Wat ga je eten voor lunch danquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh we gaan trouwens lunchen. (had mooier geweest dit in mijn vorige post te zetten)
Mehquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hadden die mensen dan een boom van de buren in hun huis staan?
Zijn er nog mensen met groen in de tuin tegenwoordig jah?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boom van een van de buren omgevallen in het huis van iemand anders.
Dit worden nog leuke weken.
Waar heb je het overquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speelde
Onlogisch was er ook een tijdje nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nober in de VBL SC. Dat is lang geleden.
[ afbeelding ]
Heel pijnlijk ditquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch was er ook een tijdje niet
Maar blijkbaar vind je zijn terugkomst geen reden tot feest.
VBL heeft nu @Lenny_Leonard achter de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch was er ook een tijdje niet
Maar blijkbaar vind je zijn terugkomst geen reden tot feest.
Dit is een leugen en dat weet je best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was jequote:Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt jou wel meer niet op.
Kijk naar de post van @:coco @:Muskusboktor57 , zo moet het dus
Nee, ik ben juist erg blij dat onlogisch terug is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Who cares
Wees chagrijnig dat hij weer terug is.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Who cares
Wees chagrijnig dat hij weer terug is.
Dank je wel vriendquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist erg blij dat onlogisch terug is.
????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch die onzeker wordt van gebrek aan aandacht? Shocking.
Jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist erg blij dat onlogisch terug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |