Beter alleen met Nederlanders. Het is tenslotte een Nederlands programma.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Van die Nederlanders mis ik alleen Jowi. Aan Belgische kant hadden zowel Thomas en Patje er van mij nog in mogen zitten. Volgend seizoen misschien beter met alleen Belgen doen en een Antiliaan voor de vibes.
Dat is racisme! Want dat is hoe die persoon is. Al wil ik volledig in tatoo zijn dan wordt ik ( racistisch benadeeld als tatoo persoon.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:42 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hihi Dadietn (ik lach je niet uit, ik ben blij dat je dit zegt)
Dat is geen racisme, dat is discriminatie.
Dat was juist het punt van Zoey
Je kan er zelf niets aan doen, je bent zo geboren.
Je behoort tot een bepaalt ras
Velen vinden nog dat gekleurden minder zijn dan blanken
Dat is geen racisme natuurlijk, want voor iedereen met tattoo's geldt dat. Het zou racisme zijn als dat alleen geldt voor mensen van een bepaalde afkomst.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:45 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Dat is racisme! Want dat is hoe die persoon is. Al wil ik volledig in tatoo zijn dan wordt ik ( racistisch benadeeld als tatoo persoon.
Camera's zijn er overal... Gelijk waar Zoey ging zitten, we zouden het gezien hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is absoluut de manier waarop. Zoey heeft het de laatste tijd niet stoelen of banken gestoken dat ze Nick liever kwijt is dan rijk.
Er is echt wel een verschil tussen iemand op zijn fouten wijzen en de manier waarop Zoey Nick aanviel.
Het klopt dat zoey nooit met die exacte woorden Nick heeft beschuldigd van racisme maar de manier waarop ze hem aanviel sprak boekdelen. Ook de voorbeelden die ze gaf waren veel erger dan wat Nick zei, ze wist goed genoeg wat hij bedoelde.
Daarna ging ze vol voor de cameras zitten, apart en waar niemand anders in de buurt was, toen Liese erbijkwam ging ze nog een stukje verder.
Haar manier was overduidelijk om sympathie op te wekken bij de kijkers thuis.
Wat ze wel duidelijk probeerde te doen met haar tranen en overgereageerde aanval op Nick was zorgen dat hij fans zou verliezen. Zonder erbij stil te staan dat haar acties zware gevolgen konden hebben voor Nick als hij uit het huis stapte.
Zoey had geen recht om de racisme kaart te spelen.
Ze kon ook gewoon gezegd hebben dat die uitspraak echt niet kon zonder hem te proberen slecht voor de camera neer te zetten.
Moesten er geen 24/7 cameras geweest zijn waren de beelden misschien volledig anders geknipt waardoor Nick wel als racistisch overkwam terwijl hij dat helemaal niet was.
Het kan dat je denkt dat ze dat speciaal voor het spel doet. Dat zou dan heel tactisch zijn maar niet op een goede manier. Persoonlijk denk ik dat ze dit onderwerp daar niet voor zou gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo ver zou gaan met de intentie om het leven en een carrière van een medebewoner te verpesten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:28 schreef Stargazing het volgende:
Het is absoluut de manier waarop. Zoey heeft het de laatste tijd niet stoelen of banken gestoken dat ze Nick liever kwijt is dan rijk.
Er is echt wel een verschil tussen iemand op zijn fouten wijzen en de manier waarop Zoey Nick aanviel.
Het klopt dat zoey nooit met die exacte woorden Nick heeft beschuldigd van racisme maar de manier waarop ze hem aanviel sprak boekdelen. Ook de voorbeelden die ze gaf waren veel erger dan wat Nick zei, ze wist goed genoeg wat hij bedoelde.
Daarna ging ze vol voor de cameras zitten, apart en waar niemand anders in de buurt was, toen Liese erbijkwam ging ze nog een stukje verder.
Haar manier was overduidelijk om sympathie op te wekken bij de kijkers thuis.
Wat ze wel duidelijk probeerde te doen met haar tranen en overgereageerde aanval op Nick was zorgen dat hij fans zou verliezen. Zonder erbij stil te staan dat haar acties zware gevolgen konden hebben voor Nick als hij uit het huis stapte.
Zoey had geen recht om de racisme kaart te spelen.
Ze kon ook gewoon gezegd hebben dat die uitspraak echt niet kon zonder hem te proberen slecht voor de camera neer te zetten.
Moesten er geen 24/7 cameras geweest zijn waren de beelden misschien volledig anders geknipt waardoor Nick wel als racistisch overkwam terwijl hij dat helemaal niet was.
Ja, is wel beangstigend.quote:Op donderdag 11 maart 2021 01:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Kijk de uitzendingen niet want kijk al teveel livestream dus zie de DBK gesprekken nooit. Verklaart wel dat heel Twitter het weer over de 'racismekaart' had. Daar lijken ze in Vlaanderen nogal moeite mee te hebben.
Vanzelfsprekend heb jij gelijk. Als je een beetje verstand hebt, dan zag je dat.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het kan dat je denkt dat ze dat speciaal voor het spel doet. Dat zou dan heel tactisch zijn maar niet op een goede manier. Persoonlijk denk ik dat ze dit onderwerp daar niet voor zou gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo ver zou gaan met de intentie om het leven en een carrière van een medebewoner te verpesten.
Wat ik zag is dat ze reageerde uit emotie. Niet bewust om een of andere kaart uit te spelen. Maar goed. Iedereen kijkt uiteraard op zijn eigen manier.
Zo is dat idd!! Een blank persoon kan ook racistisch behandeld worden in welk land ook.!!!quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:47 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Dat is geen racisme natuurlijk, want voor iedereen met tattoo's geldt dat. Het zou racisme zijn als dat alleen geldt voor mensen van een bepaalde afkomst.
Het ging in dat gesprek een soort van fout toen Nick het voorbeeld uit China benoemde,en dat Zoey dat weigerde te erkennen.Want zij had het veel erger.Ik ken best veel gekleurde mensjes die nooit ergens last van hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het kan dat je denkt dat ze dat speciaal voor het spel doet. Dat zou dan heel tactisch zijn maar niet op een goede manier. Persoonlijk denk ik dat ze dit onderwerp daar niet voor zou gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo ver zou gaan met de intentie om het leven en een carrière van een medebewoner te verpesten.
Wat ik zag is dat ze reageerde uit emotie. Niet bewust om een of andere kaart uit te spelen. Maar goed. Iedereen kijkt uiteraard op zijn eigen manier.
Dan wel een ander castingbureau want wat we dit seizoen aan Nederlanders gezien hebben was niet veel soeps.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:43 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Beter alleen met Nederlanders. Het is tenslotte een Nederlands programma.
In principe is dat zo, maar dat is vanzelfspreken van een totaal andere orde dan dat gekleurde mensen al eeuwen meemaken. En dat is waarom Zoey reageerde op Nick. Zijn ervaring van racisme is niet te vergelijke met het racisme dat gekleurde mensen dagelijks meemaken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:51 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Zo is dat idd!! Een blank persoon kan ook racistisch behandeld worden in welk land ook.!!!
Wat een BS.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:53 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
In principe is dat zo, maar dat is vanzelfspreken van een totaal andere orde dan dat gekleurde mensen al eeuwen meemaken. En dat is waarom Zoey reageerde op Nick. Zijn ervaring van racisme is niet te vergelijke met het racisme dat gekleurde mensen dagelijks meemaken.
Het programma is te duur om te maken als er nog geen 400.000 mensen kijken. Daarom hebben ze het dit keer samen met Belgie gedaan (gedeelde kosten), maar ik betwijfel of er een nieuw seizoen komt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dan wel een ander castingbureau want wat we dit seizoen aan Nederlanders gezien hebben was niet veel soeps.Hoop op zich wel dat er een nieuw seizoen komt met hier en daar wat aanpassingen maar vrees van niet.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:55 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat jij dat niet snapt, zegt héél erg veel over jou. Ik negeer je verder.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:55 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat jij dat niet snapt, zegt héél erg veel over jou. Ik negeer je verder.
Nick had 1 voorbeeld omdat hij 1 x moeite had om 1 trein te komen ... hoe ga je dat plaatsen tegen alles wat Zoey heeft meegemaakt?quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging in dat gesprek een soort van fout toen Nick het voorbeeld uit China benoemde,en dat Zoey dat weigerde te erkennen.Want zij had het veel erger.Ik ken best veel gekleurde mensjes die nooit ergens last van hebben.
Schat, je wordt niet geboren met een tattoo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:45 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Dat is racisme! Want dat is hoe die persoon is. Al wil ik volledig in tatoo zijn dan wordt ik ( racistisch benadeeld als tatoo persoon.
Wat heeft Zoey meegemaakt dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 02:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Nick had 1 voorbeeld omdat hij 1 x moeite had om 1 trein te komen ... hoe ga je dat plaatsen tegen alles wat Zoey heeft meegemaakt?
Negeer die idioot gewoon. Dat is vast een PVV of FVD stemmerquote:Op donderdag 11 maart 2021 02:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Nick had 1 voorbeeld omdat hij 1 x moeite had om 1 trein te komen ... hoe ga je dat plaatsen tegen alles wat Zoey heeft meegemaakt?
Nu ga je schelden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |