Ik merkte tijdens m'n Fok pauze dat ik R49 op zaterdagavond wel mistequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef just me het volgende:
Ik bedacht me net, wat deed ik vroeger op zaterdagavond voordat ik naar R49 gelokt was
Ik stond vaak in de oefenruimte met de coverband, maar als ik thuis geen keyboardje had staan, zou ik met gemak niet eens meer weten hoe zo'n ding eruit ziet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef just me het volgende:
Ik bedacht me net, wat deed ik vroeger op zaterdagavond voordat ik naar R49 gelokt was
In m'n eentje, kan het me bijna niet voorstellenquote:
Ik werkte vaak op zaterdagavondquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merkte tijdens m'n Fok pauze dat ik R49 op zaterdagavond wel miste
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
In m'n eentje, kan het me bijna niet voorstellen
Livelink, de dame van de accountant rapporten en de helpdesk...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik had laatst een klant aan de telefoon met een hele gekke foutmelding in onze applicatie. Nog nooit eerder gezien. Hij stuurde een printscreen als bewijs.Ik heb me rotgezocht, maar uiteindelijk bleek dat hij nog met IE 9 aan het werk was. De applicatie werkte overigens nog wel, hij moest alleen die foutmelding elke dag wegklikken.
Ik vind die puzzeltjes wel leuk. Hij wilde overigens absoluut niet op een andere browser overstappen of zelfs maar op een andere versie van IE. Hij had er allemaal in zijn ogen heel goede redenen voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Livelink, de dame van de accountant rapporten en de helpdesk...
Ik hou daar ook wel van, is ook deels mijn werk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die puzzeltjes wel leuk. Hij wilde overigens absoluut niet op een andere browser overstappen of zelfs maar op een andere versie van IE. Hij had er allemaal in zijn ogen heel goede redenen voor.
Ik ook, maar ik dacht dat ik weer sarcasme had gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |