nog mensen die morgen naar het malieveld gaan?
pi_198474817
we muzt complete thez great reset _O-

Ze spreken alweer over een derde golf in de media _O_ alles moet wijken en kapot voor the great reset

Het vaccineren schiet ook nog steeds niet op, na 2 en half maand nog steeds bezig met de ouderen en gehandicapten .. je zou verwachten dat ze haast zouden maken mocht er echt sprake zijn van een pandemie
pi_198474937
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En maar niet snappen dat dit soort idioterie niet helpt.
Ze vergeten nummer 6 trouwens.
Je neemt een vaccin omdat het bewezen helpt je te beschermen tegen een nieuw virus waar je nog geen natuurlijke weerstand tegen hebt
pi_198475010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:23 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nou daar is niks van te zien. Weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar genoeg mensen die elkaar een knuffel geven bij een begroeting en gewoon naast elkaar op de bank kunnen zitten of tegenover elkaar aan tafel zonder anderhalve meter afstand te houden. Of met elkaar naar een medische afspraak te gaan, omdat die vriendin dat nodig had. En mijn vriendin dus de auto bestuurde. Dat lijkt me wel menselijk gedrag he.
Ja met mijn gezin en ouders.. niet met vrienden/vriendinnen.
Idioot amerikaans gedoe
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198475019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wacht ja... Nu ben ik overtuigd :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198475060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:24 schreef PSVCL het volgende:
we muzt complete thez great reset _O-

Ze spreken alweer over een derde golf in de media _O_ alles moet wijken en kapot voor the great reset

Het vaccineren schiet ook nog steeds niet op, na 2 en half maand nog steeds bezig met de ouderen en gehandicapten .. je zou verwachten dat ze haast zouden maken mocht er echt sprake zijn van een pandemie
Vaccineren gaat heel prima. 80+ heeft vrijwel iedereen minimaal 1 prik gehad. Zorg is aan ronde 2 bezig. 70+ is ook mee begonnen
Zelf verwacht ik in mei een uitnodiging te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 13-03-2021 11:00:43 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198476009
pi_198476024
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vaccineren gaat heel prima. 80+ heeft vrijwel iedereen minimaal 1 prik gehad. Zorg is aan ronde 2 bezig. 70+ is ook mee begonnen
Zelf verwacht ik in mei een uitnodiging te krijgen.

Schiet lekker op ja..
En dan verwacht je dat alles weer het ouden wordt?
pi_198476040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Schiet lekker op ja..
En dan verwacht je dat alles weer het ouden wordt?
Het is iig de beste kans
Jij verwacht door net te doen alsof er niks aan de hand is het vanzelf verdwijnt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198476361
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is iig de beste kans
Jij verwacht door net te doen alsof er niks aan de hand is het vanzelf verdwijnt?
hetzelfde wat we de afgelopen 1000 jaar gedaan hebben tijdens virussen bedoel je?
pi_198476453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:24 schreef PSVCL het volgende:
we muzt complete thez great reset _O-

Ze spreken alweer over een derde golf in de media _O_ alles moet wijken en kapot voor the great reset

Het vaccineren schiet ook nog steeds niet op, na 2 en half maand nog steeds bezig met de ouderen en gehandicapten .. je zou verwachten dat ze haast zouden maken mocht er echt sprake zijn van een pandemie
die 3e golf was tog vorig jaar al 8)7
voornamelijk door t vele testen uiteraard.
pi_198476694
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hetzelfde wat we de afgelopen 1000 jaar gedaan hebben tijdens virussen bedoel je?
Dat liep ook altijd even goed af 8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Schiet lekker op ja..
En dan verwacht je dat alles weer het ouden wordt?
Vertel meer over jouw intensieve medicijn-distributie achtergrond!
Conscience do cost.
pi_198476858
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hetzelfde wat we de afgelopen 1000 jaar gedaan hebben tijdens virussen bedoel je?
De afgelopen 200 jaar zijn we aan het vaccineren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198476863
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:08 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

die 3e golf was tog vorig jaar al 8)7
voornamelijk door t vele testen uiteraard.
Nee
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198477079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Whut, wat is dit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198477126
https://www.reuters.com/a(...)m&utm_source=twitter

Weer een land dat het AZ vaccin on hold zet.
pi_198477573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:08 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)m&utm_source=twitter

Weer een land dat het AZ vaccin on hold zet.
En 4 die gewoon doorgaan.
Volgens mij weer veel heisa om niks.
In Nederland alleen al komen er elke uur 11 mensen met trombose bij, nogal logisch dat er dan mensen bij zijn die net gevaccineerd zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198477997
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 15:53:56 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198478622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hetzelfde wat we de afgelopen 1000 jaar gedaan hebben tijdens virussen bedoel je?
Ja, laten we vooral alles aanpakken zoals we dat 1000 jaar geleden deden. Geweldig idee!
Huilen dan.
pi_198479872
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is iig de beste kans
Jij verwacht door net te doen alsof er niks aan de hand is het vanzelf verdwijnt?
Denken dat het ooit weer normaal gaat worden :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198480107
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Denken dat het ooit weer normaal gaat worden :')
Niet kunnen lezen :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198480162
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:08 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

die 3e golf was tog vorig jaar al 8)7
voornamelijk door t vele testen uiteraard.
En vanwege de naamsverandering die de griep heeft ondergaan
pi_198480171
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Whut, wat is dit?
Een motie van Henk Krol .. hij krijgt daar nog steeds geen uitleg over van Rutte en co

Alsof ze iets te verbergen hebben
pi_198480574
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een motie van Henk Krol .. hij krijgt daar nog steeds geen uitleg over van Rutte en co

Alsof ze iets te verbergen hebben
Of omdat het een achterlijke onzin motie was
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198480635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En vanwege de naamsverandering die de griep heeft ondergaan
Dit na ruim een jaar nog geloven |:(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:25:32 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198480724
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral alles aanpakken zoals we dat 1000 jaar geleden deden. Geweldig idee!
Oef, ik weet niet of dat zo'n strak plan is, meer dan de helft van de users hier eindigt op de brandstapel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198480865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Of omdat het een achterlijke onzin motie was
Niet mee eens
pi_198480873
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dit na ruim een jaar nog geloven |:(
:)
pi_198480991
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet mee eens
Als jouw huis afbrandt, en de verzekering betaalt jou uit om opnieuw te bouwen.. bouw je dan precies hetzelfde huis terug?

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 13-03-2021 18:52:32 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:52:23 #223
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198481174
quote:
Ah een microbioloog met een mening... Leuk

Vertelt hij ook hoe het kan dat mrna virussen zoals de gewone verkoudheid geen probleem zijn?

Laat maar, zodra hij over het triggeren van auto immuunziektes begint is al duidelijk dat ie liegt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198481243
quote:
Niet deze ook weer |:(
Al tig keer langsgekomen, niks met marketing te maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198484259
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah een microbioloog met een mening... Leuk

Vertelt hij ook hoe het kan dat mrna virussen zoals de gewone verkoudheid geen probleem zijn?

Laat maar, zodra hij over het triggeren van auto immuunziektes begint is al duidelijk dat ie liegt
Jij bent nog veel leuker dan een microbioloog met een mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198486379
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent nog veel leuker dan een microbioloog met een mening.
Sorry ben al getrouwd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 23:45:57 #228
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_198487764
Jij herhaald ook constant.....wat is het verschil ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 14 maart 2021 @ 00:09:58 #229
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198488268
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 23:45 schreef DeMolay het volgende:
Jij herhaald ook constant.....wat is het verschil ?
Tja als hier telkens dezelfde ononderbouwde onzin wordt gepost dan kan ik niet anders dan herhalen en onderbouwen waarom dat nog steeds onzin is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198488313
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tja als hier telkens dezelfde ononderbouwde onzin wordt gepost dan kan ik niet anders dan herhalen en onderbouwen waarom dat nog steeds onzin is
Een triest lot.
pi_198488450
Ahh weer een uitbraak in een bejaardentehuis ondanks dat alle mensen al twee keer gevaccineerd zijn. In Bathmen, twee weken geleden. Het lijkt alsof je nog gewoon besmettelijk bent na vaccinatie en dat je nog steeds ziek kan worden. Dus hoezo zou ik me dan laten vaccineren?

Zie het AD.
  zondag 14 maart 2021 @ 00:42:48 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198488752
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 00:18 schreef mir1986 het volgende:
Ahh weer een uitbraak in een bejaardentehuis ondanks dat alle mensen al twee keer gevaccineerd zijn. In Bathmen, twee weken geleden. Het lijkt alsof je nog gewoon besmettelijk bent na vaccinatie en dat je nog steeds ziek kan worden. Dus hoezo zou ik me dan laten vaccineren?

Zie het AD.
4% van de bewoners. Dat is wel ongeveer in lijn met de effectiviteit van de vaccins. Wat is het probleem?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 maart 2021 @ 11:19:30 #233
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198492015
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 00:18 schreef mir1986 het volgende:
Ahh weer een uitbraak in een bejaardentehuis ondanks dat alle mensen al twee keer gevaccineerd zijn. In Bathmen, twee weken geleden. Het lijkt alsof je nog gewoon besmettelijk bent na vaccinatie en dat je nog steeds ziek kan worden. Dus hoezo zou ik me dan laten vaccineren?

Zie het AD.
Wat snap je niet aan 95% effectiviteit?
We leggen het graag nog een keer uit hoor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 11:20:21 #234
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198492027
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 00:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Een triest lot.
I know ;(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198492286
quote:
Tweedejaarsstudent verpleegkundige Anna Kocinov (21) is een van hen. Naast haar opleiding aan de Kareluniversiteit in Praag werkt ze al een jaar vrijwillig in een ziekenhuis in het zuidoosten van de stad, sinds een half jaar werkt ze vooral met coronapatinten. "Dat doen honderden studenten al maandenlang, om te voorkomen dat alles instort."
Binnen een jaar kan je niet opschalen....... Crisis.

https://nos.nl/artikel/23(...)nHyXq03Sa2Su2UD_CoCM

Dit is nou een serieuze aanpak maar ook dit doet mij pijn. Waar zijn die fucking noodhospitalen? Waarom sturen omringende landen, waaronder NL. Niet personeel om dat noodhospitaal te vullen?

Ik vind het gewoon onkundig...
Hou alle maatregelen zonder extreme neveneffecten maar aanwezig zolang je landen in nood zou kunnen helpen. Maar goed. Ook wij zijn niet solidair naar waar er wel wezenlijke problemen zijn blijkt maar weer.

Vaccins zullen in Tsjechi ook meer levens redden dan hier als het zo aanwezig is overigens, zeker als wij voorbij risicogroepen gaan vaccineren. Ook dat is niet solidair.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198492321
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 95% effectiviteit?
We leggen het graag nog een keer uit hoor
Lul niet als een of andere robot de verhaaltjes van de media na zonder zelf na te denken.

Bij mensen met een zwakker immuunstelsel zal de immuunresponse lager zijn op een vaccin met dus gepaard lagere effectiviteit van Vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 maart 2021 @ 11:47:43 #237
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198492376
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lul niet als een of andere robot de verhaaltjes van de media na zonder zelf na te denken.

Bij mensen met een zwakker immuunstelsel zal de immuunresponse lager zijn op een vaccin met dus gepaard lagere effectiviteit van Vaccin.
Ah wacht geef je nu toe dat het vaccin weldegelijk werkt


Halleluja *O*

Btw.. die 95% komt van de fabrikant... Niet de media
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198492390
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah wacht geef je nu toe dat het vaccin weldegelijk werkt


Halleluja *O*
Nooit ontkent. Dat die nodig is voor niet risicogroepen is alleen bs danwel dat die verplicht moet worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198492398
Undisputed middleweight champion Marvelous Marvin Hagler dies at age 66 after one of his biggest rivals Tommy Hearns said he was 'in an ICU fighting the effects of the vaccine'
https://www.dailymail.co.(...)ectedly-aged-66.html

RIP
pi_198492428
quote:
Dat kan niet voorkomen dat het personeel uitgeput raakt. IC-artsen en -verpleegkundigen in Brno draaien shifts van twaalf uur, zowel dag- en nachtdiensten. Niemand werkt minder dan vijf dagen per week. Op de IC zijn er drie vier verpleegkundigen per zes patinten, op de verpleegafdeling zijn er twee drie verpleegkundigen per dertig patinten.
Kijk, dat is crisis. Wij willen kosten wat kost die situatie uit de weg gaan. Het streven om dat tegen te gaan is prima. Maar den kosten worden wel erg fors bij sommige maatregelen.

Tsjechi is een ander verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 maart 2021 @ 11:51:57 #241
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198492447
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:48 schreef weetjewel5 het volgende:
Undisputed middleweight champion Marvelous Marvin Hagler dies at age 66 after one of his biggest rivals Tommy Hearns said he was 'in an ICU fighting the effects of the vaccine'
https://www.dailymail.co.(...)ectedly-aged-66.html

RIP
En waar haalt Tommy die wijsheid vandaan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 11:52:16 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198492455
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nooit ontkent. Dat die nodig is voor niet risicogroepen is alleen bs
Waarom?
quote:
danwel dat die verplicht moet worden.
Wie heeft het over verplichten :') :') :') :') :') ?
Huilen dan.
  zondag 14 maart 2021 @ 12:22:17 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198492895
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lul niet als een of andere robot de verhaaltjes van de media na zonder zelf na te denken.

Bij mensen met een zwakker immuunstelsel zal de immuunresponse lager zijn op een vaccin met dus gepaard lagere effectiviteit van Vaccin.
Wat heeft de media hier mee te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 maart 2021 @ 12:36:13 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198493061
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat heeft de media hier mee te maken?
Reflex.
Huilen dan.
pi_198493170
twitter
  zondag 14 maart 2021 @ 13:03:50 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198493493
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Hoe is zo'n vaccin nou weer een gene therapy? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 maart 2021 @ 13:23:54 #247
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198493779
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
"We willen geen lockdown en andere maatregelen meer!!!!!!!"

"Wij ook niet, hier is de oplossing in de vorm van een vaccin"

"Wij willen geen vaccin!!!"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:02:17 #248
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198494333
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe is zo'n vaccin nou weer een gene therapy? :?
Je weet tog, mRNA jonguh, hartstikke gevaarlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198494417
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

"We willen geen lockdown en andere maatregelen meer!!!!!!!"

"Wij ook niet, hier is de oplossing in de vorm van een vaccin"

"Wij willen geen vaccin!!!"
Als het vaccin de oplossing is, waarom sloot Rutte het dan niet uit tijdens de persco dat de 1.5 meter wellicht in stand moet worden gehouden na het grootschalige vaccinatieprogramma? "We zullen moeten zien wat dit gaat betekenen voor de 1.5 meter". Wellicht was die 1.5 meter, het nieuwe normaal en de wereld wordt nooit meer zoals het was-retoriek toch geen toevallige verspreking of interpretatiefout.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:09:07 #250
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198494446
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als het vaccin de oplossing is, waarom sloot Rutte het dan niet uit tijdens de persco dat de 1.5 meter wellicht in stand moet worden gehouden na het grootschalige vaccinatieprogramma? "We zullen moeten zien wat dit gaat betekenen voor de 1.5 meter". Wellicht was die 1.5 meter, het nieuwe normaal en de wereld wordt nooit meer zoals het was-retoriek toch geen toevallige verspreking of interpretatiefout.
Wellicht omdat hij geen kristallen bol heeft dus geen toezeggingen kan doen.

Wat voor voordeel zou hij hebben aan de 1,5 m afstand regels in stand houden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198494460
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wellicht omdat hij geen kristallen bol heeft dus geen toezeggingen kan doen.
Dan werkt het vaccin dus niet en heeft hij er ook niet veel vertrouwen in.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198494506
En ja wat voor voordeel heeft Rutte met het in stand houden van de 1.5 meter? Horeca en MKB is natuurlijk volledig onrendabel. En dat is natuurlijk precies de insteek van the Great reset. Mensen arm en afhankelijk van de staat maken. Build back better!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:13:29 #253
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198494508
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dan werkt het vaccin dus niet en heeft hij er ook niet veel vertrouwen in.
Via welke U bocht kom je tot deze briljante conclusie?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:15:18 #254
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198494544
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
En ja wat voor voordeel heeft Rutte met het in stand houden van de 1.5 meter? Horeca en MKB is natuurlijk volledig onrendabel. En dat is natuurlijk precies de insteek van the Great reset. Mensen arm en afhankelijk van de staat maken. Build back better!
:')
Je begrijpt dat als de mensen arm zijn de staat dat automatisch ook is?
Wat een kolder weer.

Vwb bbb, als jouw huis afbrandt, bouw je het dan precies hetzelfde terug? Of breng je verbeteringen aan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198494694
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Via welke U bocht kom je tot deze briljante conclusie?
Simpel, als we nog steeds 1.5 meter afstand moeten houden en allerlei regels moeten hanteren na vaccinatie werkt het vaccin toch niet? Indien het ziekte en transmissie voorkomt is dat overbodig, gebeurt het nog wel dan moet dat inderdaad in stand worden gehouden volgens het corona narratief. Dat Rutte het niet uitsluit en hard kan maken heeft dus als conclusie dat de werking van het vaccin niet onomstreden is. Waarom zou ik mij in laten spuiten met iets wat mogelijk toch niet werkt achteraf? Dat is dus een experiment waar wij aan onderworpen worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198494882
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:')
Je begrijpt dat als de mensen arm zijn de staat dat automatisch ook is?
Wat een kolder weer.

Vwb bbb, als jouw huis afbrandt, bouw je het dan precies hetzelfde terug? Of breng je verbeteringen aan?
Je gaat even voorbij aan het punt dat de economie volgens de Great Reset theorie een transformatie gaat ondergaan wat vergelijkbaar gaat zijn met het feodale leenstelsel of het communisme. Dat de staat dan arm is, is dan helemaal geen issue meer want ze zijn dan leenheer geworden.

Grappig dat ze dan stelselmatig debatten blokkeren over hoe het huis weer beter terug te bouwen. Lijkt me toch een interessante discussie en wij verdienen hier als burgers gewoon antwoord en opheldering over. Of hebben ze iets te verbergen? Waarom zo geheimzinnig? Is die theorie van het WEF toch geen complot, en volgen ze het blindelings?

twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:33:28 #257
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198494913
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Simpel, als we nog steeds 1.5 meter afstand moeten houden en allerlei regels moeten hanteren na vaccinatie werkt het vaccin toch niet?
het vaccin werkt niet als ondanks vaccinatie iedereen toch nog ziek wordt. Dat is de enige maatstaf
quote:
Indien het ziekte en transmissie voorkomt is dat overbodig, gebeurt het nog wel dan moet dat inderdaad in stand worden gehouden volgens het corona narratief. Dat Rutte het niet uitsluit en hard kan maken heeft dus als conclusie dat de werking van het vaccin niet onomstreden is. Waarom zou ik mij in laten spuiten met iets wat mogelijk toch niet werkt achteraf? Dat is dus een experiment waar wij aan onderworpen worden.
Voor de huidig bekende mutaties werken de vaccins gewoon. Niemand weet of er over X tijd variaties komen die gevaarlijker zijn en waartegen het huidige vaccin niet werkt.
Daarom kan niemand met zekerheid zeggen hoe de toekomst gaat zijn.
Hoe lager de vaccinatiegraad hoe groter de kans op mutaties btw. Bij deze bedank ik je dan ook alvast voor het meewerken aan het in stand houden van de maatregelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:36:52 #258
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198495013
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je gaat even voorbij aan het punt dat de economie volgens de Great Reset theorie een transformatie gaat ondergaan wat vergelijkbaar gaat zijn met het feodale leenstelsel of het communisme. Dat de staat dan arm is, is dan helemaal geen issue meer want ze zijn dan leenheer geworden.

Grappig dat ze dan stelselmatig debatten blokkeren over hoe het huis weer beter terug te bouwen. Lijkt me toch een interessante discussie en wij verdienen hier als burgers gewoon antwoord en opheldering over. Of hebben ze iets te verbergen? Waarom zo geheimzinnig? Is die theorie van het WEF toch geen complot, en volgen ze het blindelings?

[ twitter ]
Ah je ontwijkt de vraag... Prima

Waar haal je die misinformatie vandaan over feodaal leenstelsel?

En gewoon omdat ik verder geen zin heb in deze onzin discussie

Hier staan alle antwoorden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198495246
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

het vaccin werkt niet als ondanks vaccinatie iedereen toch nog ziek wordt. Dat is de enige maatstaf
[..]

Voor de huidig bekende mutaties werken de vaccins gewoon. Niemand weet of er over X tijd variaties komen die gevaarlijker zijn en waartegen het huidige vaccin niet werkt.
Daarom kan niemand met zekerheid zeggen hoe de toekomst gaat zijn.
Hoe lager de vaccinatiegraad hoe groter de kans op mutaties btw. Bij deze bedank ik je dan ook alvast voor het meewerken aan het in stand houden van de maatregelen
Aangezien de vaccinaties voorlopig in de first world landen uitgerold worden is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat in de derde wereldlanden met een slechte vaccinatiegraad mutaties opduiken die de vaccins onbruikbaar maken. En eennmaal daar opgedoken zal het weer als een olievlek verspreiden over de gehele wereld. Mensen die het vaccin dus niet nemen dus betichten als oorzaak van mutaties is walgelijk en het gooien op emotionele chantage. Die mutaties komen er sowieso, daarom zie ik de meerwaarde helemaal niet want je gaat bezig blijven.

Het is gewoon een experiment. Ik zeg trouwens ook niet dat ik het vaccin niet neem, ik stel alleen vragen en zet er kanttekeningen bij. Ik ben er nog niet over uit of ik het wel of niet neem.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198495263
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

"We willen geen lockdown en andere maatregelen meer!!!!!!!"

"Wij ook niet, hier is de oplossing in de vorm van een vaccin"

"Wij willen geen vaccin!!!"
"We moeten een vaccin nemen wat een paar maanden getest is en mogelijk gevaarlijker dan het virus zelf, niet voor onze gezondheid maar omdat we gechanteerd worden met onze vrijheid!!!!"
  zondag 14 maart 2021 @ 14:52:10 #261
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198495366
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

"We moeten een vaccin nemen wat een paar maanden getest is en mogelijk gevaarlijker dan het virus zelf, niet voor onze gezondheid maar omdat we gechanteerd worden met onze vrijheid!!!!"
Kom met een werkbare oplossing zou ik zeggen...
Bovendien chanteert niemand je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198495371
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah je ontwijkt de vraag... Prima

Waar haal je die misinformatie vandaan over feodaal leenstelsel?

En gewoon omdat ik verder geen zin heb in deze onzin discussie

Hier staan alle antwoorden

Dat is gewoon the Great Reset theorie.

Ik ontwijk de vraag helemaal niet. Natuurlijk zou ik het huis hier en daar aanpassen. Alleen hebben we het hier niet over een huis maar over een samenleving die geconfronteerd gaat worden met besluiten opgelegd door het supranationalisme waarvan de ideen op veel vlakken discutabel zijn. Hier verdienen we antwoord en opheldering over in de vorm van een debat en het is verdacht dat dit tegengewerkt wordt. Hoe gaat dit huis dan vormgegeven en wederopgebouwd worden? Volgen we blindelings de discutabele agenda van het WEF en de VN?


Filmpje:
En zo'n snotneus heeft wel alle wijsheid in pacht?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:53:53 #263
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198495409
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik ontwijk de vraag helemaal niet. Natuurlijk zou ik het huis hier en daar aanpassen. Alleen hebben we het hier niet over een huis maar over een samenleving die geconfronteerd gaat worden met besluiten opgelegd door supranationalisme waarvan de ideen op veel vlakken discutabel zijn. Hier verdienen we antwoord en opheldering over in de vorm van een debat en het is verdacht dat dit tegengewerkt wordt. Hoe gaat dit huis dan vormgegeven en wederopgebouwd worden? Volgen we blindelings de discutabele agenda van het WEF en de VN?


Filmpje:
En zo'n snotneus heeft wel alle wijsheid in pacht?
Hij heeft iig onderbouwde argumenten itt je onderbuik
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:56:28 #264
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198495485
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Aangezien de vaccinaties voorlopig in de first world landen uitgerold worden is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat in de derde wereldlanden met een slechte vaccinatiegraad mutaties opduiken die de vaccins onbruikbaar maken. En eennmaal daar opgedoken zal het weer als een olievlek verspreiden over de gehele wereld. Mensen die het vaccin dus niet nemen dus betichten als oorzaak van mutaties is walgelijk en het gooien op emotionele chantage. Die mutaties komen er sowieso, daarom zie ik de meerwaarde helemaal niet want je gaat bezig blijven.
is geen emotionele chantage is gewoon een feit. Wat er in Afrika gebeurt doet er niks aan af
quote:
Het is gewoon een experiment. Ik zeg trouwens ook niet dat ik het vaccin niet neem, ik stel alleen vragen en zet er kanttekeningen bij. Ik ben er nog niet over uit of ik het wel of niet neem.
Vaccins bestaan al ruim 200 jaar... Niet echt een experiment dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198496209
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

is geen emotionele chantage is gewoon een feit. Wat er in Afrika gebeurt doet er niks aan af
[..]

Vaccins bestaan al ruim 200 jaar... Niet echt een experiment dus
Jawel en jawel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 15:36:35 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198496302
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

is geen emotionele chantage is gewoon een feit. Wat er in Afrika gebeurt doet er niks aan af
[..]

Vaccins bestaan al ruim 200 jaar... Niet echt een experiment dus
Gentherapie als vaccin voor zware verkoudheid is nieuw, Hans.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198497057
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef devlinmr het volgende:
Thierry Baudet en de Great Reset
Harry Hol, mooie trui producties _O- riight.
  zondag 14 maart 2021 @ 17:48:51 #268
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198499246
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Harry Hol, mooie trui producties _O- riight.
Wat aan zijn argumenten vindt je precies niet kloppen ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 17:49:23 #269
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198499259
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gentherapie als vaccin voor zware verkoudheid is nieuw, Hans.
Zo nieuw dat het niet bestaat Grietje
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 17:49:55 #270
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198499269
quote:
16s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Jawel en jawel.
Top argumenten ook hier weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198499400
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Top argumenten ook hier weer
Alsof jij met argumenten komt. Je bent heel goed in het zeggen dat iets niet klopt maar onderbouwing ontbreekt structureel of je draaikont er wat omheen. Je zou zo een uitstekende politicus kunnen zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 14 maart 2021 @ 18:15:50 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198499685
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
En ja wat voor voordeel heeft Rutte met het in stand houden van de 1.5 meter? Horeca en MKB is natuurlijk volledig onrendabel. En dat is natuurlijk precies de insteek van the Great reset. Mensen arm en afhankelijk van de staat maken. Build back better!
Anderen profiteren juist van de situatie.
Wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had werd ik er veel beter van.

Wil niet zeggen dat ik de situatie nog steeds kak vind.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 maart 2021 @ 18:28:46 #273
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198499881
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Alsof jij met argumenten komt.
Ja
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 18:37:42 #274
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198500002
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Anderen profiteren juist van de situatie.
Wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had werd ik er veel beter van.

Wil niet zeggen dat ik de situatie nog steeds kak vind.
Iedereen vindt de situatie kak. Alleen vinden sommigen dat ze door tegen het verkeer in te rijden de situatie kunnen verbeteren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 19:18:22 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198500567
Politieagenten in gewetensnood door ‘wappierammen’: ‘Ik lig ‘s avonds huilend in bed’

De Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 doet sinds eind oktober vorig jaar onderzoek naar het door de overheid gevoerde coronabeleid. Dat doet de commissie door het afnemen van verhoren met getuige-deskundigen, waaronder artsen, virologen en andere experts.

Na een oproep hebben zich ook tientallen politieagenten aangemeld. De verhoren zijn in januari afgenomen. “Agenten geven aan dat ze in gewetensnood zijn gekomen, omdat ze naar eigen zeggen gedwongen worden methodes toe te passen waar ze niet meer achter kunnen staan. Bijvoorbeeld dat men opdracht krijgt om voor kleine vergrijpen zoals het niet dragen van een mondkapje, buitenproportioneel zware methodes in te zetten,” zei initiatiefnemer Pedro Kuit eerder tegen het Castricums Nieuwsblad.
De onderzoekscommissie heeft alvast wat citaten uit de verhoren op social media gezet. Later volgen de gehele (anonieme) transcripties, die ook naar de pers worden gestuurd.

Wekelijks komen mensen op het Museumplein bijeen om daar ‘koffie te drinken’. Het gaat om mensen uit alle lagen van de samenleving die kritisch zijn over het coronabeleid. En iedere week stuurt burgemeester van Amsterdam Femke Halsema de politie op deze mensen af. Daarbij worden ME-busjes, honden en waterkanonnen ingezet. Veel agenten willen niet langer vreedzame mensen neerknuppelen en krijgen gewetenswroeging.

Zo zegt een gewetensbezwaarde agent en ME’er uit Amsterdam: “Hier ben ik niet voor bij de politie gegaan. ’s Ochtends werd er al lol gemaakt: we gaan wappies meppen!”

Ik heb er nachtmerries van. Letterlijk
“Mijn collega zei: dat wordt weer wappierammen. Misschien mag ik wel op ’t kanon, aluhoedjes spuiten,” liet een gewetensbezwaarde ME’er uit Den Haag weten.

“Een gevleugelde uitdrukking is: geen beklap betekent een nekklap,” zei een agent uit Utrecht. “Ik lig ’s avonds huilend in bed.”

Nog een ME’er uit Amsterdam: “Ik heb er nachtmerries van. Letterlijk. Maar je moet wel. Anders denken ze dat je ‘er ook zo n bent’. Ik probeer zachtjes te slaan, maar laatst zei een collega: rammen die hap, ze verdienen het!”

Wat gebeurt er allemaal in Nederland?
Nog enkele citaten:

“Laatst ging ik naar een vertrouwenspersoon, dat ik weigerde koffiedrinkende burgers te mishandelen. ‘Wat doe je dan bij de politie?’ vroeg ze. Ik ben huilend naar huis gegaan.”

“Ik weiger vreedzame demonstranten te slaan. Ik ben toen op non-actief gesteld. Maar liever non-actief dan een monster. De vertrouwenspersoon heeft me niet geholpen, bovendien wordt daar regelmatig gelekt.”

“Ik wil mensen helpen, niet in elkaar slaan. Het is laf. Ik lig er volkomen buiten nu, niemand wil met me op de auto. Ik was zo blij dat ik de opleiding gehaald had. Wat gebeurt er allemaal in Nederland?”


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198500821
Ik was vandaag op het Malieveld, tot kwart voor vier was het vreedzaam en toen begonnen de waterkanonnen te komen, paarden die over mensen heen liepen, politiewagens die mensen aanrijden. Was onwerkelijk om erbij te zijn, tranen stonden in mijn ogen. Hoe je eerst anderhalf uur mag demonstreren zonder geweld, zelfs in gesprek raakt met politieagenten en dan opeens dat buitensporige geweld. Echt dat mensen dit goed keuren, terwijl we alleen voor de toekomst van nl vechten. Voor de kinderen van de politie, voor onze eigen kinderen. 😪
pi_198500890
Maar ook met zijn allen koffie gehaald bij een koffiezaak zonder mondkap en afstand. Was zo fijn om weer even normaal te kunnen doen. De twee dames achter de kassa hadden ook geen mondkap op 😁
pi_198501008
Je 'vecht' niet voor de toekomst van NL. Je verzamelt met wat gelijkgezinden in een park op een moment dat dat onverstandig is en vertrekt niet wanneer wanneer dat gevraagd wordt.

En "onze kinderen" erbij betrekken is ontzettend vermoeiend en illustreert hoe weinig benul het gepeupel op het malieveld had.
Conscience do cost.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:04:42 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198501250
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Politieagenten in gewetensnood door ‘wappierammen’: ‘Ik lig ‘s avonds huilend in bed’

De Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 doet sinds eind oktober vorig jaar onderzoek naar het door de overheid gevoerde coronabeleid. Dat doet de commissie door het afnemen van verhoren met getuige-deskundigen, waaronder artsen, virologen en andere experts.

Na een oproep hebben zich ook tientallen politieagenten aangemeld. De verhoren zijn in januari afgenomen. “Agenten geven aan dat ze in gewetensnood zijn gekomen, omdat ze naar eigen zeggen gedwongen worden methodes toe te passen waar ze niet meer achter kunnen staan. Bijvoorbeeld dat men opdracht krijgt om voor kleine vergrijpen zoals het niet dragen van een mondkapje, buitenproportioneel zware methodes in te zetten,” zei initiatiefnemer Pedro Kuit eerder tegen het Castricums Nieuwsblad.
De onderzoekscommissie heeft alvast wat citaten uit de verhoren op social media gezet. Later volgen de gehele (anonieme) transcripties, die ook naar de pers worden gestuurd.

Wekelijks komen mensen op het Museumplein bijeen om daar ‘koffie te drinken’. Het gaat om mensen uit alle lagen van de samenleving die kritisch zijn over het coronabeleid. En iedere week stuurt burgemeester van Amsterdam Femke Halsema de politie op deze mensen af. Daarbij worden ME-busjes, honden en waterkanonnen ingezet. Veel agenten willen niet langer vreedzame mensen neerknuppelen en krijgen gewetenswroeging.

Zo zegt een gewetensbezwaarde agent en ME’er uit Amsterdam: “Hier ben ik niet voor bij de politie gegaan. ’s Ochtends werd er al lol gemaakt: we gaan wappies meppen!”

Ik heb er nachtmerries van. Letterlijk
“Mijn collega zei: dat wordt weer wappierammen. Misschien mag ik wel op ’t kanon, aluhoedjes spuiten,” liet een gewetensbezwaarde ME’er uit Den Haag weten.

“Een gevleugelde uitdrukking is: geen beklap betekent een nekklap,” zei een agent uit Utrecht. “Ik lig ’s avonds huilend in bed.”

Nog een ME’er uit Amsterdam: “Ik heb er nachtmerries van. Letterlijk. Maar je moet wel. Anders denken ze dat je ‘er ook zo n bent’. Ik probeer zachtjes te slaan, maar laatst zei een collega: rammen die hap, ze verdienen het!”

Wat gebeurt er allemaal in Nederland?
Nog enkele citaten:

“Laatst ging ik naar een vertrouwenspersoon, dat ik weigerde koffiedrinkende burgers te mishandelen. ‘Wat doe je dan bij de politie?’ vroeg ze. Ik ben huilend naar huis gegaan.”

“Ik weiger vreedzame demonstranten te slaan. Ik ben toen op non-actief gesteld. Maar liever non-actief dan een monster. De vertrouwenspersoon heeft me niet geholpen, bovendien wordt daar regelmatig gelekt.”

“Ik wil mensen helpen, niet in elkaar slaan. Het is laf. Ik lig er volkomen buiten nu, niemand wil met me op de auto. Ik was zo blij dat ik de opleiding gehaald had. Wat gebeurt er allemaal in Nederland?”


:N
denk dat een switch als ambulance broeder kan helpen?
pi_198501332
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:48 schreef ems. het volgende:
Je 'vecht' niet voor de toekomst van NL. Je verzamelt met wat gelijkgezinden in een park op een moment dat dat onverstandig is en vertrekt niet wanneer wanneer dat gevraagd wordt.

En "onze kinderen" erbij betrekken is ontzettend vermoeiend en illustreert hoe weinig benul het gepeupel op het malieveld had.
En dan moet je er maar op los gaan slaan? We stonden er al anderhalf uur, geen probleem, om 16.00u zouden we al vertrekken. We leven in een democratie, mogen demonstreren. Even verderop stonden wat klimaatactivisten. Daar hielden ze ook geen afstand en had ook lang niet iedereen een mondkap op. Maar goed, buitensporig geweld mag gewoon.
pi_198501360
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:

[..]
We leven in een democratie
weet je t zeker?
pi_198501453
Italy has suspended use of the AstraZeneca COVID-19 jab in its Piedmont region following the death of a teacher one day after being inoculated with the vaccine, according to ANSA news agency.

Investigations are yet to find a connection between the death and the vaccine.

https://news.cgtn.com/new(...)DdcOCgh7G/index.html

Gaat lekker dat experiment.
pi_198501720
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

weet je t zeker?
. Nou ik twijfel erover. Raakte in gesprek met iemand van de ME voordat het geweld losbarstte. Hij noemde me dom, moest echt weggaan, anders zou ik klappen krijgen. Ik vroeg aan hem, slaat u dan vrouwen? Hij: ik weet niet wat je bent.

Dat we zo omgaan met mensen die bang zijn voor de toekomst, bang voor dat wat gaat komen. :(
  zondag 14 maart 2021 @ 20:36:05 #284
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198501810
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:19 schreef weetjewel5 het volgende:
Italy has suspended use of the AstraZeneca COVID-19 jab in its Piedmont region following the death of a teacher one day after being inoculated with the vaccine, according to ANSA news agency.

Investigations are yet to find a connection between the death and the vaccine.

https://news.cgtn.com/new(...)DdcOCgh7G/index.html

Gaat lekker dat experiment.
Jij weet nu al dat er een connectie is? Heb je ze gebeld?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198501831
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij weet nu al dat er een connectie is? Heb je ze gebeld?
Nee, ze stoppen voor niks in zoveel landen met dat vaccin. Al die landen zijn ook wappies.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:38:00 #286
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198501876
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En dan moet je er maar op los gaan slaan? We stonden er al anderhalf uur, geen probleem, om 16.00u zouden we al vertrekken. We leven in een democratie, mogen demonstreren.
was toch geen demonstratie? En dan nog, lees de wet even goed wil je.. staat een essentieel zinnetje bij waar jij je niet aan hield
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:39:43 #287
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198501935
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:36 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nee, ze stoppen voor niks in zoveel landen met dat vaccin. Al die landen zijn ook wappies.
Dat ze stoppen is omdat men ondanks wat jij denkt voorzichtig is. De kans dat het aan het vaccin ligt is minimaal maar mag niet uitgesloten worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198502220
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De kans dat het aan het vaccin ligt is minimaal
ik zal Italie en die 20 andere landen bellen dat ze verder kunnen gaan met het vaccin.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:59:28 #289
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198502382
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:50 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik zal Italie en die 20 andere landen bellen dat ze verder kunnen gaan met het vaccin.
Itali gaat gewoon door alleen die ene regio niet. Lees je je eigen artikelen wel?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 14 maart 2021 @ 21:01:09 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198502427
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef mir1986 het volgende:

[..]

. Nou ik twijfel erover. Raakte in gesprek met iemand van de ME voordat het geweld losbarstte. Hij noemde me dom, moest echt weggaan, anders zou ik klappen krijgen. Ik vroeg aan hem, slaat u dan vrouwen? Hij: ik weet niet wat je bent.

Dat we zo omgaan met mensen die bang zijn voor de toekomst, bang voor dat wat gaat komen. :(
Want omdat je een vrouw bent verwacht je een andere behandeling en gelden de regels die we in dit land met elkaar afgesproken hebben niet voor jou?
Huilen dan.
  zondag 14 maart 2021 @ 21:02:06 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198502444
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

weet je t zeker?
Ja. Heel zeker.
Huilen dan.
pi_198502458
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:10 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En dan moet je er maar op los gaan slaan? We stonden er al anderhalf uur, geen probleem, om 16.00u zouden we al vertrekken. We leven in een democratie, mogen demonstreren. Even verderop stonden wat klimaatactivisten. Daar hielden ze ook geen afstand en had ook lang niet iedereen een mondkap op. Maar goed, buitensporig geweld mag gewoon.
Ook die klimaat gasten hebben vliegles gehad... En een ieder die blijft staan als de ME zegt dat je weg moet gaan is gewoon dom en verdiend een flinke mep met de knuppel.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 14 maart 2021 @ 21:20:57 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198502900
Dit oudje verdient een plekje in de OP straks O+

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198502950
Ja want al die mensen doen zulke gevaarlijke dingen? Ze staan op een veld en praten met elkaar. Doe normaal zeg. En ja, lekker inslaan op mensen die niet weggaan, omdat ze daarvoor ook al anderhalf uur mochten blijven staan. Er was niks aan de hand en dan opeens grof geweld gebruiken. Mocht dit een blm protest geweest zijn dan zou de wereld te klein geweest zijn.

Bovendien hoef je in de buitenlucht geen mondkapje op.. En sowieso die dingen helpen niet eens. Maar goed, deugmensen kan je toch niet meer helpen. Ik spreek jullie over een jaar wel weer als er een echte tweedeling is en mensen ook in nl ontzettend arm geworden zijn en er grote onvrede is. Al die bedrijven die nu nog leven op staatssteun zullen dan ook omgevallen zijn. Lekker een torenhoge werkeloosheid, geen bezittingen meer hebben zoals het WEF zegt en BBB, op naar 500 miljoen mensen.
pi_198503127
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
Ja want al die mensen doen zulke gevaarlijke dingen? Ze staan op een veld en praten met elkaar. Doe normaal zeg. En ja, lekker inslaan op mensen die niet weggaan, omdat ze daarvoor ook al anderhalf uur mochten blijven staan. Er was niks aan de hand en dan opeens grof geweld gebruiken. Mocht dit een blm protest geweest zijn dan zou de wereld te klein geweest zijn.

Bovendien hoef je in de buitenlucht geen mondkapje op.. En sowieso die dingen helpen niet eens. Maar goed, deugmensen kan je toch niet meer helpen. Ik spreek jullie over een jaar wel weer als er een echte tweedeling is en mensen ook in nl ontzettend arm geworden zijn en er grote onvrede is. Al die bedrijven die nu nog leven op staatssteun zullen dan ook omgevallen zijn. Lekker een torenhoge werkeloosheid, geen bezittingen meer hebben zoals het WEF zegt en BBB, op naar 500 miljoen mensen.
Bij een BLM manifestatie zou de burgemeester er zelfs tussen staan te hossen *O*

En die tweedeling en onvrede komt er. K. Schwab zei het zelf al: we must prepare for an angrier world!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198503334
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
Ja want al die mensen doen zulke gevaarlijke dingen? Ze staan op een veld en praten met elkaar. Doe normaal zeg. En ja, lekker inslaan op mensen die niet weggaan, omdat ze daarvoor ook al anderhalf uur mochten blijven staan. Er was niks aan de hand en dan opeens grof geweld gebruiken. Mocht dit een blm protest geweest zijn dan zou de wereld te klein geweest zijn.

Bovendien hoef je in de buitenlucht geen mondkapje op.. En sowieso die dingen helpen niet eens. Maar goed, deugmensen kan je toch niet meer helpen. Ik spreek jullie over een jaar wel weer als er een echte tweedeling is en mensen ook in nl ontzettend arm geworden zijn en er grote onvrede is. Al die bedrijven die nu nog leven op staatssteun zullen dan ook omgevallen zijn. Lekker een torenhoge werkeloosheid, geen bezittingen meer hebben zoals het WEF zegt en BBB, op naar 500 miljoen mensen.
BLM in Belgi is ook uit de hand gelopen, die van Amsterdam was een fuck-up van Halsema maar toen was de situatie mbt Corona ook anders.

Het is heel simpel, als de ME vordert dat je weg moet dan weet je dat ze uiteindelijk geweld gaan gebruiken als je niet luistert.

Die anderhalf uur getuigd dus alleen maar van Engelen (lol) geduld van de ME.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 14 maart 2021 @ 21:52:44 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198503543
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Bij een BLM manifestatie zou de burgemeester er zelfs tussen staan te hossen *O*

En die tweedeling en onvrede komt er. K. Schwab zei het zelf al: we must prepare for an angrier world!
Met bijpassende button om meegaandheid te uiten. Mag je dat eigenlijk wel als burgemeester?

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198503615
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef mir1986 het volgende:

[..]

. Nou ik twijfel erover. Raakte in gesprek met iemand van de ME voordat het geweld losbarstte. Hij noemde me dom, moest echt weggaan, anders zou ik klappen krijgen. Ik vroeg aan hem, slaat u dan vrouwen? Hij: ik weet niet wat je bent.

Dat we zo omgaan met mensen die bang zijn voor de toekomst, bang voor dat wat gaat komen. :(
.. De helft van die gasten zijn gewoon hooligans die als taakstraf bij de ME mogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198504116
Bizar... Het doet me verdriet. Al die mensen die het geweld goed praten. Dat het onze eigen schuld is, terwijl al die mensen daar gewoon stonden. Hoeveel verdeeldheid wil je creren.
pi_198504225
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:25 schreef mir1986 het volgende:
Bizar... Het doet me verdriet. Al die mensen die het geweld goed praten. Dat het onze eigen schuld is, terwijl al die mensen daar gewoon stonden. Hoeveel verdeeldheid wil je creren.
... De staat kan best verdeeldheid zaaien... Maar het volk zelf is vruchtbaar om verdeeldheid te groeien...

Dus.. Wees dankbaar dat je nu weet dat 80% ook verknipte wereldbeelden heeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198504355
twitter


Nemen jullie dat vaccin maar lekker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')