Jill en Zoeyquote:Op zondag 7 maart 2021 21:44 schreef Sunshineforyou het volgende:
Op wie willen Michel, Nick, Naomi en Julie nu stemmen? Matt en Zoey?
Vandaaqr dat ze gisteren met een wattenstaafje de binnenkant van haar neus inspecteerdequote:Op zondag 7 maart 2021 21:44 schreef Stargazing het volgende:
Zoey heeft haar maandstonden, 3 weken en 6 dagen per maand
Corona dabeiquote:Op zondag 7 maart 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaaqr dat ze gisteren met een wattenstaafje de binnenkant van haar neus inspecteerde
Dat maakt het niet ok..quote:Op zondag 7 maart 2021 21:45 schreef Stargazing het volgende:
Maar ze gebruiken Jill eerder als wapen om zoey eruit te knikkeren
Ik bedoelde een bekende hiphop-groep hier uit mijn stad.quote:
Ik begrijp uit Nick zijn geleuter, dat ze Jill en Matt tegen elkaar zetten. Dus Matt naar huis. Wanneer gaan ze Zoey er eigenlijk uitflikkeren.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:45 schreef Stargazing het volgende:
Maar ze gebruiken Jill eerder als wapen om zoey eruit te knikkeren
Daar komt bij dat Nick, Michel en Julie weten dat Zoey al wekenlang loopt te stoken en manipuleren, en dat zij deels de reden is waarom sommige bewoners zich zo slecht voelden en niet alleen Mikequote:
Daar kan Jill niks aan doen...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Daar komt bij dat Nick, Michel en Julie weten dat Zoey al wekenlang loopt te stoken en manipuleren, en dat zij deels de reden is waarom sommige bewoners zich zo slecht voelden en niet alleen Mike
Ik snap er niks meer van ik dacht dat ze op Zoey gingen maar nu lees ik weer iets anders hahaquote:Op zondag 7 maart 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp uit Nick zijn geleuter, dat ze Jill en Matt tegen elkaar zetten. Dus Matt naar huis. Wanneer gaan ze Zoey er eigenlijk uitflikkeren.
Oh mij god, het zal je schoonfamilie zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 21:37 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Haar hele familie is depressief of bezig het te worden. Heeft ze zelf verteld. Zus is nog erger dan haar.
Nee inderdaad maar ze nomineren Jill ook niet voor een slechte reden he, ze weten gewoon dat Jill zo goed als iedereen naar huis kan spelen dus Jill nominatie is eerder positief, ze weten dat Jill sterk isquote:
volgens Michel van de week is niemand beter .. en moet je van je eigen kracht uit gaan en dat je wint.. dus volgens zijn eigen redenering moet hij zichzelf er dan op zettenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar ze nomineren Jill ook niet voor een slechte reden he, ze weten gewoon dat Jill zo goed als iedereen naar huis kan spelen dus Jill nominatie is eerder positief, ze weten dat Jill sterk is
En zijn als de dood dat die de finale haalt want dan weten ze dat ze niet winnen. Daarom hoop ik dat er wat met het stemmen van afgelopen week wordt gedaan wie je de finale gunde. Dan gaat het hele plan van K5 in duigen.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar ze nomineren Jill ook niet voor een slechte reden he, ze weten gewoon dat Jill zo goed als iedereen naar huis kan spelen dus Jill nominatie is eerder positief, ze weten dat Jill sterk is
Kan dat water even niet op 200 gradenquote:
Dat moet Polska zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 21:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh mij god, het zal je schoonfamilie zijn
* Whuzz is zoooooooo blij met zijn schoonfamilie. Wonen 1200 km verderop en spreken geen van allen Engels. Heerlijk rustig
me 2quote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wanneer BB die stemming erin knikkert. Wie moet in de finale staan blablabla
lijkt me een strak planquote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan dat water even niet op 200 graden
Ik denk namelijk dat Jill de meeste stemmen heeft gehad.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Tijd dat Matt ook oprot. Mongool met zijn gestalk.
Ik vind Naomi totaal niet finalewaardig. Nick, Liese, Jill en Michel. Dat mogen de finalisten zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Jockari het volgende:
Nick was de eerste weken mijn topfavoriet (woont in de gemeente naast mij), maar nu afgedonderd naar bijna laatste plaats wegens zijn gesjoemel ! Blijft voor mij voor de finale Jill en Naomi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |