Marseiile was goed, Barcelona idd de laatste.quote:
Eigenlijk ook niet helemaal juist. In de eerste jaren heette alleen de poulefase Champions League, het hele toernooi was nog steeds de Europacup.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Marseiile was goed, Barcelona idd de laatste.
Volgens de UEFA won OM de "inaugural Champions League title" dus ik noem het toch maar zoquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet helemaal juist. In de eerste jaren heette alleen de poulefase Champions League, het hele toernooi was nog steeds de Europacup.
Ja klopt, later hebben ze dat maar zo genoemd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de UEFA won OM de "inaugural Champions League title" dus ik noem het toch maar zo
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/history/seasons/1992/
Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja klopt, later hebben ze dat maar zo genoemd.
Dat wist ik toevallig nog wel omdat Ajax het eerste team was dat de Champions League won onder die naam. Volgens mij kwam die naamswijziging onder meer omdat er toen twee groepsfases waren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer
Geschiedsenisschriftvervalsing!
Brazilië - Uruguayquote:
Neequote:
Je hebt gelijk Trap er in. Het was de laatste groepswedstrijd en Braziië had genoeg aan een gelijkspel.quote:
Dat moet bijna wel Fontaine zijn. Die heeft op dat ene WK zoveel gescoord dat ik me niet kan voorstellen dat ie een wedstrijd heeft overgeslagenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef SamCooke het volgende:
Maar nu de echte vraag: de Uruguayaan Ghiggia scoorde toen de beslissende goal in die wedstrijd tegen Brazilië. Opmerkelijk feit: daardoor scoorde hij in elk van de (vier) WK wedstrijden van zijn team minstens 1 goal.
Welke speler presteerde hetzelfde, maar dan over liefst zes wedstrijden?
Jairzihino voor Brazilië WK-70quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef SamCooke het volgende:
Maar nu de echte vraag: de Uruguayaan Ghiggia scoorde toen de beslissende goal in die wedstrijd tegen Brazilië. Opmerkelijk feit: daardoor scoorde hij in elk van de (vier) WK wedstrijden van zijn team minstens 1 goal.
Welke speler presteerde hetzelfde, maar dan over liefst zes wedstrijden?
Ik zocht eigenlijk naar speler die wereldkampioen werd en elke wedstrijd scoorde, inclusief finale. Maar mijn vraag was niet duidelijk op dat punt, dus ik reken je antwoord goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel Fontaine zijn. Die heeft op dat ene WK zoveel gescoord dat ik me niet kan voorstellen dat ie een wedstrijd heeft overgeslagen
quote:
Ik ga zo naar bed. Ben moe, erg moe. Dus ik twijfel tussen een makkelijke of een moeilijke.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef Zorro het volgende:
Omdat @:tong80 de vraag goed heeft zoals bedoeld gun ik hem de nieuwe vraag
(Zie hier hoe ik mijn gebrek aan inspiratie snel oplos)
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef Zorro het volgende:
Omdat @:tong80 de vraag goed heeft zoals bedoeld gun ik hem de nieuwe vraag
(Zie hier hoe ik mijn gebrek aan inspiratie snel oplos)
Bonfrere is lang coach geweest, geen idee of hij naar het WK is gegaan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:04 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander was bondcoach van Nigeria op een WK?
Volgens mij niet. Vlak voor WK ontslagen volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bonfrere is lang coach geweest, geen idee of hij naar het WK is gegaan.
Och natuurlijk. Hoe kon ik die vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:28 schreef SamCooke het volgende:
Clemens Westerhof, WK 94. Met die eerste goal van Yekini die vervolgens in het doelnet hangt in extase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |