Ik ook. Van mij mag het zomerstop zijn.quote:
Dat zijn wel de twee beste spelers van Vitesse. Jammer dat het moeilijke jongens zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
Domme egocentrische lul. Zeg maar de typische moderne randstadvoetballer. Idem met Tannane.
Ik ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
Oei @:GGMM is pissig.
Ik heb genoeg haxball gespeeld om te weten wat er dan staat te gebeuren!
Dat was de tien jaar er voor nog veel geweldiger.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fantastisch tong, vrijheid blijheid en zeker geen nachtwerk in het weekend.
Posts en users zullen verdwijnen zonder spoor..quote:Op zondag 7 maart 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
Oei @:GGMM is pissig.
Ik heb genoeg haxball gespeeld om te weten wat er dan staat te gebeuren!
Was dat niet dat er geen verbinding met het busje was en ze het daarom maar gewoon niet deden?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:32 schreef yats het volgende:
Oh ja, de uitwedstrijd met Bizot die er 2 keer met rood af had gemoeten maar waarbij de VAR blijkbaar net even weg was...
Dat lijkt me niet aangezien ze al een paar jaar niet meer in busjes zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was dat niet dat er geen verbinding met het busje was en ze het daarom maar gewoon niet deden?
Nee, dat was Utrecht-Vitesse in de play-offs met een tackle van achteren van Janssen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was dat niet dat er geen verbinding met het busje was en ze het daarom maar gewoon niet deden?
Ooh, dan misschien de verbinding met Zeist. Staat me vaag iets van bij.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet aangezien ze al een paar jaar niet meer in busjes zitten.
Ahh oké okéquote:Op zondag 7 maart 2021 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat was Utrecht-Vitesse in de play-offs met een tackle van achteren van Janssen.
Echt gebeurd overigens...met excuus achteraf van de KNVB.
Ook apart dat ze dat de spelers laten bepalen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat de spelers vonden dat hij er niet bij mocht zijn?
Wat een debielen
De spelersraad ja. Ligt lekker in de groep dus.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat de spelers vonden dat hij er niet bij mocht zijn?
Wat een debielen
de AZquote:Op zondag 7 maart 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
Raar dat de AZ het leuk vindt dat Bazoer niet meedoet
Je wil altijd tegen het sterkste elftal spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |