abonnement Unibet Coolblue
pi_198382210
.
pi_198382248
Ik zat net ook gewoon asociaal met een pot pindakaas en een lepel op de bank. De pot was wel al echt zo goed als leeg, dus het viel mee, maar het voelde toch wat apart. :D
pi_198382254
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Myraela het volgende:
.
Da's wel heel minimalistisch, Myra! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382274
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zat net ook gewoon asociaal met een pot pindakaas en een lepel op de bank. De pot was wel al echt zo goed als leeg, dus het viel mee, maar het voelde toch wat apart. :D
Ik snap je. Drie van de tien potten van de Pindakaaswinkelbestelling van laatst zijn dus al leeg. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382329
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef minilot het volgende:
Da's wel heel minimalistisch, Myra! :D
Stijlvol, zo ben ik.
pi_198382352
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef minilot het volgende:
Ik snap je. Drie van de tien potten van de Pindakaaswinkelbestelling van laatst zijn dus al leeg. :')
Hier zijn er twee op, en ik heb er eentje kapot laten vallen. ;(
pi_198382353
Mini :D snel gedaan!

Ik ben even gestopt met paaseitjes kopen. Maar overgestapt op roomboterkoekjes dus :') zo blij dat ze me niet wegen in het ziekenhuis :')
pi_198382387
Ik ben nog paaseitjesvrij. Als ik eenmaal begin is het een hellend vlak, als ik te vroeg begin ben ik zo vijf kilo verder op derde Paasdag :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382397
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier zijn er twee op, en ik heb er eentje kapot laten vallen. ;(
Neeeee! Welke is stuk?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382461
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef minilot het volgende:
Neeeee! Welke is stuk?
De tijdelijke 'fruitfeest' met gedroogd fruit. Leek me gelukkig het minst lekker. Volgende keer dat ik in de buurt van de winkel ben vooral wat meer kokos halen. :9 En m'n vriend is fan van de dadel/kaneel.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:46:03 #11
221912 minilot
Nancy boy
pi_198382471
Hoera, zo te zien weer zwemlessen vanaf volgende week! O+ Al voelt het iets minder nodig nu Günther vorige week eindelijk eens een keer in de achtertuinvijver is gesodemieterd (om er doorweekt maar onverschrokken zelf weer uit te klauteren ^O^ )!
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 maart 2021 @ 20:47:12 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198382504
Hier hebben de paaseitjes ook hun intrede gedaan..

Poes kwam vanmiddag ook aan de baby snuffelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 7 maart 2021 @ 20:47:55 #13
221912 minilot
Nancy boy
pi_198382521
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

De tijdelijke 'fruitfeest' met gedroogd fruit. Leek me gelukkig het minst lekker. Volgende keer dat ik in de buurt van de winkel ben vooral wat meer kokos halen. :9 En m'n vriend is fan van de dadel/kaneel.
Ah ja. Hier was die met witte chocolade in een mum van tijd (vier dagen ofzo :')) op, die vond ik ook wel errrrrrrg lekker. Maar ach. Pindakaas. O+ Zelfs vieze pindakaas is nog steeds pindakaas dus lekker O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 maart 2021 @ 20:48:20 #14
221912 minilot
Nancy boy
pi_198382533
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef Barreltje het volgende:
Hier hebben de paaseitjes ook hun intrede gedaan..

Poes kwam vanmiddag ook aan de baby snuffelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie vacht! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382537
Oh witte chocolade heb ik nog niet geproefd, vond ik wat saai klinken. Maar zal ik de volgende keer ook een kans geven.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:48:47 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198382547
Poes zit trouwens continue aan vanalles te lokken.. ik vind dat niet persee normaal gedrag.. wat vind het andere katten personeel van dit gedrag?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198382621
Lokken?
pi_198382848
Likken misschien?
  zondag 7 maart 2021 @ 21:03:09 #19
221912 minilot
Nancy boy
pi_198382892
Ongetwijfeld likken :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198382898
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Barreltje het volgende:
Poes zit trouwens continue aan vanalles te lokken.. ik vind dat niet persee normaal gedrag.. wat vind het andere katten personeel van dit gedrag?
Wanneer het likken moet zijn, de ene hier wel de ander totaal niet. Bezoek hier krijgt een haarlikbehandeling, linkjes in de nek, op de handen etc. En als ze een plastic zak ziet moet dat ook gelikt worden, en natuurlijk de het eten (maakt niet uit of en kattenvoer of mensenvoer is)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 7 maart 2021 @ 21:04:30 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198382922
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah ja. Hier was die met witte chocolade in een mum van tijd (vier dagen ofzo :')) op, die vond ik ook wel errrrrrrg lekker. Maar ach. Pindakaas. O+ Zelfs vieze pindakaas is nog steeds pindakaas dus lekker O+
Ik ben zo benieuwd naar die witte chocolade met caramel limited edition. Maar wil geen verzendkosten :')
pi_198382945
Mijn kat likt de planten }:| en ze heeft de vervelende eigenschap om kartonnen dozen, en bij gebrek daaraan elk soort ander papier, kapot te scheuren in hele kleine stukjes die ze dan uitspuugt, zodat je hele vloer bezaait ligt met ministukjes karton }:| met name als ze even geen aandacht krijgt en dat per se op dat moment wel nodig acht.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:05:19 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198382946
Piep likt de stuc van de muur.
Spoilers!
  zondag 7 maart 2021 @ 21:05:25 #24
221912 minilot
Nancy boy
pi_198382947
Zo, er is avondeten gekookt en mijn Eftelingnieuwsupdate is net klaar (elke week lastiger bij elkaar te sprokkelen met park nou al zo lang dicht :')) dus er rest mij qua lijst vanavond niets dan in stilte op de bank iets alcoholisch opslurpen en Neil Gaiman lezen :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_198383041
Ziva doet soms alsof ze plant of kabels eet, waarbij ze heel luid smakt maar er dus net niet aan zit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198383166
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Barreltje het volgende:
Poes zit trouwens continue aan vanalles te lokken.. ik vind dat niet persee normaal gedrag.. wat vind het andere katten personeel van dit gedrag?
Ik wou dat het bij likken bleef. Hier bijten ze in plastic tassen, kabels en kartonnen dozen.

Ik had net het bierpakket 2 seconden op tafel staan en hoorde al meteen allerlei plastic gekraak. Rare katten.
pi_198384254
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef gcjoel het volgende:

Ik ben zo benieuwd naar die witte chocolade met caramel limited edition. Maar wil geen verzendkosten :')
Ik vind hem niet enorm speciaal of zo. Ik proef de karamel eigenlijk niet. Gewoon pindakaas met stukjes witte chocolade. Best lekker, maar ik vraag me af of er veel verschil is met de pindakaas met witte chocolade zonder karamel. Maar ja, die ken ik dan weer niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 21:54:23 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198384307
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind hem niet enorm speciaal of zo. Ik proef de karamel eigenlijk niet. Gewoon pindakaas met stukjes witte chocolade. Best lekker, maar ik vraag me af of er veel verschil is met de pindakaas met witte chocolade zonder karamel. Maar ja, die ken ik dan weer niet.
Ok dank je. Dan hoef ik hem niet :D
Die gewone witte chocolade wel al gehad en die vond ik lekker.
pi_198384384
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef minilot het volgende:
Zo, er is avondeten gekookt en mijn Eftelingnieuwsupdate is net klaar (elke week lastiger bij elkaar te sprokkelen met park nou al zo lang dicht :')) dus er rest mij qua lijst vanavond niets dan in stilte op de bank iets alcoholisch opslurpen en Neil Gaiman lezen :9
Er is vast een max wat je kan schrijven over 'we zijn nog steeds dicht en al heel lang niet geweest'. :+

Ik vraag me wel af wanneer ze pretparken en dierentuinen weer open doen. Meeste is in de open lucht en ik zie vooral zo'n dierentuin toch als een soort van park. Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen daar besmet raken. Maar goed, ik snap ook wel dat het om verplaatsingen gaat, veel mensen bij elkaar, veel die hetzelfde toilet gebruiken, wachtrijen voor bepaalde dingen etc etc etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198384457
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is vast een max wat je kan schrijven over 'we zijn nog steeds dicht en al heel lang niet geweest'. :+

Ik vraag me wel af wanneer ze pretparken en dierentuinen weer open doen. Meeste is in de open lucht en ik zie vooral zo'n dierentuin toch als een soort van park. Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen daar besmet raken. Maar goed, ik snap ook wel dat het om verplaatsingen gaat, veel mensen bij elkaar, veel die hetzelfde toilet gebruiken, wachtrijen voor bepaalde dingen etc etc etc.
Hier is de Heemtuin ook dicht, net als de kinderboerderij. Snap niet waarom, het enige verschil met het park waar ze tegenaan liggen is dat er een hek omheen zit
We have far more in common than that which devides us..
pi_198384599
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Isabeau het volgende:

Er is vast een max wat je kan schrijven over 'we zijn nog steeds dicht en al heel lang niet geweest'. :+

Ik vraag me wel af wanneer ze pretparken en dierentuinen weer open doen. Meeste is in de open lucht en ik zie vooral zo'n dierentuin toch als een soort van park. Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen daar besmet raken. Maar goed, ik snap ook wel dat het om verplaatsingen gaat, veel mensen bij elkaar, veel die hetzelfde toilet gebruiken, wachtrijen voor bepaalde dingen etc etc etc.
Dan kan je toch prima met maximale aantallen bezoekers werken?
Net als toen het allemaal nog 'normaal' was en je voor grote/belangrijke exposities in musea tijdslots had.
pi_198384764
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is vast een max wat je kan schrijven over 'we zijn nog steeds dicht en al heel lang niet geweest'. :+

Ik vraag me wel af wanneer ze pretparken en dierentuinen weer open doen. Meeste is in de open lucht en ik zie vooral zo'n dierentuin toch als een soort van park. Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen daar besmet raken. Maar goed, ik snap ook wel dat het om verplaatsingen gaat, veel mensen bij elkaar, veel die hetzelfde toilet gebruiken, wachtrijen voor bepaalde dingen etc etc etc.
De verplaatsingen zal het probleem zijn. Maar toen ik van de zomer in Walibi was vond ik het perfect geregeld. Lekker rustig, virtuele wachtrij. Alleen het eten was schaars, maar dat wisten we vooraf.
Nog nooit in het hoogseizoen zoveel pretpark kunnen doen. Maar voor hen totaal niet winstgevend natuurlijk, en ik vraag me af wat minder verliesgevend is: dichtblijven, of op 1/4 bezoekersaantallen (maar wel zowat volledig personeel) open gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198384835
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

De verplaatsingen zal het probleem zijn. Maar toen ik van de zomer in Walibi was vond ik het perfect geregeld. Lekker rustig, virtuele wachtrij. Alleen het eten was schaars, maar dat wisten we vooraf.
Nog nooit in het hoogseizoen zoveel pretpark kunnen doen. Maar voor hen totaal niet winstgevend natuurlijk, en ik vraag me af wat minder verliesgevend is: dichtblijven, of op 1/4 bezoekersaantallen (maar wel zowat volledig personeel) open gaan.
Ja, dat laatste weet ik ook niet. Is "een beetje verdienen + kosten van open park" beter dan "niets verdienen + gesloten park". No clue. Het is hoe dan ook desastreus voor de inkomsten/toekomst van veel gelegenheden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198386036
Afgelopen oktober nog in de Efteling geweest. Ging goed hoor op een keer eigenwijze lui na. die wilde toch in onze nek wilde hijgen. Die hebben we weggejaagd door onze paraplu uit te klappen en achter ons te houden toen ze na twee keer vragen nog vervelend bleven.

Ik mis de de dagjes weg. Maarja dat heeft natuurlijk iedereen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198386563
Mijn gedaan lijstje van vandaag was niet zo efficiënt.
Hele dag pogingen tot college maken gedaan die strandden, hockeykampen gekregen op tv, Temptation Island usa op tv gehad voor achtergrond geluid. Uiteindelijk vanaf 18.00 toen ik er echt niet meer onderuit kon college gemaakt en opgenomen, 1u klaar, voor het opgeslagen en opgestuurd was was het 1.45.

Ik wil dus ook op vakantie maar eigenlijk wel met iemand, want alleen lijkt me best wel saai. Ik hoop dat ofwel m'n buren met kinderen ofwel m'n nicht met gezin ergens in een vakantiepark of op een camping oid gaan zitten en dat ik daar dan ook een huisje/stacaravan/tent kan regelen (en zij dat ook leuk vinden haha).

Ik ben in juni 2019 voor het laatst op vakantie geweest -O- 5 dagen incl heen een terug reis, maar Toronto, bij een vriendin op bezoek. En in mei '19 en weekje Portugal. Ook geen weekendjes weg of iets gehad erna. November '19 leverde ik m'n proefschrift in, wilde eigenlijk toen op vakantie maar toen had ik ineens een baan waar ik per se half december moest beginnen dus toen toch maar niet gegaan, want in maart de week na m'n promotie zou ik ook gaan skiën met ex en familie dus dan kon ik wel tot dan wachten. Stomme beslissing }:|
pi_198386997
Wat een rust hier! Goedemorgen :z
pi_198387095
Goedemorgen! Ik word al moe als ik lees hoe lang jij bezig bent geweest! @sigme was al bijna opgestaan toen jij nog hier was!
pi_198387183
Ik sliep iets na 2.30, dus we hebben elkaar inderdaad mooi afgewisseld!
Ik was vergeten dat het raam op m'n kamer open stond dus het was ijskoud toen ik eindelijk naar bed kon }:| had al sokken, dikke trainingsbroek en shirt aan en onder volledig vierseizoenen dekbed, maar na m'n post ook toch maar opgestaan om een warm vest aan te doen.. dat hielp want daarna viel ik redelijk vlot in slaap. Om 6u even wakker want te warm, daarna nog even geslapen en nu sinds 7u wakker.

Maar ik vind het allemaal niet erg want nu heb ik echt vakantie *O*
Behalve dat ik morgen wel een uurtje iets moet doen.
Maar op dat uurtje na heb ik drie dagen helemaal vrij *O*
pi_198387195
Geeeeeeeeeeeeeeen zihhhhiiinnnnnnnnn.
pi_198387225
Geen zin +1
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 maart 2021 @ 08:07:07 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198387252
Hier ook geen zin
pi_198387305
+1
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sliep iets na 2.30, dus we hebben elkaar inderdaad mooi afgewisseld!
Ik was vergeten dat het raam op m'n kamer open stond dus het was ijskoud toen ik eindelijk naar bed kon }:| had al sokken, dikke trainingsbroek en shirt aan en onder volledig vierseizoenen dekbed, maar na m'n post ook toch maar opgestaan om een warm vest aan te doen.. dat hielp want daarna viel ik redelijk vlot in slaap. Om 6u even wakker want te warm, daarna nog even geslapen en nu sinds 7u wakker.

Maar ik vind het allemaal niet erg want nu heb ik echt vakantie *O*
Behalve dat ik morgen wel een uurtje iets moet doen.
Maar op dat uurtje na heb ik drie dagen helemaal vrij *O*
Als zo doorhalen oplevert dat je daarna 'echt' vrij hebt, is het het meestal wel waard ja.
  maandag 8 maart 2021 @ 08:21:47 #43
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198387346
Ook geen zin. Krijg aircomonteur op bezoek en ik wil helemaal geen mensen zien. Ik heb veel te weinig geslapen.

Vannacht ging wat beter. We hebben Piep op de slaapkamer opgesloten (met bak :{) zodat ze Hans niet kon bedreigen voor de keukendeur. Wel zo rustig voor iedereen.
Hans heeft weer gegeten, gedronken en de bak gebruikt. Ze heeft ook een volle fles schoonmaakazijn laten vallen. De slaapkamer ruikt nu naar kattengrit en de rest van het huis naar azijn.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 08:26:48 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198387372
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook geen zin. Krijg aircomonteur op bezoek en ik wil helemaal geen mensen zien. Ik heb veel te weinig geslapen.

Vannacht ging wat beter. We hebben Piep op de slaapkamer opgesloten (met bak :{) zodat ze Hans niet kon bedreigen voor de keukendeur. Wel zo rustig voor iedereen.
Hans heeft weer gegeten, gedronken en de bak gebruikt. Ze heeft ook een volle fles schoonmaakazijn laten vallen. De slaapkamer ruikt nu naar kattengrit en de rest van het huis naar azijn.
Ja had toch iets voor de deur gezet zodat ze elkaar niet konden zien?
Vervelend dat het zo moeizaam gaat, het is een lange weg vaak.

Toen ik een tweede kat kreeg (en dus niet eens een buiten kat) ging de eerste kat ook echt de hele tijd onder de deur door blazen enzo. Ik vond het een heel gedoe allemaal.
Zou er zelf ook nooit meer aan beginnen. Vooral omdat ik zo'n soort helikopter moeder ben en dan hele tijd wil dat alles goed gaat _O-
  maandag 8 maart 2021 @ 08:32:03 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198387422
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja had toch iets voor de deur gezet zodat ze elkaar niet konden zien?
Vervelend dat het zo moeizaam gaat, het is een lange weg vaak.

Toen ik een tweede kat kreeg (en dus niet eens een buiten kat) ging de eerste kat ook echt de hele tijd onder de deur door blazen enzo. Ik vond het een heel gedoe allemaal.
Zou er zelf ook nooit meer aan beginnen. Vooral omdat ik zo'n soort helikopter moeder ben en dan hele tijd wil dat alles goed gaat _O-
De glazen deur is afgeplakt. Maar die arme Hans durft de hele dag niet te bewegen. Ze durft pas een rondje te lopen als we naar bed zijn. Als Piep bij de minste beweging van Hans gelijk gaat zitten dreigen, lijkt me dat voor Hansje niet echt ontspannen. En ze moet juist leren ontspannen in haar kamer.

Ik vind het ook wel veel gedoe. Maar vooral voor haar. Voor mij is het vooral onpraktisch.

Ik denk dat we dit nog vele keren zullen doen. We hebben voor ogen dat we op termijn altijd zo'n 3-4 katten hebben. En ze gaan nou eenmaal niet allemaal exact even lang mee ;(
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 08:35:48 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198387470
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De glazen deur is afgeplakt. Maar die arme Hans durft de hele dag niet te bewegen. Ze durft pas een rondje te lopen als we naar bed zijn. Als Piep bij de minste beweging van Hans gelijk gaat zitten dreigen, lijkt me dat voor Hansje niet echt ontspannen. En ze moet juist leren ontspannen in haar kamer.

Ik vind het ook wel veel gedoe. Maar vooral voor haar. Voor mij is het vooral onpraktisch.

Ik denk dat we dit nog vele keren zullen doen. We hebben voor ogen dat we op termijn altijd zo'n 3-4 katten hebben. En ze gaan nou eenmaal niet allemaal exact even lang mee ;(
Wel leuk zoveel katten O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 08:39:33 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198387513
Als je de ruimte hebt wel.
Tante van mijn moeder had ooit zeven katten in een klein rijtjeshuis... Nou dat was geen feest :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198387551
Huuuuu.
Ik heb er door omstandigheden een tijdje 4 gehad op een bovenwoning.
De kat van de overburen vond dat blijkbaar zo bedreigend dat ie kwam sproeien in de gang, als ie de kans kreeg :r

Nu heb ik NIETS. Nooit meer ook, als het aan mij ligt.

Behalve uiteraard de kutkatten uit de buurt, die mijn tuin vol sproeien. Castreer je katers mensen, werkelijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 8 maart 2021 @ 08:45:05 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198387571
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:39 schreef borisz het volgende:
Als je de ruimte hebt wel.
Tante van mijn moeder had ooit zeven katten in een klein rijtjeshuis... Nou dat was geen feest :P
Nee, dat zal niet.

Ons vorige huis stond in een arbeiderswijk. Op de een of andere manier zijn de bewoners daar gekker op dieren, zo lijkt het. Bijna iedereen had wel iets. Papegaaien, meerdere katten, meerdere honden. En alles werd naar buiten gestuurd, op de plaatsjes van 3*3,5. Zelfs de papegaai zat de hele dag in zijn kooi buiten te krijsen.
Spoilers!
pi_198387673
Ik heb twee katten en ik hou van ze, maar ik speel soms toch ook wel met de gedachte om geen nieuwe katten meer te nemen mochten deze doodgaan. Vanochtend stond er weer eentje aan m'n bed, na 1 miauw slaap ik niet meer. Hij gaan hele dagen naar buiten om in de tuin te gaan zitten janken zonder reden. De viezigheid in huis, haren overal, stress als ze ziek zijn, gedoe regelen wanneer je langer op vakantie gaat. Soms ben ik er even klaar mee. :')
pi_198387690
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, dat zal niet.

Ons vorige huis stond in een arbeiderswijk. Op de een of andere manier zijn de bewoners daar gekker op dieren, zo lijkt het. Bijna iedereen had wel iets. Papegaaien, meerdere katten, meerdere honden. En alles werd naar buiten gestuurd, op de plaatsjes van 3*3,5. Zelfs de papegaai zat de hele dag in zijn kooi buiten te krijsen.
misschien minder panisch voor viezigheid.. en niet onbelangrijk...
vaak in zulke gezinnen is er 1 iemand thuis voor de kinderen en dus ook de huisdieren
en is vakanties vaak ook geen reden om geen huisdieren te nemen.

gewoon een andere manier van leven met meer plek voor dingen waar je thuis voor moet zijn zo af en toe

hier ook arbeiderswijk... (kansenwijk :S ) en hier ook veel huisdieren.
van heel klein (zie onze muizen) tot veel te grote honden op kleine flatjes 3 hoog achter.
  maandag 8 maart 2021 @ 08:54:55 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198387714
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb twee katten en ik hou van ze, maar ik speel soms toch ook wel met de gedachte om geen nieuwe katten meer te nemen mochten deze doodgaan. Vanochtend stond er weer eentje aan m'n bed, na 1 miauw slaap ik niet meer. Hij gaan hele dagen naar buiten om in de tuin te gaan zitten janken zonder reden. De viezigheid in huis, haren overal, stress als ze ziek zijn, gedoe regelen wanneer je langer op vakantie gaat. Soms ben ik er even klaar mee. :')
Ja heb ik ook, en een 'nieuwe' gaat nooit zo leuk zijn als deze.
Mijn vriend kan zich echter geen leven zonder hond voorstellen dus hebben we alsnog altijd gedoe _O-
pi_198387941
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook geen zin. Krijg aircomonteur op bezoek en ik wil helemaal geen mensen zien. Ik heb veel te weinig geslapen.

Vannacht ging wat beter. We hebben Piep op de slaapkamer opgesloten (met bak :{) zodat ze Hans niet kon bedreigen voor de keukendeur. Wel zo rustig voor iedereen.
Hans heeft weer gegeten, gedronken en de bak gebruikt. Ze heeft ook een volle fles schoonmaakazijn laten vallen. De slaapkamer ruikt nu naar kattengrit en de rest van het huis naar azijn.
Hou vol! Het zal vast beter gaan.
Ken je feliway? Daarvan een stekker bij Hansje op de kamer kan soms de scherpe randjes van de angst weghalen.

Ik zou nooit zonder katten willen. Het gedoe is vooral met vakantie, voor de rest is het prima in te passen in mijn leven. Zeker nu. Ik zou het echt kaal vinden als ik zoveel alleen was.
Ik heb twee vrij asociale exemplaren ( naar andere mensen en dieren toe dan) dus hier komt niks bij terwijl zij nog leven.
Maar daarna vind ik drie katten een prima aantal. En dan bij voorkeur een setje wat elkaar al leuk vindt, mag ook best een bangerik/niet zo schootkat bijzitten. En helemaal top zou het zijn als ze niet bijna doodgaan van angst als ze tijdens mijn vakantie naar een pension zouden moeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198387961
Uitslaap dagje vrij vandaag O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198387987
Mogge! Wat een tijden @vlindertje89, maar nu vrij *O*

Zien of horen jullie Hansje ook niet? @Lucky_Strike?

Katten, de vorige heb ik op vrijdagavond moeten laten inslapen, en nog geen 24 uur later liep Elin hier rond, een herplaatser die weg moest. En 2 weken later liep Nika hier, hetzelfde ook een herplaatser.
Denk niet dat ik er nog 2 zou nemen, en zeker niet, zoals een oud-collega, 9 op een niet grote bovenwoning, wel met een groot afgesloten dakterras, maar mijn hemel wat stonk het daar in huis.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 09:26:03 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388079
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hou vol! Het zal vast beter gaan.
Ken je feliway? Daarvan een stekker bij Hansje op de kamer kan soms de scherpe randjes van de angst weghalen.

Ik zou nooit zonder katten willen. Het gedoe is vooral met vakantie, voor de rest is het prima in te passen in mijn leven. Zeker nu. Ik zou het echt kaal vinden als ik zoveel alleen was.
Ik heb twee vrij asociale exemplaren ( naar andere mensen en dieren toe dan) dus hier komt niks bij terwijl zij nog leven.
Maar daarna vind ik drie katten een prima aantal. En dan bij voorkeur een setje wat elkaar al leuk vindt, mag ook best een bangerik/niet zo schootkat bijzitten. En helemaal top zou het zijn als ze niet bijna doodgaan van angst als ze tijdens mijn vakantie naar een pension zouden moeten.
Dat laatste vind ik dus ook echt een drempel bij katten.
Die willen helemaal niet naar een pension met andere katten.
Altijd weer een gevecht zeg maar. Mijn kat eet daar dan ook heel weinig dus ik maak me altijd zorgen dan.

Hondjes missen je wel maar vinden het gewoon gezellig lekker met andere hondjes spelen enzo. Dat is toch fijner op vakantie gaan zeg maar.
pi_198388204
Ik vind een pension voor katten zelf ook helemaal niets. Volgens mij zitten katten altijd gewoon liever in hun eigen huis, dus dan laat ik wel gewoon iemand naar hier komen.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:41:09 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388246
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een pension voor katten zelf ook helemaal niets. Volgens mij zitten katten altijd gewoon liever in hun eigen huis, dus dan laat ik wel gewoon iemand naar hier komen.
Ik wil geen vreemde in mijn huis en verder wonen er alleen wat fok vrienden enzo hier in de buurt.
Die hebben het 1x gedaan maar ik vind het ook niet fijn hun te vragen zo'n periode vrij te houden daarvoor.

Voorheen deed mijn vader of zus het, mja ik ging aan de andere kant van het land wonen.
pi_198388260
Mijn eerste kat ging wel regelmatig naar een pension, wilde niet mensen vragen 4-5 weken op te passen. Nu vaan maar 1-1,5 week weg en er wonen veel mensen in de flat die wel voor de diva’s willen zorgen.
Zou ook niet weten waar hier in de buurt een pension is
We have far more in common than that which devides us..
pi_198388282
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik wil geen vreemde in mijn huis en verder wonen er alleen wat fok vrienden enzo hier in de buurt.
Die hebben het 1x gedaan maar ik vind het ook niet fijn hun te vragen zo'n periode vrij te houden daarvoor.

Voorheen deed mijn vader of zus het, mja ik ging aan de andere kant van het land wonen.
Snap ik wel, ik vind het ook altijd vervelend om te vragen. Aan de andere kant is het voor mij altijd heel simpel. Mijn katten houden niet van aandacht van andere en er staat een grote bak water en voer. Dus eens in de 4/5 dagen alles checken en bijvullen is voldoende.

Ik zorg ook wel eens voor iemands kat, maar dan moest ik dagelijks voeren en de kattenbak verschonen. :D Bij m'n moeders katten ging ik vaak gewoon even een half dagje daar in huis werken, zodat de beestjes ook wat aandacht kregen. Hoewel ik het niet erg vind om te doen, zou ik me toch iets bezwaard voelen om zelf zoveel van iemand te vragen.
pi_198388316
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik wil geen vreemde in mijn huis en verder wonen er alleen wat fok vrienden enzo hier in de buurt.
Die hebben het 1x gedaan maar ik vind het ook niet fijn hun te vragen zo'n periode vrij te houden daarvoor.

Voorheen deed mijn vader of zus het, mja ik ging aan de andere kant van het land wonen.
Dat. Ik vind het een grote vraag aan anderen. Die geen huisdieren hebben dus ik kan de gunst nooit terugdoen.
Ik heb wel een keer een combi gemaakt van eigen netwerk en honden oppas die voor of na zijn rondje binnen liep, toen ik een paar weken weg was. Dat voelde voor mij al beter.

Maar voorlopig maximaal 2 weken weg denk ik, en dat is wel te overbruggen.
Dat de familievakantie van bijna een maand vorig jaar niet doorging loste voor mij in ieder geval een groot oppas probleem op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 09:48:46 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198388334
Meestal gaven de buren de kat te eten bij vakanties, 's ochtends en 's avonds. Na twee dagen hadden ze dat wel door dus als ze 's avonds honger hadden kwamen ze zich wel melden bij de buren :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198388343
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap ik wel, ik vind het ook altijd vervelend om te vragen. Aan de andere kant is het voor mij altijd heel simpel. Mijn katten houden niet van aandacht van andere en er staat een grote bak water en voer. Dus eens in de 4/5 dagen alles checken en bijvullen is voldoende.

Ik zorg ook wel eens voor iemands kat, maar dan moest ik dagelijks voeren en de kattenbak verschonen. :D Bij m'n moeders katten ging ik vaak gewoon even een half dagje daar in huis werken, zodat de beestjes ook wat aandacht kregen. Hoewel ik het niet erg vind om te doen, zou ik me toch iets bezwaard voelen om zelf zoveel van iemand te vragen.
Omdat ik vers voer moet er echt iemand dagelijks langs (idealiter zelfs twee keer per dag, maar dat vind ik echt teveel gevraagd als ik klein oppas netwerk heb). Ik ben bang dat vooral poes vijf dagen aan brokken toch in een keer weg zou wolven, dus dat schiet niet op.
Verder hoeven mijn katten ook geen aandacht van vreemden, dat is het probleem hier ook niet.
Al heb ik ooit wel een logee in huis gehad en na anderhalve dag kwam er zowaar een kat bij haar op de bank liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 09:52:44 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388362
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap ik wel, ik vind het ook altijd vervelend om te vragen. Aan de andere kant is het voor mij altijd heel simpel. Mijn katten houden niet van aandacht van andere en er staat een grote bak water en voer. Dus eens in de 4/5 dagen alles checken en bijvullen is voldoende.

Ik zorg ook wel eens voor iemands kat, maar dan moest ik dagelijks voeren en de kattenbak verschonen. :D Bij m'n moeders katten ging ik vaak gewoon even een half dagje daar in huis werken, zodat de beestjes ook wat aandacht kregen. Hoewel ik het niet erg vind om te doen, zou ik me toch iets bezwaard voelen om zelf zoveel van iemand te vragen.
Als wij maar 2 nachten ofzo weg gaan blijft de kat sowieso alleen thuis.
En bij minder dan een week heb ik nog de ex van vriendje die hier vlakbij woont die dan wel even 1 of 2 keer langs wil.
Maar bij langer dan een week vind ik het wel zielig als er maar zo weinig aandacht is voor mijn kat. Die wil toch wel beetje kroelen enzo.
pi_198388452
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omdat ik vers voer moet er echt iemand dagelijks langs (idealiter zelfs twee keer per dag, maar dat vind ik echt teveel gevraagd als ik klein oppas netwerk heb). Ik ben bang dat vooral poes vijf dagen aan brokken toch in een keer weg zou wolven, dus dat schiet niet op.
Verder hoeven mijn katten ook geen aandacht van vreemden, dat is het probleem hier ook niet.
Al heb ik ooit wel een logee in huis gehad en na anderhalve dag kwam er zowaar een kat bij haar op de bank liggen.
Voor versvoer werkt het niet, maar met droge brokken kun je schransen natuurlijk makkelijk voorkomen met een voerautomaat.
pi_198388606
Wanneer ik bij de buren de katten eten geef hebben we ondertussen met z’n vieren een heel ritueel opgebouwd, 1 wil beslist niet aangeraakt worden, maar wel stukjes kaas uit de hand, 1 wil perse gekroeld worden en 1 wil spelen. Nou, dat doen we dus.
En Nika hoeft ook geen aandacht van vreemden, en Elin eist dat op, daar ontkom je niet aan
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 10:17:32 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198388636
Nice! We blijken boetevrij onze hypotheek te kunnen oversluiten. Lagere rente, weer voor 10 jaar. Scheelt 67 euro per maand. We gaan van 1.98/2.02% naar 1.59/1.74%. Hypotheek zakt nu onder de 700 euro. Hij zakt sowieso maandelijks want we hebben lineair O+ maar met zo'n grote sprong is het extra leuk.
Spoilers!
pi_198388646
Wij hebben ook een voerautomaat met 4 vakjes die nog dicht zitten als je hem net hebt gevuld. Het 5e vakje zit bij de opening dus daar heb je weinig aan :+ want hier ook schranskat, dus die automaat is dan een uitkomst als we er niet zien. En bij vakanties of weekendjes weg komen vrienden dan om de dag langs om hem te vullen. We stellen de tijden dan zo in dat ze 2 x per dag een nieuw vakje voor d'r snufferd krijgt. En als vrienden er zijn krijgt ze een klein blikje vlees. En wij doen dan andersom voor de dieren van die vrienden zorgen als dat nodig is :)
  maandag 8 maart 2021 @ 10:18:52 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388649
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice! We blijken boetevrij onze hypotheek te kunnen oversluiten. Lagere rente, weer voor 10 jaar. Scheelt 67 euro per maand. We gaan van 1.98/2.02% naar 1.59/1.74%. Hypotheek zakt nu onder de 700 euro. Hij zakt sowieso maandelijks want we hebben lineair O+ maar met zo'n grote sprong is het extra leuk.
Hoe dat zo? Dat is wel heel fijn zonder boete! *O*
  maandag 8 maart 2021 @ 10:21:39 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198388685
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Dat is wel heel fijn zonder boete! *O*
Geen idee hoe of wat. J gaat over de hypotheek. Hij had laatst een onderhoudsgesprek en toen kwam dit ter sprake. Je kunt bij Florius altijd oversluiten maar alles behalve die 10 jaar vast was wel met boete. Het kost overigens wel eenmalig 150 euro, dus 450 in totaal want we hebben 3 leningdelen.
Spoilers!
pi_198388689
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice! We blijken boetevrij onze hypotheek te kunnen oversluiten. Lagere rente, weer voor 10 jaar. Scheelt 67 euro per maand. We gaan van 1.98/2.02% naar 1.59/1.74%. Hypotheek zakt nu onder de 700 euro. Hij zakt sowieso maandelijks want we hebben lineair O+ maar met zo'n grote sprong is het extra leuk.
Dat scheelt zeker zeg! Kun je nog best wat extra boodschappen van doen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 8 maart 2021 @ 10:24:50 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388728
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee hoe of wat. J gaat over de hypotheek. Hij had laatst een onderhoudsgesprek en toen kwam dit ter sprake. Je kunt bij Florius altijd oversluiten maar alles behalve die 10 jaar vast was wel met boete. Het kost overigens wel eenmalig 150 euro, dus 450 in totaal want we hebben 3 leningdelen.
Ah, is het geen rentemiddeling dan? Toch benieuwd hoe dat zit, wij hebben ook Florius :9
  maandag 8 maart 2021 @ 10:26:13 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198388748
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah, is het geen rentemiddeling dan? Toch benieuwd hoe dat zit, wij hebben ook Florius :9
Euh, dat kan ook. J heeft zowel het woord 'oversluiten' als 'rentemiddeling' gebruikt. Maar hoe dan ook is het een goede deal. Ik zou het zeker even nakijken.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 10:28:22 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198388785
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Euh, dat kan ook. J heeft zowel het woord 'oversluiten' als 'rentemiddeling' gebruikt. Maar hoe dan ook is het een goede deal. Ik zou het zeker even nakijken.
Nou zeker! alleen hebben wij volgens mij veeeel leningdelen dus als het 150 per deel kost zullen we er niet veel mee opschieten voorlopig denk ik.
pi_198388900
Goedemorgen! Ik heb er wel zin in vandaag :7

Wat zijn leningdelen? We hebben geen koopwoning, dus geen flauw idee wat dat is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 10:37:48 #76
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198388905
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou zeker! alleen hebben wij volgens mij veeeel leningdelen dus als het 150 per deel kost zullen we er niet veel mee opschieten voorlopig denk ik.
Het kan ook alleen voor je grootste leningdelen. Wij hebben 1 deel van 20.000. Oversluiten kost 150 maar levert 6 euro per maand voordeel op. We hebben dan wel zekerheid van nog 10 jaar extreem lage rente. We kunnen ook wachten tot de rente lager wordt en dan oversluiten. Ik heb de keuze aan J gelaten, ik vind voor beide keuzes iets te zeggen. Maar de twee grotere delen gaan we sowieso doen.

Tevens heeft de airco meneer dubbel geboekt en nu komt hij morgen.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 10:40:02 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198388928
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik heb er wel zin in vandaag :7

Wat zijn leningdelen? We hebben geen koopwoning, dus geen flauw idee wat dat is.
Je hebt verschillende soorten hypotheek. Die kan je min of meer indelen zoals je zelf wilt (zijn wel regels voor) en zo kom je dan aan een totaal van je uiteindelijke hypotheekbedrag. En als je een tweede hypotheek hebt genomen, is dat ook weer een extra deel. Wij hadden twee delen en hebben daarna nog een verbouwingshypotheek genomen dus nu hebben we 3 delen.
Spoilers!
pi_198388961
Wat een leuke meevaller op de maandagmorgen Lucky!
(Jullie wonen er toch nog geen 10 jaar?)

De maandag gaan we misschien wel opvrolijken met aangifte 2020.
Wij hoeven in samenwerking alleen nog de eigen aangifte te doen. Want van schoonouders is eindelijk afgerond. *O* Alles ligt er klaar voor.
pi_198388972
@VlinDerTjE : lekker vrij! w/

Ga je funda afstruinen?
pi_198389086
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Huuuuu.
Ik heb er door omstandigheden een tijdje 4 gehad op een bovenwoning.
De kat van de overburen vond dat blijkbaar zo bedreigend dat ie kwam sproeien in de gang, als ie de kans kreeg :r

Nu heb ik NIETS. Nooit meer ook, als het aan mij ligt.

Behalve uiteraard de kutkatten uit de buurt, die mijn tuin vol sproeien. Castreer je katers mensen, werkelijk.
Echt he? Dat gezeik en geschijt in je tuin :r En het voortdurend maar overhoop halen van de PMD-zakken. En dan vooral ook niet opruimen natuurlijk als eigenaar als je kat een vandaal is geweest 8)7 oh, en nog een: dat krolse gekrijs in je tuin, vooral in de zomer als je met ramen open slaapt. Rechtop in bed elke keer }:| Hou die beesten toch gewoon binnen als ze hormonaal zijn.

Goedemorgen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198389190
Kattenpoep op het platte dak: een vuilniszak vol. OK een halve dan.
Die heb ik bij de buurvrouw afgeleverd.

Zeg Clubsoda...is het nog gelukt om de premie van de autoverzekering omlaag te krijgen vanwege postcode? Ben benieuwd. B-)
pi_198389223
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:00 schreef AnneX het volgende:
Kattenpoep op het platte dak: een vuilniszak vol. OK een halve dan.
Die heb ik bij de buurvrouw afgeleverd.

Zeg Clubsoda...is het nog gelukt om de premie van de autoverzekering omlaag te krijgen vanwege postcode? Ben benieuwd. B-)
:D


Nee. }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198389231
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:D


Nee. }:|
-O-
pi_198389256
Lekker Lucky en dank voor de reminder, wij moeten ook hoognodig oversluiten ^O^

Zo. Ik zit in de zon in de voortuin met de lentefolder van de Lidl en om mij heen wordt gestoepkrijt. :9 Ik negeer gewoon nog even dat het de rest van de week baggerweer wordt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198389293
Wij zijn nu bijna een jaar katloos.
Missen haar wel zo nu en dan en als ze langs komt op een foto in onze fbherinneringen denk ik altijd wel ff aaahhh ik wil weer een kat!

Maar de voordelen wegen niet op tegen al het werk/de haren/oppas zoeken.
Vanaf mijn 16e nooit katloos geweest, dus ff wennen, maar prima zo.
pi_198389304
@minilot geen baggerweer deze week! *G* Want Hunebeddenweek! Over 2 uurtjes zitten we in de auto.
pi_198389319
Ik heb bij meerdere katten in huis halen nog nooit de katten gescheiden laten wennen. Misschien stom maar het was ff een paar dagen lastig, maar uiteindelijk binnen een week/10 dagen was de hiërarchie bepaald en konden ze verder. Soms wel dikke maatjes, soms gedoogbeleid.
pi_198389349
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:10 schreef Blues het volgende:
@:minilot geen baggerweer deze week! *G* Want Hunebeddenweek! Over 2 uurtjes zitten we in de auto.
Haha, ik help het je hopen! Veel plezier in Drenthe! Ik houououou van Drenthe! O+ Linkje naar jullie accommodatie?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198389376
Ik denk serieus dat ik een kind een stuk makkelijker vind dan ik een kat zou vinden qua verharen, geur, nageltjes en vakantiegedoe. Maar goed, daar zou ik misschien anders over denken als ik iets meer hield van dieren in m'n buurt :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:24:27 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198389536
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:16 schreef minilot het volgende:
Ik denk serieus dat ik een kind een stuk makkelijker vind dan ik een kat zou vinden qua verharen, geur, nageltjes en vakantiegedoe. Maar goed, daar zou ik misschien anders over denken als ik iets meer hield van dieren in m'n buurt :)
En kinderen groeien op, na een jaar of 12 kun je ze ook wel een dag alleen laten.

Als ik dan zie bij vrienden met vier "hele slimme" honden :') die breken alles af als ze een een halve dag niet uitgelaten worden. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198389544
Ik vind mijn kat geweldig, maar als je een weekend weg of op vakantie wilt wel een gedoe. We hádden een leuke buurman die met veel plezier voor de kat zorgde, maar die moest zo nodig afgelopen jaar verhuizen }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 11:27:47 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198389587
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En kinderen groeien op, na een jaar of 12 kun je ze ook wel een dag alleen laten.

Als ik dan zie bij vrienden met vier "hele slimme" honden :') die breken alles af als ze een een halve dag niet uitgelaten worden. :')
Honden kun je net als kinderen prima dingen aanleren hoor :D
Onze hond kan met gemak een dag alleen thuis zijn, deed ze voorheen ook altijd tijdens werk bijvoorbeeld.

Maar een kind is op zich wel handig want die mag vrijwel altijd overal mee naar toe :D
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:33:15 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198389671
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Honden kun je net als kinderen prima dingen aanleren hoor :D
Onze hond kan met gemak een dag alleen thuis zijn, deed ze voorheen ook altijd tijdens werk bijvoorbeeld.

Maar een kind is op zich wel handig want die mag vrijwel altijd overal mee naar toe :D
Twee er van kun je elkaar nog niet aanleren om elkaar niet te vermoorden :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198389684
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:18 schreef Aure het volgende:
Wij hebben ook een voerautomaat met 4 vakjes die nog dicht zitten als je hem net hebt gevuld. Het 5e vakje zit bij de opening dus daar heb je weinig aan :+ want hier ook schranskat, dus die automaat is dan een uitkomst als we er niet zien. En bij vakanties of weekendjes weg komen vrienden dan om de dag langs om hem te vullen. We stellen de tijden dan zo in dat ze 2 x per dag een nieuw vakje voor d'r snufferd krijgt. En als vrienden er zijn krijgt ze een klein blikje vlees. En wij doen dan andersom voor de dieren van die vrienden zorgen als dat nodig is :)
Als ik 1 kat had zou dit perfect zijn.
Ik heb nu voerbakken op chip. Ideaal ivm veelvraat en langzamere eter. Maar daar kun je per keer maar 1 portie in doen. Ik hoop dat er ooit voerbakken op chip komen waarin je ook meerdere porties kunt doen. Dan zou ik ze voor een langere vakantie wel overzetten op brokken en een keer per paar dagen een catsit laten langskomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198389694
Günther was gisteren met takjes, steentjes en de uit de schuur gepikte kolenstarter in de tuin het aanvangen van een barbecue aan het re-enacten en kwam even met hoofd door de achterdeur vragen of ik 'alvast een biertje wilde' :7
Ik zie het een poes nog niet doen! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198389704
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef minilot het volgende:

Haha, ik help het je hopen! Veel plezier in Drenthe! Ik houououou van Drenthe! O+ Linkje naar jullie accommodatie?

Huis aan het water O+
pi_198389734
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice! We blijken boetevrij onze hypotheek te kunnen oversluiten. Lagere rente, weer voor 10 jaar. Scheelt 67 euro per maand. We gaan van 1.98/2.02% naar 1.59/1.74%. Hypotheek zakt nu onder de 700 euro. Hij zakt sowieso maandelijks want we hebben lineair O+ maar met zo'n grote sprong is het extra leuk.
Lekker!

Ik heb pas ook een deel boetevrij kunnen oversluiten. Nu wel wat hogere maandlasten maar ik los tenminste af. Had het grootste deel aflossingsvrij staan. En aangezien ik inmiddels jaarlijks ook het boetevrij bedrag kan aflossen gaat mijn schuld lekker dalen. En hoop ik over een jaar of tien bijna hypotheekvrij te zijn O+ Op een te behappen bedrag na wat ik liever in stenen dan in kapitaal zie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198389738
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:34 schreef minilot het volgende:
Günther was gisteren met takjes, steentjes en de uit de schuur gepikte kolenstarter in de tuin het aanvangen van een barbecue aan het re-enacten en kwam even met hoofd door de achterdeur vragen of ik 'alvast een biertje wilde' :7
Ik zie het een poes nog niet doen! :+
_O-
pi_198389756
Oppas voor de dieren vind ik altijd wel een dingetje ja. Ik heb het geluk dat mijn ouders op 5 minuten fietsen wonen, die vinden het gelukkig nooit erg elke dag of eens in de 1,5-2 dagen wat hooi in de bak te gooien, biks te voeren en te zien of alles goed gaat. In ruil kom ik hun katten knuffelen of zo nu en dan eens een teek uit een kattenkop plukken ofzo :P

Dat zal wel even lastig worden mochten we nog eens kunnen verhuizen. Maar daar valt vast wel een mouw aan te passen.

Verder vind ik de nadelen niet tegen de voordelen opwegen. Betekent dus wel dat in ons huis er vaak genoeg haar en hooi ligt, vooral ook omdat we beide belachelijk lui zijn wat het huishouden betreft :+
(Ik hou dus niet van onaangekondigd bezoek, hehe)
  maandag 8 maart 2021 @ 11:37:58 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198389757
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:34 schreef minilot het volgende:
Günther was gisteren met takjes, steentjes en de uit de schuur gepikte kolenstarter in de tuin het aanvangen van een barbecue aan het re-enacten en kwam even met hoofd door de achterdeur vragen of ik 'alvast een biertje wilde' :7
Ik zie het een poes nog niet doen! :+
Je maakt het wel aantrekkelijk! :D
Heb verdomme net die spiraal gekregen :(
pi_198389763
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:34 schreef minilot het volgende:
Günther was gisteren met takjes, steentjes en de uit de schuur gepikte kolenstarter in de tuin het aanvangen van een barbecue aan het re-enacten en kwam even met hoofd door de achterdeur vragen of ik 'alvast een biertje wilde' :7
Ik zie het een poes nog niet doen! :+
Klopt! Maarrr..... geeft hij ook kopjes?

En kun je hem rustig een dag alleen laten als het even niet uitkomt dat hij meegaat :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198389781
quote:
Een van de allermooste wandelroutes die ik ooit heb gelopen was daar in de buurt. Het was er echt prachtig O+ Heel afwisselend en bijna on-Nederlands. (nu lijkt het net of Nederland geen mooie gebieden heeft, maar veel lijkt toch wel op elkaar...dit was zo anders :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198389789
Tevens staat de quiche in de oven, er moesten flink wat groenten op.
Bij het laatste snijwerk een velletje vingertop mee gesneden en o ja, een oven rooster is HEET als je je blinde baksel weer wil terug schuiven, nadat je de vulling op de boden hebt gedaan,
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 11:40:21 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389791
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je maakt het wel aantrekkelijk! :D
Heb verdomme net die spiraal gekregen :(
Eén van de vele waanzinnig toffe dingen aan een spiraaltje is dat je huisarts 'm er in twee minuten weer uitgepikt heeft en dan ben je onmiddellijk weer zo vruchtbaar als je prespiraal was! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:41:11 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198389803
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker!

Ik heb pas ook een deel boetevrij kunnen oversluiten. Nu wel wat hogere maandlasten maar ik los tenminste af. Had het grootste deel aflossingsvrij staan. En aangezien ik inmiddels jaarlijks ook het boetevrij bedrag kan aflossen gaat mijn schuld lekker dalen. En hoop ik over een jaar of tien bijna hypotheekvrij te zijn O+ Op een te behappen bedrag na wat ik liever in stenen dan in kapitaal zie.
Aflossen is wel beter ja. Wij hebben een klein deel aflossingsvrij. Als mijn ouders, mijn tante of mijn schoonmoeder overlijden, lossen we dat deel met de erfenis af.

Ik zou over een paar jaar ook graag beginnen met extra aflossen. Nu kan dat nog niet omdat we andere dingen aan het aflossen zijn (studieschuld, zonnepanelen). Maar als dat afgelost is, kan dat bedrag wat mij betreft mooi naar de hypotheek.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 11:42:03 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389813
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klopt! Maarrr..... geeft hij ook kopjes?

En kun je hem rustig een dag alleen laten als het even niet uitkomt dat hij meegaat :+
Dat eerste, absoluut. Er is geen knuffel- of kroelvorm denkbaar waarmee wij niet op dagelijkse basis worden overladen O+

En wat dat tweede betreft: over een tijdje zeker wel! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:42:44 #107
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389823
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens staat de quiche in de oven, er moesten flink wat groenten op.
Bij het laatste snijwerk een velletje vingertop mee gesneden en o ja, een oven rooster is HEET als je je blinde baksel weer wil terug schuiven, nadat je de vulling op de boden hebt gedaan,
Oef! Levensgevaarlijk, dat bakken :*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:43:09 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198389828
Ik ga toch maar voor kat boven kind denk ik.
Spoilers!
pi_198389829
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens staat de quiche in de oven, er moesten flink wat groenten op.
Bij het laatste snijwerk een velletje vingertop mee gesneden en o ja, een oven rooster is HEET als je je blinde baksel weer wil terug schuiven, nadat je de vulling op de boden hebt gedaan,
Je bent al net zo'n kluns als ik in de keuken :') Hopelijk heb je je niet te veel pijn gedaan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 11:45:42 #110
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389867
Oh, en vrolijke vrouwendag nog, vrouwvolk van de SC!
https://www.internationalwomensday.com/
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:46:44 #111
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389877
Oeeee, Lidl heeft de mature Stilton weer in het assortiment :9 Daar gaan we de komende tijd eens even zes kilo van eten O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:46:52 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198389881
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Eén van de vele waanzinnig toffe dingen aan een spiraaltje is dat je huisarts 'm er in twee minuten weer uitgepikt heeft en dan ben je onmiddellijk weer zo vruchtbaar als je prespiraal was! *O*
Dat is waar :D
Maar verder heb ik nog geen voordelen gezien aan het hebben van een kind dus ik wacht nog maar even
pi_198389891
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Aflossen is wel beter ja. Wij hebben een klein deel aflossingsvrij. Als mijn ouders, mijn tante of mijn schoonmoeder overlijden, lossen we dat deel met de erfenis af.

Ik zou over een paar jaar ook graag beginnen met extra aflossen. Nu kan dat nog niet omdat we andere dingen aan het aflossen zijn (studieschuld, zonnepanelen). Maar als dat afgelost is, kan dat bedrag wat mij betreft mooi naar de hypotheek.
Ja, dat idee hier dus ook. Ik los nu met een stuk vooruitgeschoven ‘erfenis’ af. Beter met warme dan koude hand geven, vinden mijn ouders O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198389916
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:39 schreef Isabeau het volgende:

Een van de allermooste wandelroutes die ik ooit heb gelopen was daar in de buurt. Het was er echt prachtig O+ Heel afwisselend en bijna on-Nederlands. (nu lijkt het net of Nederland geen mooie gebieden heeft, maar veel lijkt toch wel op elkaar...dit was zo anders :+ )
Ja, ik hoop dat we die ook tegen komen! Al is het met regen }:|
Ik heb nu zoveel wandelroutes en ideeën opgeslagen op mijn laptop dat we 3 maanden nodig hebben om alles te lopen _O-
pi_198389921
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent al net zo'n kluns als ik in de keuken :') Hopelijk heb je je niet te veel pijn gedaan :*
Nee hoor. Klein velletje (met grooote pleister want bloed in je baksel en overal is onhandig) en mijn hoofd bedacht gelijk met mijn vingers dat vastpakken van rooster geen goede optie was.

Hoe is het met jou? Al een plan hoe je qua werk weer gaat opstarten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198389931
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga toch maar voor kat boven kind denk ik.
Ik had een tijdje van elk 2.
Feest joh *G* ;) :D
pi_198389951
Over spiralen gesproken, meegekregen van die sterilisatiemethode met veertjes in de eileiders? :X :X
Blij dat ik de mijne toen gewoon rigoreus heb laten doorfikken >:)
  maandag 8 maart 2021 @ 11:53:49 #118
221912 minilot
Nancy boy
pi_198389986
Welke route is dat dan @Isabeau? Best kans dat we eind van de lente in Drenthe (rijmt!) belanden, vandaar! :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 11:54:05 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198389991
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Over spiralen gesproken, meegekregen van die sterilisatiemethode met veertjes in de eileiders? :X :X
Blij dat ik de mijne toen gewoon rigoreus heb laten doorfikken >:)
Daar werden mensen heel ziek van toch?
Mja sterilisatie nooit echt overwogen omdat er altijd moeilijk gedaan wordt als je jong bent.
En mogelijk bedenkt ik me inderdaad nog, maar ik acht de kans steeds kleiner.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:56:40 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198390026
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:53 schreef minilot het volgende:
Welke route is dat dan @:Isabeau? Best kans dat we eind van de lente in Drenthe (rijmt!) belanden, vandaar! :)
Mocht je weer met de tent willen, is De Kijl van staatsbosbeheer een leuke als het echt mooi weer is tenminste.
Daar heb je vlakbij allerlei leuke zwemvijvers.
Wij stonden daar tijdens een weekje juni vorig jaar met 30 graden, echt top als je even kan zwemmen. O+
pi_198390029
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:

Daar werden mensen heel ziek van toch?
Mja sterilisatie nooit echt overwogen omdat er altijd moeilijk gedaan wordt als je jong bent.
En mogelijk bedenkt ik me inderdaad nog, maar ik acht de kans steeds kleiner.
Ja die dingen gaan kapot en ontsteken. allemaal heel naar :{
Ik heb het er gewoon doorgedrukt toen en ik was nog geen 30. 1988
(had al wel 3 kinderen gekregen)
pi_198390063
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:53 schreef minilot het volgende:
Welke route is dat dan @:Isabeau? Best kans dat we eind van de lente in Drenthe (rijmt!) belanden, vandaar! :)
Ik hoor een liedje.
Lenthe in Drenthe >:O
  maandag 8 maart 2021 @ 11:59:09 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198390071
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Daar werden mensen heel ziek van toch?
Mja sterilisatie nooit echt overwogen omdat er altijd moeilijk gedaan wordt als je jong bent.
En mogelijk bedenkt ik me inderdaad nog, maar ik acht de kans steeds kleiner.
Die eierstokken schijnen echt ineens te kunnen gaan rammelen ja.

Ik heb de weken voor mijn 40e verjaardag (afgelopen december) nog een soort van intern overleg gehad. 40 is psychisch zo'n barrière tussen wel of geen kind. Maar nee, ik wil het niet. Ik was alleen bang om spijt te krijgen maar dat is natuurlijk geen reden om het te doen.
Spoilers!
pi_198390094
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Nee hoor. Klein velletje (met grooote pleister want bloed in je baksel en overal is onhandig) en mijn hoofd bedacht gelijk met mijn vingers dat vastpakken van rooster geen goede optie was.

Hoe is het met jou? Al een plan hoe je qua werk weer gaat opstarten?
Ja, er is wel een plan, maar dat moe tik nog bespreken met een collega en daar probeer ik nu al 8 (acht) dagen contact mee te krijgen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390115
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Over spiralen gesproken, meegekregen van die sterilisatiemethode met veertjes in de eileiders? :X :X
Blij dat ik de mijne toen gewoon rigoreus heb laten doorfikken >:)
Essure, heette dat volgens mij.
Nare zaak, dat :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198390127
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, er is wel een plan, maar dat moe tik nog bespreken met een collega en daar probeer ik nu al 8 (acht) dagen contact mee te krijgen :7
Lekker dan! Ach, kun jij nog rustig verder herstellen ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 12:02:28 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198390144
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198390148
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Over spiralen gesproken, meegekregen van die sterilisatiemethode met veertjes in de eileiders? :X :X
Blij dat ik de mijne toen gewoon rigoreus heb laten doorfikken >:)
Ja, dat léék een heel mooie methode :o :o Wat een ellende voor sommige vrouwen :X

Ik herinner me dat staafje in de arm ook nog en dat er toen heel veel vrouwen toch zwanger zijn geworden. Ik deed co-schap bij een gynaecoloog op leeftijd. Hij kreeg een mevrouw die zo'n staafje moest laten zetten. Hij moest eerst even snel de gebruiksaanwijzing lezen, want dat had hij nog nooit gedaan. Was daarna ook enorm aan het klungelen :X :X :X Geen wonder dat er zoveel vrouwen zwanger werden :') (ik vond het sowieso echt heel opmerkelijk hoeveel artsen deden zonder dat ze er echt kundig en vaardig in zijn)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390150
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die eierstokken schijnen echt ineens te kunnen gaan rammelen ja.

Ik heb de weken voor mijn 40e verjaardag (afgelopen december) nog een soort van intern overleg gehad. 40 is psychisch zo'n barrière tussen wel of geen kind. Maar nee, ik wil het niet. Ik was alleen bang om spijt te krijgen maar dat is natuurlijk geen reden om het te doen.
Precies mijn grens. Al denk ik dat ik er eerder al uit was.
Week na mijn 40e verjaardag nier eruit laten halen en dat maakte het definitief. Als ik nog iets van kinderwens had gehad, dan had ik gewacht (en hadden ze me niet goedgekeurd), omdat een zwangerschap dan iets risicovoller wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198390163
Ohja, dat Essure, daar las ik over. Brrr.

Ik moest even nazoeken wat het precies was, wij hebben ooit wel eens bij katten met clipjes gewerkt die je dan om de eileiders heen moest klemmen. Maar dat is toch weer anders. (Uiteindelijk was dat toch niet echt een succes geloof ik, en werden het weer traditionele castraties.)
pi_198390187
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, dat Essure, daar las ik over. Brrr.

Ik moest even nazoeken wat het precies was, wij hebben ooit wel eens bij katten met clipjes gewerkt die je dan om de eileiders heen moest klemmen. Maar dat is toch weer anders. (Uiteindelijk was dat toch niet echt een succes geloof ik, en werden het weer traditionele castraties.)
Dus dan hield je hormonale poezen? :o :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 12:07:02 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390208
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat léék een heel mooie methode :o :o Wat een ellende voor sommige vrouwen :X

Ik herinner me dat staafje in de arm ook nog en dat er toen heel veel vrouwen toch zwanger zijn geworden. Ik deed co-schap bij een gynaecoloog op leeftijd. Hij kreeg een mevrouw die zo'n staafje moest laten zetten. Hij moest eerst even snel de gebruiksaanwijzing lezen, want dat had hij nog nooit gedaan. Was daarna ook enorm aan het klungelen :X :X :X Geen wonder dat er zoveel vrouwen zwanger werden :') (ik vond het sowieso echt heel opmerkelijk hoeveel artsen deden zonder dat ze er echt kundig en vaardig in zijn)
Bij die staafjes kwam het ook voor dat de plaatsingsprocedure wel gevolgd was, maar dat het staafje nog in de verpakking zat (en er dus niets geplaatst was).
Eega heeft heel uitgebreid onderzoek gedaan voor ze 'm liet zetten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 maart 2021 @ 12:07:27 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198390213
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:02 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Ik kan wel wat stemwijzers gaan doen straks. Ik heb niet echt iets te doen momenteel. Te weinig energie dus een groot nieuw project opstarten is ook niet handig nu.
Spoilers!
pi_198390221
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:53 schreef minilot het volgende:
Welke route is dat dan @:Isabeau? Best kans dat we eind van de lente in Drenthe (rijmt!) belanden, vandaar! :)
De route start in Zuidlaren, dus toch ietsjes uit de buurt bij Blues en golfer. https://www.pieterpad.nl/etappes/zuidlaren-rolde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390228
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik kan wel wat stemwijzers gaan doen straks. Ik heb niet echt iets te doen momenteel. Te weinig energie dus een groot nieuw project opstarten is ook niet handig nu.
oh shit, ik moet ook nog stemmen. Maar snel even kijken zometeen....zo ongeveer weet ik het wel, maar precies nog niet. En ook nog kopie id kaart printen...
pi_198390234
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:07 schreef fietsie het volgende:

Bij die staafjes kwam het ook voor dat de plaatsingsprocedure wel gevolgd was, maar dat het staafje nog in de verpakking zat (en er dus niets geplaatst was).
Eega heeft heel uitgebreid onderzoek gedaan voor ze 'm liet zetten..
Dat zou me bij deze arts ook niets verbaasd hebben :') Die zat even snel snel door de gebruiksaanwijzing te scannen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390235
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus dan hield je hormonale poezen? :o :X
Nee volgens mij (lang geleden dit :') ) werden de eierstokken ook nog wel verwijderd. Maar ik begreep dus nooit wat de meerwaarde van die stalen clipjes was boven gewoon ouderwets afbinden. (In theorie klonk het namelijk heel makkelijk en snel, met minder kans op nabloedingen, in de praktijk was het vooral omslachtig en duurder.)
pi_198390247
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik kan wel wat stemwijzers gaan doen straks. Ik heb niet echt iets te doen momenteel. Te weinig energie dus een groot nieuw project opstarten is ook niet handig nu.
Keezers Queste van Lubach 8-)
pi_198390255
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:

oh shit, ik moet ook nog stemmen. Maar snel even kijken zometeen....zo ongeveer weet ik het wel, maar precies nog niet. En ook nog kopie id kaart printen...
Er zijn een paar partijen die in de buurt komen van hoe ik naar dingen kijk, maar geen van allen uiteraard 100%. Dus ik wil eigenlijk graag mijn stem in percentages uitbrengen. Zo van 33% GL, 25% SP etc :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 12:12:33 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390286
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn een paar partijen die in de buurt komen van hoe ik naar dingen kijk, maar geen van allen uiteraard 100%. Dus ik wil eigenlijk graag mijn stem in percentages uitbrengen. Zo van 33% GL, 25% SP etc :+
Aangezien er direct na het democratisch proces er een regeerakkoord wordt opgesteld wat in geen enkele vorm meer een relatie heeft met de partijprogramma's waarvoor je gekozen hebt lijkt me die constructie met percentages nog minder zinvol dan een 100% stem...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198390297
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:

Aangezien er direct na het democratisch proces er een regeerakkoord wordt opgesteld wat in geen enkele vorm meer een relatie heeft met de partijprogramma's waarvoor je gekozen hebt lijkt me die constructie met percentages nog minder zinvol dan een 100% stem...
Ik weet :')

Misschien moet ik ook even kijken waar ik het eens ben met de VVD, want dan hoeven die punten niet naar voren te komen in de partij waar ik voor stem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 12:13:41 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198390299
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Keezers Queste van Lubach 8-)
Oh ja, die moet ik nog doen.

Welke heb je allemaal?
- Kieskompas
- Stemwijzer
- Stemmenchecker
Spoilers!
pi_198390333
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:

Keezers Queste van Lubach 8-)
Die ga ik dan ook nog even doen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390339
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, die moet ik nog doen.

Welke heb je allemaal?
- Kieskompas
- Stemwijzer
- Stemmenchecker
Die Stemchecker leek me wel nuttig ja, die kijkt wat verder dan enkel de verkiezingsprogramma's en mooie woorden, maar ook naar wat de partijen hebben gedaan.

Verder heb ik eigenlijk geen stemwijzers geraadpleegd, meer zelf wat doorgelezen in programma's. (Maar ook wel gekeken naar de visie van de partijen, dus dan vallen er voor mij al veel af.)
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 12:17:00 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198390344
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn een paar partijen die in de buurt komen van hoe ik naar dingen kijk, maar geen van allen uiteraard 100%. Dus ik wil eigenlijk graag mijn stem in percentages uitbrengen. Zo van 33% GL, 25% SP etc :+
Of ook ergens tegen stemmen :D

"Jow, haal maar een stem bij GL weg :D "
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198390345
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die ga ik dan ook nog even doen _O-
Ja, is gewoon leuk! Ik ga hem ook nog een keer doen denk ik, want er zijn dus verschillende scenario's :D .
pi_198390358
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of ook ergens tegen stemmen :D

"Jow, haal maar een stem bij GL weg :D "
Dat doet de BB toch al? "Jo, haal maar een stem weg bij het CDA'

;)
pi_198390365
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:17 schreef Candaasje het volgende:

Dat doet de BB toch al? "Jo, haal maar een stem weg bij het CDA'

;)
BB? Big Brother?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390373
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

BB? Big Brother?
Shit, moest BBB zijn
BoerenBurgerBeweging. (Lijsttrekker is mijn grote vriendin Caroline van der Plas O+ )
pi_198390384
Grap mislukt ;(
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 12:23:48 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198390408
Wat moest precies grappig zijn dan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 maart 2021 @ 12:25:10 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198390424
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee hoe of wat. J gaat over de hypotheek. Hij had laatst een onderhoudsgesprek en toen kwam dit ter sprake. Je kunt bij Florius altijd oversluiten maar alles behalve die 10 jaar vast was wel met boete. Het kost overigens wel eenmalig 150 euro, dus 450 in totaal want we hebben 3 leningdelen.
Ik wil hier meer over weten.. wij vroegen iets over onze hypotheek aan florissant en toen zeiden ze dat we een adviseur inde hand moesten nemen . Ja dat gaat er dan niet helemaal uit. Eerst 2000 neertikken voor een gesprek zeker.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198390427
quote:
11s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:23 schreef derLudolf het volgende:
Wat moest precies grappig zijn dan?
:6
Het was een opmerking in de lijn van jouw opmerking over een stem weghalen bij GL.

Grappen uitleggen is nóg matiger.

Ok, ik ga eens broodjes bakken. Tijd voor lunch.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:25:52 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390436
Kijk, als je echt iets aan het milieu wilt doen moeten we een wereldoorlog starten die de export van vuilnis naar en de groei en productie van India, China en Indonesië volledig en blijvend lam legt, en dat durft geen NL partij aan.
Of beginnen met volledige geboortebeperking in Afrika plus die eerder genoemde. Dat zet zoden aan de dijk.

Nog afgezien van allerlei lui die dan over "ethiek" of "begin bij jezelf" gaan loeien. :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198390453
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:
Kijk, als je echt iets aan het milieu wilt doen moeten we een wereldoorlog starten die de export van vuilnis naar en de groei en productie van India, China en Indonesië volledig en blijvend lam legt, en dat durft geen NL partij aan.
Of beginnen met volledige geboortebeperking in Afrika plus die eerder genoemde. Dat zet zoden aan de dijk.

Nog afgezien van allerlei lui die dan over "ethiek" of "begin bij jezelf" gaan loeien. :P
In theorie kan je alle wereldproblemen zó oplossen *O*
In de praktijk niet echt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 12:28:20 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390478
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In theorie kan je alle wereldproblemen zó oplossen *O*
In de praktijk niet echt :+
Ik vond de insteek in die film op Veronica zo gek nog niet.
Een soort van verkoudheidsvirus wat zich snel wereldwijd zou versprijden, en grote aantalle slachtoffers zou opleveren aangezien geen enkel land adequaat zou reageren.
Het voelde enorm als een deja vu ook.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198390483
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:
Kijk, als je echt iets aan het milieu wilt doen moeten we een wereldoorlog starten die de export van vuilnis naar en de groei en productie van India, China en Indonesië volledig en blijvend lam legt, en dat durft geen NL partij aan.
Of beginnen met volledige geboortebeperking in Afrika plus die eerder genoemde. Dat zet zoden aan de dijk.

Nog afgezien van allerlei lui die dan over "ethiek" of "begin bij jezelf" gaan loeien. :P
Of van die lui die denken dat een gemiddelde Afrikaan een even grote voetafdruk heeft als de gemiddelde Westerling.... (nog even los van de sterftecijfers) :')

Overigens is de overproductie van consumptiegoederen natuurlijk wel écht een groot probleem.
pi_198390515
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef fietsie het volgende:
Ik vond de insteek in die film op Veronica zo gek nog niet.
Een soort van verkoudheidsvirus wat zich snel wereldwijd zou versprijden, en grote aantalle slachtoffers zou opleveren aangezien geen enkel land adequaat zou reageren.
Het voelde enorm als een deja vu ook.
'die film op Veronica' :? Doe eens wat minder vaag.

Ik heb het hier toch ook niet over de geaardheid van Pelagos en het mooie verhaal van de twee herten in Ardenweald?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390525
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee volgens mij (lang geleden dit :') ) werden de eierstokken ook nog wel verwijderd. Maar ik begreep dus nooit wat de meerwaarde van die stalen clipjes was boven gewoon ouderwets afbinden. (In theorie klonk het namelijk heel makkelijk en snel, met minder kans op nabloedingen, in de praktijk was het vooral omslachtig en duurder.)
Ah, op die manier :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 12:32:11 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198390552
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:
Kijk, als je echt iets aan het milieu wilt doen moeten we een wereldoorlog starten die de export van vuilnis naar en de groei en productie van India, China en Indonesië volledig en blijvend lam legt, en dat durft geen NL partij aan.
Of beginnen met volledige geboortebeperking in Afrika plus die eerder genoemde. Dat zet zoden aan de dijk.

Nog afgezien van allerlei lui die dan over "ethiek" of "begin bij jezelf" gaan loeien. :P
Ooit deden we aan een uitwisseling mee met een thema in dee milieuhoek. Heel slecht programma, na dag drie werd het herkauwen.

Toen heb ik maar een plan opgezet om alle Chinezen in een vergister te gooien. Niet iedereen zag de humor er van in
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 maart 2021 @ 12:32:18 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390554
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

'die film op Veronica' :? Doe eens wat minder vaag.

Ik heb het hier toch ook niet over de geaardheid van Pelagos en het mooie verhaal van de twee herten in Ardenweald?
Ik wist de titel niet meer, en geen zin om m op te zoeken daar ik ook een call zit voor te bereiden: Inferno, werd er beneden vandaan geroepen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198390560
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef Candaasje het volgende:

Of van die lui die denken dat een gemiddelde Afrikaan een even grote voetafdruk heeft als de gemiddelde Westerling.... (nog even los van de sterftecijfers) :')

Overigens is de overproductie van consumptiegoederen natuurlijk wel écht een groot probleem.
Huh, ja. Mensen die als argument voor het krijgen van veel kinderen aanvoeren dat ze in Afrika/China/India óók heel veel kinderen krijgen. Ja, die zijn doorgaans niet zo schadelijk voor het milieu als een gemiddeld Westers kind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198390582
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:32 schreef fietsie het volgende:

Ik wist de titel niet meer, en geen zin om m op te zoeken daar ik ook een call zit voor te bereiden: Inferno, werd er beneden vandaan geroepen.
Altijd handig zo'n in huis rondlopende Wiki :7 Ik heb Inferno nog niet gezien. Ik denk als de pandemie veroorzaakt zou worden door een influenza virus dat het dan idd nòg minder serieus zou worden genomen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 12:36:38 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198390613
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Altijd handig zo'n in huis rondlopende Wiki :7 Ik heb Inferno nog niet gezien. Ik denk als de pandemie veroorzaakt zou worden door een influenza virus dat het dan idd nòg minder serieus zou worden genomen :+
Het was eigenlijk gewoon de pre-story van Corona.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198390618
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh, ja. Mensen die als argument voor het krijgen van veel kinderen aanvoeren dat ze in Afrika/China/India óók heel veel kinderen krijgen. Ja, die zijn doorgaans niet zo schadelijk voor het milieu als een gemiddeld Westers kind.
Nou dat dus. Echt. Dus het spijt me voor iedereen die het er moeilijk mee heeft, maar het begint écht bij 'ons'. (net zo goed bij mij).

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Altijd handig zo'n in huis rondlopende Wiki :7 Ik heb Inferno nog niet gezien. Ik denk als de pandemie veroorzaakt zou worden door een influenza virus dat het dan idd nòg minder serieus zou worden genomen :+
De vogelgriep illustreert dat wel, helaas.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:38:03 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198390641
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik wil hier meer over weten.. wij vroegen iets over onze hypotheek aan florissant en toen zeiden ze dat we een adviseur inde hand moesten nemen . Ja dat gaat er dan niet helemaal uit. Eerst 2000 neertikken voor een gesprek zeker.. 8)7
je kan even inloggen en kijken of je rentemiddeling wel zelf kunt aanvragen.
Dan wordt de boete gewoon verspreid over de jaren die je nieuw sluit in de vorm van hogere rente.

heb ik voor veel klanten gedaan paar jaar terug. Kan heel leuk zijn voor die 150 euro administratiekosten.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:59:19 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198390971
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik wil hier meer over weten.. wij vroegen iets over onze hypotheek aan florissant en toen zeiden ze dat we een adviseur inde hand moesten nemen . Ja dat gaat er dan niet helemaal uit. Eerst 2000 neertikken voor een gesprek zeker.. 8)7
Wat @gcjoel zegt. Rentemiddeling heet het. Misschien kan dat wel gelijk via je hypotheekbank.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:04:55 #168
221912 minilot
Nancy boy
pi_198391068
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mocht je weer met de tent willen, is De Kijl van staatsbosbeheer een leuke als het echt mooi weer is tenminste.
Daar heb je vlakbij allerlei leuke zwemvijvers.
Wij stonden daar tijdens een weekje juni vorig jaar met 30 graden, echt top als je even kan zwemmen. O+
Dank voor de tip, maar het nadeel van dat terrein is de opzet en verdeling van de campingplaatsen rond een open vlakte. Als we weer naar Drenthe gaan dan beviel deze erg goed wat betreft plaatsen wat meer tussen het geboomte: https://www.logerenbijdeboswachter.nl/kamperen/de-dennen
Let me see you stripped down to the bone
pi_198391079
@Blues en @golfer : veel plezier in het Drenthse!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:06:19 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198391092
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor de tip, maar het nadeel van dat terrein is de opzet en verdeling van de camping plaatsen rond een open vlakte. Als we weer naar Drenthe gaan dan beviel deze erg goed wat betreft plaatsen waar meer tussen het geboomte: https://www.logerenbijdeboswachter.nl/kamperen/de-dennen
Oh ja die ligt daar heel vlakbij, dus ook bij de zwemvijvers.
De Kijl was inderdaad zelf weinig sfeervol, De Dennen ziet er beter uit.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:07:02 #171
221912 minilot
Nancy boy
pi_198391099
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De route start in Zuidlaren, dus toch ietsjes uit de buurt bij Blues en golfer. https://www.pieterpad.nl/etappes/zuidlaren-rolde
Thanks! O+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 13:10:33 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198391169
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mocht je weer met de tent willen, is De Kijl van staatsbosbeheer een leuke als het echt mooi weer is tenminste.
Daar heb je vlakbij allerlei leuke zwemvijvers.
Wij stonden daar tijdens een weekje juni vorig jaar met 30 graden, echt top als je even kan zwemmen. O+
Zo'n zwemplas is nooit heel ver van een SBB terrein volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 maart 2021 @ 13:11:08 #173
221912 minilot
Nancy boy
pi_198391183
D16 in de avondschemering met Güntherschaduw:



#Drentheliefde
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 13:12:27 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198391212
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zo'n zwemplas is nooit heel ver van een SBB terrein volgens mij.
In Drenthe misschien.
Ik heb afgelopen jaar behoorlijk wat terreinen gezien maar niet vaak vlakbij een zwemplas helaas.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:28:09 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198391496
Stemwijzer gedaan. Goh. Het wordt steeds gekker met mij. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht dat ik zo zou schuiven.
Spoilers!
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 13:29:58 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198391522
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stemwijzer gedaan. Goh. Het wordt steeds gekker met mij. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht dat ik zo zou schuiven.
SGP?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 maart 2021 @ 13:30:40 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198391537
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stemwijzer gedaan. Goh. Het wordt steeds gekker met mij. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht dat ik zo zou schuiven.
NIDA ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198391620
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stemwijzer gedaan. Goh. Het wordt steeds gekker met mij. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht dat ik zo zou schuiven.
Cliffhanger }:|
  maandag 8 maart 2021 @ 13:45:53 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198391775
Ik ben nog bezig. Partijenwijzer is ook wel ok.
Spoilers!
pi_198392070
Ik vind het lastig. Heb al verschillende kieswijzers gehad.

Denk VVD.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198392171
Ook partijwijzer nu gedaan. Bij elke “wijzer” is de top 4 min of meer gelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_198392243
hmm ik moest stemmen op code oranje

aldus stemwijzer dan

maar ik ga niet stemmen op iets dat nog nooit in de kamer heeft gezeten denk ik.
dat lijkt me op dit moment toch niet zo praktisch.

dus ik zweef vrolijk door tot volgende week vrees ik
vind het echt lastig dit jaar.
pi_198392339
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stemwijzer gedaan. Goh. Het wordt steeds gekker met mij. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht dat ik zo zou schuiven.
Nu ben ik wel benieuwd over welke onderwerpen je dan zo van gedachte bent veranderd.

Zelf ben ik heel erg veranderd over mijn kijk op het leger. Ik vond geld daarin stoppen verspilling. We leefden immers in vrede, om ons heen is er vrede en we hebben de VS achter ons staan. Maar inmiddels vind ik het allemaal maar wankel geworden. Een goede defensie is belangrijker dan ooit. Wel in samenwerking met onze buurlanden, want samen zijn we sterker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 14:37:49 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198392438
Stemwijzer ingevuld; 60% voor d66.. en dat was ik toch al van plan om te stemmen ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198392445
Ik ben ook een beetje twijfelend wat ik moet stemmen. Ik kan me in geen enkele partij helemaal vinden.

Ik heb wel een aantal partijen waar ik sowieso niet op ga stemmen omdat ik gewoon de lijsttrekker gewoon zo nietszeggend vind. Zo heb ik bij Sigrid Kaag het gevoel dat ze alleen maar zegt 'Stem op mij, want ik ben vrouw' en dat vind ik een beetje zwak.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:43:29 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198392529
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een beetje twijfelend wat ik moet stemmen. Ik kan me in geen enkele partij helemaal vinden.

Ik heb wel een aantal partijen waar ik sowieso niet op ga stemmen omdat ik gewoon de lijsttrekker gewoon zo nietszeggend vind. Zo heb ik bij Sigrid Kaag het gevoel dat ze alleen maar zegt 'Stem op mij, want ik ben vrouw' en dat vind ik een beetje zwak.
Ik vind haar juist enorm sterk door continue te benoemen dat er echt wel een verschil is tussen hoe mannen en vrouwen behandeld worden.. ik ga overigens niet op haar stemmen maar op de nr 15 denk ik.. nu staan ze op 14 zetels in de peiling en nr 15 is en vrouw.. dus liever die er in dan een kerel.. meer vrouwen in de politiek! *O* *O* w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198392570
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind haar juist enorm sterk door continue te benoemen dat er echt wel een verschil is tussen hoe mannen en vrouwen behandeld worden.. ik ga overigens niet op haar stemmen maar op de nr 15 denk ik.. nu staan ze op 14 zetels in de peiling en nr 15 is en vrouw.. dus liever die er in dan een kerel.. meer vrouwen in de politiek! *O* *O* w/
Niet dat ik op D66 stem, maar zo stem ik ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_198392613
Ik vind bewust wel op iemand stemmen alleen vanwege een geslacht of afkomst eigenlijk net zo onzinnig als bewust niet op iemand stemmen vanwege zijn/haar geslacht of afkomst.
pi_198392635
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind bewust wel op iemand stemmen alleen vanwege een geslacht of afkomst eigenlijk net zo onzinnig als bewust niet op iemand stemmen vanwege zijn/haar geslacht of afkomst.
Wanneer de 2e kamer qua man/vrouw verdeling hetzelfde is als de samenleving heb je gelijk. Maar dat is niet zo, dus krijgt een vrouw mijn stem
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 14:51:30 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198392649
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind haar juist enorm sterk door continue te benoemen dat er echt wel een verschil is tussen hoe mannen en vrouwen behandeld worden.. ik ga overigens niet op haar stemmen maar op de nr 15 denk ik.. nu staan ze op 14 zetels in de peiling en nr 15 is en vrouw.. dus liever die er in dan een kerel.. meer vrouwen in de politiek! *O* *O* w/
Dat was dus ook mijn plan en toen zag ik dat 17 een vrouw is die ik van vroeger 'ken'
Dus ga ik op haar stemmen
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 14:51:56 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198392654
Ik stem op de nummer 34 van lijst 4. :+.
Goed interview vd week op de site van VrijLinks
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 8 maart 2021 @ 14:52:07 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392659
Nou mensen, hier is dan de uitslag:

Stemwijzer:
1. Bij1
2. GroenLinks
3. D66

Partijenwijzer:
1. GroenLinks
2. PvdA
3. PvdD

KiesKompas:
1. GroenLinks
2. D66
3. PvdA

Kieskompas Wonen
1. D66
2. GroenLinks
3. ChristenUnie

Kieskompas Onderwijs:
1. ChristenUnie
2. CDA
3. PvdA

Kieskompas Zorg:
1. GroenLinks
2. D66
3. 50+

Stemmenchecker:
1. GroenLinks
2. PvdA
3. D66

Keezers Quest: Bij1.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik vind de lijsttrekker trouwens het minst boeiend aan een partij.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 14:52:49 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198392674
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn plan en toen zag ik dat 17 een vrouw is die ik van vroeger 'ken'
Dus ga ik op haar stemmen
Lijst 4 nummer 17 is ook een goede keuze :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 8 maart 2021 @ 14:54:28 #194
221912 minilot
Nancy boy
pi_198392697
Ik stem gezellig Volt deze keer *O*
J. bij deze ronde op de Partij voor de Dieren.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198392701
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou mensen, hier is dan de uitslag:

Stemwijzer:
1. Bij1
2. GroenLinks
3. D66

Partijenwijzer:
1. GroenLinks
2. PvdA
3. PvdD

KiesKompas:
1. GroenLinks
2. D66
3. PvdA

Kieskompas Wonen
1. D66
2. GroenLinks
3. ChristenUnie

Kieskompas Onderwijs:
1. ChristenUnie
2. CDA
3. PvdA

Kieskompas Zorg:
1. GroenLinks
2. D66
3. 50+

Stemmenchecker:
1. GroenLinks
2. PvdA
3. D66

Keezers Quest: Bij1.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik vind de lijsttrekker trouwens het minst boeiend aan een partij.
Nou, je hebt in ieder geval je best gedaan een partij te vinden die het beste bij je past _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 14:55:15 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392711
Ik stemde trouwens VVD vroeger. Ik denk dat deze SC me toch wel veel beïnvloed heeft. Het grootste deel komt denk ik voor rekening van de universiteit. Daar leer je toch wel dat wetenschap iets betrouwbaarder is dan de onderbuik.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 14:56:01 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_198392721
Ja maar vroeger was je ook gabber, Lucky! :*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 14:56:43 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392732
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:56 schreef minilot het volgende:
Ja maar vroeger was je ook gabber, Lucky! :*
_O-

Dat was al over voor ik mocht stemmen geloof ik.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 14:57:34 #199
221912 minilot
Nancy boy
pi_198392746
De eerste paar keer dat ik mocht stemmen was het altijd D66, daar ook een tijd lid van geweest. Op een gegeven moment overgestapt naar GroenLinks en daar nu dus weer een eindje bij vandaan gedreven :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198392767
Ik heb in mijn studententijd ook wel VVD gestemd inderdaad, maar neig nu ook naar D66. Of Volt, maar ik ben eigenlijk geen fan van al die kleine partijtjes.

In het kader van 'geen zin vandaag' zag ik net deze TED talk. Inside the Mind of a Master Procrastinator
Pijnlijk herkenbaar.
pi_198392786
Ik heb pas een paar keer gestemd, bij ons thuis stemt helemaal niemand dus kreeg het ook niet echt mee.

Deze keer alleen nog helemal geen idee. Wel dat het een vrouw zal zijn die wat lager op de lijst staat.
pi_198392810
Ik heb volgens mij altijd VVD gestemd en dat ga ik nu waarschijnlijk weer doen. Ik twijfel nog een beetje, omdat ik me er dus niet helemaal in kan vinden. Maarja, ik kom ook nog niets anders tegen waar ik wel helemaal enthousiast van word.
pi_198392818
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb in mijn studententijd ook wel VVD gestemd inderdaad, maar neig nu ook naar D66. Of Volt, maar ik ben eigenlijk geen fan van al die kleine partijtjes.

In het kader van 'geen zin vandaag' zag ik net deze TED talk. Inside the Mind of a Master Procrastinator
Pijnlijk herkenbaar.
Ik kijk dit straks even.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:01:26 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198392819
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb in mijn studententijd ook wel VVD gestemd inderdaad, maar neig nu ook naar D66. Of Volt, maar ik ben eigenlijk geen fan van al die kleine partijtjes.

In het kader van 'geen zin vandaag' zag ik net deze TED talk. Inside the Mind of a Master Procrastinator
Pijnlijk herkenbaar.
Een van de meest briljante TED's wat mij betreft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:02:00 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198392829
Ik heb laatst een grafiekje gezien wat de totale lastenverzwaring per partij zou zijn, daarop was het makkelijk kiezen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198392848
Met een vvd raadslid als vader was politiek wel iets belangrijks in ons gezin. Altijd gestemd, alleen nooit vvd (mijn vader de laatste jaren ook niet trouwens). Ik begon bij d66 en daarna vaak pvda of gl. Europees was het de laatste keer Volt. Als ik de kieswijzers doe komt er altijd Bij1, GL, PvdD en PvdA naar voren.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 15:05:02 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392868
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst een grafiekje gezien wat de totale lastenverzwaring per partij zou zijn, daarop was het makkelijk kiezen.
Laat je het daar van af hangen? Ik betaal met liefde wat meer als dat betekent dat er daardoor bijvoorbeeld meer kinderen naar een sportclub kunnen of als verplegend personeel extra salaris krijgt.

Heb je dat grafiekje ergens trouwens?
Spoilers!
pi_198392871
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst een grafiekje gezien wat de totale lastenverzwaring per partij zou zijn, daarop was het makkelijk kiezen.
Maar kijk je dan voor jezelf, wat de meeste impact heeft? Ik merk namelijk dat ik dat toch wat minder belangrijk begin te vinden dan dat 'we' met zijn allen beter voor elkaar zorgen.
pi_198392902
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst een grafiekje gezien wat de totale lastenverzwaring per partij zou zijn, daarop was het makkelijk kiezen.
Dan denk je dus alleen aan jezelf, terwijl er nog ruim 17 miljoen mensen in dit land leveb
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 15:07:09 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392903
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een paar keer gestemd, bij ons thuis stemt helemaal niemand dus kreeg het ook niet echt mee.

Deze keer alleen nog helemal geen idee. Wel dat het een vrouw zal zijn die wat lager op de lijst staat.
Heb je ze ook niet aan kunnen zetten tot stemmen inmiddels?

Bij mij was het tegenovergesteld juist. Ik kwam er pas een tijd na mijn eerste verkiezingen achter dat mensen ook niet stemden. Ik wist niet eens dat het een optie was eigenlijk.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:07:59 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198392912
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef borisz het volgende:

[..]

Lijst 4 nummer 17 is ook een goede keuze :+.
Goed om te weten :D
  maandag 8 maart 2021 @ 15:09:25 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198392926
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:05 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Maar kijk je dan voor jezelf, wat de meeste impact heeft? Ik merk namelijk dat ik dat toch wat minder belangrijk begin te vinden dan dat 'we' met zijn allen beter voor elkaar zorgen.
Dat heb ik ook. En steeds meer. We zijn hier zo ontzettend rijk dat ik het als onze plicht zie om iedereen daar van mee te laten genieten. Dan worden we als collectief zelfs nog rijker. Mooi stukje evolutie.
Spoilers!
pi_198392946
Ik ben dus ook erg blij dat ik de luxe heb om zo te kunnen denken.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:10:38 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198392947
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. En steeds meer. We zijn hier zo ontzettend rijk dat ik het als onze plicht zie om iedereen daar van mee te laten genieten. Dan worden we als collectief zelfs nog rijker. Mooi stukje evolutie.
Zeker omdat je nu ook steeds meer ziet hoe sommige dingen in landen zijn waar gewoon veel minder sociaal vangnet is. Bah zo wil ik niet leven.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:13:32 #215
221912 minilot
Nancy boy
pi_198392980
Mijn vader stemde altijd trouw VVD, mijn moeder vond stemmen aanvankelijk niet iets waar een simpele huisvrouw zich druk over zou moeten maken :') Later is ze SP en PVV enzo gaan stemmen, net wat qua populisme de onderbuik het meest wist te beroeren. En inmiddels boeit het haar weer dusdanig weinig dat ze überhaupt niet stemt.

Ik kan me persoonlijk werkelijk niet voorstellen dat ik ooit niet zou stemmen, ben sinds mijn achttiende ook altijd lid geweest van een partij.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198392990
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je ze ook niet aan kunnen zetten tot stemmen inmiddels?

Bij mij was het tegenovergesteld juist. Ik kwam er pas een tijd na mijn eerste verkiezingen achter dat mensen ook niet stemden. Ik wist niet eens dat het een optie was eigenlijk.
Nee, dat werkt toch niet bij ze. Mijn vader werkt zelfs op de locatie waar je moet stemmen, dus zou hem echt maar een paar seconden kosten.

Maar de laatste jaren praten we wel meer over politiek, dus wie weet komt het ooit nog.....
  maandag 8 maart 2021 @ 15:15:58 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393024
Ik zou niet zo snel geneigd zijn om mensen om me heen aan te zetten tot stemmen. Ik vind het iemands goed recht om niet te stemmen en eerlijk gezegd vind ik dat mensen die niet de moeite nemen zich ten minste een beetje in de partijprogramma's te verdiepen beter thuis kunnen blijven :X
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 15:16:03 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393028
Dit ging niet over sociaal vangnet. Dit grafiekje ging over miljarden geleend geld die toegevoegd zouden gaan worden aan de staatsschuld, en waar geen inkomsten tegenover stonden.
Ergo: opvreten van wat er niet is, dat wat de 50-plussers in de jaren 80 gedaan hebben met hun VUT-regelingen en andere ruif-leegvreterij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393057
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Met een vvd raadslid als vader was politiek wel iets belangrijks in ons gezin. Altijd gestemd, alleen nooit vvd (mijn vader de laatste jaren ook niet trouwens). Ik begon bij d66 en daarna vaak pvda of gl. Europees was het de laatste keer Volt. Als ik de kieswijzers doe komt er altijd Bij1, GL, PvdD en PvdA naar voren.
hmm hier laatst folder van Volt in de bus.. ik kreeg uit de folder toch niet direct een indruk van wat ze nou exact op het programma hebben staan.
Gemiste kans.. want een Europese partij is wel handig denk ik
  maandag 8 maart 2021 @ 15:18:05 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393065
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:16 schreef fietsie het volgende:
Dit ging niet over sociaal vangnet. Dit grafiekje ging over miljarden geleend geld die toegevoegd zouden gaan worden aan de staatsschuld, en waar geen inkomsten tegenover stonden.
Ergo: opvreten van wat er niet is, dat wat de 50-plussers in de jaren 80 gedaan hebben met hun VUT-regelingen en andere ruif-leegvreterij.
Spend money to make money *O*

Ja nee, geen idee. Moeilijk te zeggen op basis van een grafiek die ik niet zie en waarvan ik de maker en de voorwaarden niet ken.
Spoilers!
pi_198393066
Mijn ouders stemden altijd al wel links (PvdA, GL) 'dus' dat waren ook de eerste partijen waar ik op stemde. Later ben ik me wat meer gaan verdiepen, ook door die acties van ons, en uiteindelijk dus bij de PvdD uitgekomen. Vriend stemt dat ook en in onze familie begint het ook wat meer op te komen heb ik het idee. Maar ok, ik kom gewoon uit een behoorlijk activistisch nest dus dat is ook niet heel wonderlijk :) .

Ik heb ook nog wel meegeholpen op het stembureau; mijn moeder werkte op het gemeentehuis in Lopik, en ze zochten in die regio nog vrijwilligers. Was een leuke dag!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:19:26 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393078
Ik heb Europees Volt gestemd. Ik vind die gasten zo ontzettend leuk. Ze passen hun standpunten aan aan de stand van de wetenschap. Mooier dan dat wordt het niet. Maar landelijk vind ik het een weggegooide stem dus helaas.
Spoilers!
pi_198393084
Over kiezen gesproken; slimme meter of geen slimme meter? *Stedin wil die hier komen installeren)
  maandag 8 maart 2021 @ 15:21:33 #224
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393118
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Europees Volt gestemd. Ik vind die gasten zo ontzettend leuk. Ze passen hun standpunten aan aan de stand van de wetenschap. Mooier dan dat wordt het niet. Maar landelijk vind ik het een weggegooide stem dus helaas.
Jamaaralsiedereenzodenktwordthetooknooitwat! -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393130
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Over kiezen gesproken; slimme meter of geen slimme meter? *Stedin wil die hier komen installeren)
Sinds de slimme meter betalen we een stuk minder. Maar dat lag waarschijnlijk meer aan de oude meter :+
pi_198393137
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Europees Volt gestemd. Ik vind die gasten zo ontzettend leuk. Ze passen hun standpunten aan aan de stand van de wetenschap. Mooier dan dat wordt het niet. Maar landelijk vind ik het een weggegooide stem dus helaas.
Ze gaan in sommige peilingen al richting 2-4 zetels. Dan kan je wel een doorslaggevende stem hebben in de kamer
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 maart 2021 @ 15:23:06 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393138
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Jamaaralsiedereenzodenktwordthetooknooitwat! -O-
Ik weet het. Maar ik vind mijn stem zo belangrijk. En uit geen van de kieswijzers kwam Volt in de top 3. Meestal wel top 5.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:23:37 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198393144
Mijn vader is zoals mini dr moeder.. die waait wat mee met de onderbuik..

Mijn moeder stemde altijd cda , want van huis uit.. eigenlijk geen idee wat ze nu stemt.. zusje GL en ik dus D66.. mooie afspiegeling ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 8 maart 2021 @ 15:23:47 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393147
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze gaan in sommige peilingen al richting 2-4 zetels. Dan kan je wel een doorslaggevende stem hebben in de kamer
Ja echt? Ik heb helemaal geen peiling gezien, dit was gebaseerd op mijn onderbuikgevoel :')
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:25:20 #230
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393168
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

dit was gebaseerd op mijn onderbuikgevoel :')
Noes! o|O
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393203
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Jamaaralsiedereenzodenktwordthetooknooitwat! -O-
Eens. De PvdD begon ook ooit met 1 zetel in de kamer. Nu staan de peilingen op 6-7 (afhankelijk van welke je neemt) en ze hebben toch behoorlijke invloed gehad op de punten van andere partijen door de jaren heen.

Dat kan Volt ook doen :)
pi_198393207
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sinds de slimme meter betalen we een stuk minder. Maar dat lag waarschijnlijk meer aan de oude meter :+
:D Duidelijk! _O-
  maandag 8 maart 2021 @ 15:29:11 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198393227
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Duidelijk! _O-
Het is ook ideaal met overstappen enzo. Je hoeft nooit meer een meterstand zelf door te geven.
Ik zie verder geen nadelen maar er zijn vast video's over van Lange Frans.
pi_198393287
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is ook ideaal met overstappen enzo. Je hoeft nooit meer een meterstand zelf door te geven.
Ik zie verder geen nadelen maar er zijn vast video's over van Lange Frans.
Er wordt geen afluisterapparatuur ingebouwd denk jij? :o
pi_198393294
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:23 schreef Barreltje het volgende:
Mijn vader is zoals mini dr moeder.. die waait wat mee met de onderbuik..

Mijn moeder stemde altijd cda , want van huis uit.. eigenlijk geen idee wat ze nu stemt.. zusje GL en ik dus D66.. mooie afspiegeling ^O^
Mijn moeder stemt CDA van huis uit en ook nooit anders gedaan en gaat dit jaar ook niet anders doen. Ik heb ook het idee dat het CDA het vooral van deze groep trouwe stemmers moet hebben. Ik denk dat ze nog steeds CDA zou stemmen als ze haar AOW willen halveren of zo :')

Ik deed Lubach's keezersqueeste. Mijn hondje kreeg de naam Arjen. En ik moet blijkbaar bij het Gilde van de Dieren. Dat vind ik een heel sympathiek gilde, maar nee, toch maar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198393304
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder stemt CDA van huis uit en ook nooit anders gedaan en gaat dit jaar ook niet anders doen. Ik heb ook het idee dat het CDA het vooral van deze groep trouwe stemmers moet hebben. Ik denk dat ze nog steeds CDA zou stemmen als ze haar AOW willen halveren of zo :')

Ik deed Lubach's keezersqueeste. Mijn hondje kreeg de naam Arjen. En ik moet blijkbaar bij het Gilde van de Dieren. Dat vind ik een heel sympathiek gilde, maar nee, toch maar niet.
*O*

Oh.. -O- ;(
  maandag 8 maart 2021 @ 15:34:15 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393310
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Spend money to make money *O*

Spenden aan CO2 neutrale nieuwe bronnen van Bruto Binnenlands Product: super!
Spenden aan opleidingen die leiden tot mensen die -dat- kunnen realiseren: niet veel liever!

Maar als we dat niet doen, en we sluiten ondertussen wel in rap tempo de petrochemie, de chemische industrie in 't limburgse, de auto-bouw zien we sowieso al inzakken, de hoogovens luiden nu al het alarm over achterstand in de Nederlandse positie als het gaat om waterstofproductie om hun energiebehoefte te stillen: ergens moet ook geld verdiend worden om welvaart in stand te kunnen houden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:34:34 #238
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198393314
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er wordt geen afluisterapparatuur ingebouwd denk jij? :o
Gewoon inpakken met aluminium folie dan horen ze je niet en krijg je de straling niet binnen!
pi_198393323
Oh ik kreeg mail. Ik zou samen met een vriendin 26 mei 2020 naar een voorstelling van Lieven Schreire gaan (Slimste Mens finalist in BE). Dat werd verplaatst naar 29 september 2020, en weer verplaatst naar 6 mei 2021. Nu inmiddels verplaatst naar 10 juni :+
pi_198393334
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er wordt geen afluisterapparatuur ingebouwd denk jij? :o
Enkel 5G zenders.
met als excuus dat ze die data toch op de een of andere manier moeten verzenden.. maar eigenlijk is dat vast voorwerk voor als iedereen gevaccineerd is straks.
pi_198393339
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:

*O*

Oh.. -O- ;(
Na veel gepuzzel kwam ik uit op GL. Daar heb ik over nagedacht en nu weet ik niet meer welke standpunten die doorslag gaven :D Met de PvdD heb ik ook wel veel raakpunten hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198393351
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Jamaaralsiedereenzodenktwordthetooknooitwat! -O-
_O_ hier in huis stemmen we ook Volt. En ik hoor het steeds meer om mij heen. Niks niet verloren stem. We gaan ze gewoon de kamer in krijgen O+
pi_198393360
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Na veel gepuzzel kwam ik uit op GL. Daar heb ik over nagedacht en nu weet ik niet meer welke standpunten die doorslag gaven :D Met de PvdD heb ik ook wel veel raakpunten hoor.
Ik zit je te plagen :D :*
pi_198393364
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Enkel 5G zenders.
met als excuus dat ze die data toch op de een of andere manier moeten verzenden.. maar eigenlijk is dat vast voorwerk voor als iedereen gevaccineerd is straks.
*gaat bubbeltjesfolie en rollen aluminiumfolie inslaan*
pi_198393377
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Aure het volgende:

_O_ hier in huis stemmen we ook Volt. En ik hoor het steeds meer om mij heen. Niks niet verloren stem. We gaan ze gewoon de kamer in krijgen O+
Ik weet eigenlijk niet zoveel over Volt. Maar dat idee van het gebruiken van wetenschap spreekt me wel enorm aan eigenlijk.

ik was er uit jonguns :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198393393
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*gaat bubbeltjesfolie en rollen aluminiumfolie inslaan*
Net nog iemand van stedin er over aan de deur... dat als ik slim was ik nu toch die slimme meter zou laten installeren nu het nog gratis is.
Want ze gaan binnenkort toch mn halve meterkast uitzagen ivm asbest... dan kon dat best ook meteen }:| }:| }:|
  maandag 8 maart 2021 @ 15:39:24 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393406
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet zoveel over Volt. Maar dat idee van het gebruiken van wetenschap spreekt me wel enorm aan eigenlijk.

ik was er uit jonguns :(
Ik ga Volt toch ook nog maar even beter bekijken. Ik heb hun partijprogramma uitgebreid bestudeerd bij de Europese verkiezingen maar dit is wel wat anders natuurlijk.
Spoilers!
pi_198393409
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik kreeg mail. Ik zou samen met een vriendin 26 mei 2020 naar een voorstelling van Lieven Schreire gaan (Slimste Mens finalist in BE). Dat werd verplaatst naar 29 september 2020, en weer verplaatst naar 6 mei 2021. Nu inmiddels verplaatst naar 10 juni :+
correctie, 10 juni 2022
tweeduitzendtweeëntwintig.

Tering.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:41:24 #249
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393444
Ik zou mijn lief graag met vunzige beloftes richting Volt duwen, maar het wetboek leert me dat dat me op zes maanden gevangenisstraf kan komen te staan 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393454
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga Volt toch ook nog maar even beter bekijken. Ik heb hun partijprogramma uitgebreid bestudeerd bij de Europese verkiezingen maar dit is wel wat anders natuurlijk.
Ga ik ook nog eens doen ja. Ik heb ook wel eens spijt gehad van strategisch stemmen wat niet zo uitpakte als ik wilde.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:42:05 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393457
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:41 schreef minilot het volgende:
Ik zou mijn lief graag met vunzige beloftes richting Volt duwen, maar het wetboek leert me dat dat me op zes maanden gevangenisstraf kan komen te staan 8-)
Wat voor vergrijp moet je daarvoor plegen??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393489
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Aure het volgende:

[..]

_O_ hier in huis stemmen we ook Volt. En ik hoor het steeds meer om mij heen. Niks niet verloren stem. We gaan ze gewoon de kamer in krijgen O+
+1 Volt it is. En dan traditioneel de eerste vrouw op de lijst.

Geen idee wat mijn ouders stemmen. Ik kom uit een gezin waar stemmen traditie was en we het belangrijk vinden. Maar over onze keuze praten we nooit :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 15:44:16 #253
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393493
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Aure het volgende:

[..]

_O_ hier in huis stemmen we ook Volt. En ik hoor het steeds meer om mij heen. Niks niet verloren stem. We gaan ze gewoon de kamer in krijgen O+
W00t, wat leuk! O+

Oh, en even brekende vliezen in het stemhokje hè? Voor het dramatische effect *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 15:45:20 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393517
Ondertussen verdiep ik me in het laten slaan van een drinkwaterpomp in de tuin. Ik weet het niet. De voordelen zijn dat een zwembad vullen, tuinmeubels schoonmaken en water tappen in de buitenkeuken dan niet meer van het waternet komen. Echter, de tuin sproeien kunnen we vanuit de sloot doen, ook al is dat niet erg legaal. Dus heel veel water gebruiken we ook weer niet vanuit die put. Is dat dan het geld wel waard.
In theorie zouden we de wasmachine en een toekomstig toilet ook op de drinkwaterput kunnen aansluiten. Dat wordt dan wel een ingewikkelde kwestie qua leidingen.

Twijfels....

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat drinkwater toch een min of meer schaars en dus duur product gaat worden. En het slaan van een put steeds duurder.
Spoilers!
pi_198393542
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Candaasje het volgende:

correctie, 10 juni 2022
tweeduitzendtweeëntwintig.

Tering.
_O-

Ze zijn niet heel erg optimistisch huh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:46:45 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393544
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:41 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ga ik ook nog eens doen ja. Ik heb ook wel eens spijt gehad van strategisch stemmen wat niet zo uitpakte als ik wilde.
Nou, ik ook. Daar ben ik nog steeds een beetje verbolgen over, ook al weet ik de details van die strategie niet eens meer. Ik doe dat echt nooit meer.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:47:15 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393550
Drinkwaterpomp is wel lekker gevorderd prepper hè, Lucky? ;) ^O^ Ik zeg doen! Past prima bij je vijftig flessen shampoo op voorraad houden O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 15:47:58 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393560
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef minilot het volgende:
Drinkwaterpomp is wel lekker gevorderd prepper hè, Lucky? ;) ^O^ Ik zeg doen! Past prima bij je vijftig flessen shampoo op voorraad houden O+
Mijn innerlijke prepper slaat hier wel enorm op aan ja ;)
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 15:48:24 #259
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393573
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, ik ook. Daar ben ik nog steeds een beetje verbolgen over, ook al weet ik de details van die strategie niet eens meer. Ik doe dat echt nooit meer.
Als je qua standpunten wel op Volt zou stemmen maar dat niet doet wegens angst voor verloren stem, dan stem je net zo goed strategisch -O-
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 15:49:29 #260
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393597
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn innerlijke prepper slaat hier wel enorm op aan ja ;)
Wel hè? Als je al zo gelukkig wordt van je excelsheet met hoeveelheid resterend wc-papier of weetikwat dan is dit toch helemaal genieten? :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393614
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

correctie, 10 juni 2022
tweeduitzendtweeëntwintig.

Tering.
Voorpret *O*

Jouw voorstelling wordt nog verplaatst. De mijne is, na 1 keer uitstel, nu geannuleerd :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 15:51:18 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393629
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik kom uit een gezin waar stemmen traditie was en we het belangrijk vinden. Maar over onze keuze praten we nooit :')
Wat een malle combinatie! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393630
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef minilot het volgende:

W00t, wat leuk! O+

Oh, en even brekende vliezen in het stemhokje hè? Voor het dramatische effect *O*
"mama, vertel me nog eens over die keer dat ik geboren werd op het stembureau?"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:51:25 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393633
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen verdiep ik me in het laten slaan van een drinkwaterpomp in de tuin. Ik weet het niet. De voordelen zijn dat een zwembad vullen, tuinmeubels schoonmaken en water tappen in de buitenkeuken dan niet meer van het waternet komen. Echter, de tuin sproeien kunnen we vanuit de sloot doen, ook al is dat niet erg legaal. Dus heel veel water gebruiken we ook weer niet vanuit die put. Is dat dan het geld wel waard.
In theorie zouden we de wasmachine en een toekomstig toilet ook op de drinkwaterput kunnen aansluiten. Dat wordt dan wel een ingewikkelde kwestie qua leidingen.

Twijfels....

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat drinkwater toch een min of meer schaars en dus duur product gaat worden. En het slaan van een put steeds duurder.
Levert dat bij jou daar echt zoet water op ja? Niet brak-ish?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393636
Volt was ook de partij waar ik over twijfelde. Maar ik vind het 'inspraak op elk niveau' een beetje eng. Dat gaf me het gevoel dat ze voor referenda zijn en dat is voor mij wel een harde nee. Maar eigenlijk zie ik dat er niet tussen staan, dus misschien was ik te snel met m'n oordeel.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:52:05 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393644
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Als je qua standpunten wel op Volt zou stemmen maar dat niet doet wegens angst voor verloren stem, dan stem je net zo goed strategisch -O-
Daar heb je ook een punt. Ik neem het in overweging. Beloofd.

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel hè? Als je al zo gelukkig wordt van je excelsheet met hoeveelheid resterend wc-papier of weetikwat dan is dit toch helemaal genieten? :Y)
Ja ho, dat zat helemaal anders. Ik wil eens per jaar boodschappen doen bij de DM en heb eenmalig opgeschreven hoeveel voorraad ik had om te kijken hoeveel ik de volgende keer moet kopen om weer een jaar vooruit te kunnen. Er zijn grenzen hoor, zelfs voor mij.
Spoilers!
pi_198393649
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nou, ik ook. Daar ben ik nog steeds een beetje verbolgen over, ook al weet ik de details van die strategie niet eens meer. Ik doe dat echt nooit meer.
Zo stemde ik eens op de Piratenpartij. Dag stem :W Maar het was goed bedoeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:53:19 #268
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393663
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 15:53:42 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393669
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Levert dat bij jou daar echt zoet water op ja? Niet brak-ish?
Geen idee. Dat is een kwestie van diep genoeg boren denk ik. Maar of het water smakelijk is maakt voor een zwembadje, de wasmachine en het afspoelen van het bbq-rooster natuurlijk niet uit.
Spoilers!
pi_198393678
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef minilot het volgende:
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
_O-
pi_198393681
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef minilot het volgende:
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
:D
pi_198393687
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

Ze zijn niet heel erg optimistisch huh.
vriendin en ik twijfelen nu of het een typefout is of niet. In BE zijn ze nu juist aan het versoepelen, maar ja, dat kan ook betekenen dat ze straks weer in een harde lockdown moeten :')
pi_198393698
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voorpret *O*

Jouw voorstelling wordt nog verplaatst. De mijne is, na 1 keer uitstel, nu geannuleerd :(
Oh, dat is wel matig. Ze doen hier tenminste nog een poging :D
pi_198393703
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef Myraela het volgende:
Volt was ook de partij waar ik over twijfelde. Maar ik vind het 'inspraak op elk niveau' een beetje eng. Dat gaf me het gevoel dat ze voor referenda zijn en dat is voor mij wel een harde nee. Maar eigenlijk zie ik dat er niet tussen staan, dus misschien was ik te snel met m'n oordeel.
Oh, ik ben ook absoluut tegen referenda. Ik ben ook niet echt voor democratie, maar er is geen betere optie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198393712
Ik zou een waterpomp ideaal vinden denk ik. Maar ik zie mezelf ook wel ooit met een beestenbende om me heen, dus dan is dat nooit weg.

Ooit, in 2046 ofzo.
pi_198393716
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef minilot het volgende:
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
Nummer 4?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:57:06 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393722
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef minilot het volgende:
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
Maar als ik dat als man zeg dan is het misogyn? Of mag dat hier wel? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393731
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef fietsie het volgende:

Maar als ik dat als man zeg dan is het misogyn? Of mag dat hier wel? :P
Ja, van mij mag dat wel. Maar ik ben wat ouderwets, denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 maart 2021 @ 16:02:23 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393788
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar als ik dat als man zeg dan is het misogyn? Of mag dat hier wel? :P
Zo lang het Annabel Nanninga niet is, mag je dat hier zeggen.
Spoilers!
pi_198393798
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen verdiep ik me in het laten slaan van een drinkwaterpomp in de tuin. Ik weet het niet. De voordelen zijn dat een zwembad vullen, tuinmeubels schoonmaken en water tappen in de buitenkeuken dan niet meer van het waternet komen. Echter, de tuin sproeien kunnen we vanuit de sloot doen, ook al is dat niet erg legaal. Dus heel veel water gebruiken we ook weer niet vanuit die put. Is dat dan het geld wel waard.
In theorie zouden we de wasmachine en een toekomstig toilet ook op de drinkwaterput kunnen aansluiten. Dat wordt dan wel een ingewikkelde kwestie qua leidingen.

Twijfels....

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat drinkwater toch een min of meer schaars en dus duur product gaat worden. En het slaan van een put steeds duurder.
Kies wel een put met pomp in de put. Wij hebben de pomp in de garage hangen, en je hoort het in het hele huis als er een wc doorgetrokken wordt. Geen groot probleem, maar niet noodzakelijk lijkt me...
  maandag 8 maart 2021 @ 16:03:07 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393802
Het wordt bij Volt deze keer ene Jeroen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 16:03:50 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393811
Is stemopenvrouw.com de juiste bron voor kandidaten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 16:04:06 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198393819
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Over kiezen gesproken; slimme meter of geen slimme meter? *Stedin wil die hier komen installeren)
Niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 maart 2021 @ 16:04:13 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393822
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nummer 4?
Nee, maar zij heeft wel de leukste naam! Marieke Koekoek, zo wil je toch heten?! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198393839
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, maar zij heeft wel de leukste naam! Marieke Koekoek, zo wil je toch heten?! O+
Ik ga altijd stuk om Hennie de Haan (Nederlandse Vakbond Pluimveehouders ).
Maar dat is even los van de verkiezingen :P
pi_198393842
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niet.
Why? :)
  maandag 8 maart 2021 @ 16:06:27 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198393855
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kies wel een put met pomp in de put. Wij hebben de pomp in de garage hangen, en je hoort het in het hele huis als er een wc doorgetrokken wordt. Geen groot probleem, maar niet noodzakelijk lijkt me...
Goede tip.

Ik neig nu naar voorlopig niet laten slaan. Het is nu wel het handigst aangezien de tuin nog op de schop ligt maar er is niet echt geld voor en we weten nog niet waar de wasmachine en het toilet ooit gaan komen dus de locatie is ook niet handig te bepalen.
Spoilers!
  maandag 8 maart 2021 @ 16:07:27 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_198393868
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ga altijd stuk om Hennie de Haan (Nederlandse Vakbond Pluimveehouders ).
Maar dat is even los van de verkiezingen :P
Ik gnoof - zoals iedereen - altijd vooral als Benno Baksteen, voorzitter pilotenvakbond weer eens in de media verscheen bij een vliegramp :')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 maart 2021 @ 16:08:40 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393887
Dilan Yesilgoz start de shortlist; ik moet nog even door de rest heen klikken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393903
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:07 schreef minilot het volgende:

Ik gnoof - zoals iedereen - altijd vooral als Benno Baksteen, voorzitter piloten vakbond weer eens voorbij kwam bij een vliegramp :')
Ik deed weer een net hoorbare grinnik. Het blijft een leuke naam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198393910
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik gnoof - zoals iedereen - altijd vooral als Benno Baksteen, voorzitter pilotenvakbond weer eens in de media verscheen bij een vliegramp :')
Jaaaa O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 16:11:18 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198393920
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Why? :)
Hij is nog niet kapot.

Bovendien ongunstig mocht je in de toekomst willen salderen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 16:12:11 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198393933
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:08 schreef fietsie het volgende:
Dilan Yesilgoz start de shortlist; ik moet nog even door de rest heen klikken...
Femke Marije staat er ook al op?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198393938
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef minilot het volgende:
Ik verdiep me altijd terdege in volledige partijprogramma's maar omdat ik die moeite al doe, gun ik het mezelf om een knetteroppervlakkig kruisje te zetten bij degene bij die partij waar ik het meest een kunstje op kan :9
Mag ik heel hard hopen dat je ooit op straat wordt aangesproken tijdens de verkiezingen en men vraagt waarom je voor die kandidaat hebt gekozen O+

Bij voorkeur door de NOS of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 maart 2021 @ 16:12:50 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198393941
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Femke Marije staat er ook al op?
Nee dankjewel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198393952
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

+1 Volt it is. En dan traditioneel de eerste vrouw op de lijst.

Geen idee wat mijn ouders stemmen. Ik kom uit een gezin waar stemmen traditie was en we het belangrijk vinden. Maar over onze keuze praten we nooit :')
Beter niet op de eerste vrouw maar op een vrouw die in de peilingen net buiten de boot valt: https://stemopeenvrouw.com/
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198393960
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee. Dat is een kwestie van diep genoeg boren denk ik. Maar of het water smakelijk is maakt voor een zwembadje, de wasmachine en het afspoelen van het bbq-rooster natuurlijk niet uit.
‘Ons’ water bevatte veel ijzer (denk ik). Prima voor de tuin en om onder de sproeiers door te rennen als het heet was, maar een wasje ermee doen of zelf toilet spoelen was niet echt een optie. Ik weet niet of dat bij jou ook speelt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198393963
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij is nog niet kapot.

Bovendien ongunstig mocht je in de toekomst willen salderen.
Ah zo. Ik heb geen idee hoe oud die meter hier is verder (woningbouw). Maar het is dan meer dan voor toekomstige bewoners een nadeel, als ze de VVE ooit zo ver krijgen zonnepanelen op het dak te gooien.
pi_198393986
Ik stem wel op de eerste vrouw, maar dat maakt voor het percentage vrouwen niet zoveel uit. Ik geloof dat 60% van de kieslijst vrouw is.
pi_198394001
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Als je qua standpunten wel op Volt zou stemmen maar dat niet doet wegens angst voor verloren stem, dan stem je net zo goed strategisch -O-
Ja, precies. Dat was de trigger voor mij om nog eens die ervaring aan te halen.
pi_198394021
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Beter niet op de eerste vrouw maar op een vrouw die in de peilingen net buiten de boot valt: https://stemopeenvrouw.com/
Handig! Maar de eerste vrouw van Volt is stadgenoot :@
Ik gok dat ze naar de andere middelbare school is gegaan (wij hebben er maar liefst twee 8-) ) want ik ken haar niet. Terwijl onze leeftijden best overeen komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')