Want dat is in het noorden/ zuiden/ oosten een absolute onmogelijkheid?quote:
Als dat je grootste bezwaar is...quote:En laat die koeien maar zitten, daar heb ik er in de omgeving van de randstad al genoeg van gezien.
Dan wordt mijn bankrekening gespekt!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Fugue het volgende:
Wat denk je dat er gebeurt als iedereen die een woning zoekt nu naar het noorden komt
Mijn veestapel?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Fugue het volgende:
Dan wordt je veestapel geruimd door een paar beleggers die geld ruiken
Of doordat de nimby's die daar 'lekker landelijk' komen wonen gaan janken over stankoverlastquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan wordt je veestapel geruimd door een paar beleggers die geld ruiken
Nou ja, een absolute onmogelijkheid zou ik niet willen zeggen..maar veel scheelt het niet. Alhoewel Groningen voor mij een hoop werk op zou kunnen leveren, maar dan wel vanuit Utrecht.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want dat is in het noorden/ zuiden/ oosten een absolute onmogelijkheid?
Er zijn er wel wat veel van hè. Als we nou eens een beetje landbouwgrond opofferen? Twee vliegen. Eén klap.quote:[..]
Als dat je grootste bezwaar is...
Die schone lucht en koeien van AchJa gaan dan ook niet heel geweldig samen.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Of doordat de nimby's die daar 'lekker landelijk' komen wonen gaan janken over stankoverlast
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Die schone lucht en koeien van AchJa gaan dan ook niet heel geweldig samen.
DVHNquote:Inwoners van Drenthe, Groningen en Friesland ademen de schoonste lucht van Nederland, blijkt uit cijfers van het RIVM.
En dan koop je een twee onder een kapper in Franeker voor 175.000 euro en klaar ben je.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
@:Fugue baantje gevonden: https://nl.indeed.com/vie(...)o801&from=serp&vjs=3
Dan zakt de bodem nog verder weg?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als iedereen die een woning zoekt nu naar het noorden komt
Op zondag 7 maart 2021 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Nog best veel geld voor deze gedateerde hut. Daar is de afgelopen 60 jaar niets aan gebeurd.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan koop je een twee onder een kapper in Franeker voor 175.000 euro en klaar ben je.
Als je een kant en klare villa wil ga je maar in Zeeland wonenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog best veel geld voor deze gedateerde hut. Daar is de afgelopen 60 jaar niets aan gebeurd.
In Amsterdam moet zoiets minstens een miljoen kosten volgens isdatzo, Fugue en nog een paar...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog best veel geld voor deze gedateerde hut. Daar is de afgelopen 60 jaar niets aan gebeurd.
Hoe vind je het dat Mr Potatohead nu genderneutraal isquote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Amsterdam moet zoiets minstens een miljoen kosten volgens isdatzo, Fugue en nog een paar...
Zal niet veel schelen.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Amsterdam moet zoiets minstens een miljoen kosten volgens isdatzo, Fugue en nog een paar...
Gewoon 80 uur werken. In Groningen houden ze van aanpakkers.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Fugue het volgende:
[quote]
Salaris Tussen ¤ 8,- en ¤ 12,-, hoe hoog wordt mijn hypotheek denk je?
Klopt.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Juist!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon 80 uur werken. In Groningen houden ze van aanpakkers.
Als je wil luilekkeren blijf je maar in de randstad hoor.
Dat laatste zou ik wel willen maar kan geen woning vinden.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon 80 uur werken. In Groningen houden ze van aanpakkers.
Als je wil luilekkeren blijf je maar in de randstad hoor.
Vorige week is duidelijk geworden hoeveel bloemkolen er in een onderzeeer passen. Heb je daar ook nog een mening over?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:22 schreef Fugue het volgende:
Hoe vind je het dat Mr Potatohead nu genderneutraal is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |