Dat Young Boys kon er vorig seizoen niet zoveel van vond ik (ja, we verloren er alsnog twee keer van)quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd geen top uitslag vinden.
Helpt ook wel mee dat je niet iemand erbij hebt die denkt dat je de bal in je handen mag pakken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Young Boys kon er vorig seizoen niet zoveel van vond ik (ja, we verloren er alsnog twee keer van)
Wat voor gezeik?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuk met die kinderen ja, maar toen ik eenmaal een team kreeg waarin je duidelijk wat ‘talentjes’ had lopen begon het gezeik met ouders ook. Toen ben ik er maar mee gekapt.
Ik ben even aan het werk als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:49 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm zullen we samen naar die uitzending van linda kijken waar marco borsato zijn verhaal doet
Ja precies dat ja, gek genoeg waren het vooral moeders waar ik over het algemeen niet mee kon dealen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor gezeik?
Dat Delano in de spits hoort en zulks?
Groot gelijk dan kost het je alleen maar gezeik en negatieve energie. Dat krijg je hier al genoegquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies dat ja, gek genoeg waren het vooral moeders waar ik over het algemeen niet mee kon dealen.
Maar ook overenthousiaste ouders langs de kant zullen we maar zeggen. Was ook wel een volksclubje dus dan heb je dat sowieso al sneller. Maar voor mij was het plezier redelijk snel weg toen en het blijft vrijwillig natuurlijk.
VBL is een warm badquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Groot gelijk dan kost het je alleen maar gezeik en negatieve energie. Dat krijg je hier al genoeg![]()
Namen graagquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel potentiële jihadi’s in de sc
Heb jij die prik gehad dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
Over een uur een gezondheidscheck met hartfilmpje (deze is voor appie), bloedcontrole en antistoffen covid test.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.quote:
Boomertestjequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.
Dat ze zich met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.
Ja ook niet verplicht maar ben zelf wel benieuwd vooral. Ben ook zo ongeveer de enige die eraan meedoetquote:
stukje onderliggend lijden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
Over een uur een gezondheidscheck met hartfilmpje (deze is voor appie), bloedcontrole en antistoffen covid test.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Neequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
Kennen jullie boodschappenservice Gorillas? Je bestelt boodschappen en ze staan oprecht binnen 10 minuten voor je deur.
10:53 een shitload aan boodschappen besteld. 11:01 afgeleverd.
HOE DOEN ZE DIT.
Met bezorgers gok ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
Kennen jullie boodschappenservice Gorillas? Je bestelt boodschappen en ze staan oprecht binnen 10 minuten voor je deur.
10:53 een shitload aan boodschappen besteld. 11:01 afgeleverd.
HOE DOEN ZE DIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |