abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198439106
quote:
17s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:40 schreef zodeju het volgende:

[..]

Liese staat er nog niet op....eerst maar eens deze ronde afwachten.....
Dat is ook wel weer zo, Liese wordt pas later deze maand onder de bus gegooid. Zien we dan wel weer.
  donderdag 11 maart 2021 @ 01:53:33 #127
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198439109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:44 schreef Dadietn het volgende:

[..]

Sterk? Sorry maar het klopte totaal niet. Als nick zegt ik zie geen kleur verschil in mensen, bedoeld hij voor mij is iedereen gelijk, blauw zwart Geel paars whatever. Gelijk zoals iedereen. En toch denkt zoey dat om te draaien naar nee dat is verkeerd je moet wel kleur zien? Zij is het die het niet snapt.
Ah joh! Hoepel op! Ik snap Nick maar hij heeft totaal geen inzicht hoe Zoey tegen dit alles heeft moeten aan vechten ... en als je dat niet snapt ...dan hou ik erover op ...

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 11-03-2021 02:05:43 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_198439113
Nick en eerlijkheid en oprechtheid, tfoe. Ik zie er los doorheen. Ik denk ook echt dat hij zich heel graag zo profileert maar hij vergeet z'n streken in dit spel. De voetjes van Theo volgen, daarna stemde hij alleen en op zichzelf op gevoel en dat zou hij ook blijven doen.. (man van z'n woord hé).. vervolgens een beetje overleggen en spreken over 'wij tegenover hen' én bvb ook te weten dat hij destijds, toen Jill uit verlegenheid nog geen plekje vond in de hele groep, haar een zwakke speler vond, tot hij plots doorhad dat de kijker anders dacht (kijk maar terug).. lullige persoon vind ik het
pi_198439123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:53 schreef snetje het volgende:

[..]

Ah joh! Hoepel op! Ik snap Nick maar hij heeft totaal geen inzicht hoe Zoey tegen dit alles heeft moeten aan vechten ... en als je dat dit snapt ...dan hou ik erover op ...
Eens..al kiest ze daar zelf ook voor, ze zondert zich wel erg af soms. Maar ze weigert mee te gaan met het groepje en dat vind ik wel stoer.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 11 maart 2021 @ 01:58:28 #130
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198439124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:47 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Zoey heeft overduidelijk wel de racismekaart getrokken tegenover Nick, weet nie wat jij gezien hebt maar ze viel Nick nogal redelijk hard aan omdat hij zei dat hij geen kleur zag, waarmee hij bedoelde dat iedereen voor hem gelijk was: een mens.
Ik snap Nick hierin ..maar omdat hij het zo simpel en eerlijk ziet moet Zoey het maar aanvaarden dat ze heel haar leven al vecht tegen al die voor oordelen? ..
pi_198439125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:47 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Zoey heeft overduidelijk wel de racismekaart getrokken tegenover Nick, weet nie wat jij gezien hebt maar ze viel Nick nogal redelijk hard aan omdat hij zei dat hij geen kleur zag, waarmee hij bedoelde dat iedereen voor hem gelijk was: een mens.
Maar ze heeft hem niet beschuldigd van racisme, ze heeft niet gezegd dat ze door hem gediscrimineerd is, juist het tegenovergestelde. Ze heeft wel gezegd dat die hele opmerking kant noch wal raakt en daarin heeft ze een punt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198439126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:44 schreef Dadietn het volgende:

[..]

Sterk? Sorry maar het klopte totaal niet. Als nick zegt ik zie geen kleur verschil in mensen, bedoeld hij voor mij is iedereen gelijk, blauw zwart Geel paars whatever. Gelijk zoals iedereen. En toch denkt zoey dat om te draaien naar nee dat is verkeerd je moet wel kleur zien? Zij is het die het niet snapt.
Zoey zit er echt mee in dat Nick haar niet begrijpt, omdat hij ook gekleurde kinderen kan krijgen. En omdat die kinderen, ook uitgesloten ook die problemen kunnen hebben, als de vader het probleem niet echt verstaat, hoe kan hij hen dan helpen/ voorbereiden op wat hen te wachten staat?
Zoey zegt niet dat Nick een racist is, hij verstaat het probleem niet
pi_198439129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk het ook!
Misschien een begin van een bijzondere vriendschap. Nu is Jill geen bedreiging meer. Misschien ruilt hij Naomi in voor Jill want hij denkt misschien dat Naomi nu populairder is dus moet die er uit. _O-

:N
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_198439131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:53 schreef snetje het volgende:

[..]

Ah joh! Hoepel op! Ik snap Nick maar hij heeft totaal geen inzicht hoe Zoey tegen dit alles heeft moeten aan vechten ... en als je dat dit snapt ...dan hou ik erover op ...
Ik kan best geloven dat ze het al heel moeilijk heeft gehad en heb daar begrip voor maar dit ging totaal niet over juist of fout.
Dit ging over Zoey die Nick in een slecht daglicht probeerde te zetten door hem als racist neer te zetten.
Ze heeft de racisme kaart misbruikt omdat ze zo hoopte sympathie op te wekken.
Iemand die helemaal niet racistisch is als racist neer proberen zetten is geen spelletje meer, dit gaat over levens, carrières.
Moest Zoey in haar vuile opzet geslaagd zijn, was Nick zijn leven voorbij als hij uit dat huis stapte. Hij zou geen of heel moeilijk werk vinden, zou constant in gevaar zijn op straat en zou waarschijnlijk zelfs moeten verhuizen naar ergens waar niemand hem kent.
Zoey heeft met haar vuile spel rechtstreeks geprobeerd om Nick zijn leven te verwoesten.
pi_198439137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:58 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Maar ze heeft hem niet beschuldigd van racisme, ze heeft niet gezegd dat ze door hem gediscrimineerd is, juist het tegenovergestelde. Ze heeft wel gezegd dat die hele opmerking kant noch wal raakt en daarin heeft ze een punt.
Het gesprek erna met Liese ook gezien? of dat met Julie?
pi_198439138
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:58 schreef Fasil het volgende:

[..]

Zoey zit er echt mee in dat Nick haar niet begrijpt, omdat hij ook gekleurde kinderen kan krijgen. En omdat die kinderen, ook uitgesloten ook die problemen kunnen hebben, als de vader het probleem niet echt verstaat, hoe kan hij hen dan helpen/ voorbereiden op wat hen te wachten staat?
YUP dit. 'Ik klap er niet over, veur mij is iedereen gelijk'. Goed hart, maar een kop in het zand... tja
pi_198439140
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:50 schreef Fasil het volgende:

[..]

Ik kijk zeer goed naar de lifestreams
Vandaag en gister wel niet constant gekeken
Ken de bewoners ondertussen zeer goed, hun beweegredenen, hoe ze zijn, welk spel ze spelen, enz.

Zoey heeft Liese niet ingepalmd, zij hadden al lang een goede connectie
Van zodra Jowy weg is gegaan, ging het niet goed met Zoey, Liese trok dan meer naar de anderen, en nog veel te zeggen hierover.........

Nu hebben Zoey en Liese elkaar teruggevonden
Had Zoey gezegd tegen !iese wie ze moest stemmen? Neen
Hebben Nick en Michel tegen Naomi en Julie gezegd Op wie ze moesten stemmen? Ja
Heeft Zoey gelijk als ze zegt dat Naomi en Jullie raar te beginnen doen tegen haar?
Ja, want zij zouden op haar stemmen

Niet raar ze beginnen door te hebben hoe zoey speelde.. En hoe erg ze messen in de rug heeft gestoken tegenover haar oorspronkelijke groepje. Veel bewoners zullen raar opkijken als ze de beelden trg kunnen zien. Hoop zo dat iemand 24op7 alle live streams opneemt en dan deelt online. Want eerlijk met de tv uitzendingen zie je alleen maar wat BB op dat moment wil tonen. Jammer voor de meerderheid van de kijkers die weten namelijk niks.
  donderdag 11 maart 2021 @ 02:03:56 #138
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_198439143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:00 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Ik kan best geloven dat ze het al heel moeilijk heeft gehad en heb daar begrip voor maar dit ging totaal niet over juist of fout.
Dit ging over Zoey die Nick in een slecht daglicht probeerde te zetten door hem als racist neer te zetten.
Iemand die helemaal niet racistisch is als racist neer proberen zetten is geen spelletje meer, dit gaat over levens, carrières.
Moest Zoey in haar vuile opzet geslaagd zijn, was Nick zijn leven voorbij als hij uit dat huis stapte
. Hij zou geen of heel moeilijk werk vinden, zou constant in gevaar zijn op straat en zou waarschijnlijk zelfs moeten verhuizen naar ergens waar niemand hem kent.
Zoey heeft met haar vuile spel rechtstreeks geprobeerd om Nick zijn leven te verwoesten.
:?
Je hebt echt geen idee waar je over praat he |:(
Jij ook?
pi_198439144
Nick viel oprecht uit de lucht toen (ik denk dat het Julie was?) zei dat Zoey aan het wenen was. Naomi viel ook uit de lucht trouwens
  donderdag 11 maart 2021 @ 02:04:21 #140
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198439145
quote:

[..]

Moest Zoey in haar vuile opzet geslaagd zijn, was Nick zijn leven voorbij als hij uit dat huis stapte. Hij zou geen of heel moeilijk werk vinden, zou constant in gevaar zijn op straat en zou waarschijnlijk zelfs moeten verhuizen naar ergens waar niemand hem kent.
AUB!! hou hier eens een keer mee op !!!
pi_198439146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:03 schreef Krambo het volgende:

[..]

:?
Je hebt echt geen idee waar je over praat he |:(
net wel.
pi_198439147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:02 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Het gesprek erna met Liese ook gezien? of dat met Julie?
Waarin ze sprak over haar ervaringen buiten het huis en hoe de opmerking kant noch wal raakte maar opnieuw benadrukte dat ze absoluut niet geloofde dat Nick een racist was? Jazeker.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198439148
Ik denk dat hier veel mensen de impact van een beschuldiging als racisme niet inzien
pi_198439150
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:58 schreef Fasil het volgende:

[..]

Sorry maar het verstaan van racisme is niet alleen voor mensen met een kleurtje, wel ironisch dat je zo racistisch denkt!
  donderdag 11 maart 2021 @ 02:06:06 #145
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_198439151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:05 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat hier veel mensen de impact van een beschuldiging als racisme niet inzien
Die was er niet dus lul niet zo achterlijk
Jij ook?
pi_198439155
quote:

[..]

Een racismekaart trekken?
pi_198439158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 02:06 schreef Krambo het volgende:

[..]

Die was er niet dus lul niet zo achterlijk
Dat zien veel mensen dus anders.
Zoey heeft haar ware aard getoond, ze heeft geen grenzen. Blijf nog maar effe op haar geilen want na morgen zie je haar toch niet meer
pi_198439163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 01:37 schreef Yolk het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Nu heeft Jill naar eigen zeggen nog maar één ding voor ogen, Michel eruit. Dat kun je eerder voor elkaar krijgen met Liese dan met Julie. Of Jill dit beseft, ...weet ik niet, maar een deel van de fans wel.
Het zou zo mooi zijn moesten Jill en Liese samen in de finale staan.

Jill nomineerde Liese in haar eerste nominatie,
Jill gaf als reden dat ze Liese als haar concurrente zag.
Zoals ik het nu zie had Jill hierin gelijk
  donderdag 11 maart 2021 @ 02:14:10 #149
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198439164
Kan het weer gewoon over de karakters en spel technische redenen om te stemmen op elkaar? ...
pi_198439167
quote:
Nou zo ver denk ik niet hoor.
Ben het met je eens dat Nick het niet slecht bedoelde. Kan ook niet want hij heeft immers een Indiase vriendin thuis. Maar Zoey wilde alleen dat hij begreep dat het voor haar hard aankwam als hij zegt dat hij persoonlijk racisme heeft meegemaakt. Dit zag hij dan weer als een aanval en is verontwaardigd dat zij denkt dat hij racistisch is.

Zoey reageert er inderdaad wat fel op naar Nick. Niet geheel terecht maar dat komt omdat het een beladen onderwerp voor haar is en dat kan ik ook begrijpen. Dan kan eigenlijk alles wat je zegt verkeerd overkomen.

Zij staat er door haar eigen ervaringen anders in en daarom begrijpt ze Nick ook niet. Die gaan het dan ook niet eens worden met elkaar omdat ze elkaar niet gaan begrijpen. Neem het voor geen van beiden op hoor want dit is en blijft een lastig onderwerp. Maar dat Zoey Nick kapot probeert te krijgen hiermee voor eigen gewin in een spelletje vind ik echt overdreven.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')