Dat is inderdaad al vanaf oktober geroepen, maar eerlijk is eerlijk, hoe vak het ook geroepen is, de blaadjes zitten nog niet aan de bomen. Die komen vanzelf maar je kunt ze er niet aan kijken. Heeft niks met volgzaamheid te maken, maar puur met het feit dat een winterperiode een maand of 6 duurtquote:Op maandag 8 maart 2021 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt hoor, maar er is zo vaak gezegd hier dat de situatie op een gegeven moment niet meer te houden is. En toch leken mensen uiteindelijk alles gewoon te accepteren. We zijn gewoon een braaf volk.
Van de plucheplakkers hebben we er wel 3 meegemaaktquote:Op maandag 8 maart 2021 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of de alternatieven zijn niet zo aansprekend....
Ook een beetje wat aan iemand plakt die het al zo lang doet premier zijn, dat je het iemand anders bijna niet meer ziet doen...
Ten tijde van Lubbers was het ook even wennen dat er ineens een Kok zat
Op volksgezondheid? Onze eigen Maggie?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon Bruls wordt.
Die moeten ze op volksgezondheid zetten. Lijkt me geweldig als hij dan de vet-tax moet invoeren zodat we gezonder gaan eten.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon Bruls wordt.
Dit is een klap in het gezicht van de bevolking die het hele vorige jaar solidair is geweest, samen gevraagd heeft om perspectief en gehoopt heeft op versoepelingen. Dat kunnen we wel duiden in een draadje, maar daar is het niet de plek voor.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Er is al een heel lijstje met termen die ik eigenlijk niet meer kan horen.
"Perspectief, Solidariteit, Samen, Versoepeling, Golf, Een Draadje en Klap in het gezicht van ... "
Nou tegen de tijd dat dit ontwikkeld is, is het zomer en zou het qua aantallen niet meer nodig hoeven zijn...quote:Op maandag 8 maart 2021 13:05 schreef Oidipous het volgende:
Belangrijkste vraag is m.b.t. coronapaspoort: is dit een oplossing voor het voorjaar of houden we dit in de samenleving?
Zorgwekkende ontwikkelingen, zeker als er dadelijk geen noodzaak meer ervoor bestaat.
Natuurlijk zijn we braaf maar we zijn het ook allemaal zat dus als die geest eenmaal uit de fles is dan is het klaarquote:Op maandag 8 maart 2021 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt hoor, maar er is zo vaak gezegd hier dat de situatie op een gegeven moment niet meer te houden is. En toch leken mensen uiteindelijk alles gewoon te accepteren. We zijn gewoon een braaf volk.
Hahahah.. nee.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is een klap in het gezicht van de bevolking die het hele vorige jaar solidair is geweest, samen gevraagd heeft om perspectief en gehoopt heeft op versoepelingen. Dat kunnen we wel duiden in een draadje, maar daar is het niet de plek voor.
Even zonder dollen, ik mag wel hopen dat er vanavond journalisten zijn die gehakt maken van Rutte/de Jonge over deze aankondiging. Charlotte, ik reken op je.
Ijdele hoop wel. Volgens mij bieden resultaten uit het verleden hier garantie voor de toekomst. De aanwezige dames en heren zullen geen enkele echt kritische vraag stellen (en laat staan doorvragen) en laten zich gewoon weer ouderwets inpakken door Mark&Hugo.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is een klap in het gezicht van de bevolking die het hele vorige jaar solidair is geweest, samen gevraagd heeft om perspectief en gehoopt heeft op versoepelingen. Dat kunnen we wel duiden in een draadje, maar daar is het niet de plek voor.
Even zonder dollen, ik mag wel hopen dat er vanavond journalisten zijn die gehakt maken van Rutte/de Jonge over deze aankondiging. Charlotte, ik reken op je.
Het liefst op een positie waar falen gegarandeerd is.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:54 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die moeten ze op volksgezondheid zetten. Lijkt me geweldig als hij dan de vet-tax moet invoeren zodat we gezonder gaan eten.
Zouden ze de vragen eigenlijk al van te voren in moeten dienen?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hahahah.. nee.
Kritische vragen worden niet geduld.
Lijkt me een interessant WOB-verzoek.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zouden ze de vragen eigenlijk al van te voren in moeten dienen?
Zeker. Anders gaan de zo ontzettende goede 1-2tjes verloren.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik blijf erin geloven. Paar keer terug was Charlotte (de Nijs) ook zo pittig, met 'r opmerkingen richting Rutte over de aankondiging van de avondklok. Ik hoop oprecht dat er wat journalisten ondertussen ook klaar mee zijn, er zijn inmiddels ook steeds meer journalisten die zelf die geluiden delen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ijdele hoop wel. Volgens mij bieden resultaten uit het verleden hier garantie voor de toekomst. De aanwezige dames en heren zullen geen enkele echt kritische vraag stellen (en laat staan doorvragen) en laten zich gewoon weer ouderwets inpakken door Mark&Hugo.
Op zich is een bezetting van 500-600 op de IC van de afgelopen maand voor veel mensen ook wel een duidelijk gegeven dat er nog niet zoveel ruimte is. Er zal vast wel wat meer in de marge mogelijk zijn, maar er is ook begrip dat er nog veel niet kan.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we braaf maar we zijn het ook allemaal zat dus als die geest eenmaal uit de fles is dan is het klaar
Dat denk ik niet, maar iedereen is bang zn plekje kwijt te raken.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ja daar houden mensen rekening mee denk je?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
Op zich is een bezetting van 500-600 op de IC van de afgelopen maand voor veel mensen ook wel een duidelijk gegeven dat er nog niet zoveel ruimte is. Er zal vast wel wat meer in de marge mogelijk zijn, maar er is ook begrip dat er nog veel niet kan.
als we in april dat gehalveerd hebben dan gat de geest wel uit de fles denk ik
Daar ga ik al niet meer van uit. Die journalisten zijn niet in staat om kritische vragen te stellen. Als de vragen vooraf al niet gewoon gescreend worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Roderick Veeloquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik blijf erin geloven. Paar keer terug was Charlotte (de Nijs) ook zo pittig, met 'r opmerkingen richting Rutte over de aankondiging van de avondklok. Ik hoop oprecht dat er wat journalisten ondertussen ook klaar mee zijn, er zijn inmiddels ook steeds meer journalisten die zelf die geluiden delen.
De emmer moet toch een keer vol raken zou je zeggen.
Net als Rutte en de Jonge telkens spreken over niet alleen de IC maar ook de verpleegafdelingen moeten we die ook meenemen naar mijn mening. Daar zijn inmiddels 600+ bedden minder bezet dan in december.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
Op zich is een bezetting van 500-600 op de IC van de afgelopen maand voor veel mensen ook wel een duidelijk gegeven dat er nog niet zoveel ruimte is. Er zal vast wel wat meer in de marge mogelijk zijn, maar er is ook begrip dat er nog veel niet kan.
als we in april dat gehalveerd hebben dan gat de geest wel uit de fles denk ik
Nou, dan heb je meteen door hoe ze dit de samenleving door de strot gaan rammen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Questular het volgende:
Ik vind het lastig zo een vaccinatiepaspoort. Persoonlijk vind ik het te ver gaan, maar als ik het niet doe dan boor ik mijn zoontje leuke vakanties door z'n neus en dat is het laatste wat ik wil.
Daarom is het ook zo'n goed idee, mensen laten zich er braaf zonder zeiken door prikken <3quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Questular het volgende:
Ik vind het lastig zo een vaccinatiepaspoort. Persoonlijk vind ik het te ver gaan, maar als ik het niet doe dan boor ik mijn zoontje leuke vakanties door z'n neus en dat is het laatste wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |