abonnement Unibet Coolblue
pi_198421983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Ik hol mijn Fartlektraining kriskras door m'n dorp wegens handige hoeveelheid straathoeken/lantarenpalen/geparkeerde busjes/whatever waar ik mijn intervallen bij Fartlek vanaf laat hangen. Vandaag had ik ter ere van Hansje van @:Lucky_Strike 'minstens honderd passen op m'n allerhardst sprinten, elke keer dat ik een kat zie' -> in anderhalf uur twaalf katten dus twaalf sprintjes :)

Ik loop bewust zonder sporthorloge, dus kan ook achteraf niet terugzien hoeveel ik nou gelopen heb :) In elk geval overmorgen vijf kilometer temporun (meeeh) en aanstaande zondagochtend kalm duurloopje 17km (jeeeej O+ )
:D

Oh en kapper valt wel mee hoor wat betreft de tijd die er nu tussenzit. Ik denk dat november de laatste keer was (dus zeg 4 maanden). Ik ga meestal om de max 3 maanden. Want klitten (dreads!), pluis, afbrekend haar... etc.

Ach ja, er zijn ergere problemen, ik heb nu eindelijk een goede kapper gevonden dus die mag gewoon niet met pensioen. Nooit. :P
pi_198421986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wauw, wel 12 katten. Ik weet niet of ik in anderhalf uur hier in de buurt zoveel katten tegen zou komen. Meestal zie ik er een of twee of zo. Maar misschien is dat omdat dit een stad is.
En vergeet ook het tijdstip niet! Ik hol als de buitenkatten rondsluipen, overdag zie ik op straat ook nauwelijks poezebeesten.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198422000
:* @Tele6

Wat die vlinder boven mij zegt is denk ik wel wijs.
pi_198422046
@Tele6 Complexer is het gewoonlijk helemaal niet als het goed gaat, zoals je in het begin denk ik zelf ook wel hebt ervaren. Complexer is het wél als iets scheef komt te zitten, want bovenop wat er aan aan de hand is komt er vaak nog het vervelende twee-tegen-één-gevoel waar je bij een niet-polyverkering natuurlijk nooit last van hebt. Al met al: meh en sterkte en succes met al je overwegingen hierover :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198422063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb m'n begeleiding geappt, dus we zullen vandaag zien of er iemand is die even tijd heeft om met me erover te praten.

Ik denk dat het vooral is dat ik me niet kan voorstellen hoe dit nog beter wordt. Vorige week dacht ik nog "hier wen ik wel aan, en als ik eraan gewend is voelt het waarschijnlijk prima" maar nu weet ik niet eens meer waar ik aan moet wennen.
Ik hoop voor je dat iemand tijd heeft!
En ik snap je onzekerheid heel erg, als ik lees hoe het vorige gesprek is gegaan. Zou het jullie denk je helpen als daar iemand bij zit die er echt voor is opgeleid? Een relatie therapeut oid? Die dan het gesprek ook goed kan begeleiden, zodat aan het eind vh gesprek duidelijk is wat de verwachtingen over en weer zijn en of dat iets is wat jullie alledrie kunnen en willen. Ik heb het idee dat jij nu de duidelijkheid niet gekregen hebt die je wel nodig hebt (wanneer 'mag' je nou wel of niet iets delen of bellen etc) en dat dat deels komt omdat A en B ook niet zo goed weten wat ze willen, maar niemand ook tegen hen heeft gezegd in het gesprek dat wat ze nu van jou verwachten niet kan: dat je niet teveel deelt maar ze ook niet buitensluit en dan moet jij ook nog een soort van zelf aanvoelen waar die balans ligt die zij in hun hoofd hebben - dat is natuurlijk een superingewikkelde opgave, want jij kan geen gedachten lezen. En zoals Clubsoda geloof ik ook zei: het is niet eerlijk als het bewaken van die grens puur bij jou wordt neergelegd. Jij kan er bv ook niks aan doen dat als je je verhaal kwijt moet, A (toch?) ermee blijft zitten omdat hij denkt er iets mee te moeten - behalve mss dus expliciet aangeven dat je gewoon je verhaal kwijt moet en hij er niets mee hoeft, maar als hij dan toch met dat gevoel blijft zitten, is dat niet iets waar jij iets aan moet doen. Dan is dat iets waar hij iets aan moet doen, denk ik. Misschien dat een goede gespreksleider dit soort dingen wel beide kanten op helder kan maken?

Nou ja, ik weet het ook niet zo goed, maar ik vind het vooral zo rot voor je omdat ik het je gun dat je fijne mensen in je leven hebt waar je een beetje op kunt leunen als nodig en waar je dan ook nog lol mee kunt hebben en zo. :*
pi_198422137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Oh ik vind dat dus juist wel lekker. Half uurtje doodgaan en klaar. Lekker afwisselend (elke 30s zo'n beetje andere oefening). Maar ik vind grit cardio dan weer wel stom en grit plyo ook. Ik heb ooit een spier bij m'n knie ingescheurd en van hetzelfde been m'n enkel grondig verzwikt, dus alle dingen met springen en snelheid doe ik de niet-spring variant van, maar met strength is dat veel beter te doen dan cardio/plyo.

Vind wel de oudere nummers leuker dan de nieuwe, voor grit maar ook voor bodypump. Vind bij bodypump de nieuwste nummers steeds meer op grit gaan lijken, alles moet zo snel en steeds meer cardio tussendoor.. #109 vind ik wel fijn van pump.

De nieuwste combat (84) kan ik dan wél weer erg waarderen!

Wat doe jij meestal?
Ik heb het net opgezegd :') want het werd verlengd voor een andere prijs dan mij meermaals was toegezegd en daar communiceerden ze toen niet meer over en dat vond ik stom en het was een weekend lekker weer dus was ik gaan buiten-fietsen en besloot dat dat de komende maanden wel kan doen en ik kan altijd weer opnieuw lid worden. Maar ik deed meestal Attack of Combat, en Balance, en The Trip.
pi_198422147
En :* voor @Tele6. Het is ook gewoon niet simpel.
  woensdag 10 maart 2021 @ 08:47:22 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198422178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:35 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Complexer is het gewoonlijk helemaal niet als het goed gaat, zoals je in het begin denk ik zelf ook wel hebt ervaren. Complexer is het wél als iets scheef komt te zitten, want bovenop wat er aan aan de hand is komt er vaak nog het vervelende twee-tegen-één-gevoel waar je bij een niet-polyverkering natuurlijk nooit last van hebt. Al met al: meh en sterkte en succes met al je overwegingen hierover :*
Ik denk dat dit probleem ook was ontstaan met een mono-verkering.

Sterkte Tele :* Leg jezelf niet te veel regels op.
Spoilers!
pi_198422187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:43 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik heb het net opgezegd :') want het werd verlengd voor een andere prijs dan mij meermaals was toegezegd en daar communiceerden ze toen niet meer over en dat vond ik stom en het was een weekend lekker weer dus was ik gaan buiten-fietsen en besloot dat dat de komende maanden wel kan doen en ik kan altijd weer opnieuw lid worden. Maar ik deed meestal Attack of Combat, en Balance, en The Trip.
Oh dat is stom zeg!
Ik had op een ander mailadres eerst een proef abbo en opgezegd, en daar kreeg ik steeds "kom terug met korting!" mails en daarmee heb ik m'n abbo met een jaar kunnen verlengen voor maar 90 euro dus dat vond ik wel n goeie deal.
Maar komende maanden zal buiten sporten idd ook lekker zijn, dus groot gelijk!
  woensdag 10 maart 2021 @ 08:55:42 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198422269
:* voor tele..

Ik denk dst vlinder het prima verwoordt en dat je idd ok gewoon lief voor jezelf moet zijn, want dit soort dingen kan niemand in 2 uur oplossen.. dat zijn processen en die kosten tijd..

En eens met lucky dat dit ook in mono relaties net zo kut is..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 maart 2021 @ 08:56:05 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198422272
Tevens nog steeds tintelende lippen :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198422346
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:37 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat iemand tijd heeft!
En ik snap je onzekerheid heel erg, als ik lees hoe het vorige gesprek is gegaan. Zou het jullie denk je helpen als daar iemand bij zit die er echt voor is opgeleid? Een relatie therapeut oid? Die dan het gesprek ook goed kan begeleiden, zodat aan het eind vh gesprek duidelijk is wat de verwachtingen over en weer zijn en of dat iets is wat jullie alledrie kunnen en willen. Ik heb het idee dat jij nu de duidelijkheid niet gekregen hebt die je wel nodig hebt (wanneer 'mag' je nou wel of niet iets delen of bellen etc) en dat dat deels komt omdat A en B ook niet zo goed weten wat ze willen, maar niemand ook tegen hen heeft gezegd in het gesprek dat wat ze nu van jou verwachten niet kan: dat je niet teveel deelt maar ze ook niet buitensluit en dan moet jij ook nog een soort van zelf aanvoelen waar die balans ligt die zij in hun hoofd hebben - dat is natuurlijk een superingewikkelde opgave, want jij kan geen gedachten lezen. En zoals Clubsoda geloof ik ook zei: het is niet eerlijk als het bewaken van die grens puur bij jou wordt neergelegd. Jij kan er bv ook niks aan doen dat als je je verhaal kwijt moet, A (toch?) ermee blijft zitten omdat hij denkt er iets mee te moeten - behalve mss dus expliciet aangeven dat je gewoon je verhaal kwijt moet en hij er niets mee hoeft, maar als hij dan toch met dat gevoel blijft zitten, is dat niet iets waar jij iets aan moet doen. Dan is dat iets waar hij iets aan moet doen, denk ik. Misschien dat een goede gespreksleider dit soort dingen wel beide kanten op helder kan maken?

Nou ja, ik weet het ook niet zo goed, maar ik vind het vooral zo rot voor je omdat ik het je gun dat je fijne mensen in je leven hebt waar je een beetje op kunt leunen als nodig en waar je dan ook nog lol mee kunt hebben en zo. :*
Ik denk eigenlijk dat het wel duidelijk was maandag, maar dat ik het nog niet snap. De begeleider die erbij zat snapte het, en A en B snapten het. Ik weet het alleen niet goed. Ik hoop dat ik nog met die begeleider kan praten, zodat ze me kan vertellen wat er nou in dat gesprek is gebeurd.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:55 schreef Barreltje het volgende:
:* voor tele..

Ik denk dst vlinder het prima verwoordt en dat je idd ok gewoon lief voor jezelf moet zijn, want dit soort dingen kan niemand in 2 uur oplossen.. dat zijn processen en die kosten tijd..

En eens met lucky dat dit ook in mono relaties net zo kut is..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198422363
Ik heb nog steeds ranzige smaak in mn bakkes. Zo sporten. Geen zin. Dan Dex&Dora uitlaten. Geen zin.

Oh, nog even voor @Tele6 , je mag best boos zijn. Dat is jouw gevoel, dat is prima. Je boosheid uiten (al dan niet terecht of onterecht) is een heel ander vraagstuk. Maar in de essentie mag je natuurlijk best boos zijn. Op hun. Op alles.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198422367
Goedemorgen

:* Tele
pi_198422375
Mogge!

Ach @Tele6. @vlindertje89 zegt het zo duidelijk. En dat stampvoeten van @Barreltje zou ik geloof ik ook doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198422382
Ik stampvoet de hele dag joh :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198422440
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 07:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Nogmaals, ik gun mezelf pas een oppervlakkige stem op de lekkerste nadat ik me grondig door een stapel partijprogramma's heen heb gewerkt :6
:D
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198422560
@Tele6 Jullie leefsituatie maakt het natuurlijk ook nog complexer. Er is niet altijd 3, er is 2 in 1 huis en 1 in een ander huis, die er wel bij hoort maar er niet bij woont en wat ook weer zijn eigen dynamiek met zich meebrengt.
Dat maakt het hele verhaal rondom de complexe problematiekdynamiek niet per se makkelijker.

En ja, ik ben het wel eens met LS dat dit ook niet makkelijk was geweest in een monorelatie, maar de communicatie is wel anders in dit geval, met nog veel meer risico op elkaar verkeerd begrijpen etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198422621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het wel duidelijk was maandag, maar dat ik het nog niet snap. De begeleider die erbij zat snapte het, en A en B snapten het. Ik weet het alleen niet goed. Ik hoop dat ik nog met die begeleider kan praten, zodat ze me kan vertellen wat er nou in dat gesprek is gebeurd.
Maar dat is nou juist het belangrijkste hè, dat het voor jou duidelijk is! Leuk als de begeleider het snapt, maar die zit niet in deze relatie. Leuk dat A en B het duidelijk vinden, maar dat is nogal logisch, want dit was wat zij te melden hadden - dan mag ik hopen dat ze het zelf snappen. De enige persoon waarvan het écht belangrijk is dat die het snapt, ben jij. En als dat niet zo is, dan is het doel van het gesprek dus eigenlijk nog niet bereikt.

Ik hoop dat de begeleider die erbij zat je ermee kan helpen om het toch te begrijpen.

Oh, en wat @Lonaa zegt, boos zijn mag altijd. Wat je ermee doet is een tweede, maar het gevoel mag er gewoon zijn.

Mijn paranimf van m'n promotie een jaar geleden is zwanger en deze zomer uitgerekend, een van m'n buurvrouwen is zwanger van de tweede en iets voor de zomer uitgerekend, en in de afgelopen week vertelden twee teamgenoten ook zwanger te zijn. En ik hoorde dat het jongste zusje van een oud-teamgenoot van vroeger ook zwanger is (en het middelste zusje van die oud-teamgenoot heeft er al 2). En ik heb super enthousiast gereageerd naar m'n teamgenoten, maar toch was ik ook verdrietig en boos. Want hallo, waarom ik niet. Ik ben ook leuk, ik zou ook een hele leuke moeder zijn, en ik wil ook een gezin. Ik vind het niet eerlijk dat iedereen om me heen in real-life wel een partner heeft en maar zwanger word, en ik niet.
En dat slaat nergens op, want boos worden heeft geen zin en het leven is ook gewoon niet eerlijk en in elk geval heb ik geen kanker of dat soort nare ziektes en het kan allemaal nog komen enzovoorts.
Maar toch was ik boos. En verdrietig. En dat mag ook gewoon allemaal.

SPOILER: voor Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2021 09:35:31 ]
pi_198422809
En nu zit ik weer te snikken op de bank, maar wel met dit uitzicht

en af en toe kijkt ie bezorgd op en krijg ik een cat-kiss. Dat dan weer wel O+
  woensdag 10 maart 2021 @ 09:42:34 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198422836
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En nu zit ik weer te snikken op de bank, maar wel met dit uitzicht
[ afbeelding ]
en af en toe kijkt ie bezorgd op en krijg ik een cat-kiss. Dat dan weer wel O+
;( :* :* :*
Spoilers!
pi_198422854
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

;( :* :* :*
Ha, ik wisselde net de foto haha want hij ligt er nu nog schattiger bij. Mindfuck als iemand nu in jouw post op afbeelding klikt en een heel andere foto ziet :+
En dank :*
pi_198422863
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En nu zit ik weer te snikken op de bank, maar wel met dit uitzicht
[ afbeelding ]
en af en toe kijkt ie bezorgd op en krijg ik een cat-kiss. Dat dan weer wel O+
Ach toch :*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198422899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb m'n begeleiding geappt, dus we zullen vandaag zien of er iemand is die even tijd heeft om met me erover te praten.

Ik denk dat het vooral is dat ik me niet kan voorstellen hoe dit nog beter wordt. Vorige week dacht ik nog "hier wen ik wel aan, en als ik eraan gewend is voelt het waarschijnlijk prima" maar nu weet ik niet eens meer waar ik aan moet wennen.

Ik neem nog geen beslissingen. Zolang ik niet helemaal zeker weet wat ik moet doen, doe ik het niet.
*knuf*

Ingewikkeld allemaal. Waarom zou jij niet kwaad mogen zijn? Het gevoel is er, kun je proberen weg te drukken maar dat komt toch naar boven. En zo gek is dat gevoel niet, als zij onduidelijk naar je waren/zelf nog niet helder hebben hoe verder te gaan in de relatie, en jij dacht goed bezig te zijn. Het gaat erom wat je ermee doet. En op welke manier je het uit. Naar A en B, naar je therapeut etc.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198422915
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En nu zit ik weer te snikken op de bank, maar wel met dit uitzicht
[ afbeelding ]
en af en toe kijkt ie bezorgd op en krijg ik een cat-kiss. Dat dan weer wel O+
:*
pi_198422941
@vlindertje89 dikke knuffel :*
pi_198422983
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En nu zit ik weer te snikken op de bank, maar wel met dit uitzicht
[ afbeelding ]
en af en toe kijkt ie bezorgd op en krijg ik een cat-kiss. Dat dan weer wel O+
Kattentroost O+
Als je in zo’n fase zit dat het iedereen lijkt aan te waaien waar je zo naar verlangt, is pittig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198422988
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn paranimf van m'n promotie een jaar geleden is zwanger en deze zomer uitgerekend, een van m'n buurvrouwen is zwanger van de tweede en iets voor de zomer uitgerekend, en in de afgelopen week vertelden twee teamgenoten ook zwanger te zijn. En ik hoorde dat het jongste zusje van een oud-teamgenoot van vroeger ook zwanger is (en het middelste zusje van die oud-teamgenoot heeft er al 2). En ik heb super enthousiast gereageerd naar m'n teamgenoten, maar toch was ik ook verdrietig en boos. Want hallo, waarom ik niet. Ik ben ook leuk, ik zou ook een hele leuke moeder zijn, en ik wil ook een gezin. Ik vind het niet eerlijk dat iedereen om me heen in real-life wel een partner heeft en maar zwanger word, en ik niet.
En dat slaat nergens op, want boos worden heeft geen zin en het leven is ook gewoon niet eerlijk en in elk geval heb ik geen kanker of dat soort nare ziektes en het kan allemaal nog komen enzovoorts.
Maar toch was ik boos. En verdrietig. En dat mag ook gewoon allemaal.

SPOILER: voor Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ :*

Het is denk ik ook wel wat je er zelf uit oppikt. Hoeveel mensen ook vertellen dat het bij hun ook niet (meteen) lukt of kan, zijn het de mensen waarbij het wel is gelukt die je raken en die je blijft onthouden. Los van dat mensen er vaak helemaal niets over zeggen zolang ze niet zwanger zijn.
pi_198423075
Pff, blijkbaar vergeten m'n wachtwoord op m'n werklaptop aan te passen dus nu kan ik er niet in.
pi_198423103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

O+ :*

Het is denk ik ook wel wat je er zelf uit oppikt. Hoeveel mensen ook vertellen dat het bij hun ook niet (meteen) lukt of kan, zijn het de mensen waarbij het wel is gelukt die je raken en die je blijft onthouden. Los van dat mensen er vaak helemaal niets over zeggen zolang ze niet zwanger zijn.
Dat is zeker waar. Ik zie de eindresultaten natuurlijk: degenen die zwanger zijn en de 12 weken voorbij zijn en het vertellen. Niet wat daar allemaal aan vooraf is gegaan.

En ik heb het ook gewoon aan mezelf te danken, want ik had ook twee jaar eerder (of vier jaar for that matter) kunnen stoppen met m'n vorige relatie, en dan was de kans natuurlijk veel groter geweest dat ik alweer iemand gevonden had enz. En dan had ik dat misschien nu ook allemaal wel. Maarja, dat deed ik niet. Omdat ik het toen nog niet zag, wilde zien, durfde, dacht dat ik het niet kon.. enz. En dan wacht je dus ruim 4 jaar tot de ander wil, en ga je uit elkaar als het eindelijk zover is. En sla je jezelf achteraf voor je kop, maarja, daar word ik ook niet mooier van :+

En dank jullie wel allemaal :*
pi_198423123
Ach, daar kun je jezelf de schuld niet van geven hoor. Misschien had je die keuze wel gemaakt en je juist 2 jaar later afgevraagd of die relatie toch niet de juiste was. Nu heb je eerst alles geprobeerd om te kijken wat daar in zat.
pi_198423451
Ach jee kus voor vlindertje :*

En tele; ajb niet te veel druk op jezelf leggen en overanalyseren. Als je denkt dat je er vrijdag nog niet aan toe bent dan nog even niet B laten komen :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198423479
Gehaald vanmorgen bij Hoogvliet naast voorraad kaasschnitzels:
- Oosterse schijf
- Beemster kaasschnitzel
Ga maar zien of het wat is, hoop het... Vorig jaar wat ik had geprobeerd was zo'n mislukking dat ik alles had weggedonderd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198423597
Oh ja, kaasschnitzels!
@Myraela bak jij ze gewoon in een pan?
Ik had er gisteren één in de airfryer gedaan maar hij viel bijna uit elkaar. Misschien had ik hem wel iets te lang gedaan. Of is dat bij jou ook altijd zo?
Wel lekker overigens :9~
  woensdag 10 maart 2021 @ 10:26:41 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198423629
trek in kaasschnitzels nu.

Ik heb voor de lunch wel Frankfurters, met dank aan vriendje _O- niet vega dus. wel lekker :9

Altijd als ik een dag naar kantoor ga gaat hij rare dingen lunchen (gister dus). Nu is hij op kantoor dus kan ik de rest opeten *O*
pi_198423693
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 09:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Ik zie de eindresultaten natuurlijk: degenen die zwanger zijn en de 12 weken voorbij zijn en het vertellen. Niet wat daar allemaal aan vooraf is gegaan.

En ik heb het ook gewoon aan mezelf te danken, want ik had ook twee jaar eerder (of vier jaar for that matter) kunnen stoppen met m'n vorige relatie, en dan was de kans natuurlijk veel groter geweest dat ik alweer iemand gevonden had enz. En dan had ik dat misschien nu ook allemaal wel. Maarja, dat deed ik niet. Omdat ik het toen nog niet zag, wilde zien, durfde, dacht dat ik het niet kon.. enz. En dan wacht je dus ruim 4 jaar tot de ander wil, en ga je uit elkaar als het eindelijk zover is. En sla je jezelf achteraf voor je kop, maarja, daar word ik ook niet mooier van :+

En dank jullie wel allemaal :*
Herkenbare gedachtes @vlindertje89. Ik had ook die gedachtes, over of ik niet eerder mijn relatie had moeten moeten/kunnen beindigen. Ik had ook gewoon geen ruimte in mijn hoofd om daar tijdens mijn promotie over na te denken. Die laatste jaren, en het proces daarin, hebben mij toch wel echt veel geleerd. Ik denk dat daardoor ook mijn rouw, na het verbreken, een stukje korter was. Ik had een deel al verwerkt in de aanloop daarnaartoe.

Drie jaar later heb ik een leuke (nieuwe) vent, geregistreerd partnerschap en trouwplannen, en als ik kinderen zou hebben gewild, waren we daar ook al klaar voor geweest. Het kan dus goedkomen, zij het niet volgens de oorspronkelijke planning.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 10-03-2021 10:43:31 ]
pi_198423921
Ik moet nog een dag wachten op de kaasschnitzels :9
pi_198423932
YESSSSSSS 16 maart en 1 juni vaccinatie *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198423974
Tevens heeft een nieuwe lunchroom in het dorp standaard plantaardige varianten op het menu staan, en doen ze in de avond aan bezorging dus die gaat morgen gesponsord worden *O*
pi_198423997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
YESSSSSSS 16 maart en 1 juni vaccinatie *O* *O* *O*
*G* 2e op mijn verjaardag _O_

Kreeg je het per post?
  woensdag 10 maart 2021 @ 10:49:50 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198424008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, kaasschnitzels!
@:Myraela bak jij ze gewoon in een pan?
Ik had er gisteren één in de airfryer gedaan maar hij viel bijna uit elkaar. Misschien had ik hem wel iets te lang gedaan. Of is dat bij jou ook altijd zo?
Wel lekker overigens :9~
Ik deed er gisteren een in de contactgrill. Dat was geen goed idee.
Spoilers!
pi_198424011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
YESSSSSSS 16 maart en 1 juni vaccinatie *O* *O* *O*
Begint al snel *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198424021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik deed er gisteren een in de contactgrill. Dat was geen goed idee.
hahaha :D

Ik doe ze in de oven. 10 min op 190 graden. Langer dan lopen ze uit,
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 10 maart 2021 @ 10:51:03 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198424030
Oh, @minilot, niet gehuild bij Dark. Ik vond het einde wel helemaal prima zo, maar niet traanwaardig.
Spoilers!
pi_198424034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:49 schreef Blues het volgende:

[..]

*G* 2e op mijn verjaardag _O_

Kreeg je het per post?
Mooie dag dus.
Ja per post. Ik ben nog net geen 60, maar ivm wat medische dingen en overgewicht stond ik toch op de huisarts lijst. Ik moet dus ook (gelukkig) naar de huisarts en niet naar een priklocatie, die is nl. 40 minuten met 2 bussen (takke eind bergop fietsen is eigenlijk geen alternatief)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198424073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mooie dag dus.
Ja per post. Ik ben nog net geen 60, maar ivm wat medische dingen en overgewicht stond ik toch op de huisarts lijst. Ik moet dus ook (gelukkig) naar de huisarts en niet naar een priklocatie, die is nl. 40 minuten met 2 bussen (takke eind bergop fietsen is eigenlijk geen alternatief)
Mooi!

Ik ben benieuwd door wie ik eerder uitgenodigd word, mijn werk of de GGD. 1 juni ben ik 62.
pi_198424105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooi!

Ik ben benieuwd door wie ik eerder uitgenodigd word, mijn werk of de GGD. 1 juni ben ik 62.
Ik kreeg de uitnodiging van het RIVM, met een oproepkaart van de huisarts.
Ben ook heel blij dat ik niemand hoef te vragen om mij te brengen en te halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198424151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, kaasschnitzels!
@:Myraela bak jij ze gewoon in een pan?
Ik had er gisteren één in de airfryer gedaan maar hij viel bijna uit elkaar. Misschien had ik hem wel iets te lang gedaan. Of is dat bij jou ook altijd zo?
Wel lekker overigens :9~
Ik bak ze altijd gewoon in een pan, ja. :Y Uit elkaar vallen heb ik nooit last van.
pi_198424182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:29 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Herkenbare gedachtes @:vlindertje89. Ik had ook die gedachtes, over of ik niet eerder mijn relatie had moeten moeten/kunnen beindigen. Ik had ook gewoon geen ruimte in mijn hoofd om daar tijdens mijn promotie over na te denken. Die laatste jaren, en het proces daarin, hebben mij toch wel echt veel geleerd. Ik denk dat daardoor ook mijn rouw, na het verbreken, een stukje korter was. Ik had een deel al verwerkt in de aanloop daarnaartoe.

Drie jaar later heb ik een leuke (nieuwe) vent, geregistreerd partnerschap en trouwplannen, en als ik kinderen zou hebben gewild, waren we daar ook al klaar voor geweest. Het kan dus goedkomen, zij het niet volgens de oorspronkelijke planning.
Het dikgedrukte is heel herkenbaar, ja. Ik was al zo aan het zwemmen en m'n hoofd boven water aan het houden op werk, dat ik echt de ruimte niet had om na te denken over het beëindigen van de relatie. Ik wist het al wel een tijdje, ergens, dat het misschien meer een vriendschap was dan nog liefde, maar wilde dat nog niet weten want de consequenties kon ik op dat moment niet overzien. Toen we eenmaal de knoop hadden doorgehakt voelden we er ons allebei ook best snel oké mee. Dat vond ik heel fijn.

En wat ontzettend fijn dat het zo goed heeft uitgepakt bij jou. Ik hoop over een jaar of twee, drie hier hetzelfde te mogen melden O+
pi_198424456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik deed er gisteren een in de contactgrill. Dat was geen goed idee.
Was je daar verbaasd over?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198424466
Kaasschnitzels vallen alleen maar uit elkaar als ze in de vriezer geweest zijn, is mijn ervaring.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198424493
quote:
2s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Kaasschnitzels vallen alleen maar uit elkaar als ze in de vriezer geweest zijn, is mijn ervaring.
Hm, mijne kwam niet uit de vriezer.
Maar ik denk dat ik hem gewoon wat te lang in de airfryer gedaan heb. Er liep ook al een beetje kaas uit :+ . Vanavond poging twee :)
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:16:22 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198424498
quote:
2s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was je daar verbaasd over?
Nee. Maar ik heb geen kookplaat dus moest wat. Hij was nog steeds goed eetbaar.
Spoilers!
pi_198424516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee. Maar ik heb geen kookplaat dus moest wat. Hij was nog steeds goed eetbaar.
Kaasschnitzels zijn altijd goed eetbaar :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198424530
Ik heb ook nog 2 verpakkingen kaasschintzels.

Anyway, ik heb gesport. Was inderdaad kut. Toen werd ik misselijk bij inspanning en dat ging niet over. Training afgebroken en naar huis gefietst. Ook misselijk op de fiets. Inmiddels kwartier thuis en met vlagen nog steeds misselijk. :{ Dat was niet de afspraak. :{

Zo mezelf bij elkaar rapen en Dex&Dora uitlaten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198424625
Zijn er alleen nog beeldvullende advertenties op Fok? Nu bij elke refresh -O-
pi_198424720
Pff, de aankomende verkiezingen maken social media wel echt een slagveld. :') Kan niet wachten tot dat voorbij is en we weer alleen de anti-vaccinatie mensen hebben. :')
pi_198424821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er alleen nog beeldvullende advertenties op Fok? Nu bij elke refresh -O-
Ja, hier ook. Maar ik mag niet klagen, want volgens mij zijn er wel meer advertenties maar heeft mijn browser een automatische adblock.
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:40:27 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198424859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kreeg de uitnodiging van het RIVM, met een oproepkaart van de huisarts.
Ben ook heel blij dat ik niemand hoef te vragen om mij te brengen en te halen.
Wat fijn zeg! ik word ook gewoon blij van dit soort berichten want dat betekend dat we lekker aan het vaccineren zijn :D
Ik wil vrijheid! haha _O-
pi_198424994
Weten jullie toevallig of een blender en/of staafmixer even goed werken als een keukenmachine? Wil voor een rendang zelf de boemboe maken maar ik heb geen keukenmachine, wel een blender en staafmixer. Een vijzel heb ik ook niet haha.
pi_198425006
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat fijn zeg! ik word ook gewoon blij van dit soort berichten want dat betekend dat we lekker aan het vaccineren zijn :D
Ik wil vrijheid! haha _O-
Ik ook. Stond in de begeleidende brief dat je 1-2 weken na de 2e pas helemaal beschermd ben. Maar dat komt mooi uit, een goede vriend is dan jarig, die vierde het al een tijd niet ivm ramadan, vorig jaar niet ivm corona. Als het goed is krijgt hij eind deze maand te horen dat zijn BIG registratie er door is. En ik heb ze dan al 1,5 jaar niet gezien...dus zij zijn de eersten waar ik naar toe ga *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198425018
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:48 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh dat is stom zeg!
Ik had op een ander mailadres eerst een proef abbo en opgezegd, en daar kreeg ik steeds "kom terug met korting!" mails en daarmee heb ik m'n abbo met een jaar kunnen verlengen voor maar 90 euro dus dat vond ik wel n goeie deal.
Maar komende maanden zal buiten sporten idd ook lekker zijn, dus groot gelijk!
Goede tip 8-) Eerst proefabbo, dan een tijdje niks en dan de 90 euro voor een jaar kiezen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198425033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, hier ook. Maar ik mag niet klagen, want volgens mij zijn er wel meer advertenties maar heeft mijn browser een automatische adblock.
Nog meer?

Geen idee of ik op mijn telefoon een automatische adblock heb.
pi_198425045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog meer?

Geen idee of ik op mijn telefoon een automatische adblock heb.
Hier Tele2 en soms iets van bier. En dan over de hele pagina, zowel op telefoon, tablet en computer.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:54:49 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, hier ook. Maar ik mag niet klagen, want volgens mij zijn er wel meer advertenties maar heeft mijn browser een automatische adblock.
Ga jij komend weekend ook meedoen met de indiaas workshop?

Ik vind het recept echt al zo stom dat ik geen zin heb _O-
pi_198425056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:50 schreef Raw85 het volgende:
Weten jullie toevallig of een blender en/of staafmixer even goed werken als een keukenmachine? Wil voor een rendang zelf de boemboe maken maar ik heb geen keukenmachine, wel een blender en staafmixer. Een vijzel heb ik ook niet haha.
Ik doe eigenlijk echt alles met m'n staafmixer. Blenders begrijp ik niet, nemen alleen maar onnodig ruimte in in een kast. Alleen voor kleinere hoeveelheden soms lastig, misschien moet je iets meer vocht toevoegen zodat die wel pakt. Dan is een vijzel toch wel fijn.
pi_198425118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk echt alles met m'n staafmixer. Blenders begrijp ik niet, nemen alleen maar onnodig ruimte in in een kast. Alleen voor kleinere hoeveelheden soms lastig, misschien moet je iets meer vocht toevoegen zodat die wel pakt. Dan is een vijzel toch wel fijn.
Dank voor je reactie! Ik heb hetzelfde met blenders ja.. 2x gebruikt, 2x niets aan gehad. Ik ga het met de staafmixer proberen!
  woensdag 10 maart 2021 @ 11:59:39 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198425123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:50 schreef Raw85 het volgende:
Weten jullie toevallig of een blender en/of staafmixer even goed werken als een keukenmachine? Wil voor een rendang zelf de boemboe maken maar ik heb geen keukenmachine, wel een blender en staafmixer. Een vijzel heb ik ook niet haha.
Staafmixer werkt prima. Wat Myreala zegt, misschien meer vocht toevoegen. Of gewoon een dubbele hoeveelheid maken en de rest invriezen :9
Spoilers!
pi_198425134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef Myraela het volgende:

Ik doe eigenlijk echt alles met m'n staafmixer. Blenders begrijp ik niet, nemen alleen maar onnodig ruimte in in een kast. Alleen voor kleinere hoeveelheden soms lastig, misschien moet je iets meer vocht toevoegen zodat die wel pakt. Dan is een vijzel toch wel fijn.
Ik deed vroeger heel veel met mijn blender. En toen ontdekte ik dat alles wat je met de blender kunt, eigenlijk net zo goed met de staafmixer gaat. En die is toch heel wat sneller en makkelijker schoon te maken :7 Dus nu staat de blender onnodig ruimte in te nemen in de kast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198425135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:
Ga jij komend weekend ook meedoen met de indiaas workshop?

Ik vind het recept echt al zo stom dat ik geen zin heb _O-
Ja, maar dit was ook niet helemaal wat ik ervan had verwacht. :') Dat wortelspul lijkt me helemaal niets. De vorige keer was ook al iets zoets dat ik niet lekker vond, maar toen was de rest wel tof. Nu klinkt de curry me eigenlijk ook niet zo bijzonder.
pi_198425175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed vroeger heel veel met mijn blender. En toen ontdekte ik dat alles wat je met de blender kunt, eigenlijk net zo goed met de staafmixer gaat. En die is toch heel wat sneller en makkelijker schoon te maken :7 Dus nu staat de blender onnodig ruimte in te nemen in de kast.
Ik kan ook precies niets bedenken waar ik een blender voor nodig zou hebben. Staafmixer neemt minder ruimte in, is zo schoon en je kunt hem in elke maatbeker, pan, schaal of whatever gewoon gebruiken.
  woensdag 10 maart 2021 @ 12:03:51 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar dit was ook niet helemaal wat ik ervan had verwacht. :') Dat wortelspul lijkt me helemaal niets. De vorige keer was ook al iets zoets dat ik niet lekker vond, maar toen was de rest wel tof. Nu klinkt de curry me eigenlijk ook niet zo bijzonder.
Nee precies, ik had wel iets anders verwacht bij een zoet gerecht. :')
Mja volgens mij wordt het slecht weer en heb ik zoals gewoonlijk niks anders te doen dus ik doe wel mee, maar niet van harte _O-
pi_198425215
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier Tele2 en soms iets van bier. En dan over de hele pagina, zowel op telefoon, tablet en computer.
Waarom krijg ik nooit een bier ad :9 niet slim Fok :D
pi_198425230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:03 schreef gcjoel het volgende:
Nee precies, ik had wel iets anders verwacht bij een zoet gerecht. :')
Mja volgens mij wordt het slecht weer en heb ik zoals gewoonlijk niks anders te doen dus ik doe wel mee, maar niet van harte _O-
Het lijkt ook weer een beetje op het vorige. Toen waren het balletjes van kikkererwtenmeel met kardemom. Nu is het wortel met kardemom. Ik maak denk ik maar meteen een kleine hoeveelheid, want ik weer 99% zeker dat ik dit niet lekker ga vinden.

Ze zei de vorige keer dat ze het ook nog een beetje gezond probeert te houden, dus met wat minder suiker. Van mij mag zoetigheid wel gewoon zoetigheid zijn en volgens mij zijn er onwijs veel Indiase zoetigheden te bedenken die wel tof zijn om te maken. Vind ik misschien ook niet lekker, maar in ieder geval iets leuker om te doen.
pi_198425264
Ik heb nu wel speciaal kardemompeulen gekocht. Want tot nu toe speelde ik altijd vals door gewoon poeder te gebruiken. Misschien maakt dat nog een enorm verschil. :')
pi_198425295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:50 schreef Raw85 het volgende:
Weten jullie toevallig of een blender en/of staafmixer even goed werken als een keukenmachine? Wil voor een rendang zelf de boemboe maken maar ik heb geen keukenmachine, wel een blender en staafmixer. Een vijzel heb ik ook niet haha.
Ik gebruik altijd de staafmixer voor dat soort dingen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198425317
Gut, waarschijnlijk n.a.v. de promotie verhalen gister en twee jaar werken op een onderzoekslab met promovendi heeft het mijn dromen ‘gestuurd’ vannacht.
Iemand deed onderzoek naar ? en gebruikte reageerbuisjes. Die had ik ook nodig.
Geleverd door J&J. Hebben wij maar snel besteld voordat zij de prijs zouden
verhogen. 8)7

@Tele6 als het je goed is afgegaan de afgelopen 2 weken, dan ben Jij degene die Jouw grenzen bewaakt! Dan hoef je geen ‘mooi weer’ te spelen as. weekend.
Wij zijn ook open in het weekend om naar je te luisteren. 😘
pi_198425349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu wel speciaal kardemompeulen gekocht. Want tot nu toe speelde ik altijd vals door gewoon poeder te gebruiken. Misschien maakt dat nog een enorm verschil. :')
Op het briefje in de keukenla staat: 1 tl poeder = 6 peulen kardemon.
Of je had het al opgezocht. B-)

Heerlijk in allerlei gebak ook.
  woensdag 10 maart 2021 @ 12:20:46 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het lijkt ook weer een beetje op het vorige. Toen waren het balletjes van kikkererwtenmeel met kardemom. Nu is het wortel met kardemom. Ik maak denk ik maar meteen een kleine hoeveelheid, want ik weer 99% zeker dat ik dit niet lekker ga vinden.

Ze zei de vorige keer dat ze het ook nog een beetje gezond probeert te houden, dus met wat minder suiker. Van mij mag zoetigheid wel gewoon zoetigheid zijn en volgens mij zijn er onwijs veel Indiase zoetigheden te bedenken die wel tof zijn om te maken. Vind ik misschien ook niet lekker, maar in ieder geval iets leuker om te doen.
Ja dat had ik dus gehoopt, volgens mij zijn er echt wel toffe baksels enzo te verzinnen.
Die peulen hebben juist minder smaak vind ik, dat poeder is veel makkelijker
pi_198425410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er alleen nog beeldvullende advertenties op Fok? Nu bij elke refresh -O-
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #13 Voor lotgenotencontact
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198425414
Ik denk wel dat ik van de workshop van gisteren, ook nog de dumplings gaan doen woensdag 24 maart. Al krijg ik daar misschien op de dag zelf weer spijt van. :') Maar ik ben op het Indiaas wel een beetje uitgekeken nu. Al heb ik het streetfood ook nog in m'n agenda staat.
pi_198425429
quote:
Thanks :) ik had het topic ondertussen gevonden.

Staafmixers kon ik nooit meer overweg maar sinds ik een nieuwe heb wel *O*
pi_198425447
Ik gebruik ook meestal de staafmixer :Y. Wel de keukenmachine voor het malen van cashewnoten (dat kan mijn staafmixer gewoon niet goed aan) en ook wel voor bananenmilkshakes, want dat doet die keukenmachine/blender toch ook net wat beter. Maar verder hapt ie wel veel stof.

En wat shit Loon, hoort dat ook bij die pijnboompittensyndroom-symptomen, of is dit wat anders? :*

Hier weer fris geknipt 8-)

Zo eens kijken of mijn ouders thuis zijn, mijn moeder wilde het boek van Ouwehand wel lezen (en wij hebben er toch 2, dus kunnen er mooi eentje weggeven) en ik kom ook nog om in de tijdschriften 'de Kanarie'. :D
(Mijn moeder ging toch al hoogstwaarschijnlijk PvdD stemmen, dus ik kaap geen stem bij Volt weg hoor ;) )

Over politiek gesproken; dat is op mijn FB tijdlijn ook wel echt een slagveld ja :') . Gelukkig zijn de meeste bekenden van me wel eensgezind gestemd. Geeft ook wel leuke discussies in de vegan-groepen :P
  woensdag 10 maart 2021 @ 12:30:05 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:25 schreef Myraela het volgende:
Ik denk wel dat ik van de workshop van gisteren, ook nog de dumplings gaan doen woensdag 24 maart. Al krijg ik daar misschien op de dag zelf weer spijt van. :') Maar ik ben op het Indiaas wel een beetje uitgekeken nu. Al heb ik het streetfood ook nog in m'n agenda staat.
Ik heb er nu geen een meer en dat laat ik maar zo ja.
pi_198425466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:30 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb er nu geen een meer en dat laat ik maar zo ja.
Het was leuk zolang het duurde. :D

Wel weer dingen geleerd. Ook zeker wel dingen die ik vaker zal maken.
pi_198425654
Ik gebruik mijn keukenmachine bijna dagelijks sinds ik hem standaard op het aanrecht laat staan. Blender voor smoothies van sinaasappel/banaan/ander fruit of boerenkool of spinazie, dat kleinere maaldingetje voor boemboes, grotere maler voor houmous ed. Achteraf nog even draaien met wat water en dan is het weer bijna schoon.
pi_198425852
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:24 schreef Vanyel het volgende:
Waar is mijn @:DancingPhoebe eigenlijk?
Hoi kind hooooi!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 maart 2021 @ 12:59:57 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het was leuk zolang het duurde. :D

Wel weer dingen geleerd. Ook zeker wel dingen die ik vaker zal maken.
Ja precies, ik vond de voorgaande workshops wel echt leuk en waren lekkere gerechten.
En ik ga nu gewoon beginnen met aftellen naar 1 april want ik wil gewoon weer eens ergens eten :D
pi_198425922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies, ik vond de voorgaande workshops wel echt leuk en waren lekkere gerechten.
En ik ga nu gewoon beginnen met aftellen naar 1 april want ik wil gewoon weer eens ergens eten :D
Ik heb de persco. niet gekeken, mag de horeca vanaf 1 april weer open? :)
  woensdag 10 maart 2021 @ 13:06:19 #292
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198425931
quote:
7s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb de persco. niet gekeken, mag de horeca vanaf 1 april weer open? :)
Het is de planning maar niks staat vast, en alleen terras.
pi_198426043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoi kind hooooi!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198426089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 13:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is de planning maar niks staat vast, en alleen terras.
Ah. Duimen dus!

Ik denk dat we de 18e hier maar weer eens zelf sushi gaan maken :9
Echt ergens eten zit er toch nog niet in dan, dus dat houden we dan gewoon tegoed vind ik.
pi_198428754
Wat een rust hier!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198428840
Zijn net terug van van de hele middag lopen naar en over het melkwegpad/westerborkpad.en rondgelopen te hebben op het westerbork terrein. Qua conditie no problem, qua zeer en zo @lijven heftig :D Onze limit was eigenlijk de heenweg, maar we moesten ook nog terug _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog Grollo en Orvelte op mijn lijstje voor vandaag als 'reisleidster' maar die slaan we over. Zo lekker de sauna in en rust! Veel rust nu! /oud
pi_198429124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:56 schreef Blues het volgende:
Zijn net terug van van de hele middag lopen naar en over het melkwegpad/westerborkpad.en rondgelopen te hebben op het westerbork terrein. Qua conditie no problem, qua zeer en zo @:lijven heftig :D Onze limit was eigenlijk de heenweg, maar we moesten ook nog terug _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog Grollo en Orvelte op mijn lijstje voor vandaag als 'reisleidster' maar die slaan we over. Zo lekker de sauna in en rust! Veel rust nu! /oud
Het is toch een behoorlijk stuk lopen vanaf de parkeerplaats, ik snap dat terug wel een dingetje was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er een sauna in het huisje? _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198429269
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:56 schreef Blues het volgende:
Zijn net terug van van de hele middag lopen naar en over het melkwegpad/westerborkpad.en rondgelopen te hebben op het westerbork terrein. Qua conditie no problem, qua zeer en zo @:lijven heftig :D Onze limit was eigenlijk de heenweg, maar we moesten ook nog terug _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog Grollo en Orvelte op mijn lijstje voor vandaag als 'reisleidster' maar die slaan we over. Zo lekker de sauna in en rust! Veel rust nu! /oud
Dat is sowieso ook een aardige wandeling :Y

Verder vond ik het ook al erg indrukwekkend en bij mij is het toch wat generaties verder.
pi_198429669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:12 schreef Isabeau het volgende:

Het is toch een behoorlijk stuk lopen vanaf de parkeerplaats, ik snap dat terug wel een dingetje was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er een sauna in het huisje? _O_
Ja een infrarood! 3e dag nu (en ik ben totaaaaal geen saunamens) en ik kon er nu 25 min inzitten op 45 gr.
Er hangt bij de douche ook een sundinges met UV licht. Wat een bullshit dacht ik toen ik het zag :D Maar het schijnt wel goed te zijn? En lekker warm.
Nadeel is dat je veel te lang onder de douche staat natuurlijk :P
pi_198429684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is sowieso ook een aardige wandeling :Y

Verder vond ik het ook al erg indrukwekkend en bij mij is het toch wat generaties verder.
Tuurlijk voor iedereen indrukwekkend hoor.
Wat ik zelf storend vond waren die sterrendingen op het terrein.
pi_198429694
@Blues, Westerbork is heftig ja. Wat staat er nog op het programma voor de komende dag(en)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')