quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Als Matt een feestje zou zijn, zou het dit feestje zijn
Of Michel. Probeert cool te zijn, maar echt gezellig wordt het nooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Nou, inderdaad .. nu gewoon steeds stiltes tussen de muziek ..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
Maar als Matt DJ zou zijn zou dit een beter feestje zijn
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
Maar als Matt DJ zou zijn zou dit een beter feestje zijn
Voor een Thuiswonende Student Grote Festival & Evenementen Directeur .. maar aan zielige dooie daar nuquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Stijve hark, past goed bij Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Als Michel danst staat hij vaak maar een beetje met zijn knieën te knikken, ziet er echt raar uit. Heupen stil, knietjes knikken, beetje met de armpjes wapperen (of erger, 1 hand in zijn broekzak).
Maar dat kan ie wel 72 uur volhouden he... heeft ie geleerd bij defensie he...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Als Michel danst staat hij vaak maar een beetje met zijn knieën te knikken, ziet er echt raar uit. Heupen stil, knietjes knikken, beetje met de armpjes wapperen (of erger, 1 hand in zijn broekzak).
Michel denk nog steeds dat hij de helm op heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
als je zou zeggen slaapwandelend zou ik je ook geloven..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
goedenavond.. bewoners dus nog alive and kicking
Het is de welbekende "Oei-het-kelderplafond-is-iets-lager-dan-verwacht"-movequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Het is FEESTquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
Bij een paar heb ik mijn twijfels. Maar de meesten lijken het nog te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
ik dacht die storten wel in na zon nachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
als je zou zeggen slaapwandelend zou ik je ook geloven..
kan het me voorstellen voor de 4quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Het is FEEST![]()
Al komt het nog steeds niet echt op gang
laat me radenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij een paar heb ik mijn twijfels. Maar de meesten lijken het nog te doen.
Ze hebben vandaag wel weer behoorlijk uitgeslapen. Julie was wel redelijk op tijd wakker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan het me voorstellen voor de 4
de rest van de snurkers moet toch energie voor 10 hebben
waar was je aan het posten dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is ook allemaal hetzelfde soort muziek geef eens wat dance ofzo
zat lekker in het verkeerde topic
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
Zitten we nu te wachten tot Michel met Julie en Liese in 1 bed beland?
Neuh, die kwam zowaar uit haar bedquote:
Jill???quote:
om dat ik je zei dat we verkeerd zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is ook allemaal hetzelfde soort muziek geef eens wat dance ofzo
zat lekker in het verkeerde topic
Superman kan dus niet alles hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neuh, die kwam zowaar uit haar bed
Michel is denk ik een robot. Ze zijn nog bezig met zijn dans-software, die werkt nog niet.
babbel hier verder hahaquote:
Ja. Na 4 knuffelrock nummertjes moet het wel lukken, toch? Toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill???
wat heb ik dan gemist dat ze dat zou doen??
ik denk met wat meer alcohol.. oprecht dan lukt hetquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Na 4 knuffelrock nummertjes moet het wel lukken, toch? Toch?
Toch?
lach je me nu uitquote:
oooh dat .. maar die zou niet Michel er bij nemenquote:
je weet wat ze zeggen van mannen die goed kunnen dansen hequote:
Nee, wat dan??quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen van mannen die goed kunnen dansen he
Jill is daar niet zo mee bezig. Geeft mensen heel makkelijk een tweede kansquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh dat .. maar die zou niet Michel er bij nemen
Dat is nog niet duidelijk volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:05 schreef Angel79 het volgende:
Sorry niet kunnen kijken vandaag,zag wel dat Juul hm is.Heeft ze nu ook immuniteit?
Ze lijkt er klaar voor.. Alleen Mr. Ego blijft de boot afhouden met zijn Dominee Zwanselsnautzer gezeverquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
Ik weet het ook nietquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk volgens mij.
mannen die goed kunnen dansen zijn de allerbestequote:
Beetje veel vermoed ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk met wat meer alcohol.. oprecht dan lukt het
Ik voorzie dat Zoey voor vrijdagavond weer thuis isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:06 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie dat Zoey morgen vóór het middaguur weer ziek op bed ligt
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen die goed kunnen dansen zijn de allerbeste
( en dan vooral in bed)
Oh, dacht dat niet kunnen dansen neem ik wel op de koop toe.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
( en dan vooral in bed)
Kan door de drankquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:06 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie dat Zoey morgen vóór het middaguur weer ziek op bed ligt
DIe van mij kan ook niet dansenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht dat niet kunnen dansen neem ik wel op de koop toe.....Nou dan ruilen we hem maar weer in.
Ze rolt ook zo met haar ogen als ze in haar danstrans zit.....heb altijd het idee dat ze klaar komt van haar eigen dans.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Zoey voor vrijdagavond weer thuis is
Welnee, mannen kunnen maar één ding goed... make your pickquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
( en dan vooral in bed)
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht dat niet kunnen dansen neem ik wel op de koop toe.....Nou dan ruilen we hem maar weer in.
geef jezelf wat meer creditsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, mannen kunnen maar één ding goed... make your pick
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze rolt ook zo met haar ogen als ze in haar danstrans zit.....heb altijd het idee dat ze klaar komt van haar eigen dans.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:08 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel danst als Trump
[ afbeelding ]
Is Nel al gearriveerd ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef cheanny het volgende:
Liese klassebak en Nel hebben echt een klik!
geeft niksquote:
De transformatie naar Nel duurt vast niet lang meer.quote:
Kan Nel vannacht weer 'knuffelen' met Matt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
De transformatie naar Nel duurt vast niet lang meer.
Zou fantastisch zijn als ze deze week aankondigen (omdat de kijker meer invloed heeft) dat er in plaats van twee genomineerden er twee zijn die immuniteit hebben... Jullie en Jill (stem van de kijkers)... dan moet je die kop van Michel zien haha... Dat zou nog eens een leuke twist zijn. Maar ja deze programma makers weten niet echt hoe ze spannende tv moeten maken. Zou me verbazen maar wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef SabineeB het volgende:
Zijn de huisregels van Julie al bekend? En heeft ze immuniteit voor de nominatie?
dan sluiten ze Jill maar op in een kamer of zo en Matt op de wcquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan Nel vannacht weer 'knuffelen' met Matt.
Denk je dat Nel dat pikt......quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan sluiten ze Jill maar op in een kamer of zo en Matt op de wc
stream 1?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
hahha liese en jill dansen in de badkamer
Nope. Jullie samen met Sowieso-congo er uit zou mooi zijn. Naomi en Jill in de finale. Benieuwd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:15 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als ze deze week aankondigen (omdat de kijker meer invloed heeft) dat er in plaats van twee genomineerden er twee zijn die immuniteit hebben... Jullie en Jill (stem van de kijkers)... dan moet je die kop van Michel zien haha... Dat zou nog eens een leuke twist zijn. Maar ja deze programma makers weten niet echt hoe ze spannende tv moeten maken. Zou me verbazen maar wel leuk zijn.
Laat klassebak er maar af. Trut van jewelste, die de 2 kampen aan het opjuinen is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef cheanny het volgende:
Liese klassebak en Nel hebben echt een klik!
Klopt! Maar ik bedoelde meer dat hij zijn immuniteit heeft opgegeven en er alsnog niet op Jill gestemd kan worden. Ze willen haar toch weer op de stoel zetten naast Bad vibes?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. Jullie samen met Sowieso-congo er uit zou mooi zijn. Naomi en Jill in de finale. Benieuwd.
hij zit nog hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
Nick doet ook weer wat hij het liefste doet
Over nominaties praten ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
Nick doet ook weer wat hij het liefste doet
voor de deal wel...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik bedoelde meer dat hij zijn immuniteit heeft opgegeven en er alsnog niet op Jill gestemd kan worden. Ze willen haar toch weer op de stoel zetten naast Bad vibes?
dacht liggen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag dat volgens de Bro Code?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan Nel vannacht weer 'knuffelen' met Matt.
bijna.. hij is op weg naar liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah ik dacht even op zijn rechter plaats op de bank liggen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef thomas19844 het volgende:
Dekhengst Matt op zoek naar zijn nieuwe prooi... Klassebak
15min verplicht afzonderen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef zodeju het volgende:
Mag ik vragen waarom de helft bij de douches dansen....??
daar zou ik in het donker een heel eind bij uit de buurt blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond eerlijk Mike erger....iemand waar je met een boog omheen loopt.
Maar dan toch moederzielalleen....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
15min verplicht afzonderen?
Huisregel nr 2
fijn he hakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:27 schreef Jockari het volgende:
Die van de Pussycat is er ook. Mijn gedacht !!!
[ afbeelding ]
Heeft hij toch niet door... dat is juist leuk. Nieuwe regel van BB... De kijker heeft besloten dat Matt een nacht met een dame van keuze in bed mag doorbrengen...quote:
Daar zijn de spiegels met lichtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef zodeju het volgende:
Mag ik vragen waarom de helft bij de douches dansen....??
kon die weer even stoer doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
matt ff vissen bi zoey of deze song al eerder gedraaid werd voordat ie het huis in kwam, zit namelijk altijd in zijn setlist
hij denkt echt dat ze dat voor hem doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
matt ff vissen bi zoey of deze song al eerder gedraaid werd voordat ie het huis in kwam, zit namelijk altijd in zijn setlist
seriues ? hakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Knak ik volledig op af bij vrouwen !
vast door BB bedachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo die afzonder regel idd van Julie vreemde regel hoor
Zou een goeike zijn, maar zowie gaat daar niet mee lachen denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
als ik matt was zou ik een afro pruik zoeken in de kast van zoey en flink wat bruinsel opsmeren en kijken of zoey geinteresseerd was in deze onedayfly bolle brother
Dat is de enige regel die Julie zelf verzonnen zou kunnen hebben, de rest is in BB belangquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo die afzonder regel idd van Julie vreemde regel hoor
nee lijkt me stugquote:
nergens !!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
Matt loopt echt van groepje naar groepje.. kijken waar hij een beetje aansluiting heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |