abonnement Unibet Coolblue
pi_203457919
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is vast lastiger geworden ja, dat geloof ik, maar je hoeft nergens ingeschreven te staan om op kamers te gaan. Ik was 15 toen ik het huis uit ging en zelfs dat was ook makkelijk te regelen
Ik was net 17 en naast de uitwonende beurs geen cent gehad van mijn ouders. Zelf altijd gewerkt naast de studie, was twintig jaar geleden goed te doen.

Nu is dat allemaal anders, dat geloof ik.
pi_203458732
Oei ¤ 1,850 opgehaald, in totaal. In een jaar.

Dat is niet best

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2022 13:53:25 ]
pi_203458844
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Oei ¤ 1,850 opgehaald, in totaal. In een jaar.

Dat is niet best
Kan ze 1 maand de huur van betalen

:D
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:10:17 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203458897
Mja vervelende situatie maar ze zit nou even niet in de positie om ruime aanvullende eisen te gaan stellen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:23:05 #255
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_203459001
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:08 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb 3 kinderen, die bedragen zijn per kwartaal en het is een leuke toevoeging aan het budget maar als je er bij de Hema ondergoed en pyjama's van koopt dan heb je nog wat over voor een knakworst hier en daar, en dat is het dan wel.
Misschien als je kwaliteit spul koopt. Dan hoef je niet ieder kwartaal nieuw ondergoed en pyjama's te kopen van de kinderbijslag.
pi_203459029
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is vast lastiger geworden ja, dat geloof ik, maar je hoeft nergens ingeschreven te staan om op kamers te gaan. Ik was 15 toen ik het huis uit ging en zelfs dat was ook makkelijk te regelen
Je moet echter alleen ingeschreven staan als student om op kamers te gaan
100 jaar geleden is iets anders dan tegenwoordig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203459047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Je moet echter alleen ingeschreven staan als student om op kamers te gaan
100 jaar geleden is iets anders dan tegenwoordig.
Wat? Ingeschreven staan om op kamers te gaan? Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is er geen particuliere kamerverhuur in Nederland dan?
-nee-
pi_203459061
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Misschien als je kwaliteit spul koopt. Dan hoef je niet ieder kwartaal nieuw ondergoed en pyjama's te kopen van de kinderbijslag.
Ja pannekoek is gewoon een voorbeeld natuurlijk, niemand koopt toch ieder kwartaal pyjama's bij de Hema?
-nee-
pi_203459118
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Oei ¤ 1,850 opgehaald, in totaal. In een jaar.

Dat is niet best
Zij heeft die actie vorig jaar vrij snel stopgezet vanwege al het commentaar.
pi_203459131
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Misschien als je kwaliteit spul koopt. Dan hoef je niet ieder kwartaal nieuw ondergoed en pyjama's te kopen van de kinderbijslag.
Kinderen groeien, dat weet je toch?
pi_203459272
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
Die actie staat er al een maand op :')
Ze heeft pas 1700 euro. Nog veel.
Terecht. Dat ze als actrice d'r eigen boontjes maar dopt. Of anders via Kinky bij gaat beunen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:49:27 #262
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203459279
Maar wat een frustraties worden er in dit topic afgereageerd op deze dame. Als je de actie onzin vind dan geef je gewoon niks. Ik ga hier ook niks aan geven.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:53:29 #263
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_203459316
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ja pannekoek is gewoon een voorbeeld natuurlijk, niemand koopt toch ieder kwartaal pyjama's bij de Hema?
Jawel, want kinderen groeien.
pi_203459323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jawel, want kinderen groeien.
Ik las het
-nee-
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:54:55 #265
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_203459332
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik las het
Op een dieet van knakworsten wel niet zo snel, dat scheelt.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:55:42 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203459340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Op een dieet van knakworsten wel niet zo snel, dat scheelt.
Dat denk ik juist wel, dan groei je meer in de breedte.
pi_203459389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:49 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat een frustraties worden er in dit topic afgereageerd op deze dame. Als je de actie onzin vind dan geef je gewoon niks. Ik ga hier ook niks aan geven.
Die actie was van bijna een jaar geleden.

Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.

Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:05:03 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203459434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die actie was van bijna een jaar geleden.

Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.

Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
Ah, had de datum van het topic niet bekeken.

Maargoed, blijft staan dat degenen die online bagger over haar uit storen zonder uitzondering hele sneue gefrustreerde stakkertjes zijn.
pi_203459438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die actie was van bijna een jaar geleden.

Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.

Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
Ze wil niet zeggen waarom ze uit haar huis moet. Als je schooit om geld, is regel 1 toch eigenlijk wel open kaart spelen.

Die vader van dat kind is haar ex. Daar woont ze blijkbaar niet meer mee samen. Da's volgens mij Hjalmar Tim Ilmer.

Blijkbaar heeft deze dame er dus een enorme teringzooi van gemaakt in haar leven. Blijkbaar verdienen naar hobby-achtige werkzaamheden niet zoveel of kan ze niet met geld omgaan.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:13:43 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203459505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze wil niet zeggen waarom ze uit haar huis moet. Als je schooit om geld, is regel 1 toch eigenlijk wel open kaart spelen.

Die vader van dat kind is haar ex. Daar woont ze blijkbaar niet meer mee samen. Da's volgens mij Hjalmar Tim Ilmer.

Blijkbaar heeft deze dame er dus een enorme teringzooi van gemaakt in haar leven. Blijkbaar verdienen naar hobby-achtige werkzaamheden niet zoveel of kan ze niet met geld omgaan.
Handig is anders en om eerlijk te zijn voel ik me ook niet geroepen de portemonnee te trekken voor een willekeurige persoon die ik niet persoonlijk ken of wat dan ook voor me betekent, en die toevallig enige bekendheid heeft.

Maar mensen die op Twitter gaan roepen dat "ze maar achter het raam moet staan" horen wel tot het laagste allooi stakkers die er te bedenken zijn.
pi_203459568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Handig is anders en om eerlijk te zijn voel ik me ook niet geroepen de portemonnee te trekken voor een willekeurige persoon die ik niet persoonlijk ken of wat dan ook voor me betekent, en die toevallig enige bekendheid heeft.

Maar mensen die op Twitter gaan roepen dat "ze maar achter het raam moet staan" horen wel tot het laagste allooi stakkers die er te bedenken zijn.
Denk wel dat het handig is als ze eens gaat werken aan haar inkomen en/of de uitgaven (als dat ook het probleem is). Blijkbaar is genoeg geld bij elkaar hobby-en niet geluk, misschien moet ze maar eens een echte baan gaan zoeken.

Ze is 36, die kinderen zijn er nog wel even en kan niet tientallen jaren d'r huishoudbudget op deze manier bij elkaar schooien. Wat nu al niet gelukt is voor die woning.

Zie ook dat ze schenkingen wilde. Niet eens funden om dan later terug te betalen of zo.

Uiteraard voel ik me ook niet geroepen om haar te helpen.
pi_203467303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die actie was van bijna een jaar geleden.

Sindsdien had ze kennelijk gelukkig een dak boven haar hoofd. Echter is ze nu hoogzwanger van haar derde kind bij dezelfde vader die klaarblijkelijk geen woonruimte heeft ofzo (??) en als het artikel klopt staat ze dus vanaf op straat met haar twee kinderen en hoogzwanger bovendien.

Niet iets om frusty over te doen natuurlijk...de situatie kent geen winnaars, maar eh... heel handig ...is anders.
Ze wil graag een vaste woonplek. Het zwervend bestaan trekt ze niet meer.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 23:26:16 #273
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203467351
Niks mis mee. Ik vind de solidariteit ver te zoeken vaak bij de Nederlandse medemens. Ik moet zeggen bij ons gaan de tikkie verzoeken door Whatsappgroepen en we helpen elkaar waar we kunnen zonder te oordelen. We gaan ook van het goede uit.

Goede uit.

Dat vingertje wijzen altijd. :N

:{²

[ Bericht 9% gewijzigd door BansheeBoy op 01-02-2022 23:52:57 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 februari 2022 @ 23:30:34 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203467415
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Wat? Ingeschreven staan om op kamers te gaan? Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is er geen particuliere kamerverhuur in Nederland dan?
Die is er wel maar een kamer zal tegenwoordig net zo duur zijn als een sociale huurwoning.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203467736
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Niks mis mee. Ik vind de solidariteit ver te zoeken vaak bij de Nederlandse medemens. Ik moet zeggen bij ons gaan de tikkie verzoeken door Whatsappgroepen en we helpen elkaar waar we kunnen zonder te oordelen. We gaan ook van het goede uit.

Goede uit.

Dat vingertje wijzen altijd. :N

:{²
Wij Nederlanders betalen zoveel belasting en worden door de overheid verzekerd dat ze zorgen voor de zwakkeren. Daar stemmen we elke vier jaar massaal voor, we kopen dat via de overheid af.

In tegenstelling tot veel andere landen, we kunnen ook massaal minder belasting gaan betalen. Ook een optie.
Geven en nemen. Sommige mensen nemen hier gewoon heel veel, andere niet.

Dus heb je wat te klagen, ga maar klagen in Den Haag. En anders werken met je donder en zorg goed voor jezelf en je naasten. Denen zorgen ook voor elkaar trouwens en voor hun naasten. Maar die hebben er een succesvoller beleid in dat wij hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')