Ohja, ik ben nu wegens PPD vorige keer en geplande sectio al geïndiceerd voor meer uren. Ik ga er maar even vanuit dat t gewoon goedkomt. Ze VK werkt met ze samen al jaren en dat is omdat het allemaal doorgaans goed loopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat geloof ik direct. Wij kregen echter na een hele zware bevalling + spoed ks toen we thuis waren te horen dat onze uren gehalveerd zouden worden ivm drukte. Terwijl de kraamhulp die we hadden ( die ook echt mega lief was ) was ingehuurd door de Waarden en helemaal geen andere klus had staan dus wel gewoon kon blijven. Nu was het iedere ochtend de vraag of er wel of niet kraamhulp zou komen. En als je niet eens kan lopen van de pijn en ellende maakt dat je kraamtijd niet heel erg prettig. Uiteindelijk nog 2 extra dagen gekregen door slecht herstel en ook de hele periode uiteindelijk dezelfde kraamhulp gehad. Maar de stress was heel erg niet fijn.
Weet niet waar t door komt maar ik had de hele zwsch veel jeuk op en rond mijn tepels. Kun je ook niet krabben, lol....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik word trouwens gek van een jeukende borst. Soms is het er heel erg, soms minder en soms ook weg. Kan dit te maken hebben met het groeien en het feit dat alle huid ook wat meer gaat rekken? Ik smeer wel al speciale olie. Ik voel verder ook geen 'vreemde' dingen in m'n borst. Huid is ietsje pietsje rood, maar ook niet erg.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:16 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook.
En toen ik op zwol door pre-elamsie je wordt nu wel erg dik. Je lijkt op je oom en opa met die varkensoogjes.
Aure gefeliciteerd lekker zo'n spekbaby
Tink nog heel even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn al bekende zwangerschapssymptoom is ook al begonnen: slapeloosheid. Weet ik in ieder geval dat het echt is![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2021 04:17 schreef Takkie88 het volgende:
Heel voorzichtig kom ik om het hoekje spieken...
Afgelopen vrijdag een knal positieve test![]()
Ach Takkie, ik snap je terughoudendheid maar ik ga gewoon wel lekker voor je jompelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn al bekende zwangerschapssymptoom is ook al begonnen: slapeloosheid. Weet ik in ieder geval dat het echt is![]()
![]()
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Ja fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Lemijn het volgende:
Ben je al thuis, Aure? Hoe is dat?.
Oh envoor kwak. Logisch dat je zoon gaat stuiteren maar ook heeeeel logisch dat je dat niet meer trekt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie echo! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:47 schreef Mahra het volgende:
Gefeliciteerd Takkie!
We hadden gisteren de termijnecho en dat was helemaal goed, we zijn twee dagen vooruit gezet (UD is nu 2 oktober). Nu nog de NIPT en daarna lekker winkelen.
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 04:17 schreef Takkie88 het volgende:
Heel voorzichtig kom ik om het hoekje spieken...
Afgelopen vrijdag een knal positieve test![]()
Oooh Takkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn al bekende zwangerschapssymptoom is ook al begonnen: slapeloosheid. Weet ik in ieder geval dat het echt is![]()
Wat ontzettend spannend voor jullie.![]()
Magnesium! Kan je het beste in olievorm op je benen smeren. Of een voetenbadje met magnesiumvlokken erinquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:35 schreef Flav het volgende:
Iemand DE tip bij rusteloze benen?
Als ik eenmaal in slaap ben is het goed, maar het in slaap komen met dat rare gevoel in m'n benen is echt klote.
Heb deze zwangerschap allemaal kwaaltjes die ik nooit eerder heb gehad
Had het aan beide kanten en hier betekende dat het begin van striae.. Had maar 1 lijntje op m'n buik, maar de rest allemaal op m'n borsten. Terwijl die toch echt niet zo heul groot waren gewordenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik word trouwens gek van een jeukende borst. Soms is het er heel erg, soms minder en soms ook weg. Kan dit te maken hebben met het groeien en het feit dat alle huid ook wat meer gaat rekken? Ik smeer wel al speciale olie. Ik voel verder ook geen 'vreemde' dingen in m'n borst. Huid is ietsje pietsje rood, maar ook niet erg.
Ik hoor hier helemaal nog niet, maar wilde even spieken of er al meer bekend was bij jou. Wat mega fijn dat je de termijn van de vorige keer voorbij bent en alles er goed uit zag!quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef _Lily_ het volgende:
Aure werkelijk wat een mooie kindjes heb je! Gefeliciteerd en geniet van je rijkdom
Kom je lichamelijk al een beetje boven water na je bevalling?
Heel fijn om je hier te zien Takkie. Ik kan me niet voorstellen wat je hebt doorstaan met Bo maar ik snap je terughoudendheid wel helemaal. Er zijn volgens mij toch meer vrouwen dan je denkt die echt niet helemaal op zo’n roze wolk zitten tijdens de zwangerschap.
Ik heb dat in ieder geval helaas niet mogen ervaren. Ik krijg nu goede uitslagen (heel blij mee!) maar toch denk ik altijd aan die slechte uitkomst die altijd kan komen.
Ookal probeer ik echt positief te zijn. Ik begin nu ook een beetje te stoppen met alles van mijn huidige zwangerschap te vergelijken met het vorige embryo dat het niet redde.
Heb het gevoel dat de baby van nu ook “recht” heeft op positiviteit en vertrouwen van zijn moeder. Hoe wazig dit ook klinkt haha
Anyway ik had vandaag een echo met 8 weken en 4 dagen en die was perfect dus ik ben ZOOO gelukkig. Daarbij ben ik nu de termijn van de vorige keer voorbij (dit was de echo die vorige keer helemaal fout was) en de baby was ook hard gegroeid afgelopen 2 weken en mooi kloppend hartje.
Over 2 weken termijnecho
Hebben nagedacht over de nipt. Heel moeilijke keus maar we gaan t niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |