Dat zei Glenn Helder meer dan eens.quote:
Vitesse ?quote:
Nee, het was geen ex-club van Glenn Helder, die noemde ik alleen in verband met het stoppen met gokkenquote:
De andere buur.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:26 schreef SamCooke het volgende:
O, buurland. Bayern (niet wanstaltig, wel patsers).
Standard Luik. Vanwege het omkoopschandaal ?quote:
MvGquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:26 schreef SamCooke het volgende:
Persoonlijk vind ik het een ontzettend k**nummer, dus ik denk - hoop - dat het van een wanstaltige patserclub komt. PSG?
Diana Ross?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:49 schreef SamCooke het volgende:
Het WK 1994 eindigde niet alleen met een gemiste penalty maar begon er ook mee. Tijdens de openingsceremonie moest een celebrity een penalty nemen. BIG FAIL - zij schoot ruim naast.
Welke beroemde zangeres was dit?
E was een Rossi die op een WK wel scoorde.quote:
Nederland - Saoedi-Arabië om half twee 's nachts.quote:
Kan me alleen Argentinië-Roemenië als mooie wedstrijd herinneren. En Nederland Braziliëquote:
En ook een De Rossi die een penalty in een WK finale scoorde.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
E was een Rossi die op een WK wel scoorde.
En een Rossi die op een WK keeptequote:Op donderdag 11 maart 2021 14:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
En ook een De Rossi die een penalty in een WK finale scoorde.
Gerrard ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:
Glasgow Rangers is weer kampioen van Schotland en dat heeft een tijdje geduurd, wie was de trainer de keer hiervoor dat Rangers kampioen werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |