Ik hoop dat dat het uitgangspunt gaat zijn, het kabinet laat er echter nu weinig over los wat nu het einddoel zou moeten zijn. Wat mij betreft houdt dat op bij de vaccinatie van kwetsbaren, en dat die 70%/80% vaccinatiegraad onder de bevolking enkel wordt beschouwd als 'mooi meegenomen'. Sowieso vind ik het erg storend dat het kabinet niet met een (midden)lange termijn visie komen met wanneer weer van alles mogelijk is. We gaan het zien.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met de huidige snelheid van 300k per week zit je op circa 4.800.000, plus de huidige 1.600.000 zitten we 6.400.000. Dan hebben we in elk geval iedereen van 60, risicogroepen en mensen met een essentiële beroepsgroep gevaccineerd. Dan zijn we klaar wat mij betreft.
Dit vind ik opzich wel meevallen, alleen het nadeel is dat er vaak ook wappies en rellers tussenzitten die dan eigenlijk het protest verstoren.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, dat is ook best storend. Niet eens met het beleid? Dan krijg je meteen een bepaalde stempel. Waag het eens om te protesteren in een zogenaamd democratisch land..
vesper = avond en glocca = klok in latijnquote:
Volgens mij willen de oudjes daar niet en hebben ze dus genoeg voor de rest.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom kan het daar zo snel en hier niet?
Zijn de oudjes daar al allemaal geweest?
Dat is nu juist wat mij er aan tegen staat. Dat we het op die manier opgelegd krijgen. IMO gewoon immoreel om het zó te gaan draaien. Avondklok moet want anders hebben de kinderen nog meer te lijden.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Maar ik heb er niet echt moeite mee. Met die avondklok.
Vind het goed dat scholen geopend zijn.
Als dat de keuze is: Scholen open of avondklok, winkels open of avondklok, dan heeft die avondklok voor mij een lagere prioriteit.
Betere vertaling inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2021 11:13 schreef 4-elements het volgende:
Ceterum censeo ignitegium esse delendam.
Oudjes willen niet, er zijn te veel vaccins vrij dus iedereen die wil mag gevaccineerd worden. Jongeren en hoger opgeleiden blijken daar met alle liefde gebruik van te maken. Er was tijdelijk een stop omdat ze door de meeste vaccins heen waren maar vandaag, morgen en over een paar dagen weer nieuwe batches dus iedereen mag weer gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom kan het daar zo snel en hier niet?
Zijn de oudjes daar al allemaal geweest?
Deze heb ik eerder wel eens gedeeld, maar we mogen hier in NL in onze handen knijpen:quote:Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens mij willen de oudjes daar niet en hebben ze dus genoeg voor de rest.
Het AZ vaccin heeft in veel landen on slecht imago. Onterecht want data uit het VK toont gewoon aan dat het een goed vaccin is. Maar doordat zowel Frankrijk en Duitsland het riepen willen mensen dat vaccin niet nemen.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens mij willen de oudjes daar niet en hebben ze dus genoeg voor de rest.
Frankrijk derdewereldlandquote:Op maandag 8 maart 2021 11:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Deze heb ik eerder wel eens gedeeld, maar we mogen hier in NL in onze handen knijpen:
[ afbeelding ]
Je hebt altijd 1 iemand nodig die zo gek is 'iets' te gaan doen. Maar hey, diegene wegzetten als gekkie/wappie is natuurlijk wel heel erg lekker.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef toe, de meesten die daar steeds stonden waren óf wappie óf tokkie (of beiden).
Goed, dit vind ik niet de manier van discussiëren (ik verzin het immers ook niet) maar for arguments sake, welke reden heb je om aan te nemen dat het niet tijdelijk is?quote:
Het gaat om "strongly agreed"quote:
Dat wordt daar echt nog een probleem. Ik hoefde niet lang te googelen:quote:
Wasda? Ik doe dat gewoon handmatig hoor.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij een macro ofzo die dat bij elke post toevoegt?
Behalve tegen alles wat Frans isquote:Op maandag 8 maart 2021 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fransen worden zo geboren, per definitie overal tegen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fransen worden zo geboren, per definitie overal tegen.
Dat is ook absoluut zoquote:Op maandag 8 maart 2021 11:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het gaat om "strongly agreed"
Fransen zijn in basis het nooit ergens mee eens. Als je 2 Fransen bij elkaar zet heb je 3 meningen en 4 stakingen.
Misschien moeten ze dan niet op potjes en pannetjes gaan slaan of meneer Engel als voorbeeld nemen, zou al aardig helpen tegen de beeldvorming.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt altijd 1 iemand nodig die zo gek is 'iets' te gaan doen. Maar hey, diegene wegzetten als gekkie/wappie is natuurlijk wel heel erg lekker.
Welke belofte?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:04 schreef MichaelScott het volgende:
Zie trouwens dat er afgelopen week 295.712 prikken gepland stonden, dat is nog geen 1/3e van het aantal wat Hugo nodig heeft om zijn belofte te halen.
[..]
Ik zie wel dat de source 'The Lancet - 2019' is, dus dat zegt niets over de vaccinatiebereidheid van coronavaccins.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Deze heb ik eerder wel eens gedeeld, maar we mogen hier in NL in onze handen knijpen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |