............................................................quote:
Messenblokken zijn alle 2 schoon te maken in de vaatwasser. Binnenkant kan eruitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb alle messen zelf tegen een magneetstrip hangen. Vind ik hygiënischer. Maar je kunt ze natuurlijk ook even wassen voor gebruik.
Dat is een mes dat binnenkort vervangen gaat wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag je koksmes wel eens polijsten! Dit kan echt niet voor een eckte kok!
Dan nog is het oneervol om je mes in deze staat met pensioen te sturenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is een mes dat binnenkort vervangen gaat worden
Kroegen openquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef aloa het volgende:
RIVM bevestigt dat iedereen in juli gevaccineerd kan zijn
Ok dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Messenblokken zijn alle 2 schoon te maken in de vaatwasser. Binnenkant kan eruit
Daar hebben ongeveer 7 leerlingen alles mee leren doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog is het oneervol om je mes in deze staat met pensioen te sturen
Slecht excuus om je materiaal niet fatsoenlijk te onderhouden ergo u bent ongeschikt bevonden!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar hebben ongeveer 7 leerlingen alles mee leren doen.
Daarom ga ik maandag ook weer terug naar het transportquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slecht excuus om je materiaal niet fatsoenlijk te onderhouden ergo u bent ongeschikt bevonden!
Alle koks staan de hele dag dat mes tegen een aanzetstaal te rammen. Nog nooit een goede kok gezien met een mes zonder krassen. Wel met vlijmscherpe messen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slecht excuus om je materiaal niet fatsoenlijk te onderhouden ergo u bent ongeschikt bevonden!
Nu is mijn vraag: ga je erdoor beter koken?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet.
Ik wil eigenlijk deze complete set. Maar met de Blackwood gaat dat richting de ¤700 - ¤800,-https://nl.knivesandtools(...)enset-1090370601.htm
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke kok gezien met respect en liefde voor zijn gereedschap!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alle koks staan de hele dag dat mes tegen een aanzetstaal te rammen. Nog nooit een goede kok gezien met een mes zonder krassen. Wel met vlijmscherpe messen!
Voor gewoon thuisgebruik is natuurlijk anders. Dan is het ook een zichtobject.
Van een Joseph&Joseph mes naar een Wüstof zeker wel. Maar het maakt het vooral leuker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu is mijn vraag: ga je erdoor beter koken?
Het moet natuurlijk niet een of ander afgekloven stuk staal worden. Maar een paar krasjes is niet erg. Het belangrijkste is dat het vlijmscherp is. Zoals ik al zei; ik heb mijn messen ook in perfecte staat hoor. Maar ik werk er ook geen volle dagen mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke kok gezien met respect en liefde voor zijn gereedschap!
Ik ben het helemaal met je eens hoor dat dit koksmes er niet netjes meer uitziet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke kok gezien met respect en liefde voor zijn gereedschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |