Klopt, maar Jill is echt wel zeer leuk en wijsquote:Op donderdag 11 maart 2021 02:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dan wel een ander castingbureau want wat we dit seizoen aan Nederlanders gezien hebben was niet veel soeps.Hoop op zich wel dat er een nieuw seizoen komt met hier en daar wat aanpassingen maar vrees van niet.
Welke messen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:03 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Niet raar ze beginnen door te hebben hoe zoey speelde.. En hoe erg ze messen in de rug heeft gestoken tegenover haar oorspronkelijke groepje. Veel bewoners zullen raar opkijken als ze de beelden trg kunnen zien. Hoop zo dat iemand 24op7 alle live streams opneemt en dan deelt online. Want eerlijk met de tv uitzendingen zie je alleen maar wat BB op dat moment wil tonen. Jammer voor de meerderheid van de kijkers die weten namelijk niks.
Ik mis de verhaaltjes van Mike echt. Matt probeert nu echt te veel Mike 2.0 te zijn met zijn verhaaltjes maar trekt op niets.quote:Op donderdag 11 maart 2021 04:32 schreef Fasil het volgende:
[..]
Welke messen?
onverwachte late nominatie op de dag Twister-spel
Ze stemde Michel (zoals altijd, de laatste vier weken)
haar tweede stem had ze nog niet
Ze heeft toen Naomi genomen, omdat ze wist dat niemand anders Naomi opgaf
De laatste 2 weken is ze niet op Nick gegaan
Wel is ze eens op Mike gegaan, omdat zij hem een leugenaar vond. En dat was hij ook. (Wel is Mike grappig, en iemand die ik in de buitenwereld nog zou kunnen vertrouwen, want hij zegt zelf dat hij loog. Nick daarentegen is veel erger, en dat heeft Zoey niet door)
Voor Zoey was dit gesprek geen spel, dit is haar leven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik kan best geloven dat ze het al heel moeilijk heeft gehad en heb daar begrip voor maar dit ging totaal niet over juist of fout.
Dit ging over Zoey die Nick in een slecht daglicht probeerde te zetten door hem als racist neer te zetten.
Ze heeft de racisme kaart misbruikt omdat ze zo hoopte sympathie op te wekken.
Iemand die helemaal niet racistisch is als racist neer proberen zetten is geen spelletje meer, dit gaat over levens, carrières.
Moest Zoey in haar vuile opzet geslaagd zijn, was Nick zijn leven voorbij als hij uit dat huis stapte. Hij zou geen of heel moeilijk werk vinden, zou constant in gevaar zijn op straat en zou waarschijnlijk zelfs moeten verhuizen naar ergens waar niemand hem kent.
Zoey heeft met haar vuile spel rechtstreeks geprobeerd om Nick zijn leven te verwoesten.
Op donderdag 11 maart 2021 04:35 schreef Stargazing het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 04:32 schreef Stargazing het volgende:
Misschien krijgen Jill en Michel een betere band volgende week, als stoorzender en roddelkut Zoey weg is. Jill heeft al een betere band met Julie dus zou zo heel raar niet zijn als die 3 meer met elkaar beginnen optrekken.
Gelijk wie voor haar had gestaan, had ze het gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2021 03:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Moest ze Nick ook zo aangevallen hebben omwille van zijn woorden, waarvan ze goed genoeg wist dat hij het niet zo bedoelde? absoluut. Ik beoordeel een persoon op gedrag dus blijft hetzelfde.
Denk je dat ze iets had gezegd als het Liese was geweest?
Nee. dat had ze niet gedaan.
Dit was gewoon een vuile aanval op Nick, waarin ze hem probeerde af te schilderen als de boeman en ignorant.
maar je snapt me nog steeds niet, als ze het niet slecht bedoelde en hem gewoon erop wou wijzen dat hij dit niet zo mocht zeggen, kon ze dit ook op een andere manier doen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 04:40 schreef Fasil het volgende:
[..]
Voor Zoey was dit gesprek geen spel, dit is haar leven.
Daarom was ze zo geemotioneerd, en vond de juiste woorden niet direct opdat Nick haar zou verstaan.
En ze wil zeker niet dat het slecht gaat met Nick en ze weet dat hij geen racist is,
Ja, voor homo’s is het zeker ook niet gemakkelijkquote:Op donderdag 11 maart 2021 02:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
er is eergisteren iemand vermoord omdat hij homo was, wat denk je zelf?
door 3 minderjarigen nog wel.
Fin, ik snap het veel beter dan je denktquote:Op donderdag 11 maart 2021 05:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar je snapt me nog steeds niet, als ze het niet slecht bedoelde en hem gewoon erop wou wijzen dat hij dit niet zo mocht zeggen, kon ze dit ook op een andere manier doen.
Maar ze koos ervoor om vol in de aanval te gaan zonder Nick zelfs maar de kans te geven om zichzelf echt te verdedigen en zijn woorden te verklaren. Niet dat hij dat moest want ze wist goed genoeg wat hij bedoelde.
Zoey heeft lang op een moment gewacht om Nick in een slecht daglicht te kunnen zetten, of toch proberen. Dat ze het zo speelt en hem racisme en een schuldgevoel probeert aan te praten vind ik vuil want Nick bedoelde helemaal niets verkeerd.
En ik wil nogmaals herhalen dat wat Nick vertelde inderdaad minder erg is dan wat Zoey waarschijnlijk al heel haar leven moet aanhoren.
Maar het is nog steeds racisme.
Racisme = Iemand veroordelen of uitsluiten op basis van huidskleur, afkomst, ras..
Dus hoewel minder erg, dat Nick in China niet op die bus mocht omwille van zijn huidskleur is nog steeds racisme.
Zoey viel hem meteen aan met "dat mag je niet zeggen, das discriminatie geen racisme, jij als blanke man kan geen racisme meemaken"
Ze eigent zich onbewust racisme toe op dat moment terwijl wat Nick vertelde over wat hij meegemaakt heeft per definitie WEL racisme tegenover hem is.
Iemand zei hier ook dat mensen met een donkere huidskleur een moeilijk verleden hebben, dat betwist ik ook niet, dat is ook zo. Maar dat is geen reden om racisme toe te eigenen.
Om een voorbeeld te geven: De Joden en native americans hebben evenveel recht om te spreken van racistisch geweld tegenover hun volkeren, en die werden bijna helemaal uitgemoord.
Zoey viel Nick aan, misschien ook omdat ze niet akkoord was met zijn uitspraak, maar vooral voor de sympathyvotes, aandacht en de kans om Nick in een slecht daglicht te zetten.
dit was een reactie die helemaal los staat van deze discussie?quote:Op donderdag 11 maart 2021 05:09 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, voor homo’s is het zeker ook niet gemakkelijk
Dus dan zou jij Zoey toch goed moeten kunnen verstaan
Of wil je misschien zeggen dat het al de en enkel de gekleurde mensen zijn die homo’s uitsluiten?
Ik geloof jequote:Op donderdag 11 maart 2021 05:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dit was een reactie die helemaal los staat van deze discussie?
En ik zeg net dat ik iemand ben die voor iedereen gelijke kansen en rechten wil.
Maar zolang er mensen zijn die een Me vs Them ingesteldheid hebben gaat dit jammergenoeg niet gebeuren.
Het moet van beide kanten komen.
Ik ben helemaal NIET extreemrechts, eerlijk gezegd ben ik helemaal geen fan van politiek want politiekers zijn de meest corrupte mensen op aarde.
En ik vind holebi's de moedigste, sterkste mensen die er bestaan.
Helemaal eens... ze hebben er niet voor niks 3 opgezet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 06:24 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind de nominaties te toevallig. Big Brother laat ons stemmen maar we hebben echt niet veel te zeggen ( zijn zomaar mijn gedachten) Weer zon nominatie waar je denkt van dat je al weet wie eruit gaat net zoals Michel Nick en Jerrel. Je wist vooraf al dat Jerrel eruit ging. NU is Zoey aan de beurt. Waarom niet gewoon Michel tegen Jill dan is het spannend nu niet. Wat denken jullie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |