Yekini was eigenlijk een soort Brobbey avant la lettre.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef SamCooke het volgende:
Clemens Westerhof, WK 94. Met die eerste goal van Yekini die vervolgens in het doelnet hangt in extase.
Laatst een column over geschreven. Vroeg overleden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Yekini was eigenlijk een soort Brobbey avant la lettre.
huh, is Yekini al overleden?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst een column over geschreven. Vroeg overleden.
Er zijn voetballers die jong overlijden. Er zijn ook voetballers die geschitterd hebben op een WK, die te jong het huidige voor het eeuwige speelveld verruilden. De Polen Deijna en Smolarek bijvoorbeeld, of de Oostenrijker Pezeij, de Belg Ludo Coeck of de Italiaan Tardelli. Dokter Socrates van Brazilië zoop zich jong het graf in. "Onze" Wimpie Suurbier werd nog 75 als dubbele WK-finalist. Rashidi Yekini is echter zo'n speler die te jong gesmoord werd in zijn droomwereld. Geboren in 1963 overleed deze letterlijke gigant in 2012. Net geen 50 geworden.quote:
Nieuwe vraag ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef SamCooke het volgende:
Clemens Westerhof, WK 94. Met die eerste goal van Yekini die vervolgens in het doelnet hangt in extase.
Barcelona?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:23 schreef SamCooke het volgende:
Hofleveranciers WK finale: opmerkelijk feit - er zijn liefst twee clubs waarvan tenminste 1 speler in elke WK finale sinds 1982 actief was!
Welke clubs?
neequote:
neequote:
Uitstekend! One to go.quote:
Well done!quote:
Man City?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef -XOR- het volgende:
Seven Nations Army van The White Stripes is vaak te horen in voetbalstadions. Fans van welke club introduceerden dit nummer in het voetbal?
White Strips, misschien Newcastle United ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef -XOR- het volgende:
Seven Nations Army van The White Stripes is vaak te horen in voetbalstadions. Fans van welke club introduceerden dit nummer in het voetbal?
Ook niet. Het is overigens geen Britse club.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
White Strips, misschien Newcastle United ?
Dan pas ik. Laatste gokje.....Atletico Madrid ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook niet. Het is overigens geen Britse club.
Ook niet, dichter bij huis.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan pas ik. Laatste gokje.....Atletico Madrid ?
St Pauli ?quote:
Nu stop ik echt met gokken.quote:
Dat zei Glenn Helder meer dan eens.quote:
Vitesse ?quote:
Nee, het was geen ex-club van Glenn Helder, die noemde ik alleen in verband met het stoppen met gokkenquote:
De andere buur.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:26 schreef SamCooke het volgende:
O, buurland. Bayern (niet wanstaltig, wel patsers).
Standard Luik. Vanwege het omkoopschandaal ?quote:
MvGquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:26 schreef SamCooke het volgende:
Persoonlijk vind ik het een ontzettend k**nummer, dus ik denk - hoop - dat het van een wanstaltige patserclub komt. PSG?
Diana Ross?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:49 schreef SamCooke het volgende:
Het WK 1994 eindigde niet alleen met een gemiste penalty maar begon er ook mee. Tijdens de openingsceremonie moest een celebrity een penalty nemen. BIG FAIL - zij schoot ruim naast.
Welke beroemde zangeres was dit?
E was een Rossi die op een WK wel scoorde.quote:
Nederland - Saoedi-Arabië om half twee 's nachts.quote:
Kan me alleen Argentinië-Roemenië als mooie wedstrijd herinneren. En Nederland Braziliëquote:
En ook een De Rossi die een penalty in een WK finale scoorde.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
E was een Rossi die op een WK wel scoorde.
En een Rossi die op een WK keeptequote:Op donderdag 11 maart 2021 14:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
En ook een De Rossi die een penalty in een WK finale scoorde.
Gerrard ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:
Glasgow Rangers is weer kampioen van Schotland en dat heeft een tijdje geduurd, wie was de trainer de keer hiervoor dat Rangers kampioen werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |