Ik zie dat laatste inderdaad gebeuren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij plaatst er overdreven veel. Zijn vriendje mag niets tekort komen. Morgen zal hij vol trots zeggen, IK heb ze opgeplakt. IK
quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste inderdaad gebeuren.![]()
En makkelijk verslag geven als hij ze overal plakt.![]()
En wie gaat dat morgen weer opruimen
Michel zal Juli wel delegeren om het weg te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste inderdaad gebeuren.![]()
En makkelijk verslag geven als hij ze overal plakt.![]()
En wie gaat dat morgen weer opruimen
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Michel zal Juli wel delegeren om het weg te halen.
Die meid is ook zo zielig. Wat loop je nu te zeiken om 1 uur in de nachtquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:00 schreef Stargazing het volgende:
als je fatshaming als antwoord of reactie gaat gebruiken zegt dat echt genoeg over je.
With that said. Naomi is absoluut niet dik, en ik blijf bij mijn punt dat ik het Naomi absoluut niet kwalijk neem als ze eens niet vegan eet want er word echt bijna geen rekening gehouden met haar.
Ja echt he maar misschien gaat er anders te snel te veel geld af en kunnen ze morgen overdag niet meer spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:01 schreef Krambo het volgende:
Kom op BB, ga eens met nummertjes strooien, de late night streamers willen ook een beetje actie
Hoe origineelquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ze willen de kaarsjes in de vorm van het getal 31 op de taart gaan zetten.
Niet gezien, maar zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hebben ze die smeltchocolade bij de taartmix gedaan. Die zakt dan helemaal naar de bodem.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he maar ja wat moet je anders, papieren 31 erop leggen misschien.
Dat mag niet opgeruimd worden, kan hij het de hele week nog zeggen kijk dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Michel zal Juli wel delegeren om het weg te halen.
Wat is fatshaming?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:00 schreef Stargazing het volgende:
als je fatshaming als antwoord of reactie gaat gebruiken zegt dat echt genoeg over je.
With that said. Naomi is absoluut niet dik, en ik blijf bij mijn punt dat ik het Naomi absoluut niet kwalijk neem als ze eens niet vegan eet want er word echt bijna geen rekening gehouden met haar.
Jij bent wakker, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag niet opgeruimd worden, kan hij het de hele week nog zeggen kijk dat heb ik gedaan.
Ik heb geen idee, ben wel erg benieuwd hoe dat ding zo uit de oven gaat komen en zo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hebben ze die smeltchocolade bij de taartmix gedaan. Die zakt dan helemaal naar de bodem.
Ja he, ik denk doe ff mee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent wakker, daar heb je een punt.
31 bij elkaar hoop ik dan ...speciaal voor Michel ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij komen er zo cijfers in beeld
Niemand is 100% perfect en 100% veganistisch leven is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Er zitten dierlijke producten verwerkt in de gekste dingen of ergens onzichtbaar in de productieketen is een dier voor iets gebruikt. Er zijn ook in veganisme weer heel veel gradaties. Je kunt ervoor kiezen om heel strict te zijn waardoor je vrijwel niets meer kan kopen en daardoor eigenlijk 100% zelfvoorzienend moet gaan leven in een hutje met een moestuin, of het gewoon zoveel mogelijk wel na te leven maar nog wel met beide benen in de maatschappij te staan. Dan neem je voor lief dat je de 'regels' misschien niet voor 100% volgt, maar wel voor 99%.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook hoor, gewoon niets mag vlees geraakt hebben maar iemand tikte net dat Naomi anders misschien wat weinig eet omdat mensen haar vaak vergeten, dit zou ik dan wel weer snappen want Liese en Zoey waren het echt vergeten, hadden alles in de pan gegooid en toen, shit we vergeten Naomi.
Je had gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij komen er zo cijfers in beeld
Oprecht respect, dat je om deze tijd nog zo'n lang verhaal kunt typen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niemand is 100% perfect en 100% veganistisch leven is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Er zitten dierlijke producten verwerkt in de gekste dingen of ergens onzichtbaar in de productieketen is een dier voor iets gebruikt. Er zijn ook in veganisme weer heel veel gradaties. Je kunt ervoor kiezen om heel strict te zijn waardoor je vrijwel niets meer kan kopen en daardoor eigenlijk 100% zelfvoorzienend moet gaan leven in een hutje met een moestuin, of het gewoon zoveel mogelijk wel na te leven maar nog wel met beide benen in de maatschappij te staan. Dan neem je voor lief dat je de 'regels' misschien niet voor 100% volgt, maar wel voor 99%.
Als zoals gisteren met goede intenties toch per ongeluk het vlees bij de groenten is gedaan maakt Naomi daar geen punt van en eet ze gewoon alsnog die groenten, maar dan zonder het vlees. De enige die haar daarop zou kunnen 'afrekenen' is een veganist die zelf de regels strenger hanteert.
Was met de polonaise wel andersquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey was snel uit bed zeg![]()
11 seconden over.
[ afbeelding ]
ze deed er wel chocola in jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sow lang verhaal zo laat maar ik snap het hoor. En ook dat ze moet eten en dan keuzes moet maken daaro want ze vergeten het best vaak en dat vind ik dan best sneu voor haar, net als met die donuts toen, ahw, vond dat zo sneu toen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niemand is 100% perfect en 100% veganistisch leven is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Er zitten dierlijke producten verwerkt in de gekste dingen of ergens onzichtbaar in de productieketen is een dier voor iets gebruikt. Er zijn ook in veganisme weer heel veel gradaties. Je kunt ervoor kiezen om heel strict te zijn waardoor je vrijwel niets meer kan kopen en daardoor eigenlijk 100% zelfvoorzienend moet gaan leven in een hutje met een moestuin, of het gewoon zoveel mogelijk wel na te leven maar nog wel met beide benen in de maatschappij te staan. Dan neem je voor lief dat je de 'regels' misschien niet voor 100% volgt, maar wel voor 99%.
Als zoals gisteren met goede intenties toch per ongeluk het vlees bij de groenten is gedaan maakt Naomi daar geen punt van en eet ze gewoon alsnog die groenten, maar dan zonder het vlees. De enige die haar daarop zou kunnen 'afrekenen' is een veganist die zelf de regels strenger hanteert.
Haar maagklachten was ze zeker even vergetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
11 seconden over.
[ afbeelding ]
nick slaapt nog?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
Miesje fluistert, we maken er straks wel wat moois van.
Sow BAM BB roept Zoey op en ze sprint uit ben en heeft het goed.
hoezo?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
11 seconden over.
[ afbeelding ]
Wachten op DGK.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die viel al in slaap tijdens de verhaaltjes maar door de zoemer net weet ik het niet zeker en ik zie hem ook niet.quote:
rent grappig hahaquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
11 seconden over.
[ afbeelding ]
Taart aan het bakken voor Nick. Jarigquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:12 schreef mario390 het volgende:
hoezo is naomi met michel nog
in de keuken?
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey sprint de slaapkamer uit, kijkt dan vervolgens op het grote scherm en dan naar het scherm waar de code ingevuld moet worden?
Taart bakken voor Nick.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:12 schreef mario390 het volgende:
hoezo is naomi met michel nog
in de keuken?
Dan heeft ze dat wel heel snel gedaan. Die meid had met haar klachten al in het ziekenhuis moeten liggen en nu sprint ze als Bolt de slaapkamer uit. Respect hoor,quote:
Is de 24-uurs opdracht van vandaag. Code van 6 cijfers aflezen op het grote scherm in de woonkamer en die code dan binnen 25 of 30 seconden intypen op het tablet wat in de gang hangt.quote:
Snap ik helemaal ..quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat is wat mij stoort aan Naomi ... ze kan alles zo draaien zoals zij het wil en alles het beste voor haar uitkomt ...datquote:Als zoals gisteren met goede intenties toch per ongeluk het vlees bij de groenten is gedaan maakt Naomi daar geen punt van en eet ze gewoon alsnog die groenten, maar dan zonder het vlees. De enige die haar daarop zou kunnen 'afrekenen' is een veganist die zelf de regels strenger hanteert.
En versieringen ophangen voor de verjaardag van Nick.quote:
Ja echt he, iets met kortjakje denk ik nu.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat wel heel snel gedaan. Die meid had met haar klachten al in het ziekenhuis moeten liggen en nu sprint ze als Bolt de slaapkamer uit. Respect hoor,
Zolang ze mosselen eet en friet gebakken in Ossenwit, zal ze ook geen probleem maken keer als er iets mis gaat, wanneer haar eten een keertje niet puur veganistisch is. Naomi is daar niet hypocriet in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow lang verhaal zo laat maar ik snap het hoor. En ook dat ze moet eten en dan keuzes moet maken daaro want ze vergeten het best vaak en dat vind ik dan best sneu voor haar, net als met die donuts toen, ahw, vond dat zo sneu toen.
en ze maakte der eigen nog wel druk of ze het zou redden met der deken enzoquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, iets met kortjakje denk ik nu.Man wat was ze snel.
Wij kunnen toch niet voor haar gaan bepalen wat ze wel en niet moet doen? Mooie boel zou dat zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Snap ik helemaal ..
[..]
En dat is wat mij stoort aan Naomi ... ze kan alles zo draaien zoals zij het wil en alles het beste voor haar uitkomt ...dat
oh my godquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is de 24-uurs opdracht van vandaag. Code van 6 cijfers aflezen op het grote scherm in de woonkamer en die code dan binnen 25 of 30 seconden intypen op het tablet wat in de gang hangt.
Waarom stoort dat je? Naomi eet wat ze zelf wilt en dringt niemand iets op? Kookt zelf. Niemand die er wat voor hoeft te doen behalve Naomi.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Snap ik helemaal ..
[..]
En dat is wat mij stoort aan Naomi ... ze kan alles zo draaien zoals zij het wil en alles het beste voor haar uitkomt ...dat
Gawd, als ze dat buiten het huis eet dan ben je niet vegan maar veganist toch, net als die mensen die zeggen ik eet geen vlees maar wel vis want dat is geen vlees.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zolang ze mosselen eet en friet gebakken in Ossenwit, zal ze ook geen probleem maken keer als er iets mis gaat, wanneer haar eten een keertje niet puur veganistisch is. Naomi is daar niet hypocriet in.
Sloom zoals hij alles doet.quote:
Nou dat was geen probleem dus.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en ze maakte der eigen nog wel druk of ze het zou redden met der deken enzo
Die wiebelt heel veelquote:
quote:
Er ging een vrij hard alarm af, heb je je geluid niet aanstaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:20 schreef mario390 het volgende:
hoe weet de enige dat hij lopen
moet wanneer alarm is?
werd en naam opgeropen?
Dan is ze dus geen veganist ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zolang ze mosselen eet en friet gebakken in Ossenwit, zal ze ook geen probleem maken keer als er iets mis gaat, wanneer haar eten een keertje niet puur veganistisch is. Naomi is daar niet hypocriet in.
en dat alles met militaire precisiequote:Op woensdag 10 maart 2021 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ze zijn nu klaar met nummer 31 overal te plakken en halen nu de taartversieringen tevoorschijn.
Wacht, ik begreep je weer niet en antwoorde verkeerd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:20 schreef mario390 het volgende:
hoe weet de enige dat hij lopen
moet wanneer alarm is?
werd en naam opgeropen?
neequote:Op woensdag 10 maart 2021 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er ging een vrij hard alarm af, heb je je geluid niet aanstaan?
quote:
Liese is ok, alles goed met haar, zoek de gifjes terug, haar kont was mooi in beeld en trilde lekker.quote:
Jij dus, je had helemaal gelijk ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Haha chocolade naar beneden gezakt, had gelijk
Niet eensquote:
Zoey was boos op Michel omdat hij boos op Matt/Jill was omdat ze de opdracht verpestten heb ik uit de COS begrepen. Als je aan d'r bruur komt, kom je aan Julie.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:24 schreef Krambo het volgende:
Michel; ''Julie is een beetje boos op Zoey''
Waarom eigenlijk?
Niks mis mee, gewoon een constateringquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:25 schreef NBWtje het volgende:
Oh Matt is nog wakker,.. 'Waggelt' naar de keuken en dat is niet goed?
Die jongen is gewoon zichzelf
Al zouden ze het weten. Michel weet het toch beter.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi vraagt hulp aan de camera's. Net of die weten hoe je een taart maakt.
Ze maakte een geweldige sliding vanavondquote:
01.07 eerste bericht erover.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:27 schreef Joyce-43 het volgende:
oh heeft iemand de tijd genoteerd voor de lijst van Benny?
Lol en dat is te zien ja. Grote mislukking net als miesje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Al zouden ze het weten. Michel weet het toch beter.
misschien een hersenschudding, maar bb maakt haar vannacht regelmatig wakker en kijkt of ze de nummertjes kan onthouden (grapje, viel wel mee geloof ik)quote:
man manquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liese is ok, alles goed met haar, zoek de gifjes terug, haar kont was mooi in beeld en trilde lekker.
En vergeet de muisjes nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:29 schreef Joyce-43 het volgende:
vraagje moet die taart niet afgedekt worden als hij afgekoeld is lijkt mijn dat hij uitdroogt dan toch en hard word net als bij brood wat je niet afdekt
hey, gun hassan ook wat lekkersquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:29 schreef Joyce-43 het volgende:
vraagje moet die taart niet afgedekt worden als hij afgekoeld is lijkt mijn dat hij uitdroogt dan toch en hard word net als bij brood wat je niet afdekt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Taart had sowieso al een uur moeten afkoelen in de vorm.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:29 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]3 dubbel pluspunt erbij ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Jill verpestte de opdracht weer door als een kip zonder kop uit de hottub naar de tablet te hollen en niet eerst goed op het scherm te kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey was boos op Michel omdat hij boos op Matt/Jill was omdat ze de opdracht verpestten heb ik uit de COS begrepen. Als je aan d'r bruur komt, kom je aan Julie.
[..]Was er niet ook 1 dat ze naar de ipad rende? Toen zag je haar billen mooi trillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miesje mag nu, hij doet het niet zegt ie, Miesje faalt goed.![]()
@Benny
[..]gelukkig niks gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is groter dat hij in elkaar zakt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Taart had sowieso al een uur moeten afkoelen in de vorm.
Ik hoop dat ie knetterhard wordt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
Zo leuk dit, karma is een bitch miesje en je taart heb je ook nog verneukt.![]()
Iets zegt me dat je niet zo'n fan bent van Michel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
Zo leuk dit, karma is een bitch miesje en je taart heb je ook nog verneukt.![]()
Ja in het midden en dan al die kaarsjes helemaal scheef en zo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kans is groter dat hij in elkaar zakt.
Juliequote:Op woensdag 10 maart 2021 01:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill verpestte de opdracht weer door als een kip zonder kop uit de hottub naar de tablet te hollen en niet eerst goed op het scherm te kijken.
Michel zei toen dat ze beter iets langer kon kijken.
Zoey begon daarop een hele discusie, en maakte van mug een olifant.
Julie was het zat dat ze dat steeds deed en daarmee steeds Michel steeds in een verkeerd daglicht michel heeft zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |