Dat was een leuke verrassing. Die helaas slecht was uitgevoerd. Dat had gewoon nog een weekje of wat doorgevoerd moeten blijven. En daarna in andere samenstellingen.quote:
Van mij mag de afvaller Matt meenemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie weet gaan er wel 2 naar huis vanavond?
ja dat is wel een voorbeeld idd maar lees je streamverslagen niet, daar word echt getypt wat gezegd word ja hier word alles wat breder genomen en vaak gelachen enzo ja weet verder ook niet zo goed te vertellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zowat alles wat Michel deed en zei werd veranderd in de COS hier.
Beste voorbeeld is misschien, dat hier werd getypt:
"Michel zegt dat ie wil opstappen / huis verlaten / opgeven"
Dus ik denk: "wat???"
En dan kijk ik filmpje, en zei ie gewoon dat het idee al door z'n hoofd was gespookt na de zoveelste aanvaring met Zoey, maar dat ie dat natuurlijk helemaal niet van plan is.
Het punt dat hij wilde maken was dat Zoey het hem moeilijk maakt.
En de COS maakte er van dat ie zegt dat hij het huis wil verlaten
Best flauwe verdraaiing
Is true... ik kan niet alles weergeven in de streamverslagen, maar probeer wel heel erg mijn eigen mening eruit te houden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is wel een voorbeeld idd maar lees je streamverslagen niet, daar word echt getypt wat gezegd word ja hier word alles wat breder genomen en vaak gelachen enzo ja weet verder ook niet zo goed te vertellen
En hadden de vrouwen toen gewonnen van de mannen (voor de immuniteitsspel, hadden ze er 2 vrouwen moeten opzetten. Zoey dan wellicht iets eerder naar huis, maar ze hadden dan ook Liese moeten nomineren wat voor spanning had gezorgd. En Mike kon verder gaan met zijn plannetje.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat was een leuke verrassing. Die helaas slecht was uitgevoerd. Dat had gewoon nog een weekje of wat doorgevoerd moeten blijven. En daarna in andere samenstellingen.
We hebben daardoor wel gezien wat de invloed van de mannen was en dat de vrouwen de leukste bewoners zijn.
Klopt doe ik ook. Maar als dan alles hier weer verdraaid wordt dan schrijf ik liever geen verslagen meer.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is true... ik kan niet alles weergeven in de streamverslagen, maar probeer wel heel erg mijn eigen mening eruit te houden.
Dat zou wel een twist zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Komen ze dadelijk uit de Gameroom, zijn de andere weggewaaid.
De finale is begonnen.
Ben een vrouw maar vond er niks aan, zonnen eten en make uppen....quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat was een leuke verrassing. Die helaas slecht was uitgevoerd. Dat had gewoon nog een weekje of wat doorgevoerd moeten blijven. En daarna in andere samenstellingen.
We hebben daardoor wel gezien wat de invloed van de mannen was en dat de vrouwen de leukste bewoners zijn.
Blijf alsjeblieft de verslagen schrijven zoals jij (en @Li0nHeart) dat doen. Mensen hebben altijd een eigen blik en laat dat vooral niet verpesten waar je veel meer anderen blij mee maaktquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:12 schreef Magean het volgende:
[..]
Klopt doe ik ook. Maar als dan alles hier weer verdraaid wordt dan schrijf ik liever geen verslagen meer.
En Zoey (zij heeft ervoor gezorgd dat de meisjes niet genomineerd werden)quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:45 schreef Benny het volgende:
Liese heeft als eerste te leiden gehad onder het spel. Beloofde toen als eerste er vol voor te gaan. Maar volgens mij heeft die het het neutraalst gespeeld.
Ben daar echt benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:12 schreef Oranos het volgende:
Ik zie Nick ook nog wel een mes in de rug steken van Michel als het erop aan komt
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel niet op de streams en de Matt haat is begonnen
Zo erg, dat ze die jongen hatenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Thomas hadden een lekkere lunch gehad zeiden die toen ze terug kwamen ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zielugh
Mies, Jil,Zoe geen lunch
kapot gaan vd honger
Ik denk dat hij zowel Michel als Jill mee wil naar de finale, zodat de Nederlandse stemmen verdeeld zullen worden. met 1 Nederlander (of 1 + Matt) gaat die ene Nederlander een veel groter gedeelte van de stemmen krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:12 schreef Oranos het volgende:
Ik zie Nick ook nog wel een mes in de rug steken van Michel als het erop aan komt
Ze krijgen daar een lunch.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik voor 4 uur in de gameroom moet zou ik mezelf wel vol proppen voordien...
Nooit haat maar nu je het zegt. Als ik moet kiezen tussen die twee mag Michel van mij wel blijven. Blijft sowieso beter om naar te kijken en doet meer dingen om over te cossen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal wel op Instagram zijn. Maar dat is toch niet zo verbazend? Thomas roept daar op om op Jill te stemmen. Water is nat.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
er poste eerder iemand dat jowi ergens zei dat we zoey moesten stemmen was dat op FB?
Elk zijn gedachtquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben een vrouw maar vond er niks aan, zonnen eten en make uppen....
jowi staat dicht op instaquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zal wel op Instagram zijn. Maar dat is toch niet zo verbazend? Thomas roept daar op om op Jill te stemmen. Water is nat.
Op zijn instaquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
er poste eerder iemand dat jowi ergens zei dat we zoey moesten stemmen was dat op FB?
Het heeft ook bijna geen zin om het hier wel goed neer te zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:12 schreef Magean het volgende:
[..]
Klopt doe ik ook. Maar als dan alles hier weer verdraaid wordt dan schrijf ik liever geen verslagen meer.
quote:De bierbrouwer en de supermarktketen lagen al bijna twee jaar in de clinch over Kordaat, dat volgens Grolsch wel heel erg op hun eigen Kornuit lijkt. Lidl heeft met een vergelijkbare naam het merkenrecht geschonden, meende Grolsch. "Klanten worden zo bovendien misleid."
Volgens mij dat mensen speciaal naar de Lidl gaan voor Kordaatquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zegt Matt nu dat je naar een speciale winkel moet om Kornuit te kopen ... die speciale winkel is een supermarkt...
ja heb het gezien vandaar dat ik het ook zegquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is true... ik kan niet alles weergeven in de streamverslagen, maar probeer wel heel erg mijn eigen mening eruit te houden.
zo meteen vliegt het BB huis over de snelweg heenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
De keuken trilt melden Liese en Naomi
ahquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgens mij dat mensen speciaal naar de Lidl gaan voor Kordaat
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het heeft ook bijna geen zin om het hier wel goed neer te zetten.
Het wordt of niet gelezen of belachelijk gemaakt.
Voorbeeld gisteravond.
Een heel mooi gesprek met Julie en Michel.
Hier wordt dan gezet, Michel met zijn suus, die wil er nog even op voor hij gaat.
Ik heb het dus opgegeven en kijk voor mezelf.
hou es op met zeikenquote:
streamverslagen zijn verslagen van wat er op de streams gebeurt, en het is fijn dat die zoveel mogelijk objectief zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:12 schreef Magean het volgende:
[..]
Maar hij noemde het Kornuit. Dat is ander bier, van Grolsch en niet bij Lidl te koop. Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgens mij dat mensen speciaal naar de Lidl gaan voor Kordaat
De meeste mensen op dit forum lopen hier al een tijdje mee dus kunnen ze best onderscheid maken wat ze in de cos lezen en wat in de streamverslagen. De cos moet je nu eenmaal met een korreltje zout nemen omdat het dikwijls gekleurd is met een eigen mening.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het heeft ook bijna geen zin om het hier wel goed neer te zetten.
Het wordt of niet gelezen of belachelijk gemaakt.
Voorbeeld gisteravond.
Een heel mooi gesprek met Julie en Michel.
Hier wordt dan gezet, Michel met zijn suus, die wil er nog even op voor hij gaat.
Ik heb het dus opgegeven en kijk voor mezelf.
die met vieuw op het dak/en omgevingquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu zou ik wel even een tuincam willen zien
Dit dus.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
streamverslagen zijn verslagen van wat er op de streams gebeurt, en het is fijn dat die zoveel mogelijk objectief zijn.
Commentaar op de streams daarentegen, mag gewoon zijn zoals de kijker dit ervaart, al dan niet gekleurd.
het een staat volledig los van het ander, en het kan natuurlijk niet zo zijn dat men niet iets anders mag schrijven dan dat er in de streamverslagen staat.
Je schrijft mij wel heel veel macht toe in mijn eentje.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
hou es op met zeiken
sinds de Mies versus Jill rel
wat jij hebt opgestart .. ist wel klaar imo
Het is nog geen orkaan sterkte.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:38 schreef Windhapper het volgende:
Matt mag van mij ook over de schutting waaien.
Dan moeten alle bewoners terug een week in quarantainequote:Op donderdag 11 maart 2021 12:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
In Engeland zijn ze eens een dag geëvacueerd. Was een stuk van het dak ophooggewaaid en lekkage.
Zaten toen bij productie.
De enige die gaat vliegen is Zoeyquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:40 schreef cheanny het volgende:
Straks vliegt het hele huis nog weg! Moeten de bewoners zelf een hutje maken en overleven.
De regie heeft momenteel een schuttingsprobleemquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:45 schreef Krambo het volgende:
Het is donderdagmiddag, moet er niet gefröbeld worden eigenlijk?
Hoe die afsluit: Joowwquote:
De harde wind is spannender dan de komende liveshow.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:47 schreef Frummelie het volgende:
Helloooo!
Is het nog een beetje uit te houden hier met al die stress rond de nominaties....
Ik vind dit wel een heule spannende maar Jill gaat gewoon keihard blijven vanavond..
Was dat maar, dan kon ik via de verzekering een nieuwe krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:50 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze hier ook niet ff komen, mijn schutting ligt ook bijna bij de buren
Ze kan ook hier ff schuttingen zuks komen fixseh...quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:49 schreef DaMook het volgende:
Ze mogen niet naar buiten voor de veiligheid. Ze wrken eraan de schutting te stutten.
Daar wordt ie niet voor betaaldquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom ze die voice over niet gebruiken bij technisce mededelingen
Hebben maar betaald voor een stemvervormer.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom ze die voice over niet gebruiken bij technisce mededelingen
Het gaat ook wel rete tekeer daar!quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
De harde wind is spannender dan de komende liveshow.
Gaan ze in de tuin knutselen dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat de regie even wil de schuttingen fixen voordat ze die opdracht erin gaan gooien
Ik voorspel een spoedvergadering nu
Ze zullen wel een SL vergeten zijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
verstond moeten/meerfoudquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:58 schreef Tourniquet het volgende:
Afscheidsbrieven schrijven voor de 3 genomineerden. Degene die moet vertrekken krijgt ze te lezen.
Enkelvoud.quote:
ke thnxsquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Enkelvoud.
"De bewoner die straks moet vertrekken, krijgt jullie brieven vanavond nog te lezen".
Mega kut bedacht weerquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:58 schreef Tourniquet het volgende:
Afscheidsbrieven schrijven voor de 3 genomineerden. Degene die moet vertrekken krijgt ze te lezen.
Is makkelijkste voor ze. Julie krijgt vast weer traantjes bij haar brief voor Mies.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel leuk dat Liese en Julie beginnen met de brief voor Jill
las ze echt voor ''vertrekkers'' ???quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie leest voor
ze mogen een testament maken
voor Zoe, Jill, Mies
de vertrekkers??.. meervoud
leest voor in de dagb
het blijft geheim ..
het wrd een verrassssing voor de vertrekkende Hamster
Finale 1 Belg 1 Nederlander!!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:04 schreef Italy1404 het volgende:
Denk wel dat Nick een punt heeft hoor. De mensen die er nu opstaan kunnen net zo goed alle drie naar huis. De finale gaat Om Nick, Liese, Naomi en Julie. Had ik nooit verwacht en ik zet grote vraagtekens bij de invloeden van BB en de stemmingen.
Het is wel heel naïef om te denken dat BB niet met nog een twist gaat komen met vrijstellingen o.i.d.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:04 schreef Italy1404 het volgende:
Denk wel dat Nick een punt heeft hoor. De mensen die er nu opstaan kunnen net zo goed alle drie naar huis. De finale gaat Om Nick, Liese, Naomi en Julie. Had ik nooit verwacht en ik zet grote vraagtekens bij de invloeden van BB en de stemmingen.
Het was Julie he die het voorlas. Die praat zeer onduidelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
las ze echt voor ''vertrekkers'' ???
Nopequote:Op donderdag 11 maart 2021 13:06 schreef Paul het volgende:
![]()
stem op Zoey
![]()
stem op Zoey
![]()
stem op Zoey
[ afbeelding ]
De grootste twist tot nu toe is dat de kijkers 1 x hebben mogen nomineren. That’s it. Dus die twist valt nog maar te bezien..quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:06 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Het is wel heel naïef om te denken dat BB niet met nog een twist gaat komen met vrijstellingen o.i.d.
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:07 schreef Benny het volgende:
Lieve Jill,
Ik heb het oprecht leuk met je gehad. Sorry dat je weg moet. Ik had liever gehad dat ik kon zeggen "sgoedgaalweg". Ik ga je eerlijk waar missen. Weet dat je ook straks, buiten Big Brother, altijd bij mij terecht kan als er wat is. Nu ga ik in jouw bed slapen.
XOXO,
Matt
P.s. Hieronder mijn social accounts, mijn adres en BSN-nummer. Volg mij.
Sommige vriendschappen blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:05 schreef Italy1404 het volgende:
Die brieven staan vol sentimenteel gelul. Over een jaar spreken ze elkaar nooit meer. 😂
Ik vind dit een foutieve analyse van Nick ... 2 van 3 die er nu opstaan hebben een hele grote fanschare die elkaar het licht in de ogen niet gunnen .. het was nu negatief stemmen om te nomineren, maar vanaf nu weer positief stemmen. Dus Michel en Jill hebben heel veel kans in de finale.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:04 schreef Italy1404 het volgende:
spreek voor jezelf aub. Niet elke kijker denkt er over zoals jij erover denktquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey:
Dag Zoey, jij bent helaas een kut bewoner. Ik heb moeite om een positief woord over je te vinden. Het publiek moet je niet en ik vind je zo afschuwelijk. Je ligt gewoon elke dag op de bank met een zelf uitgevonden kwaaltje. Je bent de grootste stoker die ik me kan inbeelden. Je bent heel vies met je groene wattenschijfjes. Het enige wat je goed doet is misschien de was Maar dat is ook voor je eigen belang omdat je het niet kan hebben dat anderen aan je kledij zitten. Walgelijk persoon ben je
Groet
De Kijker
.
Jill.
Wat ben je een ongelooflijke kleuter zeg. Mijn zusje van 12 jaar heeft meer verstand en gedraagt zich volwassener. Wanneer je maar kan pak je je TV momentje. Je bent te dom om 6 cijfers te onthouden. Hopelijk lig je vrijdag naast Thomas, of gebruikte je je Thomas om populair te zijn buiten het huis? We zullen dit nooit weten.
Groet de Kijker
Michel
Wat ben je een dictator zeg in dit Huis. Je bent precies een legercommandant die iedereen bevelen heeft in het huis. De kijker kotst van je dominantie. Ze willen je allemaal weg helaas. The boss van een groep mislukkelingen waarvan jij 1 van de grootste bent.
Groet de kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |