vreemd dat hij/zij denkt dat een verzekeraar hem kan verbieden te reizenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had van de week ook al een boomer aan de lijn die al een vaccin had gehad en woest was dat er op de reisverzekering geen dekking was naar een risicogebied.
'ja maar ik heb toch een vaccin, laat mij gewoon reizen'.
quote:
De Grote Bas Nijhuis Showquote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nijhuis is de scheids, dat is wel erg leuk.
Dat lijkt me heel verstandig.quote:
Ik zou wel wat geld overhebben voor een penalty voor Feyenoord, Nijhuis naar de zijkant door de VAR en Nijhuis die vervolgens de penalty toch geeft.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg logisch dat @:GGMM daar niet op klikt, wil je dat hij wel klikt, post dan zoiets:
Op zoiets hoop ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou wel wat geld overhebben voor een penalty voor Feyenoord, Nijhuis naar de zijkant door de VAR en Nijhuis die vervolgens de penalty toch geeft.
En dan in de laatste minuten een afgekeurde goal van PSV.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou wel wat geld overhebben voor een penalty voor Feyenoord, Nijhuis naar de zijkant door de VAR en Nijhuis die vervolgens de penalty toch geeft.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan in de laatste minuten een afgekeurde goal van PSV.
Dan ga ik gooien met deuren en ramen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
met een woedende Schmidt die dan met rood weggestuurd wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan in de laatste minuten een afgekeurde goal van PSV.
Je wilt toch niet 2x in dit seizoen van Feyenoord verliezen man.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan ga ik gooien met deuren en ramen.
Maar, maakt eigenlijk toch niet zoveel uit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |