De meiden buiten over K3. Dat Klaasje kennelijk weg is.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:20 schreef Joke43 het volgende:
Nick kijkt niet blij. Niemand heeft t ergens over...
De dames zijn nog in de waar van het kaartje van Bennyquote:Op maandag 8 maart 2021 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
koelere zeg wat een gesprek van Liese, Noem,Julie
k3.. de belgische dames over een kindergroep
Daarom misschien dat Nick zo nors is. Den "Aantwaarp" heeft verleden week verloren.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meiden buiten over K3. Dat Klaasje kennelijk weg is.
Nick had het over voetbalstanden.
haha Ik bedoelde. Niemand heeft ergens over, over het spel wat ze gedaan hebben. Wat de uitslag is... ben niet nieuwsgierig hoor🙈quote:Op maandag 8 maart 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meiden buiten over K3. Dat Klaasje kennelijk weg is.
Nick had het over voetbalstanden.
Ow ja kloptquote:Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Boodschappenspel met fake nieuws quotes.
Een normaal denkend mens zou kunnen weten, dat dat nog lang niet het geval is. De koeien zijn nog lang niet uitgemolken. Vul zelf maar in wat ik met die laatste zin wil aangeven.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
Ze zijn een beetje van slag door het corona- en vaccin-nieuws. Ze hadden verwacht dat er wel iets meer open zou zijn.
Jij ook vogelquote:Op maandag 8 maart 2021 11:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
van Julie met kids .kan ik begrijpne maar van Prei en Lies
man man man wat een stel is het inmiddels
Cossies tata fijne dag maak er iets moois van
Metime, huisregel.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Nick ligt weer in zijn favoriete standje. Die wil slapend de finale halen.
Omdat stream 1 al uren gewoon stream 2 is.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:35 schreef Magean het volgende:
En nu weer op de streams Nick die op de bank ligt. Kom op BB laat eens wat beweging zien. Hier betaald niemand voor
...en dat gaan hem nog lukken ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Thomas gelijkt staat aan Jill en Michel gelijk staat aan Julie, dan staat Nick inderdaad gelijk aan dekentjequote:Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Gisteren ook de hele dag zeker. Die gozer ligt al vanaf dag één op de bank onder een kleedje.
En maar commentaar hebben op bv Jill en Zoey dat ze BB niet verdienen met op bed te liggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:35 schreef Magean het volgende:
En nu weer op de streams Nick die op de bank ligt. Kom op BB laat eens wat beweging zien. Hier betaald niemand voor
Als ik zie wat er gebeurt in andere BB wereldwijd, dan is dit idd een heel slap aftreksel.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:40 schreef Frummelie het volgende:
Geweldige streams, heerlijk kijkend naar een slapende Nick of heeft hij zn 15 minuten me time?
Wat een ruk BB en streams.....
Stream 1 is terug. (misschien even een f5 nodig)quote:Op maandag 8 maart 2021 11:40 schreef Frummelie het volgende:
Geweldige streams, heerlijk kijkend naar een slapende Nick of heeft hij zn 15 minuten me time?
Wat een ruk BB en streams.....
Een yoghurt etende Michelquote:Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stream 1 is terug. (misschien even een f5 nodig)
Die zoekt telkens excuses om maar plat te liggen en te pitten. Heeft selectief pijn.quote:
Heb je gezien wat die pubers en Zoey net naar binnen stouwden?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel vreet alsof hij 3 maanden geen vreten heeft gehad.
Ow echt. Schokkend.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat die pubers en Zoey net naar binnen stouwden?
2x zoveel als Michel.
Echt hè, ik erger me kapot en toch blijven kijken hè want je weet maar nooit 😁quote:Op maandag 8 maart 2021 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik zie wat er gebeurt in andere BB wereldwijd, dan is dit idd een heel slap aftreksel.
Het is een mooi concept, maar ze weten het te verneuken. Ook knap.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt hè, ik erger me kapot en toch blijven kijken hè want je weet maar nooit 😁
dat is dat verplichte metime van jill der huisregelquote:Op maandag 8 maart 2021 11:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Maak van dat uitzieken maar uitslapen van.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef Clasientje het volgende:
Lekker naar huis donderdag Zoey kun je lekker thuis uitzieken!
Zoey weg om haar pijntjes. Matt om zijn kiespijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef Clasientje het volgende:
Lekker naar huis donderdag Zoey kun je lekker thuis uitzieken!
Thanx, ik was al druk aant schakelen 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stream 1 is terug. (misschien even een f5 nodig)
Dan wordt het pas leuk.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey weg om haar pijntjes. Matt om zijn kiespijn.
Jill die vertrekt omdat ze geen aansluiting meer heeft
Big Brother afgelopen.
Ik stel voor dat we dan gewoon één van de vele online cat/owl/puppy/chicken cams pakken en daar over verder COS-enquote:Op maandag 8 maart 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Big Brother afgelopen.
Misschien zat er een vraag bij met waar of niet waar, met de stelling, Nick speelt een dubbelrol.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick is ergens chagrijnig over. Zegt weinig en is stil
Nick tijdens zijn overwinningsspeech: "Ik wil iedereen bedàànken, voor het wekenlang zuut petàànquen".quote:Op maandag 8 maart 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Big Brother afgelopen.
Zouden dit soort beelden de productie kunnen bekoren. Kan het mij niet voorstellen.quote:
De panda's in Ouwehandquote:Op maandag 8 maart 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan gewoon één van de vele online cat/owl/puppy/chicken cams pakken en daar over verder COS-en
Dan had ze op moeten blijven of beter moeten afspreken.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese nog pissed over dat ze getricked is om het HMschap op te geven? We vallen een beetje halverwege in het gesprek, dus het is niet helemaal duidelijk.
Liese speelt het spel slecht.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese moet niet zeiken, ze zit nog steeds in dat groepje. Zowy confronteert haar ermee. Liese ontkent.
Staat potverdomme 3 eieren voor zichzelf kapot te tikken wat een vieze egotripper is die gast even later komt Julie kijken en hij vraagt wil je ook een eitje en tikt er nog eentje bij en maar zeiken op anderen.....quote:Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel vreet alsof hij 3 maanden geen vreten heeft gehad.
Even op LIVE klikkenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
gvd wat een k.. kwaliteit, zit net 2 minuten op stream 1 en het geluid loopt verre van synchroon, wat een takken zooi
buiten het feit dat er al helemaal niets te bekijken valt, deze BB gaat de boeken in als de meest slechte.
Even terug in de tijd schuiven, en dan weer op live klikkenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
gvd wat een k.. kwaliteit, zit net 2 minuten op stream 1 en het geluid loopt verre van synchroon, wat een takken zooi
buiten het feit dat er al helemaal niets te bekijken valt, deze BB gaat de boeken in als de meest slechte.
Nouquote:
Gewoon synchroon hier. Even op live klikken.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
Nee joh, die gast eet bijna niets. Sterk vermagerd ookquote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat potverdomme 3 eieren voor zichzelf kapot te tikken wat een vieze egotripper is die gast even later komt Julie kijken en hij vraagt wil je ook een eitje en tikt er nog eentje bij en maar zeiken op anderen.....
Hij gaat z'n mond houden, want hij is alleen bezig met zelf overleven.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Madd zijn mond tegen Jill houd promoveert hij naar een stalkend achterbaks rukkertje.
quote:Op maandag 8 maart 2021 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij gaat z'n mond houden, want hij is alleen bezig met zelf overleven.
Wel vragen wanneer het immuniteit spel was vorige week. Stel dat het komt deze week zal ze wel niet ziek zijn, haha.quote:
Ze doen geen opleiding tot Special forces waarbij ze je een week afmatten en geen slaap gunnen !!!quote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
Met een slapende Matt op stream 2 kun je net zo goed 1 stream hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 12:05 schreef Frummelie het volgende:
Een minuscuul pluspuntje we hebben weer 2 streams....
Klappen: 👏👏👏👏
Haha ja ddww 😁quote:Op maandag 8 maart 2021 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met een slapende Matt op stream 2 kun je net zo goed 1 stream hebben
Speelt het spel smerigquote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is een grote eikel ... met z'n experiment... hij gaat over lijken om te winnen.
Dat. Ik volg het niet zo super maar heb nu het idee dat ze hun eigen keuze willen maken en Nick en Mich proberen hun daar vanaf te praten met tegenargumenten in hun eigen voordeel. Proberen ze bang te maken dat ze een verkeerde keuze maken.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zowel Nick als Michel beïnvloeden Naomi en Julie.
Hoop dat haar ogen open gaat.,quote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
ja het is toch te erg voor woordenquote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef Fasil het volgende:
Als BB niets doet;
Volgende week Liese tegen Jill
De 2 die echt in de finale horen
En de heren krijgen het met gemak voor elkaar, twee vingers in de neus.. Naomi en Julie als marionetten.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Inderdaad. Naomi lijkt het wel best te vinden om te kunnen volgen en Julie heeft gewoon geen eigen mening meer zodra Michel in de buurt is. Ze sputteren soms nog wat tegen voor de vorm maar doen uiteindelijk braaf wat ze gezegd wordt. Althans, tot nu toe...quote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
De meiden willen wel meegaan, maar zien op tegen de reactie van Zoey en Liese.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat. Ik volg het niet zo super maar heb nu het idee dat ze hun eigen keuze willen maken en Nick en Mich proberen hun daar vanaf te praten met tegenargumenten in hun eigen voordeel. Proberen ze bang te maken dat ze een verkeerde keuze maken.
Die moet er nog in blijven om tegen iemand te zetten.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hun moeten op een vriendin stemmen, terwijl hun dan weer niet op matt stemmen
Wanneer krijgen Nick en Michel dan de boomerang?quote:Op maandag 8 maart 2021 12:20 schreef Juan_Roman het volgende:
Het wordt hoogtijd dat Zoey eens op de nominatiebank terecht komt.
Zal gewoon karma zijn (lees: de boomerang die Thomas, Naat en co al zijn tegengekomen).
Misschien is het al hier vermeld, maar ik vraag het toch: hebben ze nieuws van de buitenwereld gehad?quote:Op maandag 8 maart 2021 12:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick zit met het Corona nieuws dus.
Zijn hele sector gaat kapot. Nog geen festivals.
Dat is fake nieuws. Ze moesten bepalen wat fake en wat echt nieuws was.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is dat wat Zoey zei,quote:Op maandag 8 maart 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is wel zo dat ze best gelogen heeft tegen de zogenaamde vrienden....want ze wist drommels goed op wie het andere groepje ging.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hun moeten op een vriendin stemmen, terwijl hun dan weer niet op matt stemmen
Nee. Ze hebben direct gehoord of het echt was of niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is fake nieuws. Ze moesten bepalen wat fake en wat echt nieuws was.
Michel is iedere week door meerdere mensen genomineerd hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 12:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wanneer krijgen Nick en Michel dan de boomerang?
Ja, blijkbaar welquote:Op maandag 8 maart 2021 12:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Misschien is het al hier vermeld, maar ik vraag het toch: hebben ze nieuws van de buitenwereld gehad?
Ik verbaas me over deze gesprekken.
Het is toch geen fake-nieuws dat zijn sector kapot aan het gaan is? Zeker de kleintjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is fake nieuws. Ze moesten bepalen wat fake en wat echt nieuws was.
Er zijn geen waardige finalisten en Zoey lijkt haar eigen spel te spelen maar ondertussen.....die heeft haar hoofd niet boven het maaiveld maar zelfs eronder. Lekker veilig op haar bedje. Laten zien hoe goed ze een feestje kan bouwen en daar blijft het bij.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef Fasil het volgende:
[..]
Het is dat wat Zoey zei,
De meisjes spelen niet hun eigen spel, maar het spel van Nick en Michel.
Zij liften echt volledig mee, niet finale waardig.
En Nick al zeker niet finalewaardig
Dank je wel. Ik merk dat ze er flink mee inzitten.quote:
Heeft het andere kamp ook gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef Fasil het volgende:
[..]
Het is dat wat Zoey zei,
De meisjes spelen niet hun eigen spel, maar het spel van Nick en Michel.
Zij liften echt volledig mee, niet finale waardig
En Nick al zeker niet finalewaardig
Ze hadden een spel Fake of Niet stellingen als ''is K3 uitelkaar '' is de corona over'' ze kregen meteen het antwoordquote:Op maandag 8 maart 2021 12:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Misschien is het al hier vermeld, maar ik vraag het toch: hebben ze nieuws van de buitenwereld gehad?
Ik verbaas me over deze gesprekken.
Dank je wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze hadden een spel Fake of Niet stellingen als ''is K3 uitelkaar '' is de corona over'' ze kregen meteen het antwoord
Zoey heeft ervoor gezorgd dat ze niet op de meisjes stemden.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze best gelogen heeft tegen de zogenaamde vrienden....want ze wist drommels goed op wie het andere groepje ging.
De boomerang omdat ze het spel van Zoey doorzien? En daarvoor van Thomas en co? Actie reactie hé.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wanneer krijgen Nick en Michel dan de boomerang?
Dat is natuurlijk ook erg. Maar dat is het voor iedereen. Ik wist niet eens dat hij er zo van afhankelijk was. Dan is het toch voor Zoey en Matt net zo erg, die doen toch ook iets in die branche..En Naomi zit in de horecaquote:Op maandag 8 maart 2021 12:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou niet als je een familielid van 63 jaar oud hebt verloren eraan.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft een punt. De gevolgen zijn erger dan de kwaal. Corona
Ja, dat zijn altijd van die misselijkmakende argumenten/voorbeelden waar dan mee geschermd wordt om je gelijk kracht bij te zetten...quote:Op maandag 8 maart 2021 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet als je een familielid van 63 jaar oud hebt verloren eraan.
Inderdaad. En Zoey stemde de laatste keer ook Naomi.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
De boomerang omdat ze het spel van Zoey doorzien? En daarvoor van Thomas en co? Actie reactie hé.
quote:Op maandag 8 maart 2021 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet als je een familielid van 63 jaar oud hebt verloren eraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik vind jouw reactie eerder misselijkmakend. Alsof het niet erg zou zijn dat je dierbaren verliest aan Corona;(quote:Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn altijd van die misselijkmakende argumenten/voorbeelden waar dan mee geschermd wordt om je gelijk kracht bij te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |