Dat is het voordeel van mondkapjes op het werk, ik kan mensen zachtjes vervloeken en niemand die het merkt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Sandmannen heb je nooit genoeg!![]()
En jij blij met de versterking zeker?!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van mondkapjes op het werk, ik kan mensen zachtjes vervloeken en niemand die het merkt.
Je wilt lip kunnen lezen zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ah... mij toch niet?!![]()
[ afbeelding ]
Je moet me niet quoten als ik zoveel typefouten maak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, maar dat kan ik... en dat doe ik!![]()
Oeps.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je moet me niet quoten als ik zoveel typefouten maak.
Ja het is chaos.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Maak dan ook niet zoveel typefouten!![]()
Was je van slag?
Nog even zo aan dat broekje trekken ook.quote:
Ja, behalve dat het er niet uit ziet, zit het ook niet fijn hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nog even zo aan dat broekje trekken ook.
Zo'n vagina, bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het er niet uit ziet, zit het ook niet fijn hoor.
Krijg je daar geen budget voor als moderator?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom weer liever hier, hoor
Is het al tijd voor bier wijn?
Altijd! Ik heb net geleerd dat we voortaan overdag moeten gaan drinken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige problemen zijn zo makkelijk op te lossen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb een vreemde trek in hamburgers gekregen.
Ik snap jou wel!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sommige problemen zijn zo makkelijk op te lossen.
Deze ziet er wel lekker uit. Ik maak er altijd een van goed vlees, angus of zo. En dan met gebakken uien en bacon. Op een Italiaanse bol, wat Andalouse en Sweet Chili (ik houd van pittig eten). En een gebakken eitje er over. Heerlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb een vreemde trek in hamburgers gekregen.
Maar verrassend ruim aan de binnenkant.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat zit wel prima. Neemt niet veel plek in.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Krijg je daar geen budget voor als moderator?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar verrassend ruim aan de binnenkant.
We houden ons nog in toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij moet dan ook ingrijpen als het hier te ver gaat? Maar dat valt wel mee toch, of niet?
Hmmm... wie zou dat dan zijn?!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
1 iemand zeker. En dat zijn wij niet.
Hier is iedereen eigenlijk wel liefquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij moet dan ook ingrijpen als het hier te ver gaat? Maar dat valt wel mee toch, of niet?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik weiger me aangesproken te voelen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier is iedereen eigenlijk wel lief
Te laat.quote:
Ah... tof!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef miss_sly het volgende:
En ik heb voor het eerst sinds zaterdagnacht trek in eten
[ afbeelding ]
Ga je vanavond weer in bad?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk meer op een andere manier te ver gaan. En dat kan ook lief zijn.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier is iedereen eigenlijk wel lief
En dan meteen aan de wijn ook. Maar fijn dat je weer bent opgeknapt. Zin in iets specifieks?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef miss_sly het volgende:
En ik heb voor het eerst sinds zaterdagnacht trek in eten
[ afbeelding ]
Je mag eventueel ook zo'n ding eten als je niet ziek bent geweest, he?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan meteen aan de wijn ook. Maar fijn dat je weer bent opgeknapt. Zin in iets specifieks?
Als ik ziek ben geweest heb ik daarna altijd zin in een frikandel speciaal. Heel vreemd. Omdat ik dan zin in iets hartigs heb. Maar dat is ook al weer lang geleden. Je krijgt tegenwoordig ook de kans niet meer om ziek te worden..
Ja dag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien als Salina het lief vraagt.
Oh maar dat doe ik zeker! Bijna elke week wel een keer. Een frietje oorlog (hier is dat speciaal met satesaus), frikandel speciaal en een kroket. En dan de helft naar de kippetjes omdat ik het niet op kan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je mag eventueel ook zo'n ding eten als je niet ziek bent geweest, he?
Een lappie..quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja dag.![]()
Jij er weer van tussen en ik hier met die hijgende mannen achterblijven.![]()
Je haalt er maar ff een snel lappie langs!
Heb die 50% ook nog niet van @:Salina gehad...![]()
Denk dat je 1 x per maand de afrekening krijgt net als bij Mollie of Ideal of zo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja dag.![]()
Jij er weer van tussen en ik hier met die hijgende mannen achterblijven.![]()
Je haalt er maar ff een snel lappie langs!
Heb die 50% ook nog niet van @:Salina gehad...![]()
Heb jij ook kippies?!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik zeker! Bijna elke week wel een keer. Een frietje oorlog (hier is dat speciaal met satesaus), frikandel speciaal en een kroket. En dan de helft naar de kippetjes omdat ik het niet op kan.
Oh ben jij dat die altijd voor me rijdt. Zo irritant, zeker met die 100 km.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ga de linkerbaan maar eens wat onveiliger maken.
Voorzichtig he?!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ga de linkerbaan maar eens wat onveiliger maken.
Ik heb drie prachtige witte dames, wel alle drie een verschillend ras. En ze leggen bijna elke dag, heb twee doosjes eieren per week. Wat heb jij voor kippetjes?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb jij ook kippies?!![]()
Het lijkt wel of alle leuke mensen kippies hebben!![]()
@:Predator40
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ben jij dat die altijd voor me rijdt. Zo irritant, zeker met die 100 km.
Er staat gewoon file.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Voorzichtig he?!![]()
Anders valt er weer niets te sarren vanavond.
Ik heb 3 cochin krieltjes. Een soort K3 van kleur!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb drie prachtige witte dames, wel alle drie een verschillend ras. En ze leggen bijna elke dag, heb twee doosjes eieren per week. Wat heb jij voor kippetjes?
Heb je toch wel een elpeetje van gekocht, mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OMG, eindelijk een echt sexy man
[ afbeelding ]
De wijn was meer voor het plaatjequote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan meteen aan de wijn ook. Maar fijn dat je weer bent opgeknapt. Zin in iets specifieks?
Als ik ziek ben geweest heb ik daarna altijd zin in een frikandel speciaal. Heel vreemd. Omdat ik dan zin in iets hartigs heb. Maar dat is ook al weer lang geleden. Je krijgt tegenwoordig ook de kans niet meer om ziek te worden..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb 3 cochin krieltjes. Een soort K3 van kleur!![]()
Gemiddeld twee eitjes per dag van de dames.
Heb ze even gegoogled, die zijn ook leuk! En inderdaad in alle kleuren.quote:
Blij dat mijn pizza bijna klaar is zeg.... Krijg honger van je!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De wijn was meer voor het plaatje
Als ik me heeel goed voel, neem ik vanavond wat sourcy met frambozensmaakAnders gewoon groene thee.
We hebben toevallig vandaag weer drie maaltijden van HelloFresh ontvangen en eten vanavond kipworstjes met kruidige rijst en knoflook-snijbonen in basilicumcreme.
[ afbeelding ]
Ik luister het liefst naar Diamond Dogs, wappie als ik ben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ziggy blijft heerlijk. Weet nog goed dat mijn oudere zus vroeger die elpee had en dag en nacht draaide.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je toch wel een elpeetje van gekocht, mag ik hopen?
Fijn dat het weer beter gaat trouwens!
Daar ken ik volgens mij niet alles van. Eens helemaal gaan luisteren dan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik luister het liefst naar Diamond Dogs, wappie als ik ben.
Ik ook dus, maar dat is niet gek na 4 dagen bijna vasten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Blij dat mijn pizza bijna klaar is zeg.... Krijg honger van je!![]()
Haha Scritti Politi! Dat is echt wel enorm jaren 80. Ik ken eigenlijk alleen Absolute en zo, maar volgens mij waren ze voor die tijd juist meer punkachtig of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik heb Simon & Garfunkel, dezelfde die ik vroeger van mijn moeder heb gebietst en op mijn zolderkamertje (ja, toen al) grijs heb gedraaid, Pearl Jam MTV Unplugged, Doe Maar Virus, Scitty Polity, Fleetwood Mac Rumours en Joe Cocker Civilized Man
Ik vind juist de relatief onbekende nummers prachtig: Sweet Thing en Candidate. Daar komt de tekst hieronder vandaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar ken ik volgens mij niet alles van. Eens helemaal gaan luisteren dan.
Dat heb ik met de meeste bands ook. De singles vind ik meestal niet veel aan. Of te vaak gehoord of zo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind juist de relatief onbekende nummers prachtig: Sweet Thing en Candidate. Daar komt de tekst hieronder vandaan.
Oh jee, jeugdsentiment voor mij!quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik heb Simon & Garfunkel, dezelfde die ik vroeger van mijn moeder heb gebietst en op mijn zolderkamertje (ja, toen al) grijs heb gedraaid, Pearl Jam MTV Unplugged, Doe Maar Virus, Scritty Polity, Fleetwood Mac Rumours en Joe Cocker Civilized Man
Doe Maar was mijn eerste concertquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jee, jeugdsentiment voor mij!
Doe Maar vond ik niks, ik was van Het Goede Doel, minder gillende tienermeisjes bij het concert
Ja, tuurlijk, jij was toevallig net een van die niet gillende en flauwvallende mei...oh wachtquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe Maar was mijn eerste concertAls 14-jarige ging ik met een vriendinnetje in een sporthal in Dommelen (wereldstad) naar het concert. Wij waren niet het gillende type, overigens
Ik had me vast voorgenomen om niet net zoals die hysterische meiden flauw te vallen, maar we stonden helemaal vooraan, in de drukte, en het was warm....en jawel, daar ging ik
Het was mijn eerste concert ooit, hequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, jij was toevallig net een van die niet gillende en flauwvallende mei...oh wacht
"I dont judge" zei de man die nog nooit bij een concert flauwgevallen isquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was mijn eerste concert ooit, heWist ik veel hoe het zou zijn met drukte en warm en spannend enzo.
Overigens was dat niet de laatste keer dat ik flauwviel bij een concert
toch lief dat je me leuk noemtquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb jij ook kippies?!![]()
Het lijkt wel of alle leuke mensen kippies hebben!![]()
@:Predator40
Wat is je bouwjaar?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"I dont judge" zei de man die nog nooit bij een concert flauwgevallen is
1964.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar?
Ik kan kennelijk niet zo goed tegen warmte en drukte in zalen. Helaas. Zo stond ik bij de Editors ook vooraan toen ik van mijn stokje ging. Bij Coldplay wat verder naar achteren en bleef het bij bijna flauwvallen.
Ik ben een watje
leuk leuk !!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:24 schreef Questular het volgende:
2 Barnevelders, 1 Wyandotte en 3 zijdehoenders hier
Ah ja, 1968 hier.quote:
Ach, het scheelt dat je dat probleem de afgelopen 12 maanden niet hebt gehadquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar?
Ik kan kennelijk niet zo goed tegen warmte en drukte in zalen. Helaas. Zo stond ik bij de Editors ook vooraan toen ik van mijn stokje ging. Bij Coldplay wat verder naar achteren en bleef het bij bijna flauwvallen.
Ik ben een watje
Lang leve coronaquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, het scheelt dat je dat probleem de afgelopen 12 maanden niet hebt gehad
ik heb in druktes gestaan bij festivals in italie dat je zelf niet eens hoefde te lopen...je werd gewoon meegenomen in de menigtequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar?
Ik kan kennelijk niet zo goed tegen warmte en drukte in zalen. Helaas. Zo stond ik bij de Editors ook vooraan toen ik van mijn stokje ging. Bij Coldplay wat verder naar achteren en bleef het bij bijna flauwvallen.in
Ik ben een watje
Pffftttt! Sowieso, ik ben 1.92, ik kijk op heel veel meisjes (en vrouwen) neerquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, 1968 hier.
Jij keek een beetje neer op de meisjes van mijn leeftijd toen
Hahaha, 1.65 hier, dus dat lukt wel :’jquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pffftttt! Sowieso, ik ben 1.92, ik kijk op heel veel meisjes (en vrouwen) neer
Zeker ook vanwege mijn geringe lengte is dat niet iets waar ik graag zou zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb in druktes gestaan bij festivals in italie dat je zelf niet eens hoefde te lopen...je werd gewoon meegenomen in de menigte
dat was best heel gek, en best eng
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, 1968 hier.
Jij keek een beetje neer op de meisjes van mijn leeftijd toen
Nu voel ik me eventjes heel erg jongquote:
Toevallig, ik ook. Ik voel me ineens een jonkiequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Nu voel ik me eventjes heel erg jong
Je bent ook een broekiequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig. Toen COR net begon en we elkaar iets minder goed kenden dacht ik oprecht dat je gewoon even oud was als ik.quote:
Jij bent bijna 30 toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel grappig. Toen COR net begon en we elkaar iets minder goed kenden dacht ik oprecht dat je gewoon even oud was als ik.Ik kijk echt nooit op de profielen van users, dus geslacht en leeftijd e.d. gok ik altijd aan de hand van de poststijl ed
In oktober 30 geworden jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent bijna 30 toch?
Nou, dat is wel een mooie danDat is eventjes geleden
Haha, ik als 15-jarige naar een concert van hun op de ijsbaan in Eindhoven. In Dommelen kom ik nog bijna wekelijks, wonen de meeste van mijn vrienden. In de Belleman was dat dan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe Maar was mijn eerste concertAls 14-jarige ging ik met een vriendinnetje in een sporthal in Dommelen (wereldstad) naar het concert. Wij waren niet het gillende type, overigens
Ik had me vast voorgenomen om niet net zoals die hysterische meiden flauw te vallen, maar we stonden helemaal vooraan, in de drukte, en het was warm....en jawel, daar ging ik
[ afbeelding ]
Ja, klopt wel!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik als 15-jarige naar een concert van hun op de ijsbaan in Eindhoven. In Dommelen kom ik nog bijna wekelijks, wonen de meeste van mijn vrienden. In de Belleman was dat dan.
Dan kennen ze je niet, Leuk is een understatement!quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toch lief dat je me leuk noemtheel veel mensen vinden me niet zo leuk hahaha
De broedeieren duren eeuwen o.a door het weer en omdat we "speciale" rassen willen, we gaan het nu anders aanpakken.
We gaan 2/3 volwassen kippen kopen deze week en daarnaast gaan we nog wat uitbroeden, hebben we ook gelijk eitjes want dat duurt ook nog eens 5 maanden voordat ze beginnen te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |