IK heb 2 minuten de stream op, en 2 minuten de COS, waarbij de topic gesloten wasquote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Rare keuze, want ze zouden op Nick's verjaardag toch ook sushi krijgen?
Nog meer sushiquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Sorry zat niet op te lettenquote:
Geen probleem wil je een Nieuwe TT of is deze goed ? anders dm ik Benny wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Sorry zat niet op te letten![]()
Zat half naar die sushi blabla te luisteren..
ze heeft toch gelijk bijna iedereen gaat weer op haarquote:
Is goed hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen probleem wil je een Nieuwe TT of is deze goed ? anders dm ik Benny wel.
Een bakje AH hosomaki per persoonquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef D. het volgende:
Hopelijk is het wel een beetje een fatsoenlijke lunch
weet niet of dat al echt toegezegd wasquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfdequote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft toch gelijk bijna iedereen gaat weer op haar
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomiquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfde
Ik hoop wel dat ze 'echte' sushi krijgenquote:
en jill lust geen eens sushi zegt ze netquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef Silves het volgende:
Hoorde deze week , dat Jill en Matt het over zelf Sushi te maken, dat dat tv op leverde, maar de verwende kostgangers worden weer op hun wenken bediend.Vooral de Belgen, willen net altijd iets meer..ja speciaal die vegan.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomi
tenzij ze door de stemming gegarandeerd in de finale staat.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomi
Ik hoop gewoon dat ze een hele tonijn (quote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze 'echte' sushi krijgen
Ze proberen Liese aan de sushi te krijgen, en dan is de AH geen goede eerste keer
Ik dacht dat Julie dat zei, dat ze dat zouden krijgen op Nick's verjaardag als ze een lied voor hem zouden schrijven. Maar misschien gaf ze het alleen als voorbeeld en is het geen zekerheid, zou kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet niet of dat al echt toegezegd was
nee dat weet ik maar op der stemmen is ook niet fijn keer op keerquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfde
Ja over tv was Matt, die dacht dit een goed idee was.Ze moesten koken voor de groep, toen kwam hij met dit voorstel.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en jill lust geen eens sushi zegt ze net
Zij stemt ook steeds op Michel en Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar op der stemmen is ook niet fijn keer op keer
Ooh ik wil ook in jouw DM 😜quote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Frummelie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 8 maart 2021 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga je nu door. Zit het je dwars kom in mijn DM. Nogmaals next.
laten we het hopenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goeie!!quote:Op maandag 8 maart 2021 16:26 schreef Stargazing het volgende:
BB heeft nooit gezegd dat ze de sushi zomaar kregen toch?
stel dat ze iets anders gekozen hadden was hun geheime opdracht misschien mislukt.
Misschien staat sushi er gewoon op zodat Nick geen argwaan krijgt als hij de ingredienten ziet
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:26 schreef Stargazing het volgende:
BB heeft nooit gezegd dat ze de sushi zomaar kregen toch?
stel dat ze iets anders gekozen hadden was hun geheime opdracht misschien mislukt.
Misschien staat sushi er gewoon op zodat Nick geen argwaan krijgt als hij de ingredienten ziet
ja ok weet hetquote:
In echte sushi zitten geen ingrediëntenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?
ze kunnen sushi ook zelf maken toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?
denk dat ze gewoon kant en klare krijgtquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze kunnen sushi ook zelf maken toch?
Ja, maar die gebruikt de sushichef, dus weet niet waarom Nick die ergens zietquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In echte sushi zitten geen ingrediënten
Als ze zelf sushi moeten maken... Is ook wel leuk, jaquote:Op maandag 8 maart 2021 16:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze een hele tonijn () over het hek flikkeren, een zak rijst, bak zeewier.
Maak zelf maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja misschien krijgen ze weer zo'n bouwpakket net als het sterrendiner.quote:
Bonusaanbieding deze week?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze gewoon kant en klare krijgt
Kan ookquote:Op maandag 8 maart 2021 16:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze gewoon kant en klare krijgt
Geen idee of ze dat kunnenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze kunnen sushi ook zelf maken toch?
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
De kans is niet zo groot zeker dat Zoey op de bank zit zeker?Denk het wel hoor. Julie en Naomi lijken wel om te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De kans is niet zo groot zeker dat Zoey op de bank zit zeker?Helaas denk ik dat die kans best groot is hoor dat Zoëy op de bank komt. Tegen wie is mij nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk Jill maar wie weet komt er idd nog een twist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kans is niet zo groot zeker dat Zoey op de bank zit zeker?Nee hoor, zekerheidje volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg ineens medelijden met Nick, gelukkig is Michel daar danquote:Op maandag 8 maart 2021 16:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja misschien krijgen ze weer zo'n bouwpakket net als het sterrendiner.
Breng ze nou niet op ideeen.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind der wel stlletjes Jill, en ze hebben ook al tijdje geen weerwolfje gespeeld
Dus die gaan misschien niet mee naar Milaan shoppen met Zoeyquote:Op maandag 8 maart 2021 16:32 schreef Windhapper het volgende:
Denk het wel hoor. Julie en Naomi lijken wel om te zijn.
er moet een belg uit en een vrouw, om het terug wat gelijk te trekkenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet een Belg uit, de kans is groot dat er geen "twist" komt. (Als het Zoey tegen Jill is)
Het staat nu 5-3.
En daar voldoet Zoey perfect aanquote:Op maandag 8 maart 2021 16:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
er moet een belg uit en een vrouw, om het terug wat gelijk te trekken
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef Angelflush het volgende:
Ik reageerde omdat jij niet degene bent die bepaald dat ik niet mag reageren op jou post. Omdat jij next neerzet wil niet zeggen dat ik niet mag reageren dus. !
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga je nu door. Zit het je dwars kom in mijn DM. Nogmaals next.
Als Zoey weg is keert de positieve sfeer weer een beetje terugquote:Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En daar voldoet Zoey perfect aan![]()
Jammer heb het liefs een Nederlandse man er nu uit. En dan voorkeur voor Matt.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:35 schreef Stargazing het volgende:
er moet een belg uit en een vrouw, om het terug wat gelijk te trekken
Halve middag SL op 2.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef Fasil het volgende:
Waarom werden Naomi en Nick naar de dagkamer geroepen?
Zijn er nog naar de DBK gegaan vandaag?
Lijkt me wel als HMquote:Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef Angelique61 het volgende:
Is het al zeker dat Juli immuniteit heeft?
Sinds het vertrek van Thomas alquote:Op maandag 8 maart 2021 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind der wel stlletjes Jill, en ze hebben ook al tijdje geen weerwolfje gespeeld
die komt nog wel aan bod volgende week, volgende week heeft Matt zijn nut gehad en staat hij eropquote:Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jammer heb het liefs een Nederlandse man er nu uit. En dan voorkeur voor Matt.
Zijn Tweelingbroer Michael neemt ook entree in het huisquote:
We hebben een overschot aan belgische vrouwen. Mag er best één van weg.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jammer heb het liefs een Nederlandse man er nu uit. En dan voorkeur voor Matt.
En alle Thomas fans, die nog steeds denken dat Jill "gefoeles" heeftquote:Op maandag 8 maart 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is Jill en Jill wint BB want alle kinderen van 10 tot 18 jaar vinden haar geweldig. En krijgen sowieso hun stem. En dan heb je de huisvrouwen met kort pittig kapsel die ook Jill helemaal geweldig vinden.
Nick heeft borstjesquote:Op maandag 8 maart 2021 16:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We hebben een overschot aan belgische vrouwen. Mag er best één van weg.
ik ga voor wat nick op de avond dat mike eruit ging al gezegd heeft tegen mattquote:
En toch ga je dat gekonkel missen, ik wel in ieder geval 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Zoey weg is keert de positieve sfeer weer een beetje terug
Ze heeft het georganiseerd. En de hele groep doet mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:50 schreef zodeju het volgende:
Schakel net weer in en hoor Zoey. Speelt ze spontaan mee of is dit verplicht.
Ik mis Mike, zoey ga ik echt niet missen hoor. Ik denk ook dat Liese nog slidings gaat maken als zoey weg is omdat ze de enige is die niet op zoey gaat stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ga je dat gekonkel missen, ik wel in ieder geval 😉
De immuniteit doet er inderdaad niet toe,quote:Op maandag 8 maart 2021 16:43 schreef Stargazing het volgende:
zoveel mensen hier die precies hopen dat Julie geen immuniteit heeft, of ze immuniteit heeft of nieit maakt echt niet uit want ze komt absoluut niet in gevaar. Ze gaan Jill ook nooit een vrijstelling voor de finale geven want dan is het spel zo goed als gespeeld en is het niet interessant of spannend meer.
Als Michel op de bank komt naast zoey en Jill haalt Julie hem eraf want dat is de taak van een HM
en zelfs als er niemand van de bank word gehaald gaat Zoey nog steeds naar huis want ze krijgt van geen van beide groepjes fans.
Als Zoey tegenover Jill en Michel staat zal ze echt weinig stemmen krijgen want Michel heeft all K5 fans achter zich en Jill heeft haar eigen fanbase dus.
Michel blijft deze week, sorry to burst your bubble.
Heel goedquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja capuchonjongen weet altijd eerder dingen dan ons
Ik ben geen huisvrouw en ik heb geen kort pittig kapsel maar ik hou gewoon van de naïviteit en speelsheid van Jill, mag dat ook?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is Jill en Jill wint BB want alle kinderen van 10 tot 18 jaar vinden haar geweldig. En krijgen sowieso hun stem. En dan heb je de huisvrouwen met kort pittig kapsel die ook Jill helemaal geweldig vinden.
jill weet veel niet is toch ook wel met opvoeding te maken hoor 911 ook niet kennenquote:
Zoey heeft zich altijd aan het bondje met de meisjes gehouden, daardoor is de kinderkamer nooit op de meisjes gegaan. 2 van de 3 meisjes tonen nu hun ware aard, onbetrouwbaar, laf en volgzaam. Cijferen zichzelf weg voor hun mannetje en zullen daardoor nooit verder kunnen komen dan een 2e plaats.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik mis Mike, zoey ga ik echt niet missen hoor. Ik denk ook dat Liese nog slidings gaat maken als zoey weg is omdat ze de enige is die niet op zoey gaat stemmen.
Zoey denkt datze veilig is omdat "de meisjes niet op haar gaab stemmen" dus ze permitteerde zich meer, toond haar ware aard: lui, arrogant en vals en dat zal nu in haar gezicht ontploffen
Natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw en ik heb geen kort pittig kapsel maar ik hou gewoon van de naïviteit en speelsheid van Jill, mag dat ook?
Ze kent in ieder geval wel Bassie en Adriaanquote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jill weet veel niet is toch ook wel met opvoeding te maken hoor 911 ook niet kennen
En ik heb lang haar maar ben wel pittig en vind Jill om dezelfde reden leukquote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben geen huisvrouw en ik heb geen kort pittig kapsel maar ik hou gewoon van de naïviteit en speelsheid van Jill, mag dat ook?
911 he, niet 9/11quote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jill weet veel niet is toch ook wel met opvoeding te maken hoor 911 ook niet kennen
En julie antwoord met WO1quote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Liese omschrijft Tweede Wereldoorlog: "Groot gevecht in Belgie, 1940"
Nou maar hopen dat die vraag voorbij gaat komen danquote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef Fasil het volgende:
[..]
Maar ze wist wel dat een muis een 3-tal weken dracht heeft.
Dat wist de bioloog, Naomi, niet
Julie heeft inderdaad al bewezen, qua kennis, de domste te zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese vragt: groot gevecht in België tussen 40-45
Julie wereldoorlog
ugmm de eerste?....de tweede?
Ken je geschiedenis mensen. Kan ik zo boos van worden van mensen die de basis geschiedenis niet kennen.
14-18, 40-45 dat zijn data die je moet kennen (als Belg, want nederland was Neutraal in 14-18 )
Nee hoor, na Jill is Liese een goede 2equote:Op maandag 8 maart 2021 17:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Julie heeft inderdaad al bewezen, qua kennis, de domste te zijn
Lief 😘quote:Op maandag 8 maart 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Natuurlijk
ik vind stiekem Jill ook wel leuk. Het was een voorbeeldje.
Als het Engels is kent onze stewardess het nietquote:Op maandag 8 maart 2021 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "In Amerika staat het"
Nick: "Statue of Liberty
Jill: "Nee"
Nick: "Vrijheidsbeeld"
Jill: "Ja"
Maar Jill heeft wel gelijk hierquote:Op maandag 8 maart 2021 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "In Amerika staat het"
Nick: "Statue of Liberty
Jill: "Nee"
Nick: "Vrijheidsbeeld"
Jill: "Ja"
Ik zou niet weten waarom iemand Mike zou missen eigenlijk..en ik snap ook niet wat er toch zo mis is aan Zoey..Er zijn ook anderen die zeuren, op bed liggen enz..quote:Op maandag 8 maart 2021 16:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik mis Mike, zoey ga ik echt niet missen hoor. Ik denk ook dat Liese nog slidings gaat maken als zoey weg is omdat ze de enige is die niet op zoey gaat stemmen.
Zoey denkt dat ze veilig is omdat "de meisjes niet op haar gaan stemmen" dus ze permitteerde zich meer, toont haar ware aard: lui, arrogant en vals en dat zal nu in haar gezicht ontploffen
En hadden we in NL een miljoen Belgische vluchtelingen, een aantal van het nageslacht keerden later terug voor max 100 dagen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese vragt: groot gevecht in België tussen 40-45
Julie wereldoorlog
ugmm de eerste?....de tweede?
Ken je geschiedenis mensen. Kan ik zo boos van worden van mensen die de basis geschiedenis niet kennen.
14-18, 40-45 dat zijn data die je moet kennen (als Belg, want nederland was Neutraal in 14-18 )
Toch goed omschrevenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Naomi doet dit goed, met die vage omschrijvingen van Matt
"Disney met die lamp"
"Disney film met die wasbeer"
Waar zullen we beginnen?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:06 schreef magnaal24 het volgende:
..en ik snap ook niet wat er toch zo mis is aan Zoey..
ze zei 6 weken volgens mijnquote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef Fasil het volgende:
[..]
Maar ze wist wel dat een muis een 3-tal weken dracht heeft.
Dat wist de bioloog, Naomi, niet
staat er toch hahaha 911quote:
Ik had het over een kort pittig kapsel hè een madame Jeanette past meer bij mijn karaktertje...quote:Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
En ik heb lang haar maar ben wel pittig en vind Jill om dezelfde reden leuk
"Kort pittig kapsel' is een gezegde op FOK! neem het niet zo serieusquote:Op maandag 8 maart 2021 17:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had het over een kort pittig kapsel hè een madame Jeanette past meer bij mijn karaktertje...
Zij kan nochtans Engels, heb het haar al horen spreken.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als het Engels is kent onze stewardess het niet
Ja, maar die anderen doen soms nog leuke dingen in de tijd dat ze even niet op bed liggen. Zoey is in die tijd alleen aan het klagen en zeuren.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:06 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom iemand Mike zou missen eigenlijk..en ik snap ook niet wat er toch zo mis is aan Zoey..Er zijn ook anderen die zeuren, op bed liggen enz..
En vandaag komt ze heel anders over lol.....quote:Op maandag 8 maart 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar die anderen doen soms nog leuke dingen in de tijd dat ze even niet op bed liggen. Zoey is in die tijd alleen aan het klagen en zeuren.
Prima analyse.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:43 schreef Stargazing het volgende:
zoveel mensen hier die precies hopen dat Julie geen immuniteit heeft, of ze immuniteit heeft of nieit maakt echt niet uit want ze komt absoluut niet in gevaar. Ze gaan Jill ook nooit een vrijstelling voor de finale geven want dan is het spel zo goed als gespeeld en is het niet interessant of spannend meer.
Als Michel op de bank komt naast zoey en Jill haalt Julie hem eraf want dat is de taak van een HM
en zelfs als er niemand van de bank word gehaald gaat Zoey nog steeds naar huis want ze krijgt van geen van beide groepjes fans.
Als Zoey tegenover Jill en Michel staat zal ze echt weinig stemmen krijgen want Michel heeft all K5 fans achter zich en Jill heeft haar eigen fanbase dus.
Michel blijft deze week, sorry to burst your bubble.
Tof idee, maar teveel moeitequote:Op maandag 8 maart 2021 17:14 schreef suzi1 het volgende:
voor de plaatjesjatters van elders moet je er gewoon even je naam inplanten
daar heeft ze een pakje boter en haar nichtje voor nodigquote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als het Engels is kent onze stewardess het niet
Ja i know, maar als ik een prnt screen neem is dat rechtstreeks van videoland stream via Gyazo. Anders moet ik hem eerst prntscreenen , plakken in paint , daarna bewerken met mijn naam in om vervolgens te hem uploaden.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het is snel te doen, maar ik snap als je nog sneller een plaatje wil plakken
Hoezo serieus, ik neem hier helemaal niks serieus... en dat gezegde ken ik al heel lang hoor dus.....quote:Op maandag 8 maart 2021 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Kort pittig kapsel' is een gezegde op FOK! neem het niet zo serieus
ach ja, een bioloog is geen dieren arts, die hoeft niet de anatomie en wetenschap van elk dier uit het hoofd te kennen. Als deze maar weet hoe deze het kan onderzoeken.quote:
ja dat begreep ik dus alquote:Op maandag 8 maart 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja i know, maar als ik een prnt screen neem is dat rechtstreeks van videoland stream via Gyazo. Anders moet ik hem eerst prntscreenen , plakken in paint , daarna bewerken met mijn naam in om vervolgens te hem uploaden.
En ondertussen zijn er al 1000 anderen met dezelfde plaatje .
Want ze hebben nog niet genoeg besproken?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
Het mooist zou zijn als nu het stemalarm gaat... Tijdens het spel. Kunnen ze niet bespreken of overleggen
Zal nog wel eerst iets anders gebeuren een spel ofzoquote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
Het mooist zou zijn als nu het stemalarm gaat... Tijdens het spel. Kunnen ze niet bespreken of overleggen
Ze kunnen ook eens plotseling net andersom moeten stemmen. Wie gun jij de finale buiten jezelf.. 1naamquote:Op maandag 8 maart 2021 17:22 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal nog wel eerst iets anders gebeuren een spel ofzo
Ik moet altijd wennen dat het bij Nederlanders veel gevoeliger ligtquote:
bij mij niet. maar ik weet dat mensen daar los op kunnen gaan ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen dat het bij Nederlanders veel gevoeliger ligt
Snap ik.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
leuke foto vind ik dit van jill
Mooi smoeltje 🤩quote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Verrék..totáál niet dat ½debiele domme onzekere sukkel meiske dat ze in BB speelt ..quote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij die overal de beste in moet zijn helpt een ander???quote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
Jill: "Automerk"
Nick noemt de een na de ander op. Jill na elke antwoord: "Nee"
Michel: "Doorgaan. Doorgaan. Doorgaan"
Hij bemoeit zich ook wel een beetje met elk ander duo hoor
Lijkt precies een andere mensquote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Adviserende rolquote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
Jill: "Automerk"
Nick noemt de een na de ander op. Jill na elke antwoord: "Nee"
Michel: "Doorgaan. Doorgaan. Doorgaan"
Hij bemoeit zich ook wel een beetje met elk ander duo hoor
als je maar lang genoeg bij domme of gekke mensen zit word je dat vanzelf ook. dus tel maar op.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt precies een andere mens
Photofilter, lipjes opgespoten en een stukje slanker. Maar mooie fotoquote:Op maandag 8 maart 2021 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Ik nooit in het weekend, want dan juist veel meer tijd en zin om te kokenquote:Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Zo'n dingen ik bijna nooit in de week. Volgens mij heb ik maar 1 keer Mcdonalds gegeten op een gewone werkdag
Zeker mooie foto. Zag ook hoop gekkigheid op haar insta. Zoals ze hier ook is. Dus denk echt niet dat ze een rol speelt. Trouwens al bijna 40k volgers. Best beetje boel toch wel.quote:
ja staan idd veel gekke dol fotos tussen heel leuk om te zienquote:Op maandag 8 maart 2021 17:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zeker mooie foto. Zag ook hoop gekkigheid op haar insta. Zoals ze hier ook is. Dus denk echt niet dat ze een rol speelt. Trouwens al bijna 40k volgers. Best beetje boel toch wel.
Dat roos hoerkleedje van Zoeyquote:
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik tegen me geloof in rode
kool
(Rode kool op maandag is ruzie)
Hahaha ja geen idee maar zo zeggen ze hierquote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin?
bij mij staat ze ondertussen op de 2e plaats <3quote:Op maandag 8 maart 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begin me steeds meer en meer te ergeren aan Liese
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin?
ruziequote:
Jaquote:Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
voeg matt nou wat er nou gebeurd was met de bijlmerramp?
20jaarquote:Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
voeg matt nou wat er nou gebeurd was met de bijlmerramp?
Haha schijnt dus iets uit de zaankant te zijnquote:
deed je nooit andersquote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik tegen me geloof in rode
kool
(Rode kool op maandag is ruzie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Zei hij dat echtquote:Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
Michel over Fort Knox: "Bekendste gevangenis van de wereld".
alsnog zijn herinneringen geweest enzoquote:
Normaal gesproken zou dit op school ergens besproken moeten wordenquote:Op maandag 8 maart 2021 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alsnog zijn herinneringen geweest enzo
Wel in de COSquote:Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee maar ben alleen dus kan geen ruzie krijgen
Wij hadden NetflixNetlogquote:Op maandag 8 maart 2021 17:19 schreef Benny het volgende:
Jill: "Vroeger was het geel. Eh... Eh... Ik weet eigenlijk niet of het in Belgie was"
Ging om Hyves
Kijk voor de grap eens een geschiedenis examen van afgelopen jaar. Zulke dingen komen niet/nauwelijks meer terug. Gebeurtenissen als een 9/11, de wereldoorlogen of inderdaad in iets kleinere mate de Bijlmerramp, zijn vervangen door zaken als Romeinen. Enigszins om conflicten binnen school te vermijden. (Ja, serieus)quote:Op maandag 8 maart 2021 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dit op school ergens besproken moeten worden
Dit is Fok hè 😉😁quote:Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee maar ben alleen dus kan geen ruzie krijgen
Belachelijk zegquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens een geschiedenis examen van afgelopen jaar. Zulke dingen komen niet/nauwelijks meer terug. Gebeurtenissen als een 9/11, de wereldoorlogen of inderdaad in iets kleinere mate de Bijlmerramp, zijn vervangen door zaken als Romeinen. Enigszins om conflicten binnen school te vermijden. (Ja, serieus)
Iedereen weet toch dat "vroeger was het geel" synoniem is voor Hyves.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:19 schreef Benny het volgende:
Jill: "Vroeger was het geel. Eh... Eh... Ik weet eigenlijk niet of het in Belgie was"
Ging om Hyves
Wij kregen vroeger ook Romeinen, Oude Grieken en piramides en zoquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens een geschiedenis examen van afgelopen jaar. Zulke dingen komen niet/nauwelijks meer terug. Gebeurtenissen als een 9/11, de wereldoorlogen of inderdaad in iets kleinere mate de Bijlmerramp, zijn vervangen door zaken als Romeinen. Enigszins om conflicten binnen school te vermijden. (Ja, serieus)
wij volgens mij ook. maar vraag me af of ik nu meer weet als ik een proefwerk van toen voor mn neus krijg. denk nog steeds onvoldoendequote:Op maandag 8 maart 2021 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen vroeger ook Romeinen, Oude Grieken en piramides en zo
ik druk op laptop eerst de ''FN'' knop tegelijk met de F11 in dan heb je heel scherm (full screen) vol met beeld dan printscreen, dan hoef je niet meer in paint want je hebt enkel beeld van videolandquote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat begreep ik dus al
ik gebruik geen gayzo maar plaats ook zelden een plaatje en dan dus wel prt scr in sjopprogje
Zou dan het enige goedkope zijn in het interieurquote:Op maandag 8 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zien er ook goedkope kuttafels uit
Naomi: "Ik ben aan het winnen. Ik ben aan het winnen"quote:Op maandag 8 maart 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel heeft Naomi op zijn schouder letterlijk en ....
2 Lange, degelijke houten tafels hadden er beter uit gezienquote:Op maandag 8 maart 2021 17:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou dan het enige goedkope zijn in het interieur
Zijn lastiger te verplaatsen. Ik denk dat ze daar ook naar zijn uitgezochtquote:Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 Lange, degelijke houten tafels hadden er beter uit gezien
Er gebeuren vreemde dingen in dat huisquote:Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
michel en julie zijn ook niet echt bij elkaar geweest vandaag
Groentjes op een bedje van groene wattenschijfjesquote:
Naomi werkt parttime in de horeca.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had 1 van die meiden in een restaurant gewerkt, maar wist niet meer wie dat was?
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groentjes op een bedje van groene wattenschijfjes
Ik vind Jill nu mooierquote:Op maandag 8 maart 2021 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja zat ik ook al te kijken beetje niet goedquote:
Wat een ommezwaai,quote:Op maandag 8 maart 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
Als Zoey nu vanavond of morgenvroeg nog Naomi kan bespelen, zit ze deze week weer veilig.
Zoey voelt zich beter met die pillen, maagbeschermers.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er gebeuren vreemde dingen in dat huis
Julie en Michel verder uit elkaar
Zoey die spontaan dingen doet
Whats next? Michel en Jill die stoeien
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
Liese tegen Jill, met een rode peper: "Proef is van deze dunne paprika"
Jill neemt een flinke hap: "wel een beetje pittig, heel pittig. Wat de fack is dat?"
![]()
De maagpillen werkenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:19 schreef Krambo het volgende:
Als Zoey zo actief bezig is dan is er weinig op aan te merken
behalve op haar kookkunsten dan
jill werd het nog merken wanneer haar anus brenntquote:Op maandag 8 maart 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
Liese tegen Jill, met een rode peper: "Proef is van deze dunne paprika"
Jill neemt een flinke hap: "wel een beetje pittig, heel pittig. Wat de fack is dat?"
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey voelt zich beter met die pillen, maagbeschermers. aandacht0
Waarschijnijk leren Liese Julie en Zoey, woensdag Naomi en Julie Liese kennen.
Zoey zal zeer teleurgesteld zijn en Liese kwaad onverschillig
Ze hebben geen wokpanquote:Op maandag 8 maart 2021 18:23 schreef zodeju het volgende:
Snap alleen niet de pannen.....beetje groente in een heel gote pan terwijl die in een gewoon in een wok gedaan konden worden als Zoey de kippenstukjes in had gewokt.
Nu weer iets in een andere pan....??
Het is een aparte manier van koken inderdaad, vooral voor een curry. Niet echt efficient.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:23 schreef zodeju het volgende:
Snap alleen niet de pannen.....beetje groente in een heel gote pan terwijl die in een gewoon in een wok gedaan konden worden als Zoey de kippenstukjes in had gewokt.
Nu weer iets in een andere pan....??
Dan weet je ook niet of je het lustquote:Op maandag 8 maart 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch gelezen ze kregen Sushi, ik lust dat niet
nog niee gegeten
kregen ze de Sushi niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft vandaag gewoon een "goede" dag.
quote:
Ja die koekenpan is wel diep dacht ikquote:Op maandag 8 maart 2021 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een diepe bakpan of heb ik dat verkeerd
Misschien houden ze alles wel apart voor Naomi....en pas op het laatst gaan mengen??quote:Op maandag 8 maart 2021 18:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is een aparte manier van koken inderdaad, vooral voor een curry. Niet echt efficient.
Ze hadden het gewoon in de grote pan kunnen doen. Currypasta aanfruiten, vlees erbij, groenten erbij en daarna kokosmelk (wat ze niet hebben). Verder nog rijst koken in een aparte pan.
Naomiquote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had 1 van die meiden in een restaurant gewerkt, maar wist niet meer wie dat was?
geloof dat ze nog niet apart zijn geweest en zo wel dan is het niet op beeld gebrachtquote:Op maandag 8 maart 2021 18:23 schreef M.Ritcher het volgende:
Heeft Matt nu al verteld aan Jill van het plannetje van Nick en Michel om hem er in te houden ten koste van haar? Of is Matt toch geen echte vriend en wilde hij achteraf toch alleen maar Jill in bed krijgen.
Mac Donalds.quote:
Ah ja, natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien houden ze alles wel apart voor Naomi....en pas op het laatst gaan mengen??
Heb je dat nu op beelden gezien?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi op julie inpraten dat ze op zoey moet stemmen. Van naomi moet het want ze staat liever tegen matt dan tegen zoey. Julie vind het niet leuk dat ze ook nog op jill moet. Omdat zoey dan weet dat ze jill hebben gedaan omdat dan zoey zeker weg gaat
Je geliefde Zoey gaat door de molenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:31 schreef Yolk het volgende:
Naomi heeft een goed geheugen, ze weet alle bulletpoints van Nick nog!
Een marinier die Fort knox een bajes noemt. Grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |