IK heb 2 minuten de stream op, en 2 minuten de COS, waarbij de topic gesloten wasquote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Rare keuze, want ze zouden op Nick's verjaardag toch ook sushi krijgen?
Nog meer sushiquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Sorry zat niet op te lettenquote:
Geen probleem wil je een Nieuwe TT of is deze goed ? anders dm ik Benny wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Sorry zat niet op te letten![]()
Zat half naar die sushi blabla te luisteren..
ze heeft toch gelijk bijna iedereen gaat weer op haarquote:
Is goed hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen probleem wil je een Nieuwe TT of is deze goed ? anders dm ik Benny wel.
Een bakje AH hosomaki per persoonquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef D. het volgende:
Hopelijk is het wel een beetje een fatsoenlijke lunch
weet niet of dat al echt toegezegd wasquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfdequote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft toch gelijk bijna iedereen gaat weer op haar
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomiquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfde
Ik hoop wel dat ze 'echte' sushi krijgenquote:
en jill lust geen eens sushi zegt ze netquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef Silves het volgende:
Hoorde deze week , dat Jill en Matt het over zelf Sushi te maken, dat dat tv op leverde, maar de verwende kostgangers worden weer op hun wenken bediend.Vooral de Belgen, willen net altijd iets meer..ja speciaal die vegan.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomi
tenzij ze door de stemming gegarandeerd in de finale staat.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het over Jill gaat speelt ze iedereen naar huis. inclussief Nick & Liese & Naomi
Ik hoop gewoon dat ze een hele tonijn (quote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze 'echte' sushi krijgen
Ze proberen Liese aan de sushi te krijgen, en dan is de AH geen goede eerste keer
Ik dacht dat Julie dat zei, dat ze dat zouden krijgen op Nick's verjaardag als ze een lied voor hem zouden schrijven. Maar misschien gaf ze het alleen als voorbeeld en is het geen zekerheid, zou kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet niet of dat al echt toegezegd was
nee dat weet ik maar op der stemmen is ook niet fijn keer op keerquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Genomineerd zijn en eruit gestemd worden is niet hetzelfde
Ja over tv was Matt, die dacht dit een goed idee was.Ze moesten koken voor de groep, toen kwam hij met dit voorstel.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en jill lust geen eens sushi zegt ze net
Zij stemt ook steeds op Michel en Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar op der stemmen is ook niet fijn keer op keer
Ooh ik wil ook in jouw DM 😜quote:Op maandag 8 maart 2021 16:20 schreef Frummelie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 8 maart 2021 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga je nu door. Zit het je dwars kom in mijn DM. Nogmaals next.
laten we het hopenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goeie!!quote:Op maandag 8 maart 2021 16:26 schreef Stargazing het volgende:
BB heeft nooit gezegd dat ze de sushi zomaar kregen toch?
stel dat ze iets anders gekozen hadden was hun geheime opdracht misschien mislukt.
Misschien staat sushi er gewoon op zodat Nick geen argwaan krijgt als hij de ingredienten ziet
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:26 schreef Stargazing het volgende:
BB heeft nooit gezegd dat ze de sushi zomaar kregen toch?
stel dat ze iets anders gekozen hadden was hun geheime opdracht misschien mislukt.
Misschien staat sushi er gewoon op zodat Nick geen argwaan krijgt als hij de ingredienten ziet
ja ok weet hetquote:
In echte sushi zitten geen ingrediëntenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?
ze kunnen sushi ook zelf maken toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ingrediënten? Krijgen ze geen echte sushi?
denk dat ze gewoon kant en klare krijgtquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze kunnen sushi ook zelf maken toch?
Ja, maar die gebruikt de sushichef, dus weet niet waarom Nick die ergens zietquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In echte sushi zitten geen ingrediënten
Als ze zelf sushi moeten maken... Is ook wel leuk, jaquote:Op maandag 8 maart 2021 16:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze een hele tonijn () over het hek flikkeren, een zak rijst, bak zeewier.
Maak zelf maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja misschien krijgen ze weer zo'n bouwpakket net als het sterrendiner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |