Zag ik nou goed dat die mafklapper ook op de kieslijst staat?quote:
Van thuiswerken wordt je loom.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een weinig productieve dag vandaag ja.
@onlogischquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van thuiswerken wordt je loom.
loom betekenis; op een prettige manier lui en traag.
De mods van cor zijn anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Like ontvangen van GGMM op een post in COR.
De post is vervolgens weggemod. Note ontvangen.
COR vaart zijn eigen koers.
Je maakt wat mee he
Was je lul STUK @Zipportalquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat die mafklapper ook op de kieslijst staat?
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:35 schreef Coco het volgende:
Klant : 'Portugees en Spaans zijn beiden Latijnse talen en lijken op elkaar.'
Lekker zeuren dat wij niet alle talen accepteren op nota's.
Kleedkamer humorquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?
Dit vroeg ik me ook af, maar ik weet eigenlijk niet of ik het antwoord wel wil weten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?
Ai, ik was er al bang voor. Bij ons was het 'Icy hot'. Dat spul brandt al voordat je het aanraakt.quote:
Ging om vakantie en daar zorg genoten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?
Portugezen en Spanjaarden betalen toch net zo slechtquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?
Ah ok, dank voor de verheldering.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ging om vakantie en daar zorg genoten.
Klant wil declareren bij ons, hebben we afgewezen.
Het gaat om een zorgverzekeraar. In Spanje vond ik de Seguridad social best goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Portugezen en Spanjaarden betalen toch net zo slecht
Niks mis mee in Spanje ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om een zorgverzekeraar. In Spanje vond ik de Seguridad social best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |