Het is een verspreking van de categorie 'stoepstengel', maar dan curieuzer.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een hele grappige typo
Als dit lukt wordt het alsnog een mooie zomer!quote:
En dan zijn de ziekenhuizen begin van de zomer een stuk leger. Mogen gevaccineerden lekker op pad; en dan mogen de jongere generaties lekker genieten van de foto'squote:Op maandag 8 maart 2021 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit, en ik verwacht ook echt geen mega stijging meer. Misschien wat kleine ups en downs wanneer er versoepelingen komen. Maar met de combo van de lente die gaat komen en de natuurlijke virus afname die daarbij hoort plus de vaccinaties kán het gewoon niet anders dat het steeds beter wordt
Handig voor mensen die al maanden hebben moeten afzien qua seksleven. Eindelijk even goed doorgeprikt worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Prikevents.Ik zou er haast m'n pumps voor uit de kast halen.
Fuck De Jonge, waardeloze lamlul dat het is.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan zijn de ziekenhuizen begin van de zomer een stuk leger. Mogen gevaccineerden lekker op pad; en dan mogen de jongere generaties lekker genieten van de foto's
@Predator40quote:Op maandag 8 maart 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Handig voor mensen die al maanden hebben moeten afzien qua seksleven. Eindelijk even goed doorgeprikt worden.
Jesse Klaver wilde toch ook iedereen die 18 jaar wordt gratis 10K geven?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Top, weg met mijn studieschuld als ik 1 prikje haal.
Wat zal de gemiddelde leeftijd daar zijn, 75 jaar?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Prikevents.Ik zou er haast m'n pumps voor uit de kast halen.
ik hoop wel dat die dan al geweest zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zal de gemiddelde leeftijd daar zijn, 75 jaar?
Ik ga ff voor je kijken.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Toevallig iemand die deze kan lezen?
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210223_97200781
quote:Dit artikel is exclusief voor jou als abonnee van De Limburger te lezen
De Jonge: quarantaineplicht inkomende reizigers komt in maart
De quarantaineplicht voor mensen die vanuit het buitenland naar Nederland reizen, komt in maart, zegt coronaminister Hugo de Jonge dinsdagavond tijdens een persconferentie over corona.
De minister kijkt al maanden hoe hij zo'n plicht moet invoeren, iets wat volgens hem ,,razend ingewikkeld" is. De quarantaineplicht moet het huidige inreisverbod vanuit onder meer het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika gaan vervangen.
Reizigers uit alle landen moeten nu na aankomst in Nederland tien dagen binnenblijven. Wel kan men die quarantaine verkorten door zich na de vijfde dag te laten testen. Bij een negatieve testuitslag, mag men weer naar buiten. Volgens De Jonge houdt slechts een kwart van de inkomende reizigers zich goed aan die quarantaine. Daarom is een plicht nodig, zegt hij.
Eerder sprak hij ook over een quarantaineplicht die nog verder gaat dan alleen voor inkomende reizigers. Iedereen die het advies krijgt om thuis te blijven, bijvoorbeeld als iemand besmet is met corona of in contact is geweest met een besmet persoon, zou dan verplicht binnen moeten blijven. Of en wanneer deze brede quarantaineplicht er komt, is niet bekend.
Hopelijk dan wel met wat dj's en een biertent.quote:Voor de uitvoering van de 'prikevents' zijn het ministerie en RIVM nog in gesprek met de GGD, huisartsen en ziekenhuizen. Ze moeten gaan gebeuren op grote evenementenlocaties waar duizenden mensen 1,5 meter afstand kunnen houden en er voldoende ruimte is om mensen die een prik hebben gehad een kwartier te observeren.
Ze lopen een beetje achter op schema zie ik.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
KOEKOEK
Vooral sept 2021
Ik word hier echt doodmoe van onderhand.. en als je dan de reacties leest onder zo'n berichtquote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
KOEKOEK
Vooral sept 2021
56.000 man in 1x.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:28 schreef Simmertje het volgende:
Prik events. Volle arena wedstrijd Ajax en dan vaccin bij binnenkomst inclusief een gratis biertje
Is wel al een paar weken oudquote:Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Toevallig iemand die deze kan lezen?
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210223_97200781
En een terras, een BBQ en een zwemmeertje.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel met wat dj's en een biertent.
Het is altijd zo teleurstellend. Je verwacht dit:quote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
KOEKOEK
Vooral sept 2021
Ook echt nu pas. Wanneer het over een paar maanden eigenlijk niet meer nodig isquote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Is wel al een paar weken oud
De quarantaineplicht voor mensen die vanuit het buitenland naar Nederland reizen, komt in maart, zegt coronaminister Hugo de Jonge dinsdagavond tijdens een persconferentie over corona.
De minister kijkt al maanden hoe hij zo’n plicht moet invoeren, iets wat volgens hem „razend ingewikkeld” is. De quarantaineplicht moet het huidige inreisverbod vanuit onder meer het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika gaan vervangen.
Lees ook: De versoepelingen van de coronamaatregelen op een rij
Reizigers uit alle landen moeten nu na aankomst in Nederland tien dagen binnenblijven. Wel kan men die quarantaine verkorten door zich na de vijfde dag te laten testen. Bij een negatieve testuitslag, mag men weer naar buiten. Volgens De Jonge houdt slechts een kwart van de inkomende reizigers zich goed aan die quarantaine. Daarom is een plicht nodig, zegt hij.
Eerder sprak hij ook over een quarantaineplicht die nog verder gaat dan alleen voor inkomende reizigers. Iedereen die het advies krijgt om thuis te blijven, bijvoorbeeld als iemand besmet is met corona of in contact is geweest met een besmet persoon, zou dan verplicht binnen moeten blijven. Of en wanneer deze brede quarantaineplicht er komt, is niet bekend.
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:28 schreef Simmertje het volgende:
Prik events. Volle arena wedstrijd Ajax en dan vaccin bij binnenkomst inclusief een gratis biertje
Wanneer start de kaartverkoop?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En een terras, een BBQ en een zwemmeertje.
Het is tenslotte feest.![]()
Is er geen speciale fok-GGD-locatie? Of moeten de mods dan bij de GGZ zijn?quote:
Als je niet kijkt dan mis je toch alles?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Questular het volgende:
Ik kijk al maanden niet meer naar de persconferentie, nog geen seconde gemist.
Paar weken oud is niet erg, ik wilde weten wat hij precies had gezegd over die quarantaineplicht en het - als dat er eindelijk is - mogelijke opheffen van bepaalde reisverboden (ivm vriendin uit Brazilië).quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Is wel al een paar weken oud
De minister kijkt al maanden hoe hij zo’n plicht moet invoeren, iets wat volgens hem „razend ingewikkeld” is. De quarantaineplicht moet het huidige inreisverbod vanuit onder meer het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika gaan vervangen.
Lees ook: De versoepelingen van de coronamaatregelen op een rij
Ik neem sowieso een biertje voor mijn vaccinatie, lekker ontspannen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel met wat dj's en een biertent.
Martijn Broekman zei dit 7-10 dagen geleden ook al inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef Anton91 het volgende:
Het word steeds duidelijker dat we vooral te maken hebben gehad met een testgolf (wat opzich niet verkeerd is) maar jammer dat de conclusie van het RIVM een tijd geleden was dat we te maken hadden met de derde golf.![]()
Verder weer prima cijfers vandaag.
Beter dan een beetje symbolisch..quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze lopen een beetje achter op schema zie ik.
Zit Hugo vast achter, omdat hij het zorgvuldig wil doen.
Winactie op FOK!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Is er geen speciale fok-GGD-locatie? Of moeten de mods dan bij de GGZ zijn?
toch houden ze op Schiphol al mensen vast vanwege corona, min of meer huisarrest in een hotel maar tochquote:Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook echt nu pas. Wanneer het over een paar maanden eigenlijk niet meer nodig is![]()
En hoe gaan ze die verplichting handhaven dan?
Maar het probleem ligt niet hoe de situatie hier is, maar hoe het in de landen is waar die verboden nu voor gelden. In Brazilië bijvoorbeeld is het over 'een paar maanden' echt nog bij lange na niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook echt nu pas. Wanneer het over een paar maanden eigenlijk niet meer nodig is'
Gewoon een adres opgeven en dan controleren of iemand daar is.quote:En hoe gaan ze die verplichting handhaven dan?
En FOK! virologen zeiden dit wel al wat langer, maar toen werd het ook niet serieus genomen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Martijn Broekman zei dit 7-10 dagen geleden ook al inderdaad.
ik heb m'n voornemen om naar de GP van Sao Paulo te gaan ook maar naar 22 verschovenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het probleem ligt niet hoe de situatie hier is, maar hoe het in de landen is waar die verboden nu voor gelden. In Brazilië bijvoorbeeld is het over 'een paar maanden' echt nog bij lange na niet goed.
[..]
Gewoon een adres opgeven en dan controleren of iemand daar is.
BroekmanGod. Uitstekende Tweets heeft die man.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En FOK! virologen zeiden dit wel al wat langer, maar toen werd het ook niet serieus genomen.
Je moet je bij inkomst of een positieve test registreren. Die lijst wordt vervolgens at random nagebeld. Neem je niet op, dan wordt de burgemeester gebeld (niet letterlijk natuurlijk) en komt er handhaving langs, mogelijk eerst met een waarschuwing. Totaal onhaalbaar natuurlijk in de praktijk, maar men zal het wel doen om het afschrikwekkend effect. Als dit überhaupt wettelijk al mogelijk is, maar niets verbaast me meer.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
En hoe gaan ze die verplichting handhaven dan?
Het FOK!OMT was ook al tot conclusie gekomen dat het R getal of de mate waarin de Britse variant al verspreid zou zijn niet kon kloppen gezien de ontwikkelingen van de cijfers.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Absoluut, zeer objectief en echt duidelijk in zijn verhaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BroekmanGod. Uitstekende Tweets heeft die man.
Inspelen op de angsten en concentreren op de besmettingsgetallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef Anton91 het volgende:
Het word steeds duidelijker dat we vooral te maken hebben gehad met een testgolf (wat opzich niet verkeerd is) maar jammer dat de conclusie van het RIVM een tijd geleden was dat we te maken hadden met de derde golf.![]()
Verder weer prima cijfers vandaag.
161 meer dan vorige week maandag..quote:Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef MoreDakka het volgende:
Minder besmettingen deze week dan vorige week, mooi. Nu ga ik nog even opzoeken of er vorige week of deze week meer testen waren.
Kan ze niet naar een ander Europees land vliegen en dan door naar Nederland? Of zit alles op slot voor Brazilianen nu?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Paar weken oud is niet erg, ik wilde weten wat hij precies had gezegd over die quarantaineplicht en het - als dat er eindelijk is - mogelijke opheffen van bepaalde reisverboden (ivm vriendin uit Brazilië).
'In maart' klinkt hoopvol, maar 'ze zijn er al maanden mee bezig' wat minderDat ze eens opschieten met die plicht.
In elk geval bedankt, @:deedeetee ook
Er zijn inderdaad strakkere plannen te bedenken dan daar dit jaar naartoe gaanquote:Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb m'n voornemen om naar de GP van Sao Paulo te gaan ook maar naar 22 verschoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |