Nou ja Joop, je moet het zo zien dat alhier "bekende Nederlanders" in principe altijd afgebrand worden tot op de grond. Niets nieuws onder de zon. Men vindt dat een nuttige besteding van de vrijetijd. Ik vind het een leuk wijf en tevens een goede actie. En jij ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:34 schreef JoopRuiter het volgende:
[..]
Wat ben jij een gore smeerlap. Ik ken Eva toevallig goed, jij hebt totaal geen idee maar dondert jouw smeerlapperij er gewoon overheen. Maakt jou niks uit wat dat doet met mensen, jij zit lekker veilig en anoniem achter je laptop of telefoon. En maar lachen en brallen. Hersenloos type.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef potjecreme het volgende:
Wie van jullie is dit?
https://uk.gofundme.com/f/antieva-smid
Daarmee heeft ze nog steeds niet de garantie op een huis.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:44 schreef Fugue het volgende:
Eva had ook een oproepje kunnen doen voor een baan.
Dat heeft ze zeker niet maar de kans is groter dan wanneer ze op de bank blijft zitten tot het haar komt aanwaaienquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarmee heeft ze nog steeds niet de garantie op een huis.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:27 schreef JoopRuiter het volgende:
Walgelijk type. Dit zegt zoveel meer over jou dan over Eva.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:30 schreef JoopRuiter het volgende:
Wat een walgelijke titel. Weer typisch een stelling van en door mensen die geen donder afweten van het onderwerp. Meteen een (ver) oordeel klaar,en schelden maar. Allemaal aannames die nergens op slaan, idiote veronderstellingen en vooroordelen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:34 schreef JoopRuiter het volgende:
Wat ben jij een gore smeerlap. Ik ken Eva toevallig goed, jij hebt totaal geen idee maar dondert jouw smeerlapperij er gewoon overheen. Maakt jou niks uit wat dat doet met mensen, jij zit lekker veilig en anoniem achter je laptop of telefoon. En maar lachen en brallen. Hersenloos type.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:43 schreef JoopRuiter het volgende:
Jij, net als veel hier, hebt geen idee. Je oordeelt en veroordeelt met jouw ' elitaire bitch' zonder te weten hoe en waarom. Je gaat af op een verhaaltje wat ontzettend gekleurd is door de journalist van Story. De Telegraaf doet er nog een schepje bovenop....en jij neemt alles voor zoete koek aan. Zo gaat dat met mensen die zelf het vermogen missen om na te denken.
Waar staat dat ze alleen op de bank zit?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat heeft ze zeker niet maar de kans is groter dan wanneer ze op de bank blijft zitten tot het haar komt aanwaaien
Ze zit een jaar zonder werk door covid. Al kon ze daarvoor al geen hypotheek krijgen als zzp’er.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waar staat dat ze alleen op de bank zit?
Ze heeft geen betaald werk. Dat is heel wat anders dan thuis niks doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze zit een jaar zonder werk door covid. Al kon ze daarvoor al geen hypotheek krijgen als zzp’er.
Als je twee kinderen eruit gepoept hebt dan is het tijd om je verantwoordelijkheden te nemen. En dat romantische arme kunstenaarsbestaan vaarwel te zeggen. En eens een echte baan te fixenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze heeft geen betaald werk. Dat is heel wat anders dan thuis niks doen.
Ze kan wel een hoge huur betalen. Ik had een collega die 3 maanden ergens anders moest wonen en daarna weer voor 9 maanden in zijn studio kon. Dat is voor sommigen echt werkelijkheid. Ze kan huurwoningen vinden maar ze krijgt geen huurcontract voor onbepaalde tijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als je twee kinderen eruit gepoept hebt dan is het tijd om je verantwoordelijkheden te nemen. En dat romantische arme kunstenaarsbestaan vaarwel te zeggen. En eens een echte baan te fixen
Dat geloof ik onmiddelijk, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze kan wel een hoge huur betalen. Ik had een collega die 3 maanden ergens anders moest wonen en daarna weer voor 9 maanden in zijn studio kon. Dat is voor sommigen echt werkelijkheid. Ze kan huurwoningen vinden maar ze krijgt geen huurcontract voor onbepaalde tijd.
Dat is 1 van de redenen dat ze geen vaste plek heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat geloof ik onmiddelijk, daar gaat het niet om.
Hoeren zijn moreel verdorven?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:50 schreef Tlaloc het volgende:
Zelfs een hoer is moreel nog beter, die levert tenminste nog diensten terug.
Maar dat praat niet goed, om meteen maar 250 duizend euro bij elkaar te bedelen voor het bouwen van een nieuwe woning he. Ze had ook kunnen vragen via Social Media om een betaalbare woning. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen dat ze geen vaste plek heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |