Dat vond iemand bij ESPN ook.quote:
wandelijk lijkquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
Wat een ballen wedstrijd, wat is het toch met twee pasjes zetten en dan de bal afgeven? Ik zie een hoop miscommunicatie en frustratie, je kan wel zien dat alverez en martinez zwaar door de mand vallen die halen bij lange na niet het niveau, tadic is ook een wandelijk lijk.
Jeetje, je bent vroeg begonnenquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
Wat een ballen wedstrijd, wat is het toch met twee pasjes zetten en dan de bal afgeven? Ik zie een hoop miscommunicatie en frustratie, je kan wel zien dat alverez en martinez zwaar door de mand vallen die halen bij lange na niet het niveau, tadic is ook een wandelijk lijk.
Mensen zitten nog te eten denk ik. Ik was net ook nog even wat anders aan het doen tussendoor.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat het topic ook vrij rustig is, bij dit soort aids heb ik jullie harder nodig.
Dan was je zeker niet zo goed in FIFAquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
Dat Young Boys speelt zoals ik FIFA speelde online. Bal naar voren peren en rennen maar.
Klopt. Kutspel.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was je zeker niet zo goed in FIFA
Altijd aids als je zo'n goal tegen kreeg, het werkt helaas nog best goed ookquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
Dat Young Boys speelt zoals ik FIFA speelde online. Bal naar voren peren en rennen maar.
Tadic en een Young Boy lagen zo'n twee minuten op de grondquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:42 schreef Karina het volgende:
1 minuut erbij is nog veel er is geen reet gebeurd.
Door Timber?quote:
Wat een smeerlap.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic en een Young Boy lagen zo'n twee minuten op de grond
oh lol dan was ik zeker net afgeleidquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic en een Young Boy lagen zo'n twee minuten op de grond
quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:42 schreef Karina het volgende:
1 minuut erbij is nog veel er is geen reet gebeurd.
Eerste kwartier zoals wel vaker. Rn verder ook wel.quote:
Hier kan ik uren naar kijken.quote:
Hier kan ik geen uren naar kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hier is nog wel een reet aan
[ afbeelding ]
Goede kont welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |