Terecht. Dat ze als actrice d'r eigen boontjes maar dopt. Of anders via Kinky bij gaat beunen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
Die actie staat er al een maand op
Ze heeft pas 1700 euro. Nog veel.
Jawel, want kinderen groeien.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja pannekoek is gewoon een voorbeeld natuurlijk, niemand koopt toch ieder kwartaal pyjama's bij de Hema?
Dat denk ik juist wel, dan groei je meer in de breedte.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Op een dieet van knakworsten wel niet zo snel, dat scheelt.
Die actie was van bijna een jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:49 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat een frustraties worden er in dit topic afgereageerd op deze dame. Als je de actie onzin vind dan geef je gewoon niks. Ik ga hier ook niks aan geven.
Ah, had de datum van het topic niet bekeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die actie was van bijna een jaar geleden.
Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.
Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
Ze wil niet zeggen waarom ze uit haar huis moet. Als je schooit om geld, is regel 1 toch eigenlijk wel open kaart spelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.
Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
Handig is anders en om eerlijk te zijn voel ik me ook niet geroepen de portemonnee te trekken voor een willekeurige persoon die ik niet persoonlijk ken of wat dan ook voor me betekent, en die toevallig enige bekendheid heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze wil niet zeggen waarom ze uit haar huis moet. Als je schooit om geld, is regel 1 toch eigenlijk wel open kaart spelen.
Die vader van dat kind is haar ex. Daar woont ze blijkbaar niet meer mee samen. Da's volgens mij Hjalmar Tim Ilmer.
Blijkbaar heeft deze dame er dus een enorme teringzooi van gemaakt in haar leven. Blijkbaar verdienen naar hobby-achtige werkzaamheden niet zoveel of kan ze niet met geld omgaan.
Denk wel dat het handig is als ze eens gaat werken aan haar inkomen en/of de uitgaven (als dat ook het probleem is). Blijkbaar is genoeg geld bij elkaar hobby-en niet geluk, misschien moet ze maar eens een echte baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Handig is anders en om eerlijk te zijn voel ik me ook niet geroepen de portemonnee te trekken voor een willekeurige persoon die ik niet persoonlijk ken of wat dan ook voor me betekent, en die toevallig enige bekendheid heeft.
Maar mensen die op Twitter gaan roepen dat "ze maar achter het raam moet staan" horen wel tot het laagste allooi stakkers die er te bedenken zijn.
Ze wil graag een vaste woonplek. Het zwervend bestaan trekt ze niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die is er wel maar een kamer zal tegenwoordig net zo duur zijn als een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat? Ingeschreven staan om op kamers te gaan? Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is er geen particuliere kamerverhuur in Nederland dan?
Wij Nederlanders betalen zoveel belasting en worden door de overheid verzekerd dat ze zorgen voor de zwakkeren. Daar stemmen we elke vier jaar massaal voor, we kopen dat via de overheid af.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Niks mis mee. Ik vind de solidariteit ver te zoeken vaak bij de Nederlandse medemens. Ik moet zeggen bij ons gaan de tikkie verzoeken door Whatsappgroepen en we helpen elkaar waar we kunnen zonder te oordelen. We gaan ook van het goede uit.
Goede uit.
Dat vingertje wijzen altijd.²
Dat geldt ook voor ons. Er zijn soms gevallen die gewoon tussen wal en schip vallen. Die helpen we graag zonder tegen ze te zeggen "Ja, je eigen schuld. Had je maar..." Alles is bespreekbaar bij Nederlanders. Behalve geld. Terwijl geld is maar een middel joh. Geen doel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wij Nederlanders betalen zoveel belasting en worden door de overheid verzekerd dat ze zorgen voor de zwakkeren. Daar stemmen we elke vier jaar massaal voor, we kopen dat via de overheid af.
Ach, vandaag ff gekeken op kamer verhuur sites, ik heb morgen gewoon een drie kamer appartement in Rotterdam voor ¤1000,00quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die is er wel maar een kamer zal tegenwoordig net zo duur zijn als een sociale huurwoning.
Wie zijn "wij"?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wij Nederlanders betalen zoveel belasting en worden door de overheid verzekerd dat ze zorgen voor de zwakkeren. Daar stemmen we elke vier jaar massaal voor, we kopen dat via de overheid af.
In tegenstelling tot veel andere landen, we kunnen ook massaal minder belasting gaan betalen. Ook een optie.
Geven en nemen. Sommige mensen nemen hier gewoon heel veel, andere niet.
Dus heb je wat te klagen, ga maar klagen in Den Haag. En anders werken met je donder en zorg goed voor jezelf en je naasten. Denen zorgen ook voor elkaar trouwens en voor hun naasten. Maar die hebben er een succesvoller beleid in dat wij hier.
Ach ze mag alles van mij, wat boeit mij dat mens überhaupt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie zijn "wij"?
Van mij mag die actrice een sociale huurwoning toegewezen krijgen.
Van mij mag ze ook donaties vragen voor een koopwoning.
Ja, daar loop je echt van binnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:29 schreef epicbeardman het volgende:
Als ze snel is met derde kind kan ze mss nog wel kinderbijslag aanvragen en met 3 kinderen krijg je aardige toeslag. Kan je best wat van huren.
Zo genereren niet westerse gezinnen ook inkomen in Nederland, gewoon kinderen baren, de staat gaat je steeds meer geld geven.
Leeftijd kind Bedrag per kind
0 t/m 5 jaar ¤ 230,69
6 t/m 11 jaar ¤ 280,13
12 t/m 17 jaar ¤ 329,56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |