Ze horen iedere keer van iedereen dat Jill mega-populair zou zijn, dus ik snap de verbazing welquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
Het eerste dat Julie tegen Michel zegt is dat ze het niet snapt van Jill.
De kans op een gelijke stand lijkt mij zeer klein.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Julie krijgt een sleutelrol morgenavond, let maar op. Als er een gelijke stand is.
En jawel 2 minuten na bekendmaking! kwal ik hoop echt da ge morgen eruit geknikkerd word gadverquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:57 schreef Benny het volgende:
Michel: " Ik sta tegen diegene die ik wilde"
Dan heeft haar immuniteit deze week ook totaal geen zin gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:58 schreef Amputalent het volgende:
[..]
De kans op een gelijke stand lijkt mij zeer klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speciaal om de Michel haters hier te pestenquote:
Je kon niet op haar stemmenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft haar immuniteit deze week ook totaal geen zin gehad.
Met BB? PANIEKquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:59 schreef cheanny het volgende:
Mies heeft vandaag gedacht dat hij er mee wilde stoppen maar doet het niet![]()
En zoals verwacht Julie van slag.
Kut Michelquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Speciaal om de Michel haters hier te pesten
Neeeeee!quote:
Die gaat haar vanaf nu nog meer slecht praten ...quote:
Wie wil je dat BB verlaat, en de andere had kunnen zijn wie wil je dat in BB blijft. Bij deze is toch wel duidelijk wat er gevraagd is, wie wil je dat BB verlaat...quote:
Julie trekt op ene RAT!?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
oh julie is ook vuile rat ik wil ook niet dat zoey erop staat he zegt ze
Lol die is ook wel goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
oh julie is ook vuile rat ik wil ook niet dat zoey erop staat he zegt ze
Dat snap ik he.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie wil je dat BB verlaat, en de andere had kunnen zijn wie wil je dat in BB blijft. Bij deze is toch wel duidelijk wat er gevraagd is, wie wil je dat BB verlaat...
Dit was het antwoord op wat Nick zich afvroeg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik he.
Ik herhaal wat er nu 100x gezegd wordt op de stream.
Die heeft hij allemaal geselecteerd,zijn er die niet tegen hem in durven te gaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:00 schreef Windhapper het volgende:
Michel kan er niet over uit dat mensen hem niet tof vinden. Dan omring je je in het echte leven ook wel met ja-knikkers.
Jill jankt niet Julie jankt en Jill gaat haar troosten. Ben je nu blij?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:01 schreef Silves het volgende:
En weer Jill, die alle aandacht trekt, kan dat wijf nu ook eens andere troosten of iedergeval dat het niet alleen om Jill gaat.
Nick doet zojuist nog eveen een verkapte oproep aan zijn fans om voor Michel te stemmenquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het blijft wel fokking jammer dat Nick er mee weg komt ....
hoezo duidelijk met 2 nederlanders ?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:59 schreef Harry het volgende:
Maar de uitkomst is al wel duidelijk toch ? Er moet een Belg naar huis.
Ahhquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was het antwoord op wat Nick zich afvroeg.
Ik gok dat Nick 4e wasquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Juist dat constant bewerken van bewoners op wie ze moeten stemmen heeft hem op de schopbank gezet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Die gaat haar vanaf nu nog meer slecht praten ...
HIj kan het moeilijk voor de bekendmaking zeggen, denk ik danquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En jawel 2 minuten na bekendmaking! kwal ik hoop echt da ge morgen eruit geknikkerd word gadver
Ik denk dat Michel dat nog het beste door heeft. Maar ja, dit is nou ook niet het moment om daar over te beginnen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef D. het volgende:
Ze zouden toch moeten weten dat hoe populairder iemand is, hoe meer 'haters' ze ook hebben
Werd eens tijd, nadat Juul haar de hele dag werkelijk heeft opgehemeld!.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill jankt niet Julie jankt en Jill gaat haar troosten. Ben je nu blij?
Grootste rat die er rond loopt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:04 schreef Clasientje het volgende:
Wat doet die Nick stoer, hij denkt de populairste nu te zijn🤨
Belg naar huis = Zoey.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo duidelijk met 2 nederlanders ?
Die is gesaved door BB kan niet anders,hoezo Jill ipv hij?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het is ook heel vreemdquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ze horen iedere keer van iedereen dat Jill mega-populair zou zijn, dus ik snap de verbazing wel
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef D. het volgende:
Ze zouden toch moeten weten dat hoe populairder iemand is, hoe meer 'haters' ze ook hebben
had hem echt verwacht. Had de drie meest spraakmakende verwacht, maar ja, op zich is zoey ook spraakmakend, bijna nooit positiefquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik roep maar iets heel geks hoor, maaruh.... misschien omdat meer mensen Nick leuk vinden dan Jill?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:06 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die is gesaved door BB kan niet anders,hoezo Jill ipv hij?
Nee, omdat meer mensen Jill niet leuk vindenquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik roep maar iets heel geks hoor, maaruh.... misschien omdat meer mensen Nick leuk vinden dan Jill?
had jill toch moeten doorgaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft haar immuniteit deze week ook totaal geen zin gehad.
Dat is toch niet zo lastig, Jill heeft veel fans maar (daardoor?) ook veel "haters". Er is een hele social media hetze rondom haar 'grove' uitspraken geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:06 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die is gesaved door BB kan niet anders,hoezo Jill ipv hij?
so cutequote:
Zoals Mike vorige week al tegen Matt zei, dat zegt iedereen tegen iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:09 schreef Silves het volgende:
Dit is wel erg gemeen van je Liese, eerst bij de mannen liggen en Michiel steunen, dan opeens naast zooitje zitten en zeggen ge ga nie na huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Liese is niet meer zo close met Michel ... al helemaal niet wat hij met dat ei geflikt heeft ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:11 schreef BB-King het volgende:
Alle Nick, Liese, Naomi en Julie fans massaal op Michel stemmen.
Alle Jill, Thomas en Matt fans massaal op Jill stemmen.
Alle Zoey fans.... zijn die er wel?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:11 schreef snetje het volgende:
Hoe groot is die fanclub van Liese? Die gaan vast voor Zoey stemmen toch? ...
Ze is er chill onder. Netjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Jill is dus bij Michel enzo op de kamer gaan zitten
Ze moeten wel, is verhaaltjes tijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Michel ook die een tekening voor Julie haar kinderen gaat maken. Kinderen die hij nog nooit heeft gezien en die gewoon een eigen vader hebben he. Waar zit je dan met je hoofd.quote:
Met zijn hoofd is niet zo relevant in deze. Meet waar zit je met je lul?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Michel ook die een tekening voor Julie haar kinderen gaat maken. Kinderen die hij nog nooit heeft gezien en die gewoon een eigen vader hebben he. Waar zit je dan met je hoofd.
Vanwege het verhaaltjes vertellen gok ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Ze moet niet want Liese en Zoey zitten in de woonkamer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:13 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ze moeten wel, is verhaaltjes tijd
In z'n gedachte tussen haar benen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Michel ook die een tekening voor Julie haar kinderen gaat maken. Kinderen die hij nog nooit heeft gezien en die gewoon een eigen vader hebben he. Waar zit je dan met je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |